Üdv, Vendég | RSS | Facebook

[ Új fórumüzenetek · Fórumtagok · Fórumszabályzat · Keresés · RSS · Vasárnap, 2017.07.23]
Oldal 2 / 3«123»
TFRC Fórum » TFRC általános témák » Csevegő » Hosszútávú versenyek (Endurance versenyek topikja, setupok, taktika, egyebek)
Hosszútávú versenyek
Farkas ZsoltDátum: Hétfő, 2013.07.15, 14:38 | Üzenet # 51
WolfNekem este 6 után általában jó.
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Kedd, 2013.07.16, 19:55 | Üzenet # 52
MobyDickfelregisztráltam a PSRL-re, egyelőre várom a visszaigazolást. utána rá tudok kérdezni, hogy tegnap miért nem ment nekünk a pilótacsere. hátha vmi szerverbeállítás kell hozzá. sztem 7végén tarthatnánk egy pilótacsere-gyakorlást, a V8 után kipróbálhatnánk. Gyuri, addig szerezz be egy mikrofont. nekem egy nagyon durva Genius van, 900Ft-os biggrin 3 éve műxik, csak a leheletvékony kábelre kell vigyázni. talpas mikrofon, ha belövöd az irányt, elég jól szól. azelőtt fejhallgatóra szerelt volt, az kb. fél évig bírta.

900° & 720° maniac

Az üzenetet módosította MobyDick - Kedd, 2013.07.16, 19:55
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
György KocsisDátum: Csütörtök, 2013.07.18, 19:23 | Üzenet # 53
GyuracellHeadsetem van, csak az a vagy hallom benne a többieket vagy ők hallanak engem stílusú, mert nem a legoptimálisabb helyen van szerencsétlen mikrofonja. Emellett elég kényelmetlen és a hangzása is nulla, viszont legalább jól néz ki biggrin Terveztem beszerezni a közeljövőben egy komolyabb headsetet, ez a hétvégéig már biztos nem fog összejönni, de 3-áig azért remélem. Hétvégén meg legfeljebb kiabálok aztán hallotok ti is biggrin
Festőművész
Csoport: Barátok
Üzenetek: 132
Státusz: Offline
 
Toldi BalázsDátum: Csütörtök, 2013.07.18, 19:44 | Üzenet # 54
tbazsi95Hello! Minden futamra nevezni kell külön a leírtak alapján. Fujira itt tudtok: http://psrl.eu/aldomai....792fa73

Az üzenetet módosította tbazsi95 - Csütörtök, 2013.07.18, 20:35
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 5
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Csütörtök, 2013.07.18, 19:57 | Üzenet # 55
WolfHi!

LINK

Akkor ez a nevezés mire vonatkozik?
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Toldi BalázsDátum: Csütörtök, 2013.07.18, 20:36 | Üzenet # 56
tbazsi95"A keresett téma nem létezik."

Le kell adni egy nevezést a bajnokságra és minden futamra is, hogy kik indulnak a futamon (név szerint)


Az üzenetet módosította tbazsi95 - Csütörtök, 2013.07.18, 20:42
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 5
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Csütörtök, 2013.07.18, 21:05 | Üzenet # 57
WolfOk.
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Szombat, 2013.07.20, 11:28 | Üzenet # 58
MobyDickrákérdeztem, vannak spéci szerveres beállítások, de valszeg egyszerűbb lenne a PSRL szerverén gyakorolni. ehhez viszont kellene a saját skin, én személy szerint nem szívesen megyek fel más autójával, mert nem biztos hogy örülnének neki.

900° & 720° maniac
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
György KocsisDátum: Szombat, 2013.07.20, 12:13 | Üzenet # 59
GyuracellVettem a célzást biggrin Bár nem annyira sok időm volt, azért haladtam azóta a kocsival, még most nekiesek, délután rakok fel pár képet.
Festőművész
Csoport: Barátok
Üzenetek: 132
Státusz: Offline
 
Sándor CsihaDátum: Szombat, 2013.07.20, 14:08 | Üzenet # 60
AMD_ok
Idézet (MobyDick)
én személy szerint nem szívesen megyek fel más autójával, mert nem biztos hogy örülnének neki.


Andris: menjetek fel a mienkkel nyugodtan, azzal gyakorolhattok (REKI) ne kinlodjatok az otthoni dolgokkal, csinaljatok a mi MClarenunkkel
Alezredes
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 124
Státusz: Offline
 
Toldi BalázsDátum: Szombat, 2013.07.20, 19:02 | Üzenet # 61
tbazsi95Nyugodtan felmehetek más autóval is, nem lesz belőle probléma.

