Üdv, Vendég | RSS | Facebook


Nyitólap
» Szabályzat



Szabályzatunk a következő versenynaptól fogva megváltozik: a rázókő a továbbiakban nem a pálya része! Mindezidáig a pálya szélét jelző vonalat át lehetett négy kerékkel lépni, ha rázókő volt mellette, mivel azt még a pálya részének tekintettük. Mostantól erre sehol nem lesz lehetőség, kivéve ha a VB másképpen rendelkezik, amit mindig előre jelezni fog. Ha két vonal is található a pálya szélén egymás mellett, mindig a külső számít mérvadónak - vagy az, amelyiket a VB külön kiemelten elrendeli. A változástól függetlenül továbbra is érvényes, hogy a pályán való haladás addig szabályos, amíg az autónak legalább két kereke a pályán van!


Kategória: Szabályzat | Megtekintve: 563 | Hozzáadta: Neuro
Dátum: 2013.08.29 | Hozzászólások (12)





A képen látható módon szabad, illetve nem szabad. A feliratos rész már nem a pálya/rázókő része. Ha valakinek csak egy kereke van a pályán/rázókövön (jelen esetben a szürke vonal a mérvadó), az már szabálytalan, ezért a rázóköves részt sem lehet levágni, mert egy pillanatra akkor is három kerék lóg le a pályáról (a képen ennél drasztikusabban mind a 4). A rázókő kizárólag a piros-fehér szegély, bármi ami mellette van, már nem számít annak! A pálya elég széles, így nem okozhat gondot senkinek elférni rajta jó tempóval.
Kategória: Szabályzat | Megtekintve: 515 | Hozzáadta: Neuro
Dátum: 2013.05.05 | Hozzászólások (0)




A sikán szabálytalan és szabályos bevétele


Valamint a pálya többi részén bármi, ami nem a kék-fehér rázókő, az már nem a pálya része!
Kategória: Szabályzat | Megtekintve: 543 | Hozzáadta: Neuro
Dátum: 2013.03.27 | Hozzászólások (2)






- kanyarodni mindig a pályán kell, nem szabad szándékosan vágni és szélesíteni
- kanyarodáskor a belső oldali két keréknek még a pályán kell lenniük
- a pálya széle a rázókő külső széle vagy a felfestett (többnyire fehér vagy sárga) vonal, kivéve ha a VB előre másképp rendelkezik
- a vonal vagy rázó melletti külső műfüves terület már nem a pálya része

... Tovább »
Kategória: Szabályzat | Megtekintve: 554 | Hozzáadta: Neuro
Dátum: 2013.03.15 | Hozzászólások (0)






Ahogyan a kép mutatja. Mivel ez egy fantasy pálya, az első kanyarja pedig vitákra adhat okot, egyszerűbb, ha engedélyezve van a levágása a belső vonalnak. A készítő részéről nem is teljesen értem, hogy miért így készítette el, mert csak arra jó így, hogy véletlenszerű vagy szándékos levágásokat produkáljon rajta a játékos. A játék pedig külön nem büntet érte, tehát technikailag nem vágás, ha a képen látható módon ívet választja valaki.
Kategória: Szabályzat | Megtekintve: 402 | Hozzáadta: Neuro
Dátum: 2013.03.05 | Hozzászólások (0)




A harmadik szezontól kezvde a honlapon is kötelező lesz a teljes név használata. Ezért megkérek mindenkit arra, hogy töltse ki a teljes - valódi - nevének megfelelő mezőket is a profiljában, ha ez korábban nem történt meg.
Az előző szezon óta kötelező a teljes név használata a liga hivatalos versenyein, amivel lassan elérjük azt is, hogy már nem fantázianéven szólítjuk egymást, hanem a valóságnak megfelelően megjelentek a személynevek a hétköznapi kommunikáció során. A valóságban se jellemző, hogy mindenféle kitalált becenevekkel szólítsák egymást a pilóták, ez így a normális. Persze, ettől még sokak hasznlják, ezért nem lett egyelőre kötelező szabály a nicknevek teljes mellőzése (és nem is lesz az a jövőben se). Azonban - azt hiszem mindannyiunk nagy örömére - egyre többen vagyunk és nem biztos, hogy ezzel a kötelező teljes név használattal kiigazodik mindenki a honlapon is, ahol elsősorban a nick látszik hozzászólások esetén. Ezért a fórumban és az egyéb hozzászólásoknál megoldottam, hogy elsődlegesen a teljes név látszódjék a hozzászólás információs blokkjában és csak másodikként a becenév. Azonban jónéhányan nem töltötték ki a uNet profiljukban a nevet, ami így üres mezőt hagy maga után.

