Üdv, Vendég | RSS | Facebook


Nyitólap
» Anyag-archívum



Az összesített végeredmény:

# PILÓTA CSAPAT PONTOK
1. Sandor Csiha Plan-B Team S2 110
2. Barnabas Gancs Plan-B Team S2 76
3. Sandor Toth Only Devil 61
4. Roland Kovacs WiLDBoyZ 25
5. David Abraham Silent Suicide 22
6. Zsolt Farkas WiLDBoyZ 20
7. Andras Modos Group C Fanatics 18


A hotlaps kategória végeredménye:

# PILÓTA CSAPAT PONTOK
1. Mate Kiss Go Hard 40
2. Sandor Csiha Plan-B Team S2 30
3. Roland Kovacs WiLDBoyZ 25
4. David Abraham Silent Suicide 22
5. Zsolt Farkas WiLDBoyZ 20
6. Andras Modos Group C Fanatics 18
7. Barnabas Gancs Plan-B Team S2 16
8. Roland Fabian Silent Suicide 14
9. Peter Lukacsics Single Boy 12
10. Sandor Toth Only Devil 11
Powered by TFRC Liga Adminisztrációs Rendszer, Copyright © 2013, Máté "Neuro" Kiss

A részletes eredmények megtalálhatóak a bajnokság saját menüpontjaiban. Gratulálunk mindenkinek!
Kategória: Bajnokság | Megtekintve: 380 | Hozzáadta: Neuro
Dátum: 2013.10.05 | Hozzászólások (3)




2013.09.12-én, csütörtökön egész napos szerver karbantartás várható. Napközben a szerver nem nagyon vagy véletlenszerűen lesz elérhető. Kérek mindenkit, hogy ne próbálkozzon meg csatlakozni, amíg lentebb, hozzászólásban nem jelzem, hogy végeztem. Előfordulhat, hogy a dolog átcsúszik péntekre, illetve a hétvégére, jelenleg ezzel is számolni kell, de remélhetőleg nem fog.
Némi változáson fog átesni, illetve ismét költözés alatt áll a gép, ezért szükséges néhány módosítás, illetve egyéb dolgok, amiket ezzel együtt szeretnék elvégezni. Megértéseteket köszönöm.
Kategória: Általános | Megtekintve: 634 | Hozzáadta: Neuro
Dátum: 2013.09.11 | Hozzászólások (2)





Részletek az INFORMÁCIÓK és OLVASS EL! menüpontokban.
Kategória: Bajnokság | Megtekintve: 547 | Hozzáadta: Neuro
Dátum: 2013.09.03 | Hozzászólások (7)




Szabályzatunk a következő versenynaptól fogva megváltozik: a rázókő a továbbiakban nem a pálya része! Mindezidáig a pálya szélét jelző vonalat át lehetett négy kerékkel lépni, ha rázókő volt mellette, mivel azt még a pálya részének tekintettük. Mostantól erre sehol nem lesz lehetőség, kivéve ha a VB másképpen rendelkezik, amit mindig előre jelezni fog. Ha két vonal is található a pálya szélén egymás mellett, mindig a külső számít mérvadónak - vagy az, amelyiket a VB külön kiemelten elrendeli. A változástól függetlenül továbbra is érvényes, hogy a pályán való haladás addig szabályos, amíg az autónak legalább két kereke a pályán van!


Kategória: Szabályzat | Megtekintve: 605 | Hozzáadta: Neuro
Dátum: 2013.08.29 | Hozzászólások (12)




Az őszi szezon eltolódása miatt szeptemberben még egy nyílt futamunk lesz, amikor egymásnak engedjük az olaszok és a németek egy-egy ikonikus versenygépét a közelmúltból. A modern és fényűző autócsodák a német Halle-Saale pályán kontrasztos képet alkotnak a kissé lepusztult környezettel, de ettől lesz igazán érdekes a verseny. A közutakon kijelölt vonal természetes határolói és a városi rész olyan hangulatot áraszt, mintha csak élményautózni jött volna ide az egyszeri pilóta. Vajon az élmény mellé milyen eredmény társul majd? Ez csak is a résztvevőkön múlik!