A PSRL TS-en létrehoztam nektek egy szobát (minden csapat kérhet / kap)


Az üzenetet módosította tbazsi95 - Szombat, 2013.07.20, 19:08
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 5
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Vasárnap, 2013.07.21, 11:11 | Üzenet # 62
MobyDickköszi mindkettőtöknek!

900° & 720° maniac
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Hétfő, 2013.07.22, 11:19 | Üzenet # 63
WolfNo akkor leadom a nevezést.

Mivel le kell adni a kezdő pilóta nevét is Én Gyurira gondoltam kezdőnek mert szerintem Ő a leggyorsabb közülünk. Ha már itt tarunk akkor majd azt is meg kéne beszélnünk, hogy milyen időközönként váltsunk pilótát. Szerintem a sorrend Gyuri-András-Én.
Jövő hétvégén már a verseny lesz és még egyszer sem próbáltuk ki a pilóta váltást (bocs egyszer próbáltuk Andrással de nem jött össze valami miatt) Jó lenne majd közösen lepróbálni!!! Nem tudom, hogy Gyurinak sikerült e mikrofont beszereznie az jó lenne majd a próbára is meg a versenyre is.
A festés nem tudom, hogy áll majd Gyuri egy helyzetjelentést dobhatnál. wink


Az üzenetet módosította Wolf - Hétfő, 2013.07.22, 11:20
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Kedd, 2013.07.23, 10:30 | Üzenet # 64
MobyDickez a hetem baromi sűrűre sikerült, legkorábban péntek este tudok felmenni a PSRL szerverére. kaptunk felajánlást a Reki csapattól autó használatra, illetve megnéztem, hogy az RGPL csapat 5 nevezett GTE autója közül csak egyetlen versenyen használtak egyetlen autót, a #94-est. magyarán a többi szabadnak tekinthető. lehet hogy péntek este pont a Rekisek is edzenének, viszont az RGPL autók közül elvileg 4 biztosan szabad lesz(amíg be nem nevezik). úgy tervezem, hogy egész hétvégén online fogok tesztelni egy defaulthoz közeli setuppal, teli tankot ki szeretném járni, megnézni hogy a Medium/Hard gumik között mennyi a különbség időben, stb.... vasárnap estig össze kéne gyűjteni pár javaslatot a végleges setupra.

Hozzáadva (2013-07-22, 14:15)
---------------------------------------------
ami a váltások számát illeti, a cél minél kevesebb kiállással végigmenni. ha nem törjük az autót, nem kell extra kiállással számolni. Hard gumikra tippelek a nyújtott kanyarok miatt, de ez 7végén ki fog derülni. a pilóta sorrend részemről OK.

Hozzáadva (2013-07-23, 09:30)
---------------------------------------------
megkérdeztem a skin leadási határidőt, legkésőbb holnap, azaz szerdán kell elküldeni erre az emilcímre:

festes@psrl.eu

nagy THX a munkáért!


900° & 720° maniac

Az üzenetet módosította MobyDick - Kedd, 2013.07.23, 10:38
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Kedd, 2013.07.23, 10:46 | Üzenet # 65
WolfEz elég szoros határidő. smile
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
György KocsisDátum: Kedd, 2013.07.23, 20:25 | Üzenet # 66
GyuracellElég sokat variáltam, próbálgattam mi és hogy lenne jó, amivel veszett sok idő elment. Ezt a korábban linkelthez elég hasonló verziót találtam legszerencsésebbnek, közel sem annyira látványos mint lehetne, de remélem azért megteszi biggrin
Kép
Kép
Kép
Kép
Most már csak azt kellene kitalálni, hogy hova és milyen matrica menjen rá.
Egy csapatneves, tfrc.hu-s, psrl-es már be van tervezve, persze jó lenne ha a pilóták nevei is fent lennének. Ha ezen kívül valakinek van bármi ötlete/elképzelése mind magával az alappal, mind matricákkal kapcsolatban az írja meg nyugodtan wink
Festőművész
Csoport: Barátok
Üzenetek: 132
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Kedd, 2013.07.23, 20:59 | Üzenet # 67
WolfJó lesz Gyuri. Nem is kell túl csicsázni. A neveinket rá lehetne úgy írni, hogy a hátsó kerekek felé jobb-bal oldalt 1-1 név és egy nevet pedig a motorháztetőre vagy mindenkit a motorháztetőre. A hátsó szárnyra lehetne egy tfrc logo vagy honlapcím. Az oldalára a fekete részre is lehetne ugyan azt mint a szárnyra. A tetejére psrl oszt szevasz.
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Kedd, 2013.07.23, 21:24 | Üzenet # 68
MobyDickhú, ez így nagyon állatul néz ki! ok

