Üdv, Vendég | RSS | Facebook


Nyitólap
» 2012 » December » 1


23:17
Elkészült: BMW M1 Procar Series 1.0 by Neuro

Örömmel jelenthetem be, hogy elkészült és bárki számára letölthető a TFRC második egyedi modifikációja, a BMW M1 Procar Series!
Hónapokig tartó fejlesztési munka után a mod végre révbe ért és elérte azt a formát, amire büszke vagyok. Igaz, a külsőségek alapvetően másokat illetnek meg, de magát a fizikát elkészíteni is nagy munka volt. Fontos volt a cél kitűzésekor, hogy a lehető legtöbb valós adat kerüljön bele a játékba, így rengeteg internetes kutatómunka előzte meg a konkrét fizikai modellezést.



Szerencsére az autóról nagyon sok netes oldalon találtam információkat, illetve kézikönyvek és a wikipédia is segítségemre sietett. Ennek megfelelően az autó összes lényeges fizikai tulajdonságát sikerült megismerni és az alap modder képességeimnek megfelelően a játékba is beépíteni. Így szerencsére viszonylag pontos a futómű, megvannak a váltó áttételek, a nyomaték és teljesítmény adatok, a differenciálmű és a stabilizátorok pontos értékei és még sok olyan dolog, ami alapvetően meghatározza, hogy az autó miképpen viselkedik. Úgy gondolom, hogy a pályára kihajtva vigyorgós élményt ad, de szerencsére nem túl nehéz. Azonban az esztelen vezetési stílust hosszú távon a gumik nem tolerálják és arra is figyelni kell, hogy ez bizony egy farnehéz autó, középmotorossága ellenére nem is kicsit.
Sikerült az alap Shift 2 modell konverzión javítani néhány területen, ide értve a műszerfalat vagy a belső tér árnyalóit, illetve a kerekek textúráit is, hogy autentikus márkajelzést kapjanak. Így a modell mondhatni teljes pompájában mutatkozhat meg a modifikációban.

Remélem mindenki annyira szeretni fogja, mint én szerettem a készítés közben és amennyire én élvezem most, hogy elkészült!

A modot EZEN A LINKEN tölthetitek le. Ne felejtsétek, hogy 2013 elején a TFRC bajnokságot rendez a moddal, így érdemes megnézegetni mindenkinek!

Neuro
Kategória: Általános | Megtekintve: 472 | Hozzáadta: Neuro | Helyezés: 0.0/0


Hozzászólások: 13
0  
11 / RedRiot   (2012.12.06 23:12)
Sajnos csak most jutottam el odáig hogy kipróbáljam a modot. Néhány Nordschleiffe és Rouen tesztkör után nagyon tetszik.
A DRM M1-est keveset vezettem de így első blikkre attól könnyebben uralható. Élvezetes nagyon, tetszik hogy aggresszívan lehet kigyorsítani de nagy sebességű kanyaroknál könnyen el lehet vele szállni, nem érdemes hirtelen leugrálni a gázpedálról.

A motor karakterisztikája, a gumik tapadása, a fékek ereje természetesnek hat. Téli szabi alatt lesz mivel játszani. smile

0  
12 Máté Kiss / Neuro   (2012.12.06 23:39)
Örülök, hogy tetszik. smile Eleinte kicsit féltem, hogy túllőttem a célon a nehézségi szinttel (mármint alá), hogy élvezhető legyen a többség számára. De azért határon autózva tényleg egész kemény tud lenni a cucc.

0  
13 / RedRiot   (2012.12.07 00:29)
Így első blikkre még az tetszett hogy a gumik alacsony sebességnél tapadnak rendesen. Az iRacingnél a gutaütés kerülgetett mikor a Mazda Miata száraz aszfalton megpördült alattam hatvannal-hetvennel. Kb. mint egy 120-as Skoda tükörjégen, teszkós nyárigumival. Még sok mod és szim van ahol alacsony sebességnél teljesen irreális az autók viselkedése: úgy gondolják hogy akkor realisztikus ha qrva nehéz és így parkolótempónál is össze-vissza csúszkál a gép. Szerencsére az M1-ed nem ilyen lett. smile

0  
10 Máté Erdei / Butch   (2012.12.03 18:20)
Hihetetlen jó lett, köszönöm szépen. happy

0  
9 / RedRiot   (2012.12.03 11:45)
Otthon első dolgom lesz hogy kipróbálom, nagyon kíváncsi vagyok rá!

0  
7 Roland Kovács / KoRola   (2012.12.02 12:55)
Remélem leszünk rá elegen a bajkoság elindításához. Sokan félnek az ilyen Historic jellegű autóktól. Mert nem épp a sínautó kategóriába sorolható. Én mindenesetre kíváncsian várom a következő szezont.

+2  
8 Máté Kiss / Neuro   (2012.12.02 13:14)
Mert sokan azt hiszik, hogy ha historic, akkor már alapból nincs tapadás, pedig ez nem igaz. OK, a 60-as évekbeli izomautók tényleg nem ismertek ilyen fogalmakat, de a legnagyobb probléma az, hogy mindenki modern F1-ben és "tc+sc+abs high" világában él rfactoros körökben. Na, ahhoz képest tényleg semminek nincs tapadása. biggrin

0  
5 / MobyDick   (2012.12.02 11:39)
nagyon kíváncsi vagyok. tervezed majd egy későbbi, véglegesre patchelt változat publikussá tételét? másik kérdésem: az autó setupolási lehetőségei is valósak, vagy ott azért a valósnál több a lehetőség?

+1  
6 Máté Kiss / Neuro   (2012.12.02 12:25)
Azt hittem a "bárki számára letölthető" elég egyértelműen mutatja, hogy ez publikus és végleges. smile
A setupolási lehetőségek tekintetében nagyjából valós, de nyilván csak annyira, mint a többi. Tehát pl. azt tudom, hogy a diffi fix az autóban, de pl. a rugók nem. Így előbbi nem állítható, utóbbi igen. A váltó fokozatok 100%-ig pontosan bekerültek, mind állítható (bár a valóásgban nem használták mindent). A szárnynak elvileg max. 3 fokos állása volt a bajnokságban, így én is 3 fokozatot raktam be. Ésatöbbi. Tehát próbálkoztam, amennyire lehetett. smile

0  
3 Sándor Csiha / AMD_ok   (2012.12.02 00:57)
Akkor bocsi, rosszul tudtam huh ez esetben köszönjük Néked cool

0  
4 György Kocsis / Gyuracell   (2012.12.02 01:18)
Fail biggrin A következő TFTC-s festéseket, viszont ismét én csinálom, szóval friss és ropogós skinek érkezése várható nemsokára wink

0  
1 Sándor Csiha / AMD_ok   (2012.12.02 00:34)
Köszönjük szépen, megkukkantjuk wink (a festéseket is külön Gyurának,ha jól tudom, ő készítette őket ohyes )

0  
2 Máté Kiss / Neuro   (2012.12.02 00:38)
A festéseket nem Gyura készítette, kivéve a sajátját (mivel egyedül ő jelezte, hogy szeretne magának autót). A nagyját egy külföldi úriember készítette, illetve további hármat én - ebből egyet saját névre, amelyik a képen van. wink

Hozzászólásokat csak regisztrált felhasználók írhatnak.
[ Regisztráció | Belépés ]
Copyright MyCorp © 2017 | Honlapszerkesztő - uCoz