Üdv, Vendég | RSS | Facebook

[ Új fórumüzenetek · Fórumtagok · Fórumszabályzat · Keresés · RSS · Hétfő, 2017.07.24]
Oldal 1 / 11
TFRC Fórum » TFRC általános témák » Csevegő » Egyéb futam beszámolók
Egyéb futam beszámolók
Kiss MátéDátum: Vasárnap, 2013.08.04, 12:51 | Üzenet # 1
NeuroIde jöhet minden, amit nem nálunk futottál, de meg akarsz osztani velünk.
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Vasárnap, 2013.08.04, 12:54 | Üzenet # 2
NeuroRemélem a srácok írnak majd pár sort a PSRL-es szereplésről, amire én személy szerint büszke vagyok, mert nem a helyezés volt szerintem itt az elsődleges cél. Márpedig ők hárman nagyon szépen teljesítették a távot, nagy hibák nélkül, ami elsőre szép munka. newrus
Sajnos a közvetítésben nem sokat láttuk az autót, pedig aki nézte a live timingot, az láthatta, hogy volt az a kocsi csatákban is eleget. Valamiért a simsporttv-nek fontosabb volt mások boxolását mutogatni 40-50 mp-en keresztül, meg főleg a futam elején kizárólag a P2-es autókat láthattuk. De majd talán legközelebb. smile
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Hétfő, 2013.08.05, 17:28 | Üzenet # 3
MobyDickElso ilyen szereplesnek jol sikerult, ha indulunk majd meg hasonlon, akkor latni fogjuk, hogy hol lehet meg hozni. Reszemrol az elso par koromben voltak benazasok, nagyon nehezen jottem bele a dologba. A masik dolog, hogy eleg sok olyan lekorozes volt, ahol adta a helyzet, direkt nagyobbat fordultam, hadd menjenek a Pek. Ezt a taktikat nem szabad kovetni es szabalyzat szerint vegig iven kell maradni, ugyanis az en 2 oram alatt legalabb 30-40 sec pluszt szedtem igy ossze. Osszessegeben rosszabbra szamitottam, nem volt konfliktusom senkivel, kiveve a narancs-fekete P2-t, aki minden GT-nek legalabb 1-szer nekiment. Semmikepp nem unatkoztam, egyszer tul nagy helyet hagytam, es a celegyenes vegen lesodrodtam a palyarol. A konstans korok sem jottek ossze az elengedesek meg a vezetoi hibak miatt. Azt nem tudom, hogy az elso 5 csapat milyen csodasetuppal ment, de dobbenetes idoket mentek dobbenetesen keves kiallassal. Ami meg jo pont, hogy a befutok kozul utolso elottiek voltunk, azt meg nem neztem, hogy a tobbi csapat kozul hany ujonc volt. Ami meg tanulsag, hogy mentem vagy 500 kort a verseny elott, megsem sikerult 35-os idot menni, tehat a vezetesi technikan kell valtoztatni, es ennyit biztos nem megyek egyik elott sem, mert nincs ertelme. Nem hozta a vart eredmenyt sem idoben, sem stabilitasban.