matrica-ügyben egyetértek Zsolttal, a neveket viszont vagy egymás alá írnám bal/jobboldalt a fekete részre, hátsó kerékjárat elé, vagy elhagynám(ki tudja, mennyire látszódnak majd). tetejére a PSRL-t átlóban írnám, a motorháztetőt vagy üresen hagynám, vagy egy url cím mehetne rá. oldalra meg logo és url.


900° & 720° maniac

Az üzenetet módosította MobyDick - Kedd, 2013.07.23, 21:25
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
Lukacsics PéterDátum: Kedd, 2013.07.23, 21:57 | Üzenet # 69
Petya70itt is találtok ötleteket

http://kodafactory.wordpress.com/rfactor-skins/
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 5
Státusz: Offline
 
György KocsisDátum: Szerda, 2013.07.24, 19:08 | Üzenet # 70
GyuracellNah elvileg elkészültem:
kép
kép
kép
Ha rendben találjátok, akkor felrakom, aztán majd Zsolt elküldi, ha már ő a főnök biggrin


Az üzenetet módosította Gyuracell - Szerda, 2013.07.24, 19:09
Festőművész
Csoport: Barátok
Üzenetek: 132
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Szerda, 2013.07.24, 19:42 | Üzenet # 71
WolfSzerintem rendben van a masina.
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
György KocsisDátum: Szerda, 2013.07.24, 20:24 | Üzenet # 72
GyuracellHa Andris részéről is rendben van, akkor itt van a .dds majd küldjétek el wink
Letöltés
Festőművész
Csoport: Barátok
Üzenetek: 132
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Szerda, 2013.07.24, 20:24 | Üzenet # 73
MobyDickkegyetlen jó lett!

900° & 720° maniac
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Szerda, 2013.07.24, 20:37 | Üzenet # 74
WolfElküldtem.
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Péntek, 2013.07.26, 21:12 | Üzenet # 75
MobyDickrendben! közben kijött a 3.7-es patch, de még egy újabbat is kihoznak majd, abban már benne leszünk.

Hozzáadva (2013-07-26, 20:12)
---------------------------------------------
kaptunk egy teszt-felajánlást a #3-as kocsira is.

ami a kvali időket illeti: 1:33.9 az eddigi legjobb.

pilótacsere-gyakorlás mikor legyen? vasárnap TFTC után? (Gyura, addig vhogy mikrofonozd be Magad smile ) TS-en van saját szobánk, ahogy már korábban jelezték.


900° & 720° maniac
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
György KocsisDátum: Péntek, 2013.07.26, 23:04 | Üzenet # 76
GyuracellMódos András,
Már írtam, hogy van headsetem, ilyen alkalmi jelleggel még kibírom a használatát, max hangosabban beszélek, hogy lehessen hallani. Csak 2 órát nem fogok majd azzal levezetni versenyen mert valami atom kényelmetlen biggrin De addig hátha meglesz az új is rolleyes

Vasárnap este nekem jó, hátha addig lesz még új patch is.
Festőművész
Csoport: Barátok
Üzenetek: 132
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Vasárnap, 2013.07.28, 23:37 | Üzenet # 77
MobyDickelég fos időket mentem, hard gumival 1:38 alja. de le lehet vinni legalább 1:37.5-ig, de akár 1:37 aljáig. azt nézem, hogy a legtöbben 1-es szárnnyal mehetnek, legalábbis a 270 körüli célegyenes sebességeket nézve. még nem próbáltam ki, elképzelhető hogy a szárny köré kell majd setupot építeni.

itt a liveview: http://psrl.liveracers.info/Live/?server=PSRL%20WEC%20Practice|GTE

Hozzáadva (2013-07-28, 22:37)
---------------------------------------------
van egy setupom, amivel elvileg lehet menni 36.5-öt Hard gumival. 3-as szárny az alapja, még van mit finomítani rajta.