- 2013.09.08, 17:00, 15 perc időmérés, 5 perc warmup, 25 kör verseny
- gumikopás, benzinfogyasztás: normál, kötelező box nincs
- autó szabadon választható, egyformák is lehetnek
- a részvétel ingyenes, újoncok hozzáférést a ligavezetőtől kérhetnek
- nevezni nem kell, a kötelező hotlaps körszám: 20
- akinek nincs meg a kötelező körszám, nem indulhat futamon
- megjelenés a tfrc standard szerint: keresztnév vezetéknév, ékezetek nélkül
- felvezetőkör után állórajt, felvezetőkör tempó: max. 150 km/h
- törés 50%, mechanikai hibák bekapcsolva
- boxutca tempó: pályabeállítás szerint
- segítségek: csak kuplung
- pontozás, ballaszt, 107%, további korlátozások, extra feltételek nincsenek
- versenybíróság nincs, óvni nem lehet, fair play!
- linkek: MOD, PÁLYA

Kategória: Fun race | Megtekintve: 569 | Hozzáadta: Neuro
Dátum: 2013.08.25 | Hozzászólások (1)




Következő nyílt futamunk az olasz álomautók világába kalauzolja az érdeklődőket. Az F40 a Ferrari fennállásának 40. évfordulójára készült, a 288 GTO utódjaként. A középmotoros sportkupé kora legerősebb és legdrágább, a nagyközönség számára is elérhető Ferrarija volt. Összesen 1315 db készült belőle. Az autót egy hosszában beépített, ikerturbós 2.9L hengerűrtaralmú V8-as motor hajtja. A maximális 471 lóerőt 5 sebességes kézi váltón keresztül juttatja a hátsó kerekekhez. 1987-ben a 0.34-es légellenállási együttható kiemelten jónak számított, s az erején kívül az autó az egyéb aerodinamikai jellemzőit is jól hasznosította a legnagyobb sebesség érdekében, így végsebessége elérte a 324 km-t óránként, míg a 0-100-as gyorsulást 4.1 másodperc alatt letudta.



- 2013.08.25, 17:00, 15 perc időmérés, 5 perc warmup, 25 kör verseny
- gumikopás, benzinfogyasztás: normál, kötelező box nincs
- autó: Ferrari F40 GT (festés szabadon választható)
- a részvétel ingyenes, újoncok hozzáférést a ligavezetőtől kérhetnek
- nevezni nem kell, a kötelező hotlaps körszám: 20
- akinek nincs meg a kötelező körszám, nem indulhat futamon
- megjelenés a tfrc standard szerint: keresztnév vezetéknév, ékezetek nélkül
- felvezetőkör után állórajt, felvezetőkör tempó: max. 150 km/h
- törés 50%, mechanikai hibák bekapcsolva
- boxutca tempó: pályabeállítás szerint
- segítségek: csak kuplung
- pontozás, ballaszt, 107%, további korlátozások, extra feltételek nincsenek
- versenybíróság nincs, óvni nem lehet, fair play!
- linkek: MOD, PÁLYA

Kategória: Fun race | Megtekintve: 765 | Hozzáadta: Neuro
Dátum: 2013.08.20 | Hozzászólások (8)



Kategória: Fun race | Megtekintve: 637 | Hozzáadta: Neuro
Dátum: 2013.08.15 | Hozzászólások (4)



Kategória: Bajnokság | Megtekintve: 522 | Hozzáadta: Neuro
Dátum: 2013.08.02 | Hozzászólások (3)




Örömmel jelentem be, hogy elindult honlapunk mobil eszközökre és böngészőkre optimalizált változata! A mobil eszközöket automatikusan felismeri és már a mobil nézetet hozza be rajtuk. Ha ez valamiért mégsem menne, de valaki kíváncsi rá, a következő címen érheti el közvetlenül:
http://www.tfrc.hu/pda.

