Üdv, Vendég | RSS | Facebook

[ Új fórumüzenetek · Fórumtagok · Fórumszabályzat · Keresés · RSS · Hétfő, 2017.07.24]
Oldal 4 / 5«12345»
TFRC Fórum » TFRC általános témák » Csevegő » Assetto Corsa
Assetto Corsa
Kiss MátéDátum: Péntek, 2013.08.30, 14:19 | Üzenet # 1
NeuroVégre megjelent: ITT megvásárolható

GTR-Masters rank: LINK

GTR-Masters rank app letöltése: LINK - Reghez kötött, figyeljetek a helyes kitöltésre!

Segítség a multiplayerhez: LINK

Autó template-ek - a játék tartalmazza:
Steam\steamapps\common\assettocorsa\dev\skin_templates
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Csütörtök, 2014.08.28, 22:41 | Üzenet # 151
WolfNeked könnyű mert Te ismered a pályát. biggrin
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Csütörtök, 2014.08.28, 22:53 | Üzenet # 152
NeuroAnnyira te is ismered. smile Csak 1-2 kanyar más kicsit ahhoz képest, mint amin a bajnokságot nyomtuk. 5-6 teljesített kör után megvolt nekem a 6:58, szerintem neked is meglenne.
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Csütörtök, 2014.08.28, 22:59 | Üzenet # 153
WolfMajd rágyúrok csak a gyors körömön fejre álltam és nem volt kedvem újra kezdeni. Egyébként érdekes volt mert fejre állás után bedobott a boxba.
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Péntek, 2014.08.29, 13:17 | Üzenet # 154
NeuroHeh, Evora GX-szel első körben levertem azt a Ben Cornett-et, aki tart pár rekordot RSR-en, szám szerint 81-et(!), LoL. biggrin Mondjuk nincsenek illúzióim, valószínűleg nem taposta szét a gépet. De akkor is. biggrin
Nagyon jó ez a kis masina. Nem tudom miben különbözik a GTC-től, azt leszámítva, hogy semmilyen beépített elektronikus segédlete nincsen, mert vezetni tök ugyanaz.

+ megfejtettem végre teljesen az RSR appot... ugyanis ha lemegyek a pályáról és újrakezdem a kört, nem nullázza ki az akkor beszerzett "piros lámpát" ami a hibás kört jelzi. Beragad, ezért a következő kört hiába teljesítem jól, úgy veszi, hogy pályán kívül voltam. Csak akkor reseteli, ha kilépek és újrakezdem a sessiont. Nem tudom más pályán is csinálja-e vagy a Nord hibája ez... de legalább most már tudom. biggrin
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Péntek, 2014.08.29, 21:37 | Üzenet # 155
NeuroAzért házon belül még mindig az M3 az úr. cool

Csatolások: 6931719.jpg(340Kb)
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Szombat, 2014.08.30, 09:45 | Üzenet # 156
NeuroTetszik az új rendszer, hogy szabályok szerint lehet csak setupolni az autót. Pl. A GT3-as autók - a valóságnak megfelelően - nem lehetnek közelebb 60 mm-nél az aszfalthoz (hasmagasság). A magasztalt rF2-vel szemben itt ugyebár real time lehet látni, hogy 1-1 beállítás milyen hatással van az autóra, nem csak statikusan állítjuk, hogy 6 centi, aztán ott lesz valahol. wink (Pl. 110l benyával bizony meg kell emelni alapból az autó seggét, mert lenyomja 3-4 mm-t is.) Szerencsére a játék ellenőrzi és nem enged ki pályára akkor, ha szabálytalan a dolog.
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Dániel KaragityDátum: Szombat, 2014.08.30, 16:08 | Üzenet # 157
KaraDaniIgen az rF setupolási rendszere eléggé lebutított, iR és AC is sokkal komolyabb. Az tény hogy többet is kellene foglalkozni vele, hogy az ember mindent megértsen egy autón. Kicsit nehezebb úgy a dolog, hogy merőben más felépítésű autóknál totál más setupolási opciók tudnak lenni. De szerintem sokkal érdekesebb így, hogy összefüggéseket lát az ember a dolgok között. Érdekes volt anno először látni, mennyi minden dolog változtatása befolyásolja a hasmagasságot, vagy a kerékdőlést stb.
Őszintén nem is értem teljesen hogy ezekkel a statikus dolgokkal rf, hogy modellez akármit is pontosan. Mondjuk ha azt mondom, hogy rugó X kemény, guminyomás Y, benya Z, hasmagasság meg 40mm, majd utána azt mondom hasmagasság 50mm, akkor mi a retektől lesz más a hasmagasság amikor minden azt befolyásoló tényező ugyanazon az értéken marad amit állíthatok? Van egy két paraméter (mondjuk hasmagassághoz spring perch offset) ami nem állítható és a program automatikussan hozzáigazítja azt? Vagy, hogy a fenébe áll össze ez a rendszer? Kíváncsi vagyok ez neked érthető-e rF-ben?