McLaren_szarny3_rovidvalto.svm


900° & 720° maniac

Az üzenetet módosította MobyDick - Vasárnap, 2013.07.28, 23:40
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Hétfő, 2013.07.29, 09:35 | Üzenet # 78
WolfEste ráértek? Most már csak le kéne próbálni.
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Hétfő, 2013.07.29, 13:08 | Üzenet # 79
MobyDickigen.

ha van bármi javaslat a setuppal kapcsolatban, ne tartsátok vissza. sokminden érintetlen maradt. estére sztem még finomítok rajta.


900° & 720° maniac
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
György KocsisDátum: Hétfő, 2013.07.29, 23:56 | Üzenet # 80
GyuracellTesztelgettem még egy kicsit offline, átrakva hangszóróra a hangot meg is jött a stabilitásom... biggrin
Az utolsó setupban kicsit állítgattam, így 65 literrel, kemény gumival 36.5-ös időket autóztam stabilan. Puha gumi 20 liter benzin eddig 35.5, ebben még nagyon sokat érzek mind setup, mind pilóta oldalról.
Holnap nem biztos, hogy tudok jönni wacko
Festőművész
Csoport: Barátok
Üzenetek: 132
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Kedd, 2013.07.30, 13:47 | Üzenet # 81
WolfMeg van az új update : LINK
Ebben már a masinériánk is benne van. smile
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Kedd, 2013.07.30, 21:37 | Üzenet # 82
MobyDick
Idézet (Gyuracell)
Tesztelgettem még egy kicsit offline,

azt a végső setupot majd elküldhetnéd privátban. a kvalis setup gondolom azért más lesz. azt néztem, hogy 34 alá nem nagyon ment senki, max egy tizeddel. bár egy ilyen hosszútávú versenyen nincs akkora jelentősége, hogy honnan rajtolunk.

a pilótacsere baromi egyszerű:
- az a lényeg, hogy mindhármunknál u.az a setup legyen Assign-al alappá téve(ha más volt kvalira a setup, erre nagyon oda kell figyelni!), ezt megtehetjük offline is
- a "Passenger Select"-et be kell állítani, a P alapból a Pause-t jelenti
- a versenyt kezdő pilóta először Spectator:OFF-al lépjen fel, utána mindenki Spectator:ON-al
- aki váltani készül(X.Y.), Spectator:ON mellett fellép, kiválasztja a csapattársat, nyom egy "Passenger Select"-et(P)
- a pályán lévő pilóta kap egy üzenetet, "X.Y. now riding with You"
- a pályán lévő pilóta az LCD Pit menüben megkeresi a saját nevét, majd átállítja a váltani készülő nevére(X.Y.-ra)
- a pályán lévő pilóta kiáll a Pit-be max. 3 körön belül
- szerelés közben visszaszámol 30-ról a gép, 0-ra érve a váltani készülő veszi át az irányítást
- akit leváltottak, elhagyja a pályát max 3 körön belül
- következő pilóta Spectator:ON-al lép fel a szerverre
- stb...

kérdés, hogy a Hard setupnál hány liter benyával menjünk, mennyire ürítsük ki a tankot? kb. 2L fogy körönként, de 100 literből nem jön ki az 50 kör, inkább 47-48 körül. a gumik 65 liter induló benya mellett 20 kör után lesznek sárgák, összességében 100 literre 2 gumicsere jut. többre nincs szükség. ha 1:38-as időkkel számolom, akkor 100L durván 80 perc, kis ráhagyással. de ekkor csontra kell üríteni a tankot, ami a kopott hátsó gumikkal okozhat meglepetéseket. 80 perccel számolva 4.5 pilótacsere, 9 kiállással. a Medium gumi kb. fele ennyit bír, de nem tapad annyival jobban. ezek a saját tapasztalatok.

Hozzáadva (2013-07-30, 20:32)
---------------------------------------------

végigmentem 100 literrel, 48 körre volt elég(+/- 1 kör számítási hiba). 2 gumicserével megoldható a dolog, a legvégén nem okoz gondot a súlyhiány hátul + a kopott gumik. sőt, az utolsó 5 körben elkezdtem gyorsulni. ez még a tegnapi setuppal.

