Üdv, Vendég | RSS | Facebook

[ Új fórumüzenetek · Fórumtagok · Fórumszabályzat · Keresés · RSS · Vasárnap, 2017.09.24]
Oldal 3 / 4«1234»
TFRC Fórum » TFRC általános témák » Csevegő » TFRC futam beszámolók
TFRC futam beszámolók
Kiss MátéDátum: Vasárnap, 2012.11.18, 22:57 | Üzenet # 1
NeuroIde írhatja mindenki, ha történt vele valami érdekes vagy csak meg akarja osztani a felkészülés és a verseny érdekesebb vagy bármilyen szempontból kiemeltebb részleteit.
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Roland KovácsDátum: Hétfő, 2013.08.05, 19:05 | Üzenet # 101
KoRolaNa akkor az F50

Annyit tudtam illetve tudtunk, hogy egy körön piszok gyors lesz. Ezt meg is oldottam. Hosszabb távon pedig a tesztfutam tett pontot a végére. Azt kell hogy mondjam a verseny első részében elég sok hibával autóztam. Vissza is estem az 5-6. hely környékére. Az első helyezett ekkor 18 sec-re volt tőlem. Viszont rákapcsoltam jöttek a konstans 1.54-es körök egymás után. Teljesen ledolgoztam a hátrányom amikor Dani kiállt az első helyről a PITbe akkor már 1 secen belül volt. Utána viszont én még autóztam pár kört kiállásig. 100l indultam nem cseréltem/nem javítottam semmit. A Pitben töltött idő a tankolással (55) 16sec volt. Vissza jöttem első helyre pont Dani elé. Viszont még innen is rákapcsoltam és vagy 15 secet vertem Danira. Gumikkal jól sáfárkodtam elől 80-81-82%- os volt a hátsók pedig kevéssel 70% alatt. Benyából is maradt vagy 27liter! Körönként 3.8 litert etettem meg vele. Röviden ennyi. A pálya feküdt a Ferrarinak, ezért jobban örültem volna egy Oscherslebennek mint egy Nürburgringnak. Csak hogy lássam hogy más jellegű pályán hogyan viselkedik a vas.
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 257
Státusz: Offline
 
Dániel KaragityDátum: Hétfő, 2013.08.05, 19:19 | Üzenet # 102
KaraDaniAlex
Idézet
De nem ez a baj, hanem hogy eszerint nem tudok meg ezzel a moddal kopott gumin menni


Ezt a következtetést nem értem, nem is próbáltad hiszen cseréltél. Ugyanúgy végig tudtad volna szenvedni ahogy én, a végén már csak vánszorogtam a pályán, azért Neuro 19 secet hozott be nem egész 8 kör alatt rajtam biggrin
Ebből vezetői akármilyen tudást leszűrni, hogy szimplán rosszul döntöttél a taktikát illetően marhaság. Amúgy ha 10 perccel hosszabb a verseny már könnyen lehet, hogy jobb lett volna a csere.

KoRola
Idézet
A pálya feküdt a Ferrarinak, ezért jobban örültem volna egy Oscherslebennek mint egy Nürburgringnak.

+1 Nürburgringen ugyanez lesz smile

Amúgy ezek alapján a Ferrari gyorsabb egy körön, jobban bánik a gumikkal és kevesebbet fogyaszt, mint pl a porsche biggrin


Az üzenetet módosította KaraDani - Hétfő, 2013.08.05, 19:22
Csíter
Csoport: Barátok
Üzenetek: 505
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Hétfő, 2013.08.05, 19:33 | Üzenet # 103
NeuroSándor: Jó, de ha megnézed a köridőket, akkor nem volt ott bukó semmi se, egy teszt versenyen meg a taktika a legutolsó, ami számít. Ráadásul ebből is tanultunk valamit (jó értem, hogy neked rosszul esett meg unatkoztál, de a különböző taktikák miatt több dologra derült fény). Nyilván egy ismeretlen autónál vannak kérdőjelek, pont ezért kértem azt is, hogy írjatok róla, hogy mi történt a versenyen, mert ez volt a teszt lényege. Oké, nem volt nagy létszám, de ez 35 fokban nem csoda, meg igazából egy releváns teszthez nem feltétlenül kell, ha a jelenlévők amúgy tudnak vezetni. Márpedig aki jelen volt, annak az értékrendjében azért többé-kevésbé biggrin megbízok.

Az is látszik, hogy pl. a McLarent én se ismertem ki 100 körből normálisan, hiszen versenyen egymás után 3x döntöttem meg a saját körrekkordomat... és még a legutolsó körömben is gyorsabb tudtam lenni a korábbi rekordnál. De ez így is van rendjén.

A pálya feküdt a Ferrarinak, ezért jobban örültem volna egy Oscherslebennek mint egy Nürburgringnak.

Azért döntöttem a Nürburgring mellett végül, mert egyrészt abból a néhányból többen voksoltak arra biggrin - ja demokrácia van, haha, másrészt ha lesz ebből sorozat, akkor a pályák szinte mindegyike ilyen stílusú lesz, ami egyébként jobban is passzol ilyen autókhoz, mint a kis tekergős akármik.

Amúgy ezek alapján a Ferrari gyorsabb egy körön, jobban bánik a gumikkal és kevesebbet fogyaszt, mint pl a porsche

Előzetesen várható volt, majd orvosoljuk. biggrin
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Dániel KaragityDátum: Hétfő, 2013.08.05, 21:34 | Üzenet # 104
KaraDani
Idézet
Előzetesen várható volt, majd orvosoljuk.


del rFactor\GameData\Vehicles\WSGT\Ferrari F50 GT\*.*
Csíter
Csoport: Barátok
Üzenetek: 505
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Hétfő, 2013.08.05, 23:54 | Üzenet # 105
NeuroHa kitörölnénk a lávcsi szmájlit, ami nincs is ott a Ferrari mappájában, az nem oldaná meg a helyzetet...
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Barnabás GáncsDátum: Kedd, 2013.08.06, 12:01 | Üzenet # 106
KinGBNos nálam 3,8-at evett a Meki a 22. körben minden csere(persze nem kellett volna) és tankolás. Ekkor a gumik 70% hátul kb 85% elöl. Ekkor kezdtem el számolgatni és gondolkozni: Te hülye 1.etap 65l 2.etap 65l nem kerékcsere és kész crazy
Örültem hogy a box előtti körben ki tudtam venni a listából a szerelgetést, oly rég csináltam boxos futamot ,nem emlékeztem hogy melyik gombon mi van. A Mekinél megkékoldani a kóválygást ugyi?! Plusz v. mínusz irányban mindegy volt de 1.0 feletti összetartás kellett hogy jobb legyen, ez kicsit sok szvsz.
Jó futam volt tetszik a hosszabb távú verseny.
csákány king
Láthatlatan
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 52
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Kedd, 2013.08.06, 12:07 | Üzenet # 107
NeuroKóválygásnak megpróbálok utánajárni, bár gyanítom futóműberhelés nélkül nem oldható meg. Abba belenyúlni meg nem nagyon szeretnék. Meglátjuk mi sikerül.
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Kedd, 2013.08.06, 12:08 | Üzenet # 108
WolfNem csak a Meki kóvályog. Nálam a Ferka is.
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Kedd, 2013.08.06, 12:10 | Üzenet # 109
NeuroMajd küldök leo ffb setupot. Leóval mindegyik autó jó, csak a Meki csinálja azzal is kicsit.
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Dávid ÁbrahámDátum: Kedd, 2013.08.06, 15:45 | Üzenet # 110
TigerbootNekem gyári ffb-vel + nagyobb utánfutással nem volt gond...