Az életben sem megy oda a szerelő, hogy 50mm hasmagasságot akarok és beállítja a hasmagasság állítóval biggrin Hanem a sok lehetőség közül valamivel/valamikkel elkezdi állítgatni amíg a kívánt értéket el nem éri.


Az üzenetet módosította KaraDani - Szombat, 2014.08.30, 16:12
Csíter
Csoport: Barátok
Üzenetek: 505
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Szombat, 2014.08.30, 16:28 | Üzenet # 158
Neuro
Idézet KaraDani ()
Kíváncsi vagyok ez neked érthető-e rF-ben?


Ha nekem címezted: nem. biggrin És engem is nagyon érdekelne, mert számomra pl. újdonság volt, hogy valójában mennyi minden hatással van a hasmagasságra (pedig utólag átgondolva, józan paraszti ésszel is logikus némelyik, de hát még mindig nem mérnöknek tanultam, hogy ezek automatikusan jöjjenek biggrin ).

Már rF1-ben is látszott, hogy pl. a benya hatással van az autó hasmagasságára ott, ahol a tank van, tehát gondolom ezt továbbvitték, valamint ami egyértelműen/önmagában dinamikusan számítható, az benne van, de a többi nem világos... a kerékdőlés még egy ilyen fontos terület és ha azt nézem, hogy szinte minden mindennel összefügg - amit ugye AC-ben azonnal látok is - akkor még jobban bonyolódik a dolog.
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Dániel KaragityDátum: Szombat, 2014.08.30, 16:34 | Üzenet # 159
KaraDaniNeked címeztem. Nekem is csak azután lett világos mennyire butított az rf, miután elkezdtem iRacingezni. Gondoltam te a modolgatással hátha többet felfogtál ebből rf-ben.
Max azt tudom elképzelni, hogy rf-ben amit beállítassz úgy kell érteni mondjuk mintha az autó súlytalan lenne, és amikor "földre teszed" minden dinamikusan számolódik már, csak mi ezt nem látjuk? Mert így még el tudnám képzelni, pl amit mondassz, hogy a benzin látszik, máshogy nem értem smile
Csíter
Csoport: Barátok
Üzenetek: 505
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Szombat, 2014.08.30, 16:43 | Üzenet # 160
NeuroValószínű az van, amit írsz. Az értékek gyaníthatóan olyan statikus beállítások, amik 1-1 részterületre koncentrálnak és az összefüggéseket végül egyben számolja a játék, de az egymásra való hatásukat már csak telemetriával látnánk/látjuk.
Ez abból "nem jön át", hogy az ember turkál a fájlokban. smile Telemetriában viszont elvileg látszik.
A hasmagasságot csak azért tudom, mert azt konkrétan nézni kellett, amikor VCRC-n a NAGT-t nyomtam és ott eléggé nem volt mindegy a diffúzornak, hogy milyen beállítással megyek. Jócskán meg kellett emelni a hátulját, hogy tényleg ott legyen, ahol lennie kell, amikor kigurulok a garázsból, mert amikor már kaptam az 50-60-70 kiló ballasztokat (amit ugye szintén a benzintank helyén szimulált a játék), akkor jelentősen lenyomta azt.
Ilyen szempontból gáz, hogy még a garázsban állva se mutatja meg a játék, hogy most akkor mennyi is pl. a kerékdőlés, mert az rendben van, hogy az első futóműgeometriában belőttem 3 fokra, de ha utána leültettem az autót, mindjárt nem annyi lesz... vagy éppenséggel állítottam még rá egy kis spring preload-ot, az lejjebb is ülteti és a kerékdőlésen is változtat.