Hozzáadva (2013-07-30, 20:37)
---------------------------------------------
Gyuri, a verda nagyon jól néz ki a pályán is, és külön jó, hogy olyan matricákat használtál, amik low beállításon is jól látszanak. nagyon profi lett! victory


900° & 720° maniac

Az üzenetet módosította MobyDick - Kedd, 2013.07.30, 21:34
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
György KocsisDátum: Kedd, 2013.07.30, 23:24 | Üzenet # 83
GyuracellNa mentem én is egy 100 litereset, 1 szett kemény elég volt
Átlag ilyen 36.2-3-akat mentem, volt pár 35.9 is. Végére a jobb első ilyen 30-35% környéke lehetett, még úgy is egészen vezethető volt.
Szerintem egy(+a pilótacserés) kiállással mindenki letudhatná a saját két óráját. Egy etap kb 80-85 literre jönne úgy ki, végére még egész stabil maradna az autó. Tehát lenne 5 darab kiállás a verseny folyamán ami kb 45 mp hosszú ~ 230mp összes szerelési idő (vs 4 hosszú + 5 rövid kiállás, ami 4*50+5*20 mp tehát 300mp) Ezekre még ugye rájön a boxolás miatti lassabb kör ami még kb 20 mp-et jelent kiállásonként.

Privátban elküldöm azt a setet amivel mentem, hátha sikerül vele megbarátkoznotok wink
Festőművész
Csoport: Barátok
Üzenetek: 132
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Szerda, 2013.07.31, 10:09 | Üzenet # 84
WolfNagyon komolyan ráfeküdtetek. Ügyesek vagytok. Én nem merültem ennyire el benne (persze erre nem vagyok büszke). smile Viszont tegnap nézegettem a többieket akik fent voltak a szerveren és ami feltűnt, hogy ők baromira használják a kerékvetőket viszont a mi utolsó setupunkkal nem lehet használni mert rögtön keresztbe áll az autó. Kicsit felemeltem meg lágyítottam az autón és sokkal jobb lett szerintem mert rá lehet hajtani a kerékvetőkre és nem állunk egyből keresztbe. Nem tudom, hogy Gyurinak milyen a setupja majd ránézek.
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Szerda, 2013.07.31, 13:21 | Üzenet # 85
MobyDick
Idézet (Wolf)
baromira használják a kerékvetőket

inkább az a baj az eddigi setuppal, hogy az éles terhelésváltást - amikor hirtelen jobb hirtelen bal hirtelen jobb kanyarok váltakoznak - nehezen tolerálja. már közepes gáz fölött elkezdi dobni a seggét. a szegélyköveket lehet használni vele, mindegyik szektorban rá lehet menni, viszont arra vigyázni kell, hogy a lépcsőt, ahol a műfű kezdődik, el kell kerülni, mert akkor tényleg keresztbe áll. ott ugyanis van egy elég komoly szintkülönbség, ami megdobja az autót. az viszont igaz, hogy több helyen a szegélykövön kigyorsítva dobálja az autót folyamatosan(pl. célegyenesre rávezető kanyar külső ívén). viszont ez a dobálás nem mindenhol van, tehát a szegélykövek bár egyformának tűnnek, nem egyformák. maga a pálya nagyon alattomos, a legnehezebb pályák között van nálam.

az új setup megérkezett, kíváncsi vagyok milyen lett.

más. ma meg holnap lesz tesztfutam, a kvali után. vmelyiken részt kéne venni, hogy bemutassuk a pilótacserét(kötelező mutatvány), meg egy kicsit menjünk tömegben is. azt nem tudom, hogy maga a tesztverseny kötelező-e, mert nem jelezték eddig sehol. szabályzat szerint vagy 40 mért kör, vagy tesztfutam; a korábbi gyakorlatot figyelve az újaknak kellett tesztfutam is. a pilótacsere bemutatása viszont kötelező. persze lehet hogy megbeszélhető, hogy egy adott időpontban a Practice szerveren bemutatjuk a témát, csak találgatok...

Hozzáadva (2013-07-31, 12:21)
---------------------------------------------
ja, Zsolt, a 34-es időkkel nem kell foglalkozni, azok kvalis idők. ne zavarjon meg. Hard gumival kb. annyi a max, amit Gyuri írt. 35 teteje, stabilan meg 36. nekem még bőven van mit javulnom.


900° & 720° maniac

Az üzenetet módosította MobyDick - Szerda, 2013.07.31, 13:28
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Szerda, 2013.07.31, 13:38 | Üzenet # 86
WolfSzerintem senkinek sem árt a tesztfutam. Én jövök. Nem foglalkozok a 34-es időkkel csak a kerékvetővel van bajom. Azt próbáltam kicsit jobban használni és szerintem ez időben is sokat jelent.
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
György KocsisDátum: Szerda, 2013.07.31, 15:09 | Üzenet # 87
GyuracellAmivel tegnap mentem setup azzal azért lehet jobban használni a kerékvetőket, bár még így sem ajánlott tartósan azokon közlekedni.