O==00==O
Dr. Keresztbemegyek
Csoport: Barátok
Üzenetek: 267
Státusz: Offline
 
Sándor CsihaDátum: Szerda, 2013.08.07, 00:16 | Üzenet # 111
AMD_okHa esetleg senki nem akar jonni a hetvegen Mercivel, akkor en most vallalom, szoljatok, hogy menjek e azzal
Alezredes
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 124
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Szerda, 2013.08.07, 10:58 | Üzenet # 112
MobyDicknálam sem vészes a kóválygás gyári FFB-vel, gyári setuppal. inkább hozzászokás kérdése. illetve ha kicsit nagyobb steering lockot állítunk, az is segít hogy ne kóvályogjon annyira.

900° & 720° maniac
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Szerda, 2013.08.07, 18:47 | Üzenet # 113
Neuro
Idézet (AMD_ok)
Ha esetleg senki nem akar jonni a hetvegen Mercivel, akkor en most vallalom


Jó lenne. friends
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Roland KovácsDátum: Szerda, 2013.08.07, 19:36 | Üzenet # 114
KoRolaSzerintem Én is inkább CLK-val megyek. Mert a Ferrariról tudjuk, hogy sokkal jobb. Merci viszont rejtély.
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 257
Státusz: Offline
 
Sándor CsihaDátum: Szerda, 2013.08.07, 21:58 | Üzenet # 115
AMD_okOk,vettem, azzal karistolok majd wink
Alezredes
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 124
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Vasárnap, 2013.08.11, 21:04 | Üzenet # 116
MobyDickno, akkor Nürbi WSGT. CLK-val mentem, a benzin 70+75L volt, a gumikat végül nem cseréltem. a 33+1 kör végén maradt még 19L. ezzel a setuppal mentem:

http://wikisend.com/download/148828/CLK_GTR_race_hosszuvalto.svm

íme a célfotó:

Hozzáadva (2013-08-11, 20:04)
---------------------------------------------
ehhez tudni kell, hogy a legjobb időm 1:52 alja, tehát a gumik azért kímélve voltak.

Csatolások: 9353831.jpg(138Kb)


900° & 720° maniac

Az üzenetet módosította MobyDick - Vasárnap, 2013.08.11, 21:03
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Vasárnap, 2013.08.11, 22:20 | Üzenet # 117
Neuro


100 + 40 l benya, ahogy az előző tesztversenyen is. Hátsó gumikat cseréltem féltávon a kiálláskor. Maradék benya a képen. Két megforgásom volt, abból az elsőt mindenki láthatta, a második pedig a kiállás után volt. Ott csak 3-4 mp-et vesztettem a hideg gumival a Mercedes arénában.
Csatolások: 0056222.jpg(603Kb)
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Sándor CsihaDátum: Vasárnap, 2013.08.11, 22:34 | Üzenet # 118
AMD_okNo Nurburgring, WSGT, Mercedes CLK GTR:

Koronkent 4,3 liter benzin fogyott, az 33+1 korre kb 150 liter. 90 literrel indultam, es ratoltottem 70 et. Maradt igy par liter persze, de nem szeretem total kicentizni.
Gumik: kb a 19. korben jottem ki a boxba, ahol a fent emlitett mennyisegre toltottem fel a tankot, es csak a hatso gumikat csereltem. A vegere maradt az elso gumikbol 70 %, a hatsokbol 81 %, az elso etapban persze kicsit jobban lekoptak, es mar ereztem is a kiallas elotti korben erosen. Ekkor kb 65 % osak voltak a hatsok. A Mercinel sokkal jobban tudom hasznalni a gumikat, mert a PR-on a Porsche elso gumijai nagyon elfogytak alolam, igy kenytelen voltam azokat is cserelni a kiallaskor.
Tores, forgas nem volt, csak az elso kanyar fektav biggrin Marhara elszurtam, vissza is estem az utolso helyre


Az üzenetet módosította AMD_ok - Vasárnap, 2013.08.11, 22:35
Alezredes
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 124
Státusz: Offline
 
Dániel KaragityDátum: Hétfő, 2013.08.12, 11:48 | Üzenet # 119
KaraDani
Idézet (AMD_ok)
Koronkent 4,3 liter benzin fogyott


Szerintem nem a porke fogyaszt sokat, hanem Alex biggrin Nekem 4,1 volt a fogyasztás itt is, mondjuk lassú voltam az tény dry
Csíter
Csoport: Barátok
Üzenetek: 505
Státusz: Offline
 
Sándor CsihaDátum: Hétfő, 2013.08.12, 17:42 | Üzenet # 120
AMD_ok
Idézet (KaraDani)
Szerintem nem a porke fogyaszt sokat


Mercivel kolbaszoltam, testverem biggrin
Egyebkent ettol fuggetlenul Neuro is azt mondta, ennyit nem kene ennie, hat ilyen ket ballabam van, mit csinaljak.... crazy
Alezredes
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 124
Státusz: Offline
 
Dániel KaragityDátum: Hétfő, 2013.08.12, 17:55 | Üzenet # 121
KaraDaniTudom, hogy mercivel voltál. Csak arról volt szó a porke fogyasztja a legtöbbet biggrin Mondjuk ez valószínű, mert múltkor porke-porke viszonylatban többel fogyasztottál többet mint most merci-porke iszonylatban crazy

De hát ez van, ha valaki a kerékvetőn is nyélgázon megy át míg én pipiskedek gázelvétellel biggrin
Csíter
Csoport: Barátok
Üzenetek: 505
Státusz: Offline
 
Sándor CsihaDátum: Hétfő, 2013.08.12, 18:24 | Üzenet # 122
AMD_okHat igy jartam akkor cool Nem voltal ott mar, de eluszott a kb 5 sec-es elonyom igy siman a boxban Neuroval szemben, tobbet kellett tankolnom, be is szoptam megint, pedig direkt csak a hatso gumikat csereltem, de itt legalabb nem turta az orrat a Merci a vegen se biggrin

Az üzenetet módosította AMD_ok - Hétfő, 2013.08.12, 18:24
Alezredes
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 124
Státusz: Offline
 
Roland KovácsDátum: Hétfő, 2013.08.12, 18:28 | Üzenet # 123
KoRolaannak ellenére hogy nem tudtam menni a tegnapi futamon. mentem egy féltávot offline Én is a CLK-val. 3.8l/kör etettem meg vele mint a Ferrarival. Gumik is kibírták volna a teljes távot!
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 257
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Hétfő, 2013.08.12, 18:32 | Üzenet # 124
MobyDick4L körüli mindegyik gép fogyasztása, ez így jónak tűnik. pilótafüggően egy típuson belül lehet akár 0.5L eltérés is. keveset mentem F50-nel, így nem tudom, hogy ott mi az ami lényegesen jobb a többinél. írtátok a gumit, kérdés hogy ezen a pályán is sokkal jobban bánik vele? lehet, ha kapna +60kg-ot, egyből beállna a sorba.

900° & 720° maniac

Az üzenetet módosította MobyDick - Hétfő, 2013.08.12, 18:32
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Hétfő, 2013.08.12, 19:12 | Üzenet # 125
NeuroAz F50 elég jól bánik a gumikkal (Korola beszámolója alapján), fogyasztása a többihez hasonló. Mármint a Porschén kívül a többi eléggé egy szinten van, saját tapasztalatomból kiindulva max. 1-1 dl különbségek vannak körönként.
Az F50-et nem éreztem ezen a pályán kiugróan jónak, más kérdés, hogy pl. Korolánál kevesebb tapasztalatom van vele, így az a 10 köröm sem mérvadó. Az előző pályán egyértelműen túl erős volt egy körön, hiszen a semmiből előrántott időmet a McLarennel csak nagy erőlködve bírtam beérni. Itt talán ez nem lett volna így.