Amúgy veszedelmesen jó a cucc. Ez néha olyan "apróságokon" jön ki, hogy pl. megyek Nord-on, 270-nel éles bal kanyar. Egy pillanatra leüt az autó alja. Következő pillanatban olyat repülök, mint az állat, a hirtelen megszűnő diffúzorból adódó leszorítás elvesztése miatt. Na, ilyet én rF2-ben még nem láttam.
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Vasárnap, 2014.08.31, 20:09 | Üzenet # 161
NeuroRádobtam még két mp-et az M3-ra. cool

Csatolások: 2988963.jpg(302Kb)
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Péntek, 2014.09.05, 21:57 | Üzenet # 162
NeuroHáhá! cool


RSR #5
Csatolások: 6747382.jpg(308Kb)
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Szombat, 2014.09.06, 22:11 | Üzenet # 163
NeuroItt azért nem 14-en vannak. Nyehehe. Igaz, nem vehető sok komolyan. De a turbócska meg a Ben Cornett (az ausztrál, akinek nem látszik a neve a 3. helyen) azok elég faszagyerekek általában. biggrin

http://www.radiators-champ.com/RSRLive....nds=all
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Dániel KaragityDátum: Vasárnap, 2014.09.07, 00:10 | Üzenet # 164
KaraDanivictory
Csíter
Csoport: Barátok
Üzenetek: 505
Státusz: Offline
 
Roland KovácsDátum: Vasárnap, 2014.09.07, 19:02 | Üzenet # 165
KoRola biggrin
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 257
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Szombat, 2014.09.13, 12:00 | Üzenet # 166
Neuro
Idézet Neuro ()
Itt azért nem 14-en vannak. Nyehehe.


Na, valaki csak lenyomott ma pár tizeddel. Erre felfújtam a pofám és 2 mp-et adtam vissza... xD Nagyon jó ez a P4/5. Nem tetszett az elején, de igazából egész GT-s a viselkedése - tulajdonképpen az is, csak ráhúztak egy classic proto külsőt egy Enzo-ra. Érzésre azt mondanám, hogy GT2 class. Azért a GT3-nál érezhetően többet tud. A motorja meg mindkettőnél gyengébb. Végül így is az M3 GT2 idejét (legalábbis a sajátomat) hoztam vele.
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Szombat, 2014.09.27, 09:34 | Üzenet # 167
MobyDickMost épp milyen az AC? Hangokat rendberakták? Látni már, hogy kábé mikorra áll teljesen össze? Modderek ügyesek? Nincs az a helyzet, mint az rF1-nél, hogy a modok 80%-a hulladék?