A mobil oldal kevesebb információval szolgál, de a lényegesebb dolgok mind a látogatók, mind a tagok számára megtalálhatóak rajta. Sajnos az üzenőfal pont nem működik, de megpróbálok majd kitalálni rá valamit. Igyekeztem úgy beállítani, hogy igazodjon az oldalszélességhez, de ha valaki hibát talál vagy ötlete van, jöhet ide a hír alá hozzászólásba vagy a fórum honlappal foglalkozó részébe.
Amennyiben valaki tetszését nem nyerné el, a mobil verzió alján talál egy linket a teljes változatra, melynek közvetlen linkje (pl. könyvjelzőhöz): http://www.tfrc.hu/index/53
Kategória: Általános | Megtekintve: 637 | Hozzáadta: Neuro
Dátum: 2013.08.01 | Hozzászólások (7)




A következő nyári futam a '90-es évek vége felé kalauzol bennünket a múltban. A BPR Global GT Series csillaga ekkor fénylett a legerőteljesebben (később az FIA átvette az irányítást, s megszületett a manapság ismerősebben csengő nevű GT1 kategória). Olyan autócsodák mérték össze erejüket ebben a sorozatban, mint a McLaren F1 vagy éppen a Ferrari F40.



A mi modunkban a McLaren F1 GTR Longtail, Ferrari F50GT, Mercedes-Benz CLK GTR és a Porsche GT1 kapott helyet. Az autók javarészt a GTR2 alá létező WSGT modból származnak, némi fizikai módosítással itt vagy ott, hogy megfelelő balansz legyen közöttük, ami a valóságban nem mindig volt. Ezek a gépek egyébként elképesztő teljesítményt vittek az aszfaltra (bő 600 lóerő, némelyik szűkítővel a szabályok miatt), amit igen komoly leszorítóerővel spékeltek meg, s kinézetre - főleg a kifejezetten versenyzésre épített gépek - mint a Mercedes vagy a Porsche már-már a prototype kategóriára hajaznak.
A gépeket a Paul Ricard pályán fogjuk egymásnak ereszteni, némileg teszt jelleggel (is). Emiatt ez nem nyílt futam lesz. A mod egyelőre nem publikus, mert ebben a formában rFactor alá egyelőre nem létező dolog és nyilvános publikálásra nincs - nem is lesz - engedély. Letölteni és versenykörülmények között kipróbálni jelenleg kizárólag azok a TFRC tagok tudják, akik vettek már részt valamelyik "hivatalos", nagyobb sorozatunkban. Nekik elérhető a letöltés menüpont, de senki másnak nem. A modot továbbadni bárkinek-bárhova szigorúan tilos! A versenyen gyűjtött tapasztalatok alapján további erőkiegyensúlyozás fog történni a majdani bajnokság/kupa kezdetére, mely már nem fog tartalmazni ilyen megkötéseket a részvétel szempontjából.

- 2013.08.04, 17:00, 15 perc időmérés, 5 perc warmup, 32 kör verseny
- bármelyik autó választható, a fizika nem(!) egyforma
- a részvétel ingyenes, újoncok ezúttal nem vehetnek részt semmilyen formában
- nevezni nem kell, a kötelező hotlaps körszám: 20
- akinek nincs meg a kötelező körszám, nem indulhat futamon
- megjelenés a tfrc standard szerint: keresztnév vezetéknév, ékezetek nélkül
- felvezetőkör után állórajt, felvezetőkör tempó: max. 150 km/h
- törés 50%, mechanikai hibák kikapcsolva
- boxutca tempó: pályabeállítás szerint
- segítségek: csak kuplung
- pontozás, ballaszt, 107%, további korlátozások, extra feltételek nincsenek
- versenybíróság nincs, óvni nem lehet, fair play!
- linkek: MOD, PÁLYA

Kérek minden tesztelőt, hogy vegye komolyan a versenyt, hogy minél több információnk legyen a mod fejlesztésével kapcsolatban. A jobb pilóták osszák el maguk között a típusokat, hogy mindegyikről tudjunk adatokat gyűjteni. Köszönöm!
Kategória: Fun race | Megtekintve: 499 | Hozzáadta: Neuro
Dátum: 2013.08.01 | Hozzászólások (8)



« 1 2 3 4 5 ... 17 18 »
Copyright MyCorp © 2017 | Honlapszerkesztő - uCoz