900° & 720° maniac
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Kedd, 2013.08.06, 21:32 | Üzenet # 4
WolfAkkor ha már Én vagyok a csapatfőnök smile akkor egy dicsérettel kezdeném mert ügyesek voltak a skacok.
Én vártam hátha Gyuri ír először mert a futamot is Ő kezdte és akkor sorba leírtuk volna, hogy milyen volt a futam de ez nem jött össze (persze ennek nem sok jelentősége volt). smile
A verseny nekem is hasonló volt mint Andrásnak az elején egész jól indultam szinte rögtön jöttek 37-es idők sőt 37 eleje is de aztán volt egy hiba amiből megforgás lett és ettől a megforgástól kezdve nem tudtam normális köröket menni. Jöttek közben a lekörözések ami mindig veszélyt hordozott magával és sajnos ebből is lett egy megforgás.
A lekörözésnél Én is inkább félre húzódtam mert a P-s autók nem szerettek várni, hogy esetleg az ember a kanyart befejezze hanem ha láttak valami kis lukat akkor a kocsi orrát rögtön bedugták oda. Inkább vettem szélesen a kanyart mint, hogy kilökjenek. Összességében jó verseny volt fogalmam sincs, hogy hányadikok lettünk de baromira nem is érdekel. smile
A következő verseny Interlagosban lesz ami a mostani 6 óra helyett 8 óra lesz. Ha azt hiszitek, (Andris, Gyuri) hogy ez valamiféle célzás lenne akkor jól hiszitek. wink
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Vasárnap, 2013.08.25, 23:48 | Üzenet # 5
NeuroNa akkor... ma volt elég versenyben részem, mivel a saját F40 fun futamunk után 21:15-ös kezdettel lenyomtam a HSO fun versenyét is.
A felállás úgy nézett ki, hogy egy óra kvalival kezdtünk. Az elején csak lézengtek az emberek, egy órát a fene kvalifikáljon. Jogos, így én se ezt csináltam, hanem inkább setupoltam kicsit még az autón, meg benzint számolgattam. A Formula Atlantic '76 modban két gumi van, puha és kemény. A puha már 8-10 kör után kezdett használhatatlan lenni, a keményről viszont egy gramm infóm nem volt, de világos volt, hogy azon rajtolok majd. Az látszott, hogy tankolás nem lesz, így 70 l benzint számoltam indításnak.
A kvali végül egész jól sikerült. megdöntöttem a korábbi időmet, jó négy tizeddel, ezzel a 6. helyre igazítottam a gépet a rajtrácson. Sokáig küzdöttem a géppel, 10-11. helyre lecsúsztam, de a végén csak összeraktam a kört. 24 induló volt, így elégedett vagyok a teljesítményemmel:



Megjegyzem a legjobb Lola T450-es pilóta vagyok, bár azzal csak 4-en indultunk. smile A kocsiról tudni kell, hogy közepes erősségű a motorja (190-200-210 lóerős motorok vannak) és a kasztni csak a harmadik legjobb légellenállás és leszorítás szempontjából, a March 76B és a Chevron B35 mögött. Mivel a HSO-nál ragaszkodnak a historic versenyek 100% valós mivoltához és a jobb autókból már nem maradt, amikor neveztem. Ebben a tekintetben egyébként az időm kifejezetten jónak tűnik, bár nyilvánvaló, hogy 1+ mp-et az előttem lévő autók se a fentiek miatt nyomtak ki magukból, hanem valamicskét a pilóták is számítottak... biggrin

A pályát még nem mondtam, de a képen is látszik, tehát Mid-Ohio, sikános verzió. A versenyen manuális gurulórajttal indultunk. Valamiért én a 4. rajtkockából kezdtem. Gyanítom, hogy azért, mert az elém kvalifikálók közül ketten is kiléptek a 15 perces warmup alatt és a HSO-nál nem nagyon foglalkoznak ilyenkor a változó sorrenddel, tehát ők hátrakerültek. Tehát 4. helyről indultam, de nem sikerült igazán jól elkapni, így ketten is megelőztek. Ebből a belül elmenni próbáló úriember mindjárt el is dobta a gépet, így 5-ként fordultam a sikánba. Mögöttem jött egy nagyon lagos figura a másik T450-ben, őt inkább elengedtem a nagy egyenesben, mert féltem, hogy összeakadunk.

Itt hosszú vonatozás következett, próbáltam velük menni, kisebb-nagyobb sikerrel, de aztán idővel leszakadtam. A lagos pofa korábban is elég instabilnak látszott, végül eldobta a gépet, így megelőztem, s 5. hely meglett.