900° & 720° maniac
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Szombat, 2014.09.27, 20:45 | Üzenet # 168
NeuroÉn nem nagyon próbáltam modokat, de amit néztem, azok többnyire jók voltak (AC Cobra, Honda Civic), de nem mind (Porsche, de lehet azóta megoldották).
Az új hangmotor még nincs benne a játékban.
A gyári tartalom büntetős és van olyan, amivel szívesen versenyeznék, így engem egyelőre kevéssé érdekel, hogy milyen modok lesznek (a GT autók irgalmatlan jók, sose gondoltam volna az rF1 idejében, hogy a modern GT lehet ennyire király). Egyelőre nekem normális multi (verseny szabályok, lehetőségek) kellene, meg törés, de az kevésbé hiányzik, mint a többi.
Na jó, kellene valami ütősebb historic cucc is, pl. DRM vagy Procar. biggrin
A pályák közül elég sok készül, igazából szerintem azzal nem lesz probléma, de jelenleg nagyon sok még a félkész cucc.
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Roland KovácsDátum: Szombat, 2014.09.27, 22:12 | Üzenet # 169
KoRolaMáté leírt mindent. Szerintem online versenyzésre alkalmatlan a cucc (egyelőre). Sok tartalmat lehet ollózni innen-onnan de a legtöbbje értékelhetetlen. Normális dolgokra várni kell. Leginkább a játék végleges verziójára. Mert így félkészen nem hoz lázba.

Az üzenetet módosította KoRola - Szombat, 2014.09.27, 22:19
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 257
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Vasárnap, 2014.09.28, 21:23 | Üzenet # 170
MobyDickÉrtem. Akkor még ráérek biggrin

900° & 720° maniac
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Kedd, 2014.09.30, 09:52 | Üzenet # 171
Neuro
Idézet KoRola ()
Szerintem online versenyzésre alkalmatlan a cucc


Szerintem nem. A törés hiánya egy komoly társaságban nem különösebben hiányzik, mert senki nem nfs-ezni akar, én mindig figyeltem, hogy ne menjek neki másoknak (ha meg csatt van, az szopás így is). Persze kicsit bátrabb az ember, de őszintén: ki nem szokott soha offline úgy betanulni egy pályát, hogy kikapcsolja a törést? Szóval ezt nem érzem tragédiának, persze hangsúlyozom, normális társaság esetén.

Persze béna még a multi, mert nincs normális vége a versenynek, meg nincs boxolás, de sprint versenyeket minden gond nélkül lehet futni, egy versenyhétvége practice-qualy-race felállással simán lenyomható egy menetben.

Én azért nem mentem GTR Mastersre, mert 3 állomást ki kell hagynom Románia miatt, valamint nem igazán jön be az autó. De az a kisebbik baj, nagyobb gondot okoz a 6 sebességes kéziváltó, ott már sokszor megzavarodok, hogy hova és mit, ráadásul elég rövid, így nagyon sokat kell váltogatni. biggrin
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Csütörtök, 2014.10.09, 21:08 | Üzenet # 172
NeuroEz a lista eléggé hűbazmeg címeket is tartalmaz, főleg a dream pack dlc (nem tudom a csillag mit jelöl, nem írták):

cool

Version 1.0 CARS:

Abarth 500 EsseEsse
Abarth 500 EsseEsse S1 (upgrade*)
Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde
BMW 1 Series M Coupè
BMW 1 Series M Coupè S3 (upgrade*)
BMW M3 E30 Sport Evolution
BMW M3 E30 Sport Evolution S1 (upgrade*)
BMW M3 E30 Sport Evolution Drift (upgrade*)
BMW M3 E30 Group A
BMW M3 E30 Group A 1992 version (upgrade*)
BMW M3 E92
BMW M3 E92 S1 (upgrade*)
BMW M3 E92 Drift (upgrade*)
BMW M3 E92 GT2
BMW Z4 E89 35is
BMW Z4 E89 35is S1 (upgrade*)
BMW Z4 E89 35is Drift (upgrade*)
BMW Z4 GT3
Classic Team Lotus Type 49
Classic Team Lotus Type 98T
Ferrari F1 312T
Ferrari 458 Italia
Ferrari 458 Italia S3 (upgrade*)
Ferrari 458 GT2
Ferrari 599XX Evo
Ferrari F40
Ferrari F40 S3 (upgrade*)
Ferrari LaFerrari
KTM X-BOW R
Lotus Elise SC
Lotus Elise SC S1 (upgrade*)
Lotus Elise SC S2 (upgrade*)
Lotus Evora GTC
Lotus Evora GTE
Lotus Evora GTE Carbon
Lotus Evora GX
Lotus Evora S
Lotus Evora S S2 (upgrade*)
Lotus Evora SR
Lotus Exige 240R
Lotus Exige 240R S3 (upgrade*)
Lotus Exige S
Lotus Exige S Roadster
Lotus Exige Scura
Lotus Exos 125
Lotus Exos 125 S1 (upgrade**)
McLaren MP4-12C
McLaren MP4-12C GT3
Mercedes AMG SLS
Mercedes AMG SLS GT3
Scuderia Glickenhaus P4/5 Competizione
Pagani Huayra
Pagani Zonda R
AC Shelby Cobra 427S/C
Tatuus Formula Abarth

