Üdv, Vendég | RSS | Facebook

[ Új fórumüzenetek · Fórumtagok · Fórumszabályzat · Keresés · RSS · Vasárnap, 2017.07.23]
Oldal 1 / 3123»
TFRC Fórum » TFRC általános témák » Csevegő » Hosszútávú versenyek (Endurance versenyek topikja, setupok, taktika, egyebek)
Hosszútávú versenyek
Módos AndrásDátum: Péntek, 2013.06.28, 19:39 | Üzenet # 1
MobyDickNyitottam egy új topikot az Endurance-jellegű versenyeknek. Itt meg tudjuk beszélni az idevágó dolgokat, így nem húzzuk szét a sima Csevegőt.

Mivel időben közelebb van a RZ versenye, mint a PSRL, ezért kezdeném ezzel a sort. Eddig a Corvette volt a nyerő Gyuránál és nálam, de megvárjuk Wolfot is, mit mond. Az eddigi teszt setup tehát:

- brake pressure: 100%
- diff power: 40%
- diff coast: 60%
- front stabi: 3.49
- rear stabi: 3.02

az összes többi default, a gumik Hardon. kormányszög kinek-kinek ízlése szerint, nálam a default 25.0, ami 720-as kormánnyal 14.4 Steer Ratio-t ad, ami teljesen reális ebben a kategóriában.

Hozzáadva (2013-06-28, 18:39)
---------------------------------------------
ezzel a setuppal elért eddigi legjobb idő RZ-féle Spa24 pályán: 2:12.926 (Gyura)


900° & 720° maniac

Az üzenetet módosította MobyDick - Péntek, 2013.06.28, 19:38
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Péntek, 2013.06.28, 19:44 | Üzenet # 2
WolfEz egy jó ötlet ügyes húzás volt.

Nekem is a Corvette jött be és ezzel a setuppal mentem kb. 10 kör után 2:14,046-ot de elég sok volt még mindig a keresztbe menés. biggrin Akkor az autó kérdés eldőlt.
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Péntek, 2013.06.28, 19:49 | Üzenet # 3
MobyDickja. egyelőre ezzel a setuppal körözgessünk, ismerjük meg az autót meg a pályát. aztán majd finomítunk. most 7végén kimegyek vele a Nordra is smile annál jobb tesztpáya nem létezik.

900° & 720° maniac
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Péntek, 2013.06.28, 20:49 | Üzenet # 4
WolfA setup:

Hátsó szárny: 23 (sokkal stabilabb az autó)
Fékerő elosztás: 57/43

2:13,481
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Szombat, 2013.06.29, 19:24 | Üzenet # 5
MobyDickmost már itthon vagyok.

900° & 720° maniac
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Hétfő, 2013.07.01, 10:26 | Üzenet # 6
WolfGyuri!

Holnap ha ráérsz akkor beszélhetnénk TS-en. Andrisnak is és nekem is jó a 19.00.

Hozzáadva (2013-07-01, 09:26)
---------------------------------------------
Na mi lesz?
Tegnap megint nem sikerült beszélni. Én már inkább nem írok időpontot. PSRL? Racingzone? Akarunk valahol indulni vagy nem? Jó lenne kitalálni!!!

Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Sándor CsihaDátum: Hétfő, 2013.07.01, 11:22 | Üzenet # 7
AMD_okArra keszuljetek, hogy ez teljesen mas versenyzesi stilus, itt a fo megoldando problema a lekorozesek kivitelezese, ami neha eleg nyugos tud lenni smile , a sok nagyon menni akaro Prototipus versenyzo miatt, akik sokszor nem hajlandok kivarni, amig a kanyart beveszed biggrin (pedig altalaban a P-knek meg kell varni a GT-ket, hogy ha kozvetlen a kanyar elott vagy kanyarban erik utol oket, es eleg sok a turelmetlen pilota)

Az üzenetet módosította AMD_ok - Hétfő, 2013.07.01, 11:26
Alezredes
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 124
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Hétfő, 2013.07.01, 11:44 | Üzenet # 8
WolfOffline már kipróbáltam ha online is úgy előznek mint offline akkor az szörnyű. biggrin
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Sándor CsihaDátum: Hétfő, 2013.07.01, 11:52 | Üzenet # 9
AMD_ok
Idézet (Wolf)
Offline már kipróbáltam


