Üdv, Vendég | RSS | Facebook

NGTCC S1 eredmények
Total Fun Racing Club Summer Festival 2012.


Ez a bajnokság véget ért!


A TFRC Summer Fest egy multi-modos fun bajnokság, mely során jónéhány rFactor modot és pályát kipróbálunk, többféle versenytávval és formációval. A sorozat minden versenyén pontokat osztunk, így tehát lesz egy bajnokunk a végére, de a versenyek egymástól teljesen függetlenek, a fun jelleg miatt nem kell kötelező a megjelenés mindegyiken (lásd nevezés) és nem számít bele az összes verseny a végeredménybe (lásd pontozás). A sorozat végén fontos információkkal leszünk gazdagabbak, hogy esetleg melyik egyedi moddal lenne érdemes kisebb-nagyobb bajnokságot indítani az ősz folyamán.
A bajnokság hírei ITT érhetőek el, a fő ponttáblázatokat lásd az EREDMÉNYEK-nél.
A bajnokságban való részvétel során a csapat ÁLTALÁNOS SZABÁLYZAT-ában leírtak az irányadók, a bajnokság egyedi szabályai és a versenynaptár pedig ezen az oldalon vannak lefektetve.



Versenynaptár

A pályák és modok egyesével letölthetőek a nevükre kattintva.
Az időmérés minden versenyapon 19:30-kor kezdődik és 20 percig tart. Ezt egy 10 perces bemelegítés követi, majd annak leteltével indul a verseny. A második futam - ha van - 10 perces szünettel követi az elsőt (bemelegítő session). A szerver beállítása nagyjából egy órával az időmérés előtt megtörténik, onnantól minden az ingame számláló szerint megy. A második verseny előtt kézi léptetéssel kerül indításra a 10 perces bemelegítő.


2012.06.01. Lotus Elise & Exige Zandvoort 2006 Információ
2012.06.01. Választható autó Elise 111R Cup A 2006-os Zandvoort pálya Club layout vonalát fogjuk használni.
A megjelölt autók közül mind a H, mind a szekvenciális váltót szimuláló változatok használhatók, de előbbi csak akkor, ha valakinek megfelelő eszköze is van hozzá!
Elérhető segítségek -
Rajt típusa felvezetőkörös álló
Etap 2x20 kör
#2 sorrend teljes mezőny fordítása
2012.06.08. Classic Minis Lime Rock Park Információ
2012.06.08. Választható autó bármelyik A Lime Rock Park pálya sikános változatát fogjuk használni.
Elérhető segítségek -
Rajt típusa felvezetőkörös álló
Etap 2x20 kör
#2 sorrend teljes mezőny fordítása
2012.06.15. Caterham Oulton Park Információ
2012.06.15. Választható autó R300 Az Oulton Park pálya ugyanaz, amit az NGTCC-ben használtunk (in-game az NGTC csoportban jelenik meg), így aki letöltötte korábban, az most kihagyhatja.
Elérhető segítségek -
Rajt típusa felvezetőkörös álló
Etap 2x25 perc
#2 sorrend teljes mezőny fordítása
2012.06.22. NGTC 2012 Sears Point Információ
2012.06.22. Választható autó bármelyik A pálya mai nevén Infineon Raceway, de 1990-ben - ezen a verzión megyünk - még nem így volt. A pálya hosszú/teljes változatán fogunk versenyezni!
Elérhető segítségek -
Rajt típusa felvezetőkörös álló
Etap 2x15 kör
#2 sorrend #1 első tíz fordítása
2012.06.29. BMW 320 E21 Cup Castle Combe Információ
2012.06.29. Választható autó bármelyik -
Elérhető segítségek -
Rajt típusa felvezetőkörös álló
Etap 2x25 kör
#2 sorrend #1 első tíz fordítása
2012.07.06. Nissan 350Z Cup Twin Ring Motegi Információ
2012.07.06. Választható autó bármelyik -
Elérhető segítségek -
Rajt típusa felvezetőkörös álló
Etap 2x12 kör
#2 sorrend #1 első tíz fordítása
2012.07.13. Ford Mustang 2005 Road Atlanta Információ
2012.07.13. Választható autó GT 500 KR A pályán nem látszik merre kell kiállni. A "parkoló" közepén kell jobbra kifordulni. Külső kamerából érdemes körülnézni, hogy ne legyen DQ. Boxutcalimit nincs.
Elérhető segítségek Low TC
Rajt típusa felvezetőkörös álló
Etap 30 kör
#2 sorrend -
2012.07.20. Truck Series Albacete Információ
2012.07.20. Választható autó 160 km/h limitált A repülőrajt szabályait lásd lentebb!
Elérhető segítségek Low TC
Rajt típusa repülő
Etap 2x25 perc
#2 sorrend #1 első tíz fordítása
2012.07.27. BMW M1 Procar Jarama 1979 Információ
2012.07.27. Választható autó Procar revival 2.0 A mod 3 alkategóriát tartalmaz, ebből mi a Procar Revival 2.0-t fogjuk használni.
A pálya a Grand Prix Classics pályacsomag része.
Elérhető segítségek Low TC
Rajt típusa felvezetőkörös álló
Etap 45 perc
#2 sorrend -
2012.08.03. NAGT Miller Park Információ
2012.08.03. Választható autó bármelyik A Miller Park pálya Outer loop nyomvonalát fogjuk használni.
Elérhető segítségek Low TC, Low ABS
Rajt típusa felvezetőkörös álló
Etap 45 perc
#2 sorrend -
2012.08.10. DRM Revival Dijon 1979 Információ
2012.08.10. Választható autó bármelyik A repülőrajt szabályait lásd lentebb!
A pálya a Grand Prix Classics pályacsomag része.
Elérhető segítségek Low TC
Rajt típusa repülő
Etap 50 perc
#2 sorrend -
2012.08.17. Historic GT & Touring Cars Watkins Glen 1967 Információ
2012.08.17. Választható autó GTTC A4 kategória A repülőrajt szabályait lásd lentebb!
Autók csak az A4 kategóriából választhatóak.
A pálya az F1 classic '67 mod része, így aki abban is részt kíván venni, annak nem kell külön letöltenie.
Elérhető segítségek Low TC
Rajt típusa repülő
Etap 55 perc
#2 sorrend -
2012.08.24. F1 Classic 1967 Monza 1967 Információ
2012.08.24. Választható autó bármelyik A Monza 1967 pálya a mod része.
Elérhető segítségek Low TC, Low ABS
Rajt típusa felvezetőkörös álló
Etap 50 kör
#2 sorrend -