Version 1.0 Tracks:

Drag strip
Drift test circuit
Nurburgring GP
Nurburgring Sprint
Imola “Enzo & Dino Ferrari”
Magione
Autodromo di Monza
Monza historic 1966
Mugello
Silverstone
Silverstone International
Silverstone National
Spa Francorchamps
Trento Bondone hill climb
Vallelunga
Vallelunga Club

FREE CONTENT AFTER 1.0 Release!

Zandvoort
Ruf Yellowbird
Nissan GTR
Corvette stingray C7
Silverstone historical 60s
Monza 1962
Abarth 595ss vintage
Abarth 500 Assetto Corse (race car)
Toyota GT86
Alfa Romeo Mito Quadrifoglio Verde
Scuderia Glickenhaus P4/5
Audi R8 Plus (2014)
Audi S1 Quattro
Lotus Exige R-Cup
Scuderia Glickenhaus P4/5 Competizione
2012 Hybrid

DREAM PACK DLC:

Nurburgring Nordschleife
Sauber Mercedes C9
Corvette C7R GTE
Nissan GTR GT3
Alfa Romeo 4C
Alfa Romeo GTA
Alfa Romeo 155 V6 TI
McLaren P1
McLaren F1 GTR
Ruf RT 35 S
Mercedes 190 E 2.6-16 Evolution 2
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Szombat, 2014.10.11, 09:24 | Üzenet # 173
NeuroA listán az AC Cobra egyébként nem más, mint az a modder cucc, amit már próbálhattunk korábban. Az durva, hogy Kunos megvette a Shelby licenszet és ezt az autót teszi be a játékba (persze némi fizikai polír után). Azt hiszem ez mindent elmond. Elég komoly lehetőségek vannak a cuccban és azt nem olyan bitang nehéz kiaknázni, mint rF2-ben.

Másfelől Racedepartment-en írtak róla, akiket meghívtak az 1.0rc bemutatójára és mehettek valódi autókkal is Kunos főhadiszállásán. Mindkettő pontosan azt írta, amit eddig is tudtunk. Az autók pont úgy viselkednek, ahogy kell nekik. Nem hiszem, hogy kell még bizonyítani, hogy mi az über szimulátor, különösen figyelembe véve azt, hogy mennyi újdonságot próbálhatunk ki pár napon belül mi is, pl. a gumimodell kapcsán.
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Szerda, 2014.10.15, 20:02 | Üzenet # 174
NeuroKint van az 1.0RC (3.1 GB... wacko ). smile
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Roland KovácsDátum: Szerda, 2014.10.15, 20:14 | Üzenet # 175
KoRolaköszi Máté, már töltöm is akkor happy
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 257
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Szerda, 2014.10.15, 20:20 | Üzenet # 176
WolfÉn már töltöm csak lassan jön mert a gyerek nyúlja a netet. smile
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Szerda, 2014.10.15, 21:49 | Üzenet # 177
NeuroJó, hát kérem itt nincsenek kérdések. Ez a cucc mostantól még duplán odabasz. cool
Kurvajók az új autók, kurvajók a hangok, van törés (bár szerintem túl sokat bír az autó, de azért szépen le lehet amortizálni), van karrier, van Spa... még az új gumimodell tesztelésre vár, de egyelőre nagyon bejövős minden.
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Roland KovácsDátum: Csütörtök, 2014.10.16, 19:14 | Üzenet # 178
KoRolaAC mellett a PCARS is released kapott. egyszerre kettő progi nem rossz biggrin
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 257
Státusz: Offline
 