A McLarennél az látszott most is körvonalazódni a verseny elején, ami legutóbb is történt. Nagyon kínlódtam vele az első etapban. Amikor végül Sanyi mögé kerültem, ő folyamatosan távolodott tőlem a kiállásig. Nem mentem rossz köröket, de ő jobbakat ment. Nekem 10 kör után már nagyon kellett figyelni a kocsi hátuljára, mert ment minden irányba, ha meg rázókövet érintettem, jöhetett az ima meg a gépészkedés.

Aztán tankolás után ismét veszettül meg tudtam nyomni neki. Egyrészt az új hátsó gumi (amit nem kéne elfelejteni bemelegíteni......), másrészt úgy látszik az autó balansza úgy áll igazán helyre, ha elöl kopottan hagyom. Valószínűnek tartom, hogy ezen setuppal lehet segíteni, hogy elejétől fogva így legyen, de megvallom őszintén, nem volt kedvem a nagy melegben ezt is kitesztelni. Pedig teszt lévén, arra lett volna szükség, hogy ne ismételjem meg ugyanazt, mint korábban. Bár így legalább bizonyítást nyert, hogy az autó a második etapra jobb bizonyos beállítások mellett. Valószínűnek tartom, hogy kicsit a benzinmennyiség is számít, mert a kocsinak a hátsó tengely előtt van a tankja, ami a farnehézségen nem sokat segít, főleg kopott gumin...
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Vasárnap, 2013.08.25, 20:40 | Üzenet # 126
Neuro

100l-el indultam. smile
Csatolások: 9659925.jpg(656Kb)
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Vasárnap, 2013.08.25, 21:47 | Üzenet # 127
MobyDickén meg 86 litert számoltam ráhagyással. matekból mindig 3-as voltam, így ez most se jött be smile 3 körrel a vége előtt kigyulladt az éhes-lámpa. én meg anyáztam. biggrin

900° & 720° maniac
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Vasárnap, 2013.09.08, 20:01 | Üzenet # 128
Neuro

60 l benyával indultam, hátul medium, elöl soft gumi. cool
Csatolások: 8573401.jpg(656Kb)
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Sándor CsihaDátum: Vasárnap, 2013.09.08, 22:51 | Üzenet # 129
AMD_okUgyanez a gumieloszlas volt nekem is, kopas hasonlo, kicsit talan tobb, eselyem viszont nem volt biggrin
A letszam engem is meglepett rendesen, a kiesok szama meg jobban viszont utana...Sajna alig maradtunk a vegere.
Rola: jot kuzdottunk, nagyon tetszett smile
Alezredes
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 124
Státusz: Offline
 
Roland KovácsDátum: Hétfő, 2013.09.09, 18:03 | Üzenet # 130
KoRolaMegmondom őszintén a tegnapi futam részemről nagyon trágya volt. Eleve rossz setupot töltöttem be a futamra és nagyon sokat is hibáztam.
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 257
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Szerda, 2013.10.23, 21:18 | Üzenet # 131
NeuroGHM BMW E21

Tekintve, hogy H váltós autóról van szó, futottam vele két mért kört még rögtön a TFTC után este (vagy nem, rég volt már biggrin ), aztán onnantól úgy is gondoltam, hogy ebből ennyi nekem elég volt... fülekkel elég kínszenvedés volt vezetni az autót, úgyhogy félre is tettem szépen.
Aztán azért 1 nappal a verseny előtt csak felfújtam a pofám, mondom akkor megerőszakolom magam, ez van, de valamit alkotni kell, mert ez így nem járja, hogy se hotlaps, se verseny. Úgyhogy szombat este előre is pofátlankodtam a hotlapson, ámbár az időben hagytam ám jócskán, szerintem 30 alá be lehetne vele menni. De a versenyen Korola futott is jobbat, szóval tuti nem volt kimaxolt kör a kocsival, de ezt tudtam magamtól is. Mindenesetre a hotlapsra még elég volt.

Versenyen indultam (kvali #1, nem túl acélos idővel, de a többieké se volt az, azoké se, akik amúgy diszkvalifikálva lettek), aki volt, tudja, csak hát... hiába mondták, hogy nem zavar senkit a 60 mp-enként megjelenő szerver üzenet, amikor race-re váltott a játék, sajnos a progi elfelejtette, hogy mi a dolga...
Éreztem, hogy valami nem kerek, de ott voltak mögöttem a többiek a tükörben, mondom no para nyuszi. András szépen tartotta mögöttem a lépést, aztán az utolsó szektorban már lemaradt kicsit, mögötte már Korola jött - aki diszkvalifikálva lett a kvalin, tehát kicsit hátrébb kezdett.
Utolsó kanyarkombó, át a célvonalon, öjömbódottá, hogy még egyben van a vas. Aztán nézek a tükörbe, sehol senki. Mondom, itt valami nem oké, ennyi előnyöm nem volt, összeakadtak volna? Gyorsan nyomtam egy mapot, láttam, hogy egyedül vagyok rajta, na bzmeg, akkor ez bontott. Kezdtem jobban figyelni a bal alsó sarkot, nincs szerverüzenet - ekkor kapcsoltam, hogy bizony, ez hiányzott eddig. Még becsületesen lenyomtam a kört, de persze, ahogy áthaladtam a célvonalon, connection lost. Így jártam, legközelebb át kell lökni progit, amikor session váltás van...
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Hétfő, 2014.02.10, 15:16 | Üzenet # 132
NeuroEz a Porsche vs. Ferrari ahogy elnézem inkább lesz "Porschék vs. Ferrari" kupa, de sebaj. Én kitartok a Ferka mellett. Bízom benne, hogy a bajnokság pályáin inkább úgy fog teljesíteni, ahogy a Halle Schleifén. biggrin
Sajnos a tegnapi futam nem sikerült jól, de torokfájásosan-enyhelázasan ez talán megbocsátható... elég hektikus lett a verseny, néhányakkal összeakadtam, már az első körben kipörögtem. Lett volna még az autóban bőven, mert 5 tizednél dobtam el az utsó kanyarban kvalin, de ez van. Majd legközelebb. Azért gratulálok a győztes Sándornak, aki végül mindenkinek kört adott!
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Sándor CsihaDátum: Hétfő, 2014.02.10, 20:58 | Üzenet # 133
AMD_okKoszonom szepen, ezt azert nem gondoltam volna, megmondom oszinten smile Most a P. volt a nyero, de nem biztos, hogy mindenhova ez lesz a legjobb valasztas. Meg kell nezni a palyakat, es majd az alapjan dontse el mindenki, melyiket preferalja.