Offline meg hogy? Beraktal egy csomo AI-t? biggrin Egyebkent igen, lathattad is a kozvetitesben, ha tegnap meg is melitetted futam elott, kapott is egy athajtasos buntit rogton, de azzal en nem sokra megyek...(elment az utkozestol a vegsebessege az autonak, es 2 mp-el lassabb koroket tudtam menni)


Az üzenetet módosította AMD_ok - Hétfő, 2013.07.01, 11:56
Alezredes
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 124
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Hétfő, 2013.07.01, 11:55 | Üzenet # 10
Wolf
Idézet (AMD_ok)
Offline meg hogy? Beraktal egy csomo AI-t?


Jaja. biggrin

Ez arra is jó volt, hogy megnézzem a gép hogy bírja. Egész jól elketyegett 40+ AI-val.


Az üzenetet módosította Wolf - Hétfő, 2013.07.01, 11:57
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Hétfő, 2013.07.01, 12:30 | Üzenet # 11
MobyDicka másik meg lehetőleg arra törekedni, hogy hiba nélkül toljuk le a ránk eső részt. egy kis fűnyírás nyilván belefér, de megforgás, kavicságyból visszavánszorgás már nem. nyilván nem fogunk olyan köridőket menni, mint kvalin, de nem is ez a cél. Azonkívül a biztonsági autózással a gumik is jobban bírják majd. ami a P1/P2-t illeti, körönként jó 10-15 mp-cel gyorsabbak, ott köröznek le ahol akarnak. akár kanyar közben is, nem szabad cikázni előttük, komótosan íven kell maradni, vagy ha már lőtávon belül van, külsőn venni a kanyart. gondolom ez a lényege.

én szeretnék menni a RZ-on is, mert nagyon jó bemelegítésnek és gyakorlásnak a PSRL előtt.


900° & 720° maniac
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
Sándor CsihaDátum: Hétfő, 2013.07.01, 13:14 | Üzenet # 12
AMD_ok
Idézet (MobyDick)
ott köröznek le ahol akarnak. akár kanyar közben is


A szabaly (legalabbis a PSRL Endurance szabalyzata) azt mondja ki, hogy a GT marad mindig az idealis iven, a P-k kikerulik, mivel joval gyorsabbak. Ez igaz kanyarra is, ott meg kell varja, amig befejezi a GT a kanyart, aztan megy el a P. illetve vannak kiemelt zonak is, ahol ha kilokik a GT-t azonnali athajtasos bunti, ahogy kapott az engem kiforgato is
Ezenkivul a stabilitas a legfontosabb ez igaz, ahogy irtad, persze gyorsnak is kell lenni, de az egyenletes stabil korok meg fontosabbak


Az üzenetet módosította AMD_ok - Hétfő, 2013.07.01, 13:16
Alezredes
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 124
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Hétfő, 2013.07.01, 13:22 | Üzenet # 13
MobyDickrészleteiben még nem merültem el a szabályzatban, de ahol külön írják és kiemelik, hogy veszélyes zóna; és pirossal jelölik, akkor ott lehet az áthajtásos bünti ha kilöknek. viszont akkor folyamatosan íveken maradhatok, még az ív végét is normálisan fejezem be, nem kell behúzódnom az ív végén; sem az ív elején kihúzódnom külsőre. ez így tökéletes. a Péknek(!) kell jobban figyelniük, mivel teljesen más dimenzióban mennek féktávon, íven, kigyorsításon, végsebességben.

900° & 720° maniac
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Hétfő, 2013.07.01, 13:30 | Üzenet # 14
WolfAzt viszont észre vettem, hogy a P2-es pilóták a türelmetlenebbek. A P1-el talán nem volt annyi probléma.
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Sándor CsihaDátum: Hétfő, 2013.07.01, 13:34 | Üzenet # 15
AMD_okIdezet a PSRL szabalyzatabol:

"Egyenesben jobb ha maradnak a lekörözendők az íven, mert a nagyobb kategória tempóból úgy is elmegy, valamint kanyarokban ha már látja hogy be fog esni mellé akkor ne végje le az ívet. Persze a nagyobbaknak meg türelmesnek kell lenni, ha egy lekörözendőt egy lassú technikás részen érnek utol. A villogással a leköröző autó jelezni szeretné a lekörözendő autónak a szándékát. Összegzés: Lekörözésekkor a lekörözött tartja az ideális ívet és a lekörözőnek kell megelőzni a lekörözendőt."