A részvétel feltételei, nevezés

Minden versenyre külön nevezni kell, a verseny megfelelő FÓRUMTOPIC-jában. Kérjük a pilótákat, hogy csak akkor nevezzenek, ha valóban komolyan gondolják, hogy részt vesznek az adott versenyen. A versenynapokon minden esetben az indulás feltételei közé tartozik a legalább 30 - hotlaps szerint - online futott gyakorló kör, melyet a pilótáknak saját autóikkal kell megfutniuk. Ellenkező esetben boxutcából való rajtolás még lehetséges (minden futamon, ha több lesz aznap), ha az a pilóta, akinek nincs meg, részt szeretne venni a versenyeken.
Nevezés véglegesítése után a résztvevőknek a kijelölt autóval kell a futamon elindulniuk.
Egy teljes nevezés az alábbiakat tartalmazza:

- játékos neve a játékban
- autó típusa / csapat neve / rajtszám (azonos engedélyezett)
- váltó típusa (Csak ott, ahol külön van választva! H váltóval nem nevezhet az, akinek nincs fizikai eszköze hozzá!)


Egyedi festések nem kerülnek bevezetésre, kivéve ott, ahol a modban már eleve szerepelnek (pl. NGTC).

A nevezés határideje: legkésőbb a versenynap előtti napon lehet leadni.
Ha valaki mégsem tud eljönni egy versenyre, azt EBBEN a fórumtopicban jelezheti.
Szükséges kellékeket a részvételhez a versenynaptárból (mod/pályanévre kattintva) töltheti le mindenki. A szerver elérhetőségét a nevezettek automatikusan látni fogják a honlap jobb oldali sávjában alul.
A nevezettek tudomásul veszik, hogy az online játék során csak a versenynaptárban megjelölt segítségeket vehetik igénybe. Amennyiben ezek ellenkezőjére (csalás) fény derül, a nevezett automatikusan kitiltja magát a ligából, korábbi eredményei törlésre kerülnek.


Nevezők, csapatok

A sorozat formájából adódóan csapatverseny nincs. A nevezők listáját és ezzel együtt a szabad autókat a fent megjelölt fórumtopicban lehet figyelemmel kísérni.


A versenyek lebonyolítása, pontrendszer

A versenyek időpontjait és a használt modokat, pályákat az alább látható versenynaptár tartalmazza. Egy versenynap időmérésből, rövid bemelegítésből és egy vagy két versenyfutamból áll. Az időmérés a kijelölt időpont szerint indul és 20 percig tart. Ez alatt a játékosok próbálkozhatnak minél jobb köridőket elérni. Az időmérés nyitott, így a késők is becsatlakozhatnak, ha már elindult.