Igazából innentől nem volt túl nagy izgalom. Futottam a nagyjából azonos időket, úgy tűnt a gummi bírni fogja és nem kell cserélni se. Aztán valahol a huszonikszedik körben eldobtam a gépem a nagy egyenes utáni féktávon, így ketten megelőztek. Csak fűre estem ki, de ott sok idő elment így. Végül két körre rá a két kocsi közül az első keresztbeállt az utolsó kanyarban, én meg épp csatáztam mögötte a másikkal, s belepuffantunk mindketten. Kicsit sérült az autó, de nem lett nagy baj, én meg az 5. helyre ugrottam így, mert nekem sikerült a leghamarabb összekapni a gépet. Innentől ezt a helyet megtartottam, a távot növelni tudtam hozzájuk képest.

A végén már egész közel volt hozzám az első, de nem tudott lekörözni. smile Elég sokan kiestek, illetve korábban befejezték a versenyt. 30. kör körül elkezdett görcsölni a lábam eléggé, sok volt mára kicsit a heel and toe. Szerencsére nem kellett feladnom, bár bevallom, az kellett hozzá, hogy az egyenes szakaszokon nem kuplungoltam váltáskor és a gázról se szálltam le, hogy pihentessem a lábam kicsit...

A végeredmény:



Top10 volt a cél, ez bőven meglett. Eredményesen képviseltem a ligát - bár erről senki nem tud ott. biggrin
Csatolások: 1548198.jpg(542Kb) · 5798656.jpg(558Kb)
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Szerda, 2014.05.28, 22:30 | Üzenet # 6
NeuroMa sikerült Mastersen először nyomulni egy sort. 599xx Evo @ Monza. Mivel ezek csak próbálgatós/fun jellegű versenyek hétköznap, így nagy következtetéseket nem vonnék le belőle, bár meglepően sokan nem voltak képben a versenyt, mint fogalmat illetően. biggrin
Az első verseny elég uncsi volt, második helyre kvaliztam, ott is maradtam rajtnál és ott is értem be. Sipos Attila körönként rámvert 5-8 tizedet, a többiek lassabbak lettek volna picit, de nagyjából az első körben jól kivégezték egymást, csak egyvalaki jött egy darabig mögöttem.
A második versenyen Attilát lerajtoltam a második helyről (mivel megint így kvaliztunk), aztán a Roggia-ban ki is forgatott elég gyorsan. Elém került ő, meg még három autó, abból egyet megelőztem a kettes Lesmo utáni kigyorsításon, egy másikat pedig az Ascari után jobban kigyorsítva kifékeztem a Parabolica előtt. A célegyenesben Attila elengedett bennünket, de az volt a gyanúm, hogy a kiforgatásom miatt tette. Majd T1-ben az említett harmadik autó elrontotta a kanyart, így a seggébe álltam és lekövettem egészen addig, amíg el nem rontotta a Roggia-t, ami után Attila rám esett és ismét kirakott az egyes Lesmo-ban. Nem tudom hogyan képzelte a dolgot, de lehet, hogy a net volt a ludas. Bár én egész este alatt nem láttam érdekes dolgokat különösebben.
A megcsúszás után első helyre álltam, pár kör után elszálltam önerőből az Ascari-ban, akkor rám esett a második, az ő nevére nem emlékszem, elnézést érte. Két kör volt még ekkor, felkapcsolta ugyan a refit, de HDR nélkül megyek, így sokat nem zavart, amúgy meg feleslegesen tette, mert nem volt egyértelműen gyorsabb, bár én szevedtem a gumin egy kicsit a végén, de ő meg belehibázott kicsit az Ascari-ban az utolsó körben.
Amúgy csak 7 körös versenyek voltak, szóval sprint, nem egy etvasz, de egész élvezhető volt a cucc. Jó lenne, ha mielőbb elkezdenének komolyan bugfixelni és minimum bétásítani a jelenlegi állapotból, mert úgy finoman szóval nem szívesen "ülök át" mostanság rFactorba...
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
TFRC Fórum » TFRC általános témák » Csevegő » Egyéb futam beszámolók
Oldal 1 / 11
Keresés:

Ma itt jártak
Regisztrált
Copyright MyCorp © 2017 | Honlapszerkesztő - uCoz