A teljes szabalyzat:

http://endurance.psrl.eu/index.p....id=1621
Alezredes
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 124
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Hétfő, 2013.07.01, 14:04 | Üzenet # 16
MobyDickitt majd az lesz nehéz, hogy mennyire vegyem el a gázt. ekkora különbségeknél lehet hogy el sem kell venni, csak ha GT akar lekörözni.

900° & 720° maniac
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Hétfő, 2013.07.01, 15:11 | Üzenet # 17
Wolf
Idézet (MobyDick)
én szeretnék menni a RZ-on is


Azért kérdezem mert ma 20.00-tól lehet rá jelentkezni és ha sokat gondolkodunk akkor lehet lecsúszunk róla.
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Sándor CsihaDátum: Hétfő, 2013.07.01, 15:27 | Üzenet # 18
AMD_ok
Idézet (MobyDick)
itt majd az lesz nehéz, hogy mennyire vegyem el a gázt


Ne ertsd felre, amit eddig irtam, nem akarom tulmisztifikalni a dolgot, nem nagy cucc ez alapjaban veve, csak a jonehany turelmetlen pilota miatt neha fo az ember feje, de egyebkent nem annyira gaz, nomeg hozza kell szokni, aztan megy az, mint az agybasz.ras biggrin
Alezredes
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 124
Státusz: Offline
 
György KocsisDátum: Hétfő, 2013.07.01, 17:38 | Üzenet # 19
GyuracellRZ-n úgyis csak GT lesz, meg persze nem annyira komoly mezőny. Gyakorlásnak egyértelműen jó lenne.
Festőművész
Csoport: Barátok
Üzenetek: 132
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Hétfő, 2013.07.01, 19:27 | Üzenet # 20
WolfAkkor este leadom a nevezésünket. Andrisnak és nekem nincs facebook nem tudom, hogy neked van e mert ha van akkor le kéne adni a nevezéssel.
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
György KocsisDátum: Hétfő, 2013.07.01, 20:11 | Üzenet # 21
GyuracellHa leadod a nevezést akkor itt vannak az adataim:
Név: Kocsis György
Kor: 17
Vezérlő: G27
Tapasztalat: Másfél év
Racingzone felhasználónév: Gyuracell
FB: http://www.facebook.com/profile.php?id=100001742647179
E-mail: gyuracell96@gmail.com
Festőművész
Csoport: Barátok
Üzenetek: 132
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Kedd, 2013.07.02, 10:34 | Üzenet # 22
WolfAndris egy e-mail-t dobj minden más megvan.

Hozzáadva (2013-07-02, 09:34)
---------------------------------------------
Az RC-re leadtam a nevezést, szerintem le kéne adni a PSRl-re is ott viszont kell csapatnév, csapatfőnök, rajtszám. A rajtszám egyszerű mert a maradékból lehet választani. Nekem mindegy melyik talán a 65 de csak Sándorék miatt nekik a 66 a rajtszámuk. smile Kéne egy jó csapatnév és meg kéne szavazni a fónokot. smile Én Gyurira szavazok mert a festést úgyis Ő csinálja. wink

Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Kedd, 2013.07.02, 12:30 | Üzenet # 23
MobyDickRZ-re felírtam az emilemet. kicsit későn kapcsoltam.

PSRL-re sztem a csapatnév lehetne TFRC; rajtszám mindegy, bár vmi egyszerűt választanék pl. 9; fónok meg sztem is Gyuri. ahogy nézem minden liga a saját nevével indul, nincs utána Team, meg egyebek; így lehetnénk simán TFRC.