Remelem Foni, jobban vagy mar cool
Alezredes
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 124
Státusz: Offline
 
Roland KovácsDátum: Hétfő, 2014.02.24, 22:13 | Üzenet # 134
KoRolaEbből is látszik, hogy aki megakarja nyerni a sorozatot, Sándort kell legyőzni tongue

Hozzáadva (2014-02-24, 20:13)
---------------------------------------------
PvF tesztfutam(ok) értékelése.
Volt 2 tesztfutam illetve volt még egy korábban akkor még fun jelleggel. Saját tapasztalatom az hogy a futamot leginkább az elől lágy, hátul közepes keverékkel kell lefutni. Ez a legjobb kombináció (és ezt a 3 futam alapján szűrtem le), szóval aki most jelentkezik és ráadásul újonc annak ez az infó jól jöhet. Érdemes előre kiszámítani a tank mennyiségét az adott futamra, ugyanis tankolni felesleges a futam alatt (leginkább időpocsékolás az ez által boxban töltött hosszabb kiállás ). Az autó telitankkal is jó vezethető és elég gyors is! Kereket viszont érdemes cserélni a futam alatt de leginkább ezt a kombinációt érdemes visszarakni (amivel elkezdted a futamot) a futam hátralevő részére . Az autók könnyen sérülnek tehát érdemes leellenőrizni a boxba kijövet a sérülések javítása menüpontot. Ugyanis a javítás (sérüléstől függően jóval hosszabb időt vesz igényben a boxban---> bár ebben nem vagyok biztos ugyanis annyira még nem törtem autót), ezt leginkább a pilóta érzi hogy érdemes-e javítani avagy sem. Minden kisebb koccnál már javítani fog!!!-->tehát érdemes erre odafigyelni. Porsche-ban az alapértelmezett váltó áttétel is nagyon jó, nemigazán kell vele babrálni (inkább csak picit finomhangolni) amit én leginkább csak a fordulatszám kitolásával tettem eddig. Gondoltam ezeket megosztom veletek hátha többen fogunk a célba érni legközelebb.

Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 257
Státusz: Offline
 
Dániel KaragityDátum: Hétfő, 2014.02.24, 23:28 | Üzenet # 135
KaraDaniSzerintem megéri felezni az üzemanyagot is, 13l/ seccel tankol. 12,* sec volt a teljes kiállásom most 4 gumi, +38liter üzemanyag. Ebből a gumi 8-9 sec. Igaz én csak gyors tesztet futottam, de ennél nagyobbnak tűnt a difi tempóban, amit a teletank okozott.
Csíter
Csoport: Barátok
Üzenetek: 505
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Kedd, 2014.02.25, 12:30 | Üzenet # 136
NeuroA Ferrarinak szerintem egy olyan előnye lenne/lett volna, hogy a gumival elég jól bánik és nagyobb eséllyel megy végig jó tempóban egy futamon. Legalábbis az átnevezésem azért történt, hogy jobb időt tudjak menni és ez meg is történt a Porschéval, de a gumi helyből jobban melegedett alattam, mint a Ferrarival, ami kopás szempontjából nem ideális. Más kérdés, hogy reális teszt ugye megint nem lett, mert 6 kör után kiálltam a versenyből... de nagyon erőlködtem azon, hogy valami értelmes időt összehozzak időmérőre. Igaz, egyszer sem teszteltem a soft gumin és kevés benyával, ami valamelyest megbosszulta magát most is, hiszen a két változás hatására mindössze két tizedet tudtam gyorsulni magamhoz képest, aminél biztosan több volt az autóban. Versenytempóra viszont akkor is csak 16 közepe lett volna reális, 1-1 elejével fűszerezve, feltételezve, hogy nem forgalomban megyek (és mivel abban mentem ezen a kis szakaszon is, így annyi se volt).
Mivel más komolyabban nem ment vele, így nehéz megállapítani, hogy a Ferrari ennyivel gyengébb futóműben (egyszerűen nem kanyarodik) vagy én vagyok béna. Pedig eléggé elmebajos beállításaim voltak már, minden tapadást igyekeztem előretolni, mechanikai (legpuhább rugók előre, első stabik is jócskán puhítva az alaphoz képest, jóval nagyobb negatív kerékdőlés, összetartás és utánfutás, alacsony diff coast) és aerodinamikai szempontból is (2-es első, 1-es hátsó szárny), mégis erőszakkal kellett bevágnom kanyarba, aztán gázra akkor is csak tolta le az orrát, akár kicsi, akár nagy diff power beállítással próbálkoztam. Egyszerűen sehogy nem tudtam elérni, hogy gázra szépen tegye az orrát, mint a Porsche, mert azt kipróbálva, annál ez azonnal sikerült, szinte az alap setup is egész kényelmes a Ferrari bármilyen beállításához képest...
Ezért értetlenül állok azelőtt, hogy Halle-n miért sikerült legjobb időt menni vele ugyanannyiból vagy kevesebből, mint a többieknek (kivéve Rólandot, pont miatta tűnt tök jó balanszosnak az egész), az utóbbi két pályán meg miért nem, különösen Valenciában éreztem úgy, hogy túl nagy a különbség. Ott is max 33 végét tudtam volna menni (a 32 végéhez képest, amit ugye kellett volna), HA végre egyszer összerakom rendesen, de túl sok volt a random faktor minden körömben.


Emiatt a modba nyúlni most meg már nem fogok, ráadásul ugye kérdéses, hogy tényleg én vagyok-e a nyomorék vagy az autó a hibás, tehát eleve nem biztos, hogy kellene. Így max. Porsche Cup bajnokság lesz, hát ez van. Ha elfogytak az autók (csak 12db egyedi van), majd kezdjük elölről a kört, aztán lesz néhány dupla. Vagy hátha jön 1-2 Ferrari fan, akiknek mindegy. biggrin
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Kedd, 2014.02.25, 17:27 | Üzenet # 137
Wolf
Idézet Neuro ()
mégis erőszakkal kellett bevágnom kanyarba, aztán gázra akkor is csak tolta le az orrát


Ugyan ez volt nekem is a bajom. Egyszerűen nem akart befordulni és ezért is választottam a Porschet.
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Vasárnap, 2014.03.16, 21:27 | Üzenet # 138
NeuroST HWC, avagy DRM S2, Sebring