Remélem, hogy miképp a szerveren, úgy a honlapon sem fog senkinek gondot okozni, hogy a valódi nevét - is - használja.
Kategória: Szabályzat | Megtekintve: 490 | Hozzáadta: Neuro
Dátum: 2013.03.05 | Hozzászólások (2)




Szeretném felhívni mindenki figyelmét arra, hogy a Bugatti pályát nem régen megváltoztattam (vb közleményekben írtam róla), így aki régen töltötte le, az töltse le ismét, ha még nem tette volna meg! A név és minden ugyanaz, mismatchet sem okoz online, viszont javításra került a box be- és kijáratánál az érzékelő, ami miatt könnyen el lehetett volna rontani a boxolást véletlenül.
Viszont a box be- és kijárata talán néhányaknak így sem egyértelmű, ezért tennék ide pár képet magyarázatképpen. FONTOS: a pályán nincs boxutcalimit, viszont a versenykiírás tartalmaz ide vonatkozó bekezdést: "Azokon a pályákon, amelyeken nincs boxutcai sebességlimit, a versenyeken és a kvalifikáción 100km/h sebességet kell tartani lámpától-lámpáig, illetve ennek hiányában a boxutcát jelző vonaltól vonalig" - ezt kérem mindenki tartsa be!

A boxutca bejárata:



... Tovább »
Kategória: Szabályzat | Megtekintve: 457 | Hozzáadta: Neuro
Dátum: 2012.11.03 | Hozzászólások (1)




A jelenlegi szabályrendszer szerint bajnoki versenynapon az indulhat teljes joggal, aki megfut legalább 30 mérhető, gyakorló kört online, tehát a hotlaps számlálója szerint nézzük a köröket. Ez a továbbiakban minden induló bajnokságra nézve változni fog, mégpedig a következőképpen:

- aki nem fut minimum 30 mért kört, egyáltalán nem indulhat bajnoki versenyen
- aki nem fut minimum 60 kört, az csak boxból rajtolhat (ha több futam van, mindegyiken)
- a körszámokba NEM számít bele a bajnoki időmérés, tehát még az előtt meg kell futni a megfelelő mennyiséget (ebből következően, akinek nincs meg a 30, már időmérésen sem vehet részt, akinek pedig 30-60 közt van, nem futhat mért kört és úgy indulhat boxból)
- 60 mért kör felett mindenki teljes jogú pilótaként indulhat

A TFTC, DRM és Procar bajnokságok első szezonjaiban ez a szabályváltozás már érvényben lesz!
... Tovább »
Kategória: Szabályzat | Megtekintve: 528 | Hozzáadta: Neuro
Dátum: 2012.09.10 | Hozzászólások (1)




Kedves Versesnyzőtársak!

Eljött az ideje, hogy a liga elkezdje a több helyen alapból vagy már egy jó ideje bevezetett rendszert használni a pilóták neveit illetően. A szimulátorozás szimulációról szól, ami egy bizonyos határon túl átlépi a játék kereteit, különösen akkor, ha csoportosan művelik és a tagok máshol is versenyezhetnek. Egy idő után nehéz nyomon követni, hogy ki kicsoda, ami azok számára nyilván nem probléma, akik egyébként csak egy helyen versenyeznek és tisztában vannak vele, hogy "jómunkásember" nick kihez kapcsolódik az msn listában vagy akár a való életben.
Anélkül, hogy túl hosszúra húznám az egészet (de mégse egy sor legyen), a következő szabály lesz érvényes a TFTC S1 indulásától kezdve a jövőben minden egyes verseny eseményen:

A játékosoknak kötelező a TELJES igazi nevüket használni a játékban. Angolos formában leírva, tehát Keresztnév Vezetéknév és mindez ékezetek nélkül, mert a játék és a hotlaps, illetve a logok nem mindenhol jelenítik meg helyesen.

Ha valaki esetleg nem tudná, meglévő profilt nagyon egyszerűen át lehet nevezni. Nem kell tehát újat létrehozni és újra beállítgatni a már meglévő dolgokat, minden marad a régiben, csak a név változik meg. Erről segítséget a GYiK menüpontban találtok.

Megértéseteket köszönöm. Remélem senkinek nem okoz problémát felvállalnia a saját nevét! :)
A szabály nem vonatkozik a honlapon a bejelentkezőnévre, de én a magam részéről örülnék, ha az adatoknál mindenki kitöltené a név mezőket.
Kategória: Szabályzat | Megtekintve: 634 | Hozzáadta: Neuro
Dátum: 2012.08.26 | Hozzászólások (6)




Kedves Versesnyzőtársak!

Szeretném felhívni figyelmeteket egy - egyébként általános - szabályra. A klasszikus F1 modban technikailag nincs boxutcai sebességkorlátozás - illetve van, de 300km/h, amit csak komoly egyenesek végén tudnak elérni a gépek, a boxutca környékén nem.
De. A jelenlegi szabályaink szerint a boxutcában itt is 100 km/h-s sebességlimitet kötelező tartani! A 100-as tempót a bejárati és a kijárati lámpák között tehát mindenkinek figyelnie kell. Az 50 körös Summer Fest verseny során a teletöltött tank nem elég a táv megtételéhez, így aki idő előtt nem áll ki valamiért, annak biztosan boxolnia kell majd.
A 100 km/h-s sebességlimit természetesen az időmérő etapra is vonatkozik!
Kérek mindenkit, hogy erre nagyon figyeljen majd oda!
Kategória: Szabályzat | Megtekintve: 444 | Hozzáadta: Neuro
Dátum: 2012.08.18 | Hozzászólások (0)



Copyright MyCorp © 2017 | Honlapszerkesztő - uCoz