900° & 720° maniac
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
György KocsisDátum: Kedd, 2013.07.02, 12:40 | Üzenet # 24
GyuracellRZ által szervezettre is kell csapatnév, meg van lehetőség festést is készíteni, tehát ide is lehet egyedi rajtszám.
Csapatnévre: Total Fun Endurance Team?
Rajtszám: Nekem mindegy, talán a 9 ami szimpatikus, egyéniben azzal szoktam általában menni.
Csapatfőnök: Zsoltira szavaznék, elég sok mindent szervezett már eddig is.
Festés: Mivel akkor elvileg lenne lehetőség már a Racingzone versenyére festést készíteni, így jó lenne elkezdeni azon is ötletelni. Szeretném, ha később hasonló festés menne a McLarenre, szóval majdnem inkább arculatot kéne tervezni. Szeretném, ha pár színösszeállítást írnátok amit eltudnátok képzelni, lehetőleg olyan ami nem igazán jellemző a PSRL-es mezőnyre, tehát részemről egy fekete-piros vagy fekete-fehér-zöld színösszeállítás ki van lőve, mert minden harmadik-negyedik autó olyan.
Festőművész
Csoport: Barátok
Üzenetek: 132
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Kedd, 2013.07.02, 13:49 | Üzenet # 25
WolfAkkor.

Rajtszám: 9
A csapatnévre akkor Én is voksolok egyet: TFRC Endrurance Team. smile Ebben benne van Andristól is egy rész meg Gyuritól is.
Csapatnév: ?
Csapatfőnök: Gyuri 2 szavazat Zsolti 1. smile
Festés esetleg egy sárga (narancs vagy citrom). Pl.: Link. Talán a Corvette-nek is jól állna.

Hozzáadva (2013-07-02, 12:41)
---------------------------------------------
Link

Ez sem rossz bár nem sárga. smile

Hozzáadva (2013-07-02, 12:49)
---------------------------------------------
LINK

LINK
Ez egy kicsit Zengős de nem rossz.

LINK
ebben van egy kis türkiz. wink

LINK
Na ehhez mit szóltok? surprised

Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
György KocsisDátum: Kedd, 2013.07.02, 14:23 | Üzenet # 26
GyuracellEgy citromsárgás, vagy egy türkizes színösszeállítás nem lenne rossz. PSRL mezőnyben sincs sok, meg jól állna mind két autónak (Corvette-nek mondjuk inkább a citrom)
Festőművész
Csoport: Barátok
Üzenetek: 132
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Kedd, 2013.07.02, 14:26 | Üzenet # 27
MobyDickakkor tehát: csapatnévnek jó lesz a TFRC Endurance Team. fónok legyél Te, Zsolt! festésre nekem ezek tetszenek:

Gulf-téma:



http://images5.fanpop.com/image....900.jpg



http://images5.fanpop.com/image....647.jpg

vagy ha egyik sem, akkor esetleg ez, még a Corvettehez is passzol:



http://images5.fanpop.com/image....900.jpg


900° & 720° maniac
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Kedd, 2013.07.02, 14:27 | Üzenet # 28
WolfA Petronas festés fehér helyett citrom vagy narancs? hm?
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Kedd, 2013.07.02, 14:34 | Üzenet # 29
MobyDick
Idézet (Wolf)
A Petronas festés fehér helyett citrom vagy narancs? hm?

vagányabb lenne.

Hozzáadva (2013-07-02, 13:33)
---------------------------------------------

Idézet (Wolf)
LINK

LINK
Ez egy kicsit Zengős de nem rossz.

LINK
ebben van egy kis türkiz.

LINK
Na ehhez mit szóltok?


ezek közül az utolsó 2 tetszik, fehér helyett narancs vagy sárga verzióban.

Hozzáadva (2013-07-02, 13:34)
---------------------------------------------
esetleg a Petronasnál a fehér lehetne citrom, az alsó szürke meg narancs.


900° & 720° maniac
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Kedd, 2013.07.02, 14:34 | Üzenet # 30
WolfNekem a Petronas tetszik a legjobban de a fehér elég fos az Rfactorban azt kéne csak átfesteni rajta. Akkor Gyuri már csak rajtad múlik! Szerinted?
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
György KocsisDátum: Kedd, 2013.07.02, 14:54 | Üzenet # 31
GyuracellHa már festést készítek nem fogok senkit se koppintani, az nem az én világom biggrin
Szóval majd pár skiccet csinálok azt majd választotok, hogy merre tovább.
Festőművész
Csoport: Barátok
Üzenetek: 132
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Kedd, 2013.07.02, 16:23 | Üzenet # 32
WolfEz így lesz a legjobb. wink