Végre egy normálisnak kinéző verseny (aki ismer, tudja, hogy nálam a DRM a nr.1 mod rF alá), erre nem elrontom? Dehogynem... biggrin
Kvalitól sokat nem reméltem, egyszerűen nem fekszik nekem ez a pálya, elképzelésem sincs, hogy hol lehetne időt nyerni rajta. Mindazonáltal az autó versenyképes volt, meg én is, végtére is csak Dani lenyomását kellett teljesen elfelejteni, de a többiek körbeszórtak idővel, így jól álltam izgalom szempontjából.
5. hely azért elég tré volt, de így sikerült, no para nyuszi. Versenyen ezzel a moddal még sose hibáztam nagyot, csak akkor ha valami külső dolog megzavart vagy beteg voltam, így bíztam a konzisztens teljesítményemben.
A rajt okés volt, mindenki ügyes volt, jól elkaptuk, semmi kapkodás, semmi baromkodás, legalábbis T1-ig nem volt gond. Utána T3-ban Zsolti jól elszállt mellettem, majdnem vitt magával, de megúsztam. Talán még ebben a körben vagy eggyel utána András is túl közel került az autó hátuljához, ő megforgott én meg drifteltem egy jókorát, de íven tudtam tartani az autót.
Előttem két Porsche és Gyura a másik Caprival, az idők alapján úgy gondoltam ez gyilkos csata lesz. Mögöttem az M1-el DT, aztán Dani, aki a kicsúszása miatt kénytelen volt utolsó helyről rajtolni, bár nem féltem attól, hogy ez különösebben számítani fog a verseny során (így is lett).
DT az M1-et gyorsan kitette Dani elől, aki mindjárt rám akaszkodott, de én is kezdtem közelíteni az előttem lévőkhöz. A 4. körben volt egy brutális mentésem, pont ott, ahol Andrással buliztunk előtte, így ott még nem fért be, de a következő körben amikor az egyik Porsche (Gergő?) hibázott előttem és csatába keveredtem vele, de nem tudtam megelőzni. Dani viszont ki tudta használni a helyzetet és ő megelőzött engem. Az egyenesben utána tudtam tapadni jó szélárnyékot kaptam tőle (innen a 292-es végsebesség), így az utolsó kanyart teljesen másképp véve vissza tudtam egy pillanatra kerülni elé, de lesodródtam az ívről, így maradtam végül hátul. Aztán sajnos T3-ban sikerült 4-ből 1-be váltanom, így az autóm megpördült, csúsztam 5-6 mp-ig, de szerencsére csatt helyett pont megálltam a fal előtt. Vesztettem rengeteg időt, úgyhogy az esélytelenek nyugalmával folytattam a versenyt, jobb híján remélve azt, hogy a csaták, hibák során kipotyognak előlem a többiek. biggrin
Át kellett gondolnom a boxstratégiámat is, mert alapjáraton úgy volt, hogy 70l a tankba, majd kiállásnál 65 rátankolás és gumicsere, mivel a Capri ilyen időtartam alatt verseny végére megeszi a hátsó gumikat, legalábbis az én kezem alatt biztosan. Mivel nagyon lemaradtam, nem volt más választás, mint a gumicserét elfelejteni. Ezzel tudtam nyerni ~15 mp-et, ami nagyon kellett, bár a tankolás miatt így is sokat álltam (28 mp).
DT és András menet közben szétkapták a gépeket, így kiállni kényszerültek, Gábor is összecsukta a Porschét, így vele szemben körelőnybe kerültem a többiekkel együtt, de ő még össze tudta szereltetni a boxban a kocsit. Az okoskodásom viszont sikert hozott, ugyanis Danit leszámítva mindenkit megelőztem, amikor boxolni álltak. Gyanítom a gumicsere mindenkinél befigyelt. Reméltem, hogy lesz elég előnyöm, mert tudtam, hogy nekem a fáradt papucsokon szenvedés jön a végén és ez bizony beigazolódni látszott a 20. kör után. Erőteljesen kezdtek közeledni rám a többiek, végül Gergő az utolsó előtti körben ért utol és itt komoly védekezést kellett előadnom, mert alapból lassabb voltam kicsit egy körön, mint ő, a piros bal hátsó gumi pedig nem sokat segített abban, hogy ezen változtassak. Néhány kemény helyzet után azonban sikerült előrébb maradnom a két maradék körön keresztül, s végül kevesebb mint 1 mp különbséggel a 2. helyen vittem célba a paripát, míg ő a dobogó alsó fokának örülhetett. Így végül bár az elején kiestem a nagy csatákból, de maradt egy kis izgalom a végére is.
Jó volt, grat mindenkinek! smile
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Varga GergőDátum: Hétfő, 2014.03.17, 00:35 | Üzenet # 139
GrabowszkiAkkor az újoncok is írjanak pár sort, nehogy szó érje a ház elejét...

Talán elsőként szeretnék rögtön egy kéréssel fordulni hozzátok:
- Pethő Gábor = Fitti
- Varga Gergő = Grabowszki (Grabó)

Szeretnénk, ha ezeket a neveket használnátok amikor beszéltek rólunk / velünk, ha nem túl nagy kérés. wink

Már régóta napi téma nálunk a TFRC, mint liga, pár hónapja szemezgetünk vele. Eddig versenyre soha nem jutottunk el, ugyanis egészen a múlt hétig egy másik ligában próbáltuk ki a szerencsénket. Egy régi ismerősök által vezetett ligánál, ahol nem értettünk egyet a "fejesekkel" bizonyos versenyszituációkban (vágás / másik veszélyeztetése stb), így a további konfliktusokat elkerülve nem indulunk többet abban a ligában. A szezon közepén kénytelenek voltunk az összetettbeli 3. és 4. helyünket feladni (23 nevező volt). A sport tisztasága nálunk mindig előrébb való volt, mint néhány virtuális pont megszerzése. Nem mindenki gondolkodik így....

Sebring & DRM

A pálya ugyan ismerős volt, de soha életemben nem versenyeztem rajta. A mod pedig egész férfias, számomra minden egyes tized másodpercért meg kellett harcolnom, keményen. Elvárásom szinte semmi sem volt, csak annyi, hogy behozzam a gépet egészben, és ne az utolsó legyek. Tulajdonképpen teljes mértékben sikerült megoldanom ezt a feladatot.

Időmérő
Előtte kb. 1 órával érkeztem szerverre, és azt kell mondjam, hogy a gyakorlásokhoz képest rettentő rosszul éreztem magam a pályán / kocsiban. Mintha újra kéne tanulnom járni. Őszintén szólva nem is volt kedvem vezetni, persze ez abban a pillanatban elszállt, amint meghallottam a turbó jellegzetes hangját... cool

Időmérő kezdetére sikerült összekaparnom magam versenyképes állapotba. Stabil köröket futottam, persze néha-néha belehibáztam. Sikerült egy viszonylag jó kört összeraknom kevés hibával, ami a 4. helyet hozta nekem. Ez a hely abszolút meglepetés volt számomra. Nem vagyok nagy időmérő futó pilóta, és azt is tudom, hogy a Hotlaps szinte nem való semmire, legalábbis a valódi erőviszonyok lemérésére egészen biztosan alkalmatlan. Na nem gond, majd versenyen kapok az arcomba - gondoltam.

Futam
Fittivel TS-en beszéltük át a box taktikát, és minden olyan beállítást végigvettünk, ami kellhet egy sikeres futamhoz. Persze benzinnel túlszámoltuk magunkat, ha jól emlékszem, nekem kb. 10 liter maradt még benne, de én nem szoktam kicentizni, mindig azt mondom: "nem ezen fog múlni a verseny". Általában igazam van, de most kicsit szurkál a dolog, hogy vajon ha pontosan kiszámolom a naftát, biztos befut Neuro előttem 2 tizeddel? Képes lett volna tartani a használt gumijain? Hát ezt soha nem tudjuk meg, de azt hiszem hogy bemutatkozó futamon a 3. hely megkaparintásával nem lehet okom panaszra.

A verseny alatt folyamatosan éreztem, ahogy a gumik kezdik elveszteni a tapadásukat. Soha nem éreztem ennyire "kézzel foghatóan", mint ennél a mod-nál. Szinte beszélt hozzám a kormányom, hogy mit engedhetek meg magamnak. Párszor természetesen túl akartam feszíteni a húrt, ennek elfékezés, vagy nagy drift / ellenkormányozás lett a vége, és sok-sok tized másodperc hátrány.

A kerékcsere maga a mennyország volt számomra. Nem zavart, hogy bent kell maradnom tovább, ugyanis a fennmaradó időben az új gumik ledolgozták azt a hátrányt, amit a cserével összeszedtem. Ha jól emlékszem Farkas Zsolt is velem együtt jött be a box-ba, ahol megelőzött (gondolom nem cserélt gumit), de még a felvezető körben visszakaparintottam a helyem, és megnyugtattam magam, hogy jó választást csináltam a kerékcserével. (És persze körönként több tizedet hoztam Neuro-n is). Nem beszélve arról, hogy én biztosan nem tudtam volna úton tartani a használt gumikon a vasat.

Volt futam közben egy-két megingásom, elfékezésem, de végzetes hibát szerencsére nem követtem el. Fitti ezt nem mondhatja el magáról, mert ha jól tudom, kétszer is odavágta a verdáját - ami rá abszolút nem jellemző.

Várom a következő futamot, addig relax van!