Dániel KaragityDátum: Péntek, 2014.10.17, 15:00 | Üzenet # 179
KaraDaniHányunknak van amúgy meg?
Rola, Neuro, Wolf, Alex, én?
Gurulhatnánk egyet valamikor smile
Csíter
Csoport: Barátok
Üzenetek: 505
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Péntek, 2014.10.17, 15:32 | Üzenet # 180
WolfA VCRC-n ott van a szerver kihasználatlanul és szerintem onnan is jönnének páran meg a Reki-ből is. Kicsit nehézkes a szerver váltás de ha megmondjátok mi legyen akkor megpróbálom elintézni.
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Roland KovácsDátum: Péntek, 2014.10.17, 17:42 | Üzenet # 181
KoRolanem rossz ötlet Dani. Én benne lennék ilyen mókába.
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 257
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Péntek, 2014.10.17, 20:17 | Üzenet # 182
NeuroAz értelmes gyári autókkal szívesen mennék én is. Moddolt tartalomra viszont nem vagyok kíváncsi (az egyetlen, ami érdekes volt, az ma már hivatalosan a játék része). Kevés az official track, de az legalább ütős, autó meg van elég.
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Dániel KaragityDátum: Péntek, 2014.10.17, 22:00 | Üzenet # 183
KaraDaniVasárnap esetleg? Még ha csak 4-5-en is gurulnánk akkor is több kedvem lenne mint egyedül. Szervert gondolom akárki tud hostolni nem? Nekem szerintem a vas meglenne hozzá, úgyis VGA limites a rendszer.
Őszintén ligázni még nincs kedvem vele, de egy kis cseverészős együtt autózás jól esne a bandával happy
Vagy két hónapja nem szimeztem, már jól esne smile


Az üzenetet módosította KaraDani - Péntek, 2014.10.17, 22:00
Csíter
Csoport: Barátok
Üzenetek: 505
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Szombat, 2014.10.18, 09:29 | Üzenet # 184
Neuro
Idézet KaraDani ()
Őszintén ligázni még nincs kedvem vele


Az nekem sincs, pontosabban ha indulna valahol valami jól szervezett és értelmes bajnokság (akár ilyen rövidke, 4-5 állomásos, mint most Mastersen az E30), arra készülnék is szívesen, de egyelőre ilyenről nem tudok. Még nem volt alkalmam a multiban létező boxolást se kipróbálni, pedig az elvileg már van.
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Roland KovácsDátum: Szombat, 2014.10.18, 12:58 | Üzenet # 185
KoRolakomolyan mondom botok ellen jobb játszani offline mint online. pedig tudjuk mennyire figyelnek és vigyáznak ránk verseny közben. ami online szervereken van az valami katasztrófa. legbosszantóbbak egyike még mindig a zászlószabályok hiánya. illetve boxtaktika még mindig nincs! boxból való kijövetelt is had oldjam meg Én pit limiter segítségével. illetve szeretném a rajtnál sebességbe tenni azt a rohadt autót végre nem pedig a lámpa elalvása után.
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 257
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Szombat, 2014.10.18, 13:24 | Üzenet # 186
NeuroZászlószabályok hiánya tényleg zavaró, a másik kettővel (limiter, rajt sebesség - H váltós autóknál lehet kuplunggal indulni, csak szekiseknél nem) lehet élni szerintem, mert apróság - bár ebből kifolyólag tényleg érthetetlen, hogy akkor miért nincs implementálva?? Magát a boxot még nem tudom milyen lehetőségek vannak.
Azon kívül jó lenne, ha nem a képernyő közepét kitöltő disznó nagy virtuális lámpára kellene indulni, jobban örülnék, ha a pályákon lévő lámpák működnének. Igaz, hogy így sok helyzetben nem jól látszik, de hát a valóság is ilyen. Vagy legalább akkor lehetne kapcsolható a virtuális, azt nem mondom, hogy vegyék ki.