Akkor elméletileg le tudom adni a nevezést most már a PSRL-re is mert minden kérdéses dolog eldőlt bár nem akartam lenni fónok. smile

Hozzáadva (2013-07-02, 14:05)
---------------------------------------------
Le is adtam a nevezést. wink

Hozzáadva (2013-07-02, 15:23)
---------------------------------------------
Gyuri ha kész lesz a cucc akkor ide kell küldeni a festést.: festes@psrl.eu

Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Kedd, 2013.07.02, 16:49 | Üzenet # 33
NeuroÖrülök, hogy névben (is) a ligát képviselitek. smile
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Szerda, 2013.07.03, 14:05 | Üzenet # 34
Wolfwink

LINK
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
György KocsisDátum: Szerda, 2013.07.03, 16:59 | Üzenet # 35
GyuracellNa FB-n kaptunk már infókat, mivel még se e-mailben, se RZ-n nem kaptam meg ugyanazokat így elküldöm őket privátban, hátha még nektek se küldték/küldik egy darabig.
Festőművész
Csoport: Barátok
Üzenetek: 132
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Szerda, 2013.07.03, 20:05 | Üzenet # 36
MobyDickköszi! privátot még nem küldtek RZ-n.

900° & 720° maniac
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
György KocsisDátum: Csütörtök, 2013.07.04, 20:42 | Üzenet # 37
GyuracellAz eddigi kevés (6) jelentkező csapat miatt lehet, hogy csak egyéni verseny lesz Le Mansban, persze rövidebb versenytávval. mellow
Mivel még elérhető template sincs a modhoz, így nem hinném, hogy sok értelme lenne hozzáfogni festeni a Corvettet. Az egy réteggé lapított .dds-ben már minden kis részlet/árnyék az autón van, így gyakorlatilag agyrém lenne a legegyszerűbb festést is megcsinálni rá. Pláne így, hogy nincs sok esélye, annak, hogy az eredeti formájában zajlik le a futam. Nem tudom, hogyha végül egyéni lesz a verseny, akkor ki szeretne majd még indulni, vagy akkor már inkább készüljünk Fujira?
Festőművész
Csoport: Barátok
Üzenetek: 132
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Csütörtök, 2013.07.04, 20:58 | Üzenet # 38
WolfHát ez nem túl jó hír. Pont a gyakorlás miatt indultunk volna ezen a versenyen. Talán ha nem Lőmanszt válasszák pályának akkor nagyobb létszám lenne. Egyéniben nem hiszem, hogy érdekelni fog engem. Akkor inkább gyúrok Fujira.
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
György KocsisDátum: Csütörtök, 2013.07.04, 21:04 | Üzenet # 39
GyuracellEgy pár napot érdemes várni, hátha jön még egy 4-5 csapat. Egyéni amúgy engem se érdekelne különösebben, részemről én ma már Fujin körözgettem.

Az üzenetet módosította Gyuracell - Csütörtök, 2013.07.04, 21:04
Festőművész
Csoport: Barátok
Üzenetek: 132
Státusz: Offline
 
Sándor CsihaDátum: Csütörtök, 2013.07.04, 21:15 | Üzenet # 40
AMD_okhuha, ennyire nincs erdeklodes (egyelore) arra a futamra? Lehet a PSRL miatt, ott ugye most volt a futam Le-Mans-ban....
Alezredes
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 124
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Csütörtök, 2013.07.04, 21:15 | Üzenet # 41
WolfMég nem mondok le a dologról teljesen majd kiderül mi lesz a vége. Fujin mentem már Én is egy pár kört (1:37...) alap setuppal van még benne bőven főleg, hogy láttam GT autókkal 1:34-es időt is mentek már.
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Péntek, 2013.07.05, 12:38 | Üzenet # 42
MobyDickegyéniben engem sem érdekel.