Én a mai tesztversenyre nagy valószínűséggel nem tudok jönni, majd holnap. Amúgy mind a két időmérőn részt kell venni, vagy csak azért van kettő, hogy mindenki akkor mehessen amikor ráér?
Festőművész
Csoport: Barátok
Üzenetek: 132
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Szerda, 2013.07.31, 15:57 | Üzenet # 88
MobyDick
Idézet (Gyuracell)
Amúgy mind a két időmérőn részt kell venni, vagy csak azért van kettő, hogy mindenki akkor mehessen amikor ráér?

a szabályzat nem írja, hogy kötelező lenne mindkettő. van olyan időmérő rendszer, ahol a 2 időmérő idejét összeadják, és az lesz a rajtsorrend. itt viszont a 2 közül a jobb eredmény számít, inkább amolyan 2. esély-féleség, ha az első nem sikerült jól. a fórumban sem láttam arra utalást, hogy kötelező lenne mindkét időmérő.

Hozzáadva (2013-07-31, 14:57)
---------------------------------------------

Idézet (MobyDick)
meg egy kicsit menjünk tömegben is.

hát tömeg, az nem lesz sad alig vannak nevezett csapatok, ma 18:00-kor zárják a nevezést.


900° & 720° maniac
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Szerda, 2013.07.31, 16:58 | Üzenet # 89
Wolf
Idézet (MobyDick)
ma 18:00-kor zárják a nevezést


Erre most többen szerintem rá jöttek mert hirtelen neveztek vagy 10 csapatot. smile
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Szerda, 2013.07.31, 19:38 | Üzenet # 90
MobyDicka Gyuri féle setup nagyon jó lett, bő 1 mp-et javultam vele.

900° & 720° maniac
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
Sándor CsihaDátum: Szerda, 2013.07.31, 22:41 | Üzenet # 91
AMD_ok
Idézet (MobyDick)
a fórumban sem láttam arra utalást, hogy kötelező lenne mindkét időmérő.


Nem kotelezo, csak az egyiken kell reszt venni, sot meg az sem kell, ha nektek mindegy, hogy az utolso helyrol indultok. Ha megvan a 40 kor a szerveren, akkor nem kotelezo a teszfutam sem. (mi sose voltunk, foleg nem pilotacserevel). Tehat 40 kor, vagy tesztfutam, es ez mindenkire vonatkozik egyforman.
Alezredes
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 124
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Csütörtök, 2013.08.01, 15:34 | Üzenet # 92
MobyDick
Idézet (AMD_ok)
Nem kotelezo, csak az egyiken kell reszt venni, sot meg az sem kell, ha nektek mindegy, hogy az utolso helyrol indultok. Ha megvan a 40 kor a szerveren, akkor nem kotelezo a teszfutam sem. (mi sose voltunk, foleg nem pilotacserevel). Tehat 40 kor, vagy tesztfutam, es ez mindenkire vonatkozik egyforman.

akkor jó.

ha továbbra is jó mindenkinek, akkor ma este 20:00-tól tesztfutam. Gyurinak meg egy kalappal, remélhetőleg lesznek tiszta körök a sok P között. TS-t azért nyomjunk, ha már csináltak szobát nekünk, akkor a házigazdánál(IP u.az mint a többinél, port:9987)


900° & 720° maniac

Az üzenetet módosította MobyDick - Csütörtök, 2013.08.01, 15:35
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Csütörtök, 2013.08.01, 18:00 | Üzenet # 93
MobyDickegy kis adalék a motorhoz: 8500 fölé felesleges pörgetni, ott már se nyomaták, sem lóerő. magyarán teljesen leforgatni nem kell. érdemes kipróbálni, hogy a célegyenesben 4->5, 5->6 esetén ha az első piros lednél váltunk, nagyobb lesz a tempó a féktáv kezdetén. nem sokkal, úgy 1-1.5 km/h-val, viszont a pálya többi részén is lehet hozni vmennyit ezzel a taktikával.

Csatolások: 3068222.jpg(202Kb)


900° & 720° maniac
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
György KocsisDátum: Csütörtök, 2013.08.01, 22:46 | Üzenet # 94
GyuracellMég jó hogy nem egyszerre megyünk versenyen. Ugye Zsolti? biggrin

Hát elég ergyán sikerült részemről mind a kvali, mind a teszt, de úgyis versenyen kell majd teljesíteni. Addigra mentálisan összekaparom magam crazy
Festőművész
Csoport: Barátok
Üzenetek: 132
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Csütörtök, 2013.08.01, 22:53 | Üzenet # 95
MobyDickremélem szombaton nem lesz ilyen dodzsemezés mint most volt...

