Üdv, Vendég | RSS | Facebook


Főoldal
» Cikkek » Modding

Bármelyik cikkben előfordulhatnak hibák, hiányosságok, esetleg valótlanságok. Az oldal üzemeltetője az ezekből eredő károkért felelősséget nem vállal. Az ezekre való figyelem felhívását viszont megköszönjük és amint lehet, javítjuk!
A kategóriában található cikkek: 6
Mutatott cikkek: 1-6
Oldalak:



Pár sor az rFactor gumimodelljéről és a beállításokról a TFTC modban.
Modding | Megtekintve: 1140 | Hozzáadta: Neuro | Dátum: 2012.08.29 | Hozzászólások (1)


Ebben a cikkben megnézzük, hogy miként kell módosítani egy engine.ini, azaz motorleíró fájlt, ha nem tetszik a teljesítménye vagy esetleg kompletten újat akarunk létrehozni.
Modding | Megtekintve: 1653 | Hozzáadta: Neuro | Dátum: 2011.12.30 | Hozzászólások (2)


Ebben a cikkben megnézzük, hogy miként kell módosítani egy TBC, azaz gumileíró fájlt, ha nem tetszik a gumik viselkedése vagy esetleg kompletten újat akarunk létrehozni.
Modding | Megtekintve: 1278 | Hozzáadta: Neuro | Dátum: 2011.12.24 | Hozzászólások (0)


Ebben a cikkben megnézzük, hogy miként kell módosítani egy GEN (autó) vagy SCN (pálya) fájlt, ha a modelleket a saját modunk mappájába akarjuk beletenni.
Modding | Megtekintve: 952 | Hozzáadta: Neuro | Dátum: 2011.12.17 | Hozzászólások (0)


Ebben a cikkben megnézzük, hogy miként kell létrehozni egy .veh fájlt, illetve hogyan néz ki a szerkezete, mit kell módosítani benne, ha valamilyen téren mást szeretnénk.
Modding | Megtekintve: 1047 | Hozzáadta: Neuro | Dátum: 2011.12.16 | Hozzászólások (0)


Ebben a leírásban megnézzük, hogyan lehet azonos fizikát adni az autóknak.
Modding | Megtekintve: 1197 | Hozzáadta: Neuro | Dátum: 2011.07.27 | Hozzászólások (0)

Copyright MyCorp © 2017 | Honlapszerkesztő - uCoz