Idézet KoRola ()
komolyan mondom botok ellen jobb játszani offline mint online


Én ezt nem merném kijelenteni. biggrin Legalábbis publicra nem járok, mert az tényleg felesleges (magyarra is, engem nem dob fel a kétnaponta új autó, mert senki nem tanulja meg ennyi idő alatt és csak szánalmaskodás megy), de az AI továbbra is inkább csak dísznek van, mint igazi kihívásnak, ráadásul néha túl erősnek tűnik nekem, amellett, hogy hülye.
De ezért írtam, hogy én pl. egy jól szervezett hosszabb-rövidebb bajnokin részt vennék, mert azért arra csak készülnének az emberek annyit, hogy lehetne élvezetes.
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Szombat, 2014.10.18, 21:49 | Üzenet # 187
WolfAkkor gurulunk egyet? Nekem jó a holnap de akár ma este is. A boxolást úgyis meg akartam lesni.

Hozzáadva (2014.10.18, 20:49)
---------------------------------------------
VCRC szerver SPA/GT3. Ha gondoljátok ott is mehetünk. Rolandal fent vagyunk most a szerveren.

Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Vasárnap, 2014.10.19, 13:37 | Üzenet # 188
NeuroÉn tegnap csapattam, csak éppen születésnaposat, úgyhogy azt hiszem ma nem/sem leszek. Kellene egy kis alvás is már. biggrin
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Vasárnap, 2014.10.19, 15:13 | Üzenet # 189
MobyDickTényleg, nem indultok a GTR-Masterses tesztkupán? Biztosan szoros mezőny lesz.

http://www.gtr-masters.hu/event

http://forum.gtr-masters.hu/content....sztkupa

Részemről a szimezés továbbra is szünetel, határozatlan ideig, ugyanis a pénzemet inkább hangszerre fogom költeni. Több értelmét látom smile

Hozzáadva (2014.10.19, 14:13)
---------------------------------------------

Idézet Neuro ()
Másfelől Racedepartment-en írtak róla, akiket meghívtak az 1.0rc bemutatójára és mehettek valódi autókkal is Kunos főhadiszállásán. Mindkettő pontosan azt írta, amit eddig is tudtunk. Az autók pont úgy viselkednek, ahogy kell nekik. Nem hiszem, hogy kell még bizonyítani, hogy mi az über szimulátor, különösen figyelembe véve azt, hogy mennyi újdonságot próbálhatunk ki pár napon belül mi is, pl. a gumimodell kapcsán.

Erre mondom, hogy nagybetűs SZIMULÁTOR. Csak sikerült végre egy ilyet letenni az asztalra. Nehéz lesz überelni.