Hozzáadva (2013-08-01, 21:52)
---------------------------------------------
akkorákat kaptam, hogy csak lestem. pedig direkt helyet hagytam, külső íven voltam. nem csak a külföldiek állatok. már ha kiderül, hogy szándékosan törték rommá a teljes bal oldalamat. ha versenybaleset volt, akkor nem szóltam. de ez nem fog már kiderülni.

Hozzáadva (2013-08-01, 21:53)
---------------------------------------------

Idézet (Gyuracell)
Hát elég ergyán sikerült részemről mind a kvali, mind a teszt, de úgyis versenyen kell majd teljesíteni. Addigra mentálisan összekaparom magam

a kvali itt annyira nem lényeges. hátrébbról indulva jobban átlátod majd a tömegbunyókat. ennyi előnye lesz. és mégsem a legutolsó helyről startolsz, na.


900° & 720° maniac
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
György KocsisDátum: Csütörtök, 2013.08.01, 23:05 | Üzenet # 96
Gyuracell
Idézet (MobyDick)
akkorákat kaptam, hogy csak lestem. pedig direkt helyet hagytam, külső íven voltam. nem csak a külföldiek állatok. már ha kiderül, hogy szándékosan törték rommá a teljes bal oldalamat. ha versenybaleset volt, akkor nem szóltam. de ez nem fog már kiderülni.


P1-es gépek voltak inkább agresszívabbak mindenhol. Engem azért annyiszor nem löktek meg, mondjuk néha talán túlzásba vittem az elengedést, elég sokszor ugrottam le a pályáról feleslegesen, pár P2-es meg is köszönte, amire azért nem számítottam. Gondolom versenyen azért nem lesz ekkora káosz.
Festőművész
Csoport: Barátok
Üzenetek: 132
Státusz: Offline
 
Sándor CsihaDátum: Csütörtök, 2013.08.01, 23:52 | Üzenet # 97
AMD_ok
Idézet (MobyDick)
egy kis adalék a motorhoz: 8500 fölé felesleges pörgetni, ott már se nyomaták, sem lóerő. magyarán teljesen leforgatni nem kell


Ha elfogadtok egy jo tanacsot, igy jopar futammal a hatam mogott: forgassatok csak le tiltasig majdnem. A motor birja, nem fog megfoni, es kb 0,5-1 mp-et hoz koronkent, persze palyahossztol fuggoen. Nem vagom pontosan, hogy miert, van sejtesem, de ez van.

Koccokkal kapcsolatban: tobbek kozt ezert hagyjuk abba ott a versenyzest... biggrin De nyomjatok, nagyon jo moka, megeri, csak mi tul sokszor kerultunk ilyen helyzetbe, elegunk lett belole. Elengedes: kanyarban ne hagyjatok helyet, majd megvarnak, ez a dolguk, majd elmennek az egyenesben. P1-el aggresszivak elegge, tisztelet a kivetelnek, es de igen, lesz kaosz a futamon, foleg az elejen, mikor meg egyutt jonnek a P1-ek hatulrol majd biggrin
Alezredes
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 124
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Péntek, 2013.08.02, 09:06 | Üzenet # 98
Wolf
Idézet (Gyuracell)
Még jó hogy nem egyszerre megyünk versenyen. Ugye Zsolti?


biggrin

A tököm ki volt a sok idiótával. A szabályzatot szerintem nem sokan olvasták el. Egy P2 úgy seggbe találta a kocsimat, hogy azt hittem, hogy mehetek a levesbe hozzáteszem féktávon az ideális íven. A GT autók is elég idióták voltak. A célegyenesben amikor még szinte meg sem előzött rögtön behúzott elém féktávon Én meg azt sem tudtam, hogy álljak meg. Lehet nem is kellett volna időmérőn menni, hogy a galibát elkerülje Gyuri. Nem tudom, hogy a törések miatt vagy csak simán béna voltam de elég fos időket mentem, szinte folyamatosan 38 közepe eleje volt. Az utolsó két körben mentem 37-es időket. A 85 liter soknak bizonyul 1 órára maradt majdnem 20 liter a tankba a verseny végére. Összességében jó volt egy kicsit tömegben közlekedni egy-két p-s autót leszámítva a többiek normálisak voltak.
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Péntek, 2013.08.02, 16:30 | Üzenet # 99
MobyDick
Idézet (Wolf)
Egy P2 úgy seggbe találta a kocsimat, hogy azt hittem, hogy mehetek a levesbe hozzáteszem féktávon az ideális íven.