Állórajt: a verseny felvezetőkörrel kezdődik, majd állórajttal startolunk. A felvezetőkör során a megengedett maximális sebesség: 150km/h. A felvezetőkör végén a rajtrácson a gumimelegítés engedélyezett. Itt mindenki számítson arra, hogy az előtte lévő versenyző 2-3 fékpróbát és gumiégetést fog eszközölni, tehát nagyon figyeljünk egymásra!
Repülőrajt: A játék beállítása állórajtos lesz, de az első kört kvázi felvezetőként tesszük meg és az első pilóta az első kör végén, a célvonal átlépésekor taposhat a gázra, addig sorban haladunk egymás mögött - nem kötelező libasorban egymás mögött menni, de a kocsi orrát csak az előrébb haladó lökhárítójáig szabad engedni. Előzni csak a célvonal átlépése után lehet, illetve onnantól éles a verseny. A "felvezetőkörön" itt is érvényes a *maximális* 150 km/h sebesség (tehát lehet kevesebb is, az első pilóta ítéli meg - neki lehetőleg egyben kell tartania a mezőnyt, tehát ha a 150 általánosan túl sok, mert szétszakadozik a mezőny akkor mehet lassabban is), de az utolsó kanyar előtt 100 km/h-ra kell lassítani, s a célvonal átlépéséig azt kell tartani! Tehát ez a 100 nem "maximum 100", hanem kötelezően tartandó 100! Ha valaki a felvezetőn akár önhibájából, akár máséből kicsúszik vagy eldobja az autót az csakis a sor végére állhat vissza! A többieknek emiatt nem kell fékezniük és megvárniuk. Ha valaki túlságosan lemarad, illetve pl. az ilyen kicsúszott játékos a többiekre felzárkózhat a maximális megengedettnél kicsivel nagyobb tempóval (hogy mi a kicsi az relatív, de mondjuk a 250 kmh az már nem "kicsi"), de törekedni kell rá, hogy erre ne legyen szükség.

A versenytáv sorozatonként változó, a versenynaptárban rögzített. A második versenyen a rajtsorrend szintén az ott rögzítettek szerint alakul. Kötelező boxkiállás nincs.
A pontokat a következőek szerint az első tizenöt pilótának osztjuk ki:

1. helyezett - 250 pont
2. helyezett - 220 pont
3. helyezett - 190 pont
4. helyezett - 160 pont
5. helyezett - 140 pont
6. helyezett - 120 pont
7. helyezett - 100 pont
8. helyezett - 80 pont
9. helyezett - 70 pont
10. helyezett - 60 pont
11. helyezett - 50 pont
12. helyezett - 40 pont
13. helyezett - 30 pont
14. helyezett - 20 pont
15. helyezett - 10 pont


A pilóták közül az kaphat pontot, aki teljesítette a versenytáv legalább 70%-át. A standard pontozáson felül további 5-5 pontot kaphat minden játékos, aki a következőket teljesítette (megtett versenytávtól függetlenül):

- pole pozíció (csak az első versenyen)
- leggyorsabb kör a versenyen
- legalább egy vezetett kör, azaz első helyezés versenyben a célvonal átlépésekor


A bajnokság során a 13-ból 10 versenyen szerzett pontokat adjuk össze. A pilóták választhatnak, hogy melyik három verseny végeredményét nem kívánják elszámolni, ami alap esetben a három leggyengébb eredmény. Ezzel segítve az olyan helyzeteket, amikor valaki részt venne a teljes sorozatban, de nem tud megjelenni egy-egy futamon privát okok miatt, ami a nyári szezonban sűrűn előfordulhat. Aki maximum tíz versenyen vett részt, annak minden eredményét összeadva számoljuk a végső pontjait.
Fontos kiemelni, hogy fun bajnokság lévén, illetve a versenyeken használt autók és versenyek különbözősége miatt a fő ponttáblázat csak tájékoztató jellegű és bajnoki szerepeltetése valójában nincs! Kiegészítés ITT!


Versenybíróság, versenybírók

A bírók mentesülnek az első és felvezetőkör vizsgálatának kötelezettségei alól, melyet az általános szabályzat tartalmaz, így a pilótáknak az itt történt szabálytalanságokat is maguknak kell jelenteniük minden esetben. Ugyanakkor az időmérő körön felül automatikusan vizsgálniuk kell a versenyben leggyorsabb kört futó játékos körét, hiszen azért is pont jár. Szabálytalanság esetén a második leggyorsabb játékos kapja a pontot (akkor is, ha a versenyben futott második leggyorsabb kör ugyanazé a pilótáé, aki a leggyorsabbat futotta).

Versenybírók - 3 fő: .


Copyright MyCorp © 2017 | Honlapszerkesztő - uCoz