900° & 720° maniac
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Vasárnap, 2014.10.19, 20:34 | Üzenet # 190
NeuroAz E30-on én azért nem indultam, mert szimulátorban számomra sokkal kevésbé élvezetes, mint képzeltem (lehet, hogy túl nagyok voltak az elvárásaim). De fontosabb, hogy Románia miatt nem tudtam volna készülni, két futamra meg minek menjek a végére.
Viszont tervezik a következőt, egy GT3-ra már beneveznék (egyelőre ez vezet a szavazáson, szorosan mögötte a GT2, az is jó), elvileg lesz is időm rá, ha jó hétvégékre teszik. Sajnos most többet kell ügyeletben dolgoznom, mint korábban.
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Kedd, 2014.10.28, 09:38 | Üzenet # 191
WolfSzombat 19:30-kor VCRC-n megyünk egy versenyt. Spa/GT3 lesz még mindig a terítéken.
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Kedd, 2014.10.28, 11:32 | Üzenet # 192
NeuroHa lesznek részletek, engem lehet, hogy érdekel. Az időpont elvileg jó.
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Roland KovácsDátum: Kedd, 2014.10.28, 20:10 | Üzenet # 193
KoRolaengem is érdekel a dolog de jó lenne egy kis info, magáról a lebonyolításról.
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 257
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Szerda, 2014.10.29, 09:43 | Üzenet # 194
Wolf15 perc időmérő, 20 körös futam (ez kb. 50 perc) 1 kötelező boxolással. Valami ilyesmi a terv.
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Dániel KaragityDátum: Szerda, 2014.10.29, 21:29 | Üzenet # 195
KaraDaniEgész jól hangzik, dolgozok aznap de szerintem beiktatom közé.
Csíter
Csoport: Barátok
Üzenetek: 505
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Csütörtök, 2014.10.30, 16:28 | Üzenet # 196
NeuroMondjuk én nem örülönék, ha tiltva lenne minden segítség, ami úgy mellesleg majdnem minden GT3 specifikációt használó valós sorozatban engedélyezve van (az autók beépített TC és ABS elektronikájára gondolok). Nem mintha nem tudnék anélkül is gond nélkül menni, csak szerintem felesleges faszagyerekeskedés, miközben a profik is használják. Vagy akkor menjünk GT2-vel, ott a valóságban sincs (bár TC abban is van, ugyebár).
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Szombat, 2014.11.01, 08:33 | Üzenet # 197
NeuroNa most akkor ez ilyen random dolog lesz vagy hogy lesz végül? Nem akarok csak úgy odapofátlankodni szó nélkül, bár hivatalosan semmit nem látok a vcrc oldalán, szóval ha csak ilyen ad-hoc baráti összejövetel, akkor jó, de van már valami pontosabb az "ilyesmi terv" helyett?

Most volna egy kis kedvem gyakorolni, de azt jó lenne tudni, hogy pl. a féket mire állítsam, ABS-hez vagy ne. Sőt megnéznék 1-2 TC állást is, de ha nem lesz bekapcsolva, akkor nem lenne sok értelme.
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Szombat, 2014.11.01, 13:14 | Üzenet # 198
WolfSzerintem nem lesz se TC se ABS (most sincs a szerveren). Ez egy teszt szerű baráti kocsikázás.

Szerk: jelenleg nincs is hozzá hangulatom de estére hátha megjön. smile


Az üzenetet módosította Wolf - Szombat, 2014.11.01, 13:22
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Vasárnap, 2014.11.02, 09:01 | Üzenet # 199
NeuroAzértőő... én elsőre úgy értelmeztem, hogy valami szervezés lesz és lesz értelme készülni. Ez a tegnapi hsz-ed viszont lehúzta nálam azonnal a rolót, úgyhogy eldobtam az egézet (mondjuk F1 időmérő volt ráadásul). Ha jól láttam Horcsa bejegyzését, végül te sem voltál online, volt 4 fő. 10-12-vel már volna értelme, feltéve, ha készülünk is rá (5 rajtból 1 sikerült tisztán legutóbb ha jól emlékszem, pedig ismerjük is egymást biggrin ), mert anélkül mehetek a PH! fun versenyekre is, ugyanott vagyunk, sőt még létszám is van...
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Vasárnap, 2014.11.02, 11:52 | Üzenet # 200
WolfHát mint mondtam nem volt sok kedvem hozzá de most úgy általában sincs kedvem versenyezni. Lehet kicsit besokalltam. Kicsit szerintem pihentetem a dolgot és csak akkor megyek ha valóban van kedvem hozzá. Nem erőltetem a dolgot mert annak semmi értelme, hogy azt várom már a rajtnál, hogy mikor lesz már vége. 1 hete a kormányt elő sem vettem.
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
TFRC Fórum » TFRC általános témák » Csevegő » Assetto Corsa
Oldal 4 / 5«12345»
Keresés:

Ma itt jártak
Regisztrált
Copyright MyCorp © 2017 | Honlapszerkesztő - uCoz