900° & 720° maniac
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
György KocsisDátum: Szerda, 2013.07.10, 00:39 | Üzenet # 43
GyuracellHali!
Hozzáfogtam ma a festéshez, nem sokat haladtam vele, inkább csak próbálgattam mi hogy áll a gépnek. Szerintem ez egész jó lenne kiindulási alapnak:
Kép
Még egy
Ráadás


Úgy nézzétek, hogy még nagyon messze van bármilyen állapottól, inkább csak pár ötletem miatt, meg nem utolsó sorban helyzetjelentés gyanánt akartam megmutatni wink


Az üzenetet módosította Gyuracell - Szerda, 2013.07.10, 00:40
Festőművész
Csoport: Barátok
Üzenetek: 132
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Szerda, 2013.07.10, 09:22 | Üzenet # 44
WolfKöszi a jelentést smile jó lesz alapnak. Most nem kezdem el dicsérgetni mert hülyeség lenne smile viszont valóban jónak tűnik kiindulásnak. Jól áll a gépnek ez a sárga-fekete. Várjuk a további fejleményeket.

Közben Én is újra leadtam a nevezésünket mert valamiért nem vették az elsőt. Most már benne vagyunk a nevezett csapatok listájában.
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Szerda, 2013.07.10, 14:51 | Üzenet # 45
MobyDickjól néz ki sárga-feketén. ok

900° & 720° maniac
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Csütörtök, 2013.07.11, 13:51 | Üzenet # 46
WolfA pilótacserét mikor próbáljuk ki mert nekem gőzöm sincs, hogy hogyan működik. smile
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Sándor CsihaDátum: Csütörtök, 2013.07.11, 21:29 | Üzenet # 47
AMD_ok
Idézet (Wolf)
A pilótacserét mikor próbáljuk ki mert nekem gőzöm sincs, hogy hogyan működik


Nezd meg ezt, aztan ha valami nem tiszta, kerdezz nyugodtan

http://www.youtube.com/watch?v=VU2ohIAT5pI&feature=youtu.be

"Aki elsőként akar indulni a futamon, annak kell az időmérőn részt venni. A setupból is az Ő setupja öröklődik a többiekre. A futamon a csere menete pedig a következő: a cserélő nézőként jön fel a szerverre rákattint a cserélendő nevére és megnyomja azt a billentyűt amire a Passenger Select-et állította és rányom a Race gombra. A kint levő versenyző ezt üzenetként látja és ezután a pit menüben tudja a lecserélőjét kiválasztani."


Az üzenetet módosította AMD_ok - Csütörtök, 2013.07.11, 21:30
Alezredes
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 124
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Csütörtök, 2013.07.11, 21:34 | Üzenet # 48
WolfElméletben megvan de azért gyakorlatban sem ártana kipróbálni. smile
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Sándor CsihaDátum: Csütörtök, 2013.07.11, 21:47 | Üzenet # 49
AMD_okNem bonyolult, csak elsore szokatlan, hamar bele lehet jonni
Alezredes
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 124
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Vasárnap, 2013.07.14, 22:30 | Üzenet # 50
MobyDickfelraktam egy tiszta rFactorra az Endurance modot, ha sikerül 7végén szervert csinálnom, akkor szólok.

Hozzáadva (2013-07-14, 21:27)
---------------------------------------------
a fene gondolta volna, hogy most érek haza angry délután sikerült összebuherálni egy teszt szervert gyakorláshoz. raktam bele AI-t is vegyesen, hogy legyen egy kis forgalom. a héten itthon leszek késő du./este, lehetne gyakorolni a pilótacserét. mindenki mehetne 3 kört, a 3.-ban csere van. közben a pályán jönnek lekörözni a pék, lesz mire figyelni. az elérhetőséget privátban elküldöm, de ha bárkinek kedve van egy kicsit Fujin körözgetni P1/P2-vel, az szóljon.

mod, pálya innen: http://endurance.psrl.eu/

írjatok, hogy mikor kezdjük!

Hozzáadva (2013-07-14, 21:30)
---------------------------------------------
még annyit, hogy csak akkor megy a szerver, ha gépnél vagyok; tehát ez nem 0-24-ben megy.


900° & 720° maniac
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
TFRC Fórum » TFRC általános témák » Csevegő » Hosszútávú versenyek (Endurance versenyek topikja, setupok, taktika, egyebek)
Oldal 1 / 3123»
Keresés:

Ma itt jártak
Regisztrált
Copyright MyCorp © 2017 | Honlapszerkesztő - uCoz