"Vezess úgy, ahogy a szíved engedi" - rFGT Hearth Power

Az üzenetet módosította Grabowszki - Hétfő, 2014.03.17, 00:41
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 9
Státusz: Offline
 
Dániel KaragityDátum: Hétfő, 2014.03.17, 01:20 | Üzenet # 140
KaraDaniNa hát hol is kezdjem, jó mozgalmas volt smile

Költözés volt és lakberendezés egész héten (közben beteg is voltam), mobilnet egyelőre, nap közben még bútorokat vásároltunk szereltünk össze, úgyhogy eléggé szétszórtan érkeztem a futamra. Olyannyira, hogy elfelejtettem beállítani a kormányt a quali előtt, 540vs 900 fok, valami picit fura volt qualin biggrin Ez warmupon esett le, mondom ki alt +tabolok, átállítom a megszokottra. Ezzel a lendülettel ki is fagyott, de sebaj warmup 0:00-ra visszaértem smile
Itt jött a felkészületlenség másik fele, nem mentem még ezzel a moddal versenyt, és a nagy egész napos rohanásban nem volastam el újra a rajt szabályzatát, az rémlett, hogy első vonalról 100-ról gyorsít és ennyi. Ennek megfelelően el is basztam az első rajtot, köszönöm szépen a restartot rolleyes Aztán a ngy gumimelegítésbe megforogtam biggrin Kicsit bizonytalanul elindultam előre, állórajtnál ugye a griden visszavehető a hely, itt ezt se tudtam hirtelen mi a teendő, szerencsére Neuro figyelt és szólt, hogy hátra. Úgyhogy szépen besoroltam hátra aminek őszintén szólva inkább örültem. Rajtnál leszakadtam kicsit inkább, várjuk ki mi lesz T1-T2-ben. Wolf szállt el T2-ben aztán Andrist kellett kikerülni a pálya középső felén. Jött Dawe üldözés egy kört követtem kicsi tnézegetve, hogy mit is csinál, hogy megy, aztán a visszafordító előtti egyenesben jól rágyorsultam úgy tűnt belsőt véd, így kívül ki akartam fékezni, úgy voltam a vele a porsche előbb meg kell hogy álljon mint az M1. De Dawe a féktáv előtt mégis kihúzodott, belülrevágva épp elkerültem az ütközést ő meg túl is csúszott, úgyhogy egy pipa. Jöhetett Neuro, ami mindig jó móka és baromi nagy falat. Kicsit benézegettem, nem akartam kapkodni hosszú a verseny alapon, de aztán Grabó megcsúszása következtében Neuro bement mellé én meg gondoltam követem Neuro-t és megpróbálok vele vonatban elmenni, erre meglepetésre Grabó visszagyorsult és akövetkező kanyarra ő volt belső íven, így átváltottam mögé és kihasználva azt, hogy kívül tartja Neurot bedobtam belülre az autót, kis kocc volt, meg a kijáraton kellett egy széles porsche segg, de meglett Neuro. Aztán a hátsó hosszú egyenesben visszagyorsult szélárnyékkal és eljátszottuk a Neuro vs KaraDani egyik bedive-ol beülre másik hagyja túlcsúszni és aláfordul című játék sokadik fejezetét. Mindig imádom akármelyik fél vagyok a játékban biggrin
Grabó, Gyura, Fitti volt ezután még a három leküzdendő ellenfél ebben a sorrendben. Grabó a nagy féktávon csatázott Gyurával és itt kicsit akaratlanul is túl mélyen fékeztem hozzájuk képest, így annak az elkerülése, hogy megtoljam Grabót egyben azt is jelentette, hogy belülre ugrottam mellé és egy kis blokkal elmentem.
Közben azt megfigyeltem, hogyha szélesen kezdem nagyon a hátsó egyenes ráfordítót és kicsit driftelem akkor ott jobban ki tudok jönni szinte mindenkinél, úgyhogy Gyurát, és Fitti-t ezzel a módszerrel sikerült viszonylag simán megelőzni ezután a hátsó egyenesben.
Nagyon izgalmas 8 kör volt, mindenkivel nagyon jó kis csatákkal, köszönöm.
Box sima benzin felezés 4 gumi csere volt. Nem teszteltem, de mivel tempóelőnyöm volt, úgy voltam vele, hogy inkább csatázok valakivel pályán kétszer, mint hogy kopott gujmin szenvedjek. De előre jöttem vissza, és onnan azt leszámítva, hogy egyszer majdnem fejreraktam az autót a kerékvetőn (végül csak megforogtam és buktam 6 másodpercet) nem történt semmi különös. 23-24. körig próbáltam kinyomni a szemét a gépnek aztán az utolsó pár körre már visszavettem.
Megvártam amíg mindenki beér, hogy meg tudjam köszönni a versenyt aztán ugrottam is a zuhany alá, mert 7 kor jelenésem volt az Oktogonon. Jól leizzadtam, volt akció bőven:)


Az üzenetet módosította KaraDani - Hétfő, 2014.03.17, 01:59
Csíter
Csoport: Barátok
Üzenetek: 505
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Hétfő, 2014.03.17, 10:30 | Üzenet # 141
Wolf
Idézet KaraDani ()
szerencsére Neuro figyelt és szólt, hogy hátra


És figyu már!!! Neuro a chat stop miatt mit kap? tongue
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Hétfő, 2014.03.17, 11:00 | Üzenet # 142
Neuro
Idézet Grabowszki ()
benzinnel túlszámoltuk magunkat, ha jól emlékszem, nekem kb. 10 liter maradt még benne


Azért az annyira nem túlszámolás. smile Persze a boxban töltött idő számít, de ennél jobban kicentizni én is ritkán szoktam (nekem 7.5l maradt, úgyhogy nem ezen múlt). Ha tudtam volna előre, hogy nem cserélek gumit, akkor eleve más taktikán mentem volna. De ez a "mi lett volna ha" témaköre, ami tudjuk mennyit ér. wink

Idézet KaraDani ()
eljátszottuk a Neuro vs KaraDani egyik bedive-ol beülre másik hagyja túlcsúszni és aláfordul című játék sokadik fejezetét


Ezt én is szeretem. biggrin Jó is lett volna, ha nem nyomok a gázra egy lehelletnyit, mert azzal pont annyit csúsztam le ívről, amivel már nem volt jó a kigyorsítás, túl közel jött a fal. biggrin

Idézet Wolf ()
Neuro a chat stop miatt mit kap?


Két tábla csokit. tongue
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Hétfő, 2014.03.17, 12:16 | Üzenet # 143
Wolf
Idézet Neuro ()
Két tábla csokit.


Én egy DQ-ra gondoltam inkább. tongue
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Hétfő, 2014.03.17, 12:27 | Üzenet # 144
MobyDicknálam nem tudom mi volt, lámpaláz, vagy vmi hasonló. az a 7 kör, amit megtettem, tragédia volt. mindegyikben legalább 2-3 nagyobb hiba, 2:00 alá egyik sem ment. nagyon vártam már ezt a versenyt, mert DRM-el nem mentünk már vagy 2 éve, és ez a kedvenc modom. a Quali rosszul sikerült, már itt kezdődött a bénázás. bő 1.5 mp-el rosszabb időt futottam, mint amit lehetett volna. aztán a versenyen az új rajt miatt még jobban fel lettem spanolva, Mátét, meg az egyik Porschét véletlenül sikerült picit megtolni. aztán Gyura jelent meg mint valami szellem, vagy inkább átteleportált mellém csak úgy smile , ettől kicsit megint kiestem a ritmusból. de nem ő tehet róla, amúgy is megforogtam volna, mert majd minden körben sikerült egyet forogni. aztán a 7. körben a nagyfékes jobb-bal kombinét elszabtam, blokkoló kerékkel néztem ahogy rohan felém a gumifal. ennek az lett a vége, hogy a bal első kerék köszönte szépen az eddigi lehetőséget, és inkább úgy döntött, nem akar a lengőkarok fogságában tovább senyvedni, így önállósította magát, és elment egy kicsit friss levegőt szívni.

remélem a következőre már összeszedettebb leszek, ami viszont nagyon jó, hogy a pálya-lista igencsak jól sikerült, tele olyan pályákkal, ami a DRM-hez nagyon passzol.