azt pont láttam, még az elején volt, uccsó előtti kanyarban. vmi külföldi barom volt, még küldött is neked egy "Idiot" üzenetet, persze chat-stop alatt. a marhája nem tudta eldönteni, hogy hol menjen el(a belső rész tiszta volt és széles), ezért végig pont mögötted volt. amikor meg fékezned kellett, mert élesedett a balos, a marhája neked ment és még anyázott is. nyilván a P2-nek ott nem kell fékeznie, 300 kilóval könnyebben meg 3x akkora leszorítóerő mellett... nálam meg u.az az ember zsinórban 3x jött nekem, a 3.-nál akkora erővel, hogy lesodródtam a páyáról. mindez a 2. kör végén. arra lettem volna kíváncsi, hogy lepattant valakiről, vagy ő Vér Pistike személyesen és megmutatta, mennyire kőkemény csávó.

viszonylag sikerült 37-38-as időket menjek, egy ideig vezettem a GTE-t, aztán néhány vezetői hiba miatt megelőzött az egyik kolléga, teljesen normálisan. a 2. hely meg az utolsó kör utolsó kanyarjában lett oda, megcsúsztam egy kicsit, és a célegyenesben megelőztek. na akkor elküldtem magamat szép helyekre párszor smile de úgy látom jó lesz a taktikánk, a stabilitásra kell még rágyúrni. inkább hagyjunk ott 5-6 tizedet a körben, csak ne pördüljünk meg, ne zökkenjünk ki a ritmusból a PÉK miatt. a gumi túlhevülést is kerülni kell, védekezésnél/támadásnál ezt is bele kell kalkulálni. ne legyen fölösleges plusz kiállás.

összességében viszont baromi hangulatos az egész, szerencsére a társaság 90%-a normális. az első 2-3 kört kell túlélni(mint minden versenyen), utána meg higgadtan végigtolni a távot. mert itt ugye - és ezt sokan elfelejtik - nem az első 3 körben dől el a győzelem, hanem az utolsó 3-ban. ennek ellenére egyesek kézzel-lábbal tipornak mindenkit ahol érnek, mintha egy 10 körös sprint lenne az egész. hagyni kell, hadd menjenek, úgyis ütközni fognak vkivel, vagy megforognak a nagy rohanásban.

Hozzáadva (2013-08-02, 15:30)
---------------------------------------------

Idézet (MobyDick)
akkorákat kaptam, hogy csak lestem.

na, megnéztem, versenybaleset volt. mindent visszavonok. azért remélem egy kicsit fegyelmezettebb lesz mindenki holnap.


900° & 720° maniac

Az üzenetet módosította MobyDick - Péntek, 2013.08.02, 10:12
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
György KocsisDátum: Péntek, 2013.08.02, 16:39 | Üzenet # 100
GyuracellNa mentem ma is egy etapot, stabilitásban nálam ennyit számít, hogy előtte nem bénázok két órán keresztül időmérőn, meg egyedül megyek. Nem tudom, amúgy Zsoltinak, hogy maradt majdnem 20 literje, én 75-el csak ilyen 56 perc környékét bírtam ki, mondjuk a fordulatszám limitet feljebb vittem, így pár helyen nem kell feleslegesen váltani, lehet ez dobott a fogyasztáson valamennyit. Ezért én 85-re lőttem be úgy még pár liter marad viszont tuti elég az 1 órára, úgyse 5-10 literen múlnak a köridők. Guminyomáson állítottam, így picit jobban lehet terhelni. Próbáltam eggyel kisebb szárnyat is, de egy emiatti plusz kicsúszás után már nem éri meg a körönkénti 1-2 tizedet amit ideális esetben hoz, ezért ezt elvetettem.
setup
Akkor jó úgy, hogy mindenki egyben autózza le a 2 órát?


Az üzenetet módosította Gyuracell - Péntek, 2013.08.02, 21:17
Festőművész
Csoport: Barátok
Üzenetek: 132
Státusz: Offline
 
TFRC Fórum » TFRC általános témák » Csevegő » Hosszútávú versenyek (Endurance versenyek topikja, setupok, taktika, egyebek)
Oldal 2 / 3«123»
Keresés:

Ma itt jártak
Regisztrált
Copyright MyCorp © 2017 | Honlapszerkesztő - uCoz