900° & 720° maniac

Az üzenetet módosította MobyDick - Hétfő, 2014.03.17, 12:28
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
Dániel KaragityDátum: Vasárnap, 2014.03.23, 22:30 | Üzenet # 145
KaraDaniNa ez a létszámhoz képest egy nagyon jó kis futam lett nekem izgalom szempontjából.

Quali elején próbálkoztam kisebb szárnnyal, ez nagyon eredményes volt 1 tizedet javítottam üres tankkal az 50literes időmhöz képest, úgyhogy 4 perccel a vége előtt mentem ki a normális setupommal, és egy időntűli körrel legalább 2. nak be tudtam jönni.
Rajt jól sikerült magabiztos előnnyel csúszhattam ki a T1-ben biggrin Szerencsére egész jól sikerült átengedni a füvön és 3. helyre beálltam Neuro és Alex mögé. Nem éreztem magamat túl gyorsnak az elején épp, hogy tudtam velük menni azt is csak azért mert csatáztak és lassították egymást. Aztán Neuro hibázott, így megörököltem a 2. helyet. Próbálkoztam az elején Alexet támadni egy szépet autóztunk is párban pár kanyart,d e visszaverte a támadást, onnantól meg érdemben nem tudtam támadni már, úgyhogy bele is törődtem, és elkezdte agyalni hogy kéne alakítani a boxtaktikát, hogy átugorjam. Arra jutottam, hogy kijövök egy körrel előbb, tovább úgysem tudtam volna maradni benzin miatt, meg úgy számoltam, hogy ha sikerül egy relatív jó kört futni hideg gumin, és közel jön vissza elém akkor amíg hidge gumin van egy körig van lehetőségem előzni. Ez meglepően a terv szerint sikerült, kb 1 seccel elém jött kia boxból, de ezt két kanyar alatt sikerült ledolgozni és az első nagyobb féktávon be is tudtam szúrni a lassú rész előtt. Ott autóztunk kicsit párban de annyival több volt a tapadásom, hogy sikerült körbeautóznom. Utána Wolf volt előttem kis előnnyel kopott gumin. Úgyhogy rajta fontos volt, hogy gyorsan jussak át, szerencsére ez is összejött elég gyorsan. Innen úgy tűnt sikerült leszakítani Alexet, már kezdtem megnyugodni amikor leesett a tantusz, hogy Zsombor nem fog kiállni, úgyhogy elkezdtem nyomni mint süket a csengőt 13 másodpercet kellett ledolgozni. A nagy erőlködésben megjavítottam Neuro legjobb versenyben futott körét, és rendre 32 végét mentem. 10 kör után sikerült utólérni, elég látványos volt a a különbség a gumijaink között, így viszonylag könnyű dolgom volt a nyújtott gyors jobbosban a lassú rész előtt annyira ráestem hogy ott sikerült is rögtön kifékezni. Innentől csak be kellett hozni az autót:) A hotlaps alapján egyáltalán nem voltam benne biztos, hogy én itt nyerni fogok, de végül kis szerencsével meg pár határozott előzéssel sikerült smile

Ha már az új netem úgyis gyors feltöltéssel van végre megáldva (Fura volt nézni, hogy két perc alatt felmegy youtubera 200 mega smile ), fel is dobtam egy rövid videót a csatáimról, 5 fővel ez meglepően mozgalmas volt smile
video
Csíter
Csoport: Barátok
Üzenetek: 505
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Vasárnap, 2014.03.30, 20:34 | Üzenet # 146
NeuroDRM @ Interlagos

Arra igazán nem számítottam az előzetesek alapján, hogy én nyerem a kvalit 29-es idővel, de azért rohadtul örültem neki, mert legalább egy körön kifújhattam a Porschék orrát. biggrin
A verseny így jól indult, mivel a döghosszú egyenesben már az elején nagy előnye lehetett volna egy korai indulással a gyorsabb kocsiknak, viszont én így majdnem a célvonalig elhúztam a rajtot, hogy ne legyen ilyen jó lehetőségük. Nem is tudtak beérni (itt főleg Zsomborra és Danira gondolok), így saját ívemen fordulhattam T1-be. A kör végéig vonatozás volt, aztán ott Danival összeakadtunk kicsit, leestem a fűre, elment Zsombor is az M1-gyel, András meg a seggembeállt a Porschéval.
Végül a sorrend maradt ez a célegyenes végére is, kezdhettem volna támadni Zsombort, ha tudtam volna... a középső szektorban elég széles volt az M1 segge, így nem sok esélyem volt, miközben hátulról András is jelezte, hogy márpedig ő is jönne előrébb. Végül ő valahol hibázott egy kigyorsításon a következő körben, így Zsomborra tudtam koncentrálni.
Nem mintha lett volna sok opcióm, mert ahol gyorsabb voltam ott ő kellően kirakta a könyökét, az egyenesben meg csak nézhettem, hogy távolodik, akármilyen jól gyorsítottam is ki. Aztán pár körrel később belehibázott a T1 utáni S kombóban, így el tudtam menni mellette, s innentől gyakorlatilag arra volt szükség, hogy stabilan tartsam a tempót, ami nem volt rossz. Persze, Danit nem volt esélyem megfogni.
A boxstratégiám elég egyszerű volt. 70l kezdésnek, majd amikor fogy, kiállni további 60-ért és hátsó tengelyen kerékcsere. Jó sok időt nyertem ezzel, mert alapvetően a kerékcsere húzza az időt boxoláskor, így mindössze 26 mp-et álltam kint. Pont Dani mögé értem ezzel, akit gondolom megleptem kicsit. Viszont megleptem magamat is (bár azért számítottam rá kicsit), mert elég alulkormányzott lett az autóm, hiszen az első gumik már kopottak voltak. Főleg a gyors kanyarokban jelentkezett ez, ami pont nem hiányzott, így kicsit nehezebb lett vezetni az autót, bár a tempó elég jó maradt. Így sikerült behozni az autót ismét a második helyen. Igazából ez elég jó eredmény, arra számítottam, hogy összességében sokkal nehezebb dolgom lesz egy jó helyezéshez. Igaz, az elég jól jött, hogy még verseny előtt sikerült csiszolni a köridőmön. smile
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Vasárnap, 2014.04.13, 21:54 | Üzenet # 147
NeuroDRM @ Kyalami

Na, ezt nem sokan fejeztük be. biggrin
Kvali #2 úgy lett meg, hogy versenysetuppal mentem, mert a Capri úgy válik valamennyivel kezelhetőbbé, ha meg van tankolva, azaz súly kerül a hátsó tengelyre (azon kívül, hogy eltolom a súlyelosztást hátra, amennyire lehet). Simán volt benne még, de az első helyre való azért nem, a többiek meg így se néztek be 36 alá.
Rajtnál Dani egyenesre kigyorsítva azonnal padlózott, mivel számítottam rá, nem nagyon maradtam le. Az első 3-4 körben tudtam rá tapadni, míg Korola csak az első körben jött velünk utána szakadozott le, majd eltűnt a többiekkel együtt a tükörből. Én a 10. kör környékén kezdtem jobban lemaradni Daniról, mert a tapadásom vészesen elkezdett fogyni, a 14-ben ki is álltam boxolni. Akkor mondjuk kicsit meglepődtem, hogy még csak a 14. kör, hiszen akkor 21 volt hátra...
Nem sok jót jelentett ez a verseny végét illetően, de legalább a következő 10 kört megint meg tudtam nyomni, így olyan nagyon nem is távolodott tőlem Dani, amikor kijött elém a boxból. Talán hoztam rajta egy kicsit a korai boxolással, de nem sokat. Végül a gumi ismét megadta magát idő előtt, így elkezdtem szépen leszakadni. A verseny utolsó 6-8 köre kínszevedés volt számomra, jött a nagy gépészkedés, erőlködés a jobb köridőkért, de 37 alá akkor már nem tudtam bemenni. 1x meg is koccoltam a falat a vicces T3 után egy elrontott kigyorsítás eredményeként.
El is fáradtam, mint az állat, alig vártam, hogy vége legyen végre. Ennél jobbat a kocsiból egyszerűen nem tudtam kihozni, pedig a tempó nem volt rossz. Nem azt mondom, hogy győzelem lett volna belőle, de nem volt rossz.
Ide három kiállás kellett volna a gumi miatt, csak a 40 mp-es szereléssel az teljesen értelmetlen még elméleti szinten is.
Szóval ismét egy ezüstérem és a következő két pályára sok jót nem remélek. Spa-ban még talán csak-csak van valami esélyem (majd kiderül), de igazából már eléggé sajnálom, hogy nem a Toyotával neveztem. Sajnos ez a Capri túl elmebajos gép és bár amíg meg nem adja magát a gumi, addig akár egész jól lehet vezetni, de néha már túl sok a gépészkedés még anélkül is. Nem számítottam rá, hogy a gumival fogok folyton szívni, még az M1-el se volt ilyen, bár igaz, hogy azzal azért gyorsabb pályákon mentem, de nem reagált ennyire rosszul egy kis kopásra.
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Dániel KaragityDátum: Hétfő, 2014.04.14, 00:11 | Üzenet # 148
KaraDaniA legszorosabb és legfárasztóbb futam volt eddig.
Előtte megsütöttem 8 pizzát, úgyhogy alapból nem voltam túl friss biggrin
Qualin szerencsére leesett az az idő, amit vártam, úgyhogy az nyugodtan megvolt. Rajtnál reméltem, hogy Zsombor alkot valamit az M1-el és lesz mögöttem egy kis kavar, de ez nem jött be, úgyhogy Neuro tapad szépen. A verseny elején kb hasonló tempók volt, úgyhogy nyomni kellett ami a csövön kifér. Mire végre sikerült kicsit lerázni kiment boxba, én meg gondolkodtam, hogy most mi a túrót csinál. Átfutott a fejemen, hogy lehet nem fog kereket cserélni csak rátölti a maradék benzint mivel a caprit tudtam hogy szereti megtankolva, és furcsán korán ment ki. Úgyhogy próbáltam tovább nyomni. Láttam, hogy a köztünk levő távolság nem nő, úgyhogy kérdéses volt box után vajon vissza tudok-e jönni elé, szerencsére 3 sec előnnyöm maradt úgyhogy maradt az A terv nyomni kell mint a paraszt továbbra is. Szerencsére mint utóbb kiderült gumi gondjai voltak, úgyhogy ebben az etapban a jó 4 körrel friss gumikon könnyebben leráztam. Már nagyon fáradtam a verseny 2/3-nál, még egy 35.6 al átvettem Zsombortól a leggyorsabb kört és nyugtáztam, hogy van 10 sec előnyöm, úgyhogy az utolsó 6-7 kört már kicsit visszafogottaban tettem meg. Kemény pálya volt, oszonyatosan elfáradtam a 30. körtől folyton a számlálót néztem mikor lesz már vége biggrin
Kíváncsian várom Spa-t, leginkább, hogy az M1 mit fog ott menni Zsomborral smile
Csíter
Csoport: Barátok
Üzenetek: 505
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Vasárnap, 2014.04.27, 21:00 | Üzenet # 149
NeuroSajna Spa-ban is megint csak a nagy semmire lett volna jó az autóm, ha nem csinálunk egy kis fun-t a kemény 4 fős versenyből, így megfordítottuk a rajtsorrendet a kvalihoz képest. Így legalább egy darabig láttuk egymást, bár Zsombor és Gyura sajnos nem tudtak kellőképpen élni a lehetőséggel és idő előtt kiszálltak. smile
Dani még kergetett egy darabig, aztán elment az egyenesben, amikor már csúszkált alattam az autó és nem tudtam jól kigyorsítani T1-ben. Még abban a körben visszaelőztem, amikor hibázott, de ki is álltam a kör végén gumiért. Két körrel később ő is, itt utolértem (amúgy szokás szerint elbasztam a boxolást, mert kiraktam üresbe a váltót, aztán lestem, hogy lejárt az idő, ugyan miért nem indul a gép biggrin ) és a buszmegállóban ki tudtam fékezni. Illetve csak félig, de végül külső íven mellette tudtam tartani az autót. Csodával határos módon szinte, de volt annyi előnyöm, hogy én már meleg gumin voltam, neki meg az elsők aligha tapadtak mér rendesen a kiállás után. A kigyorsítás pedig sokkal jobb lett, így sikerült az előzés. Nagy kergetőzés következett, aminek sajnos körön belül egy nVidia driver crash vetett véget. Összeértünk valahol a pálya közepén a jobb-bal kombó előtt, amiből nem is lett volna baj, már íven voltunk, amikor elszállt ez a retek. 2mp-ig fekete kép, majd piruett. Itt elment a verseny, de később Dani is hibázott egy nagyobbacskát, bár ahhoz nem elég nagyot, hogy beérjem és történjen valami. Erre mondjuk a gumim már nem lett volna annyira alkalmas amúgy se... aztán 3 vagy 4 kör és vége lett. Nem volt annyira tragikus a gumi, mint Kyalamiban, de köridőben megint sehol nem voltam. Elég megnézni, hogy versenyen mi volt a legjobb körünk (hotlapon is látszik, mert mindkettőnk pb-je is ez lett végül). Elég nagy a különbség, pedig megint kitapostam a kocsi belét. wacko
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Dániel KaragityDátum: Hétfő, 2014.04.28, 12:29 | Üzenet # 150
KaraDaniEgész jó lett ez így hogy fordítottunk. Kár, hogy Zsombor és Gyursa belehibázott az elején. Tanulásot levontam, szép meg jó, hogy 160-ra állítom a porschén az első fokozatot azzal a címszóval, hogy csak két lassú kanyarban bukok vele mindenhol máshol tök jó, de amikor előzni kéne eléggé problémássá teszi a dolgokat. Konkrétan a célegyenesráfordítóban és a T1-ben kigyorson annyit kaptam Neuro-tól, hogy az eau ruge és az utánna levő egyenes csak arra volt jó, hogy a les combesig utólérjem, igazán támadni maximum akkor volt esélyem amikor hibázott a T1-ben. A pálya többi részén meg eléggé necces volt próbálkozni, ezekkel a dögökkel azért 200 fölött nem szívesen akar párban fordulni az ember. Vicces volt, ahoy a boxolás után hideg gumin és a hosszú egyessel mennyire nem tudtam védekezni, buszmegállóba befordultunk ketten kijáratra én voltam belül, majd 60-70-ről nem meglepő módon Neuro úgy elgyorsult kifelé mint annak a rendej biggrin Aztán egész jó csata lett aminek Neuro VGA gondja vetett véget sajnos. Még egy darabig eltartott volna mire ellépek valószínűleg. A végére felkarcoltam egy 13.9-es kört azért versenyen, volt potenciál az autóban biggrin
Csíter
Csoport: Barátok
Üzenetek: 505
Státusz: Offline
 
TFRC Fórum » TFRC általános témák » Csevegő » TFRC futam beszámolók
Oldal 3 / 4«1234»
Keresés:

Ma itt jártak
Regisztrált
Copyright MyCorp © 2017 | Honlapszerkesztő - uCoz