Üdv, Vendég | RSS | Facebook

[ Új fórumüzenetek · Fórumtagok · Fórumszabályzat · Keresés · RSS · Péntek, 2017.09.22]
Oldal 2 / 4«1234»
TFRC Fórum » TFRC általános témák » Csevegő » TFRC futam beszámolók
TFRC futam beszámolók
Kiss MátéDátum: Vasárnap, 2012.11.18, 22:57 | Üzenet # 1
NeuroIde írhatja mindenki, ha történt vele valami érdekes vagy csak meg akarja osztani a felkészülés és a verseny érdekesebb vagy bármilyen szempontból kiemeltebb részleteit.
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Hétfő, 2013.03.18, 10:52 | Üzenet # 51
WolfTFTC S2 Valencia. Egy rövidet Én is írok. smile

Nem indult részemre jól a verseny ugyan is már az időmérő közben kaptam egy áramszünetet így nem is tudtam sok kört menni de ahhoz képest elég jó helyen végeztem amin egy kicsit meg is lepődtem. Egy két embert még elém vártam de ezek szerint nem úgy jött ki a lépés számukra. Főleg Danin lepődtem meg aki ha jól emlékszem 6. vagy 7. helyen zárta az időmérőt.
A rajtrács elég érdekesen nézett ki mert ahol a páratlan oldalnak kellett volna lennie ott a páros volt (így nyertem plusz egy helyet). smile A rajt úgy alakult ahogy vártam az RWD hajtás simán ott hagyta az FWD-vel indulókat de ezen nem lepődött meg szerintem senki. Egy dolgot nagyon bánok az pedig a Danival való összeérésünk ahol egy cseppet ráhúztam a kocsit (nem szándékosan) és az eredménye az lett, hogy Dani a homokban végezte. A következő körök elég eseménydúsan zajlottak ugyan is Sándorral küzdöttünk a 3. helyért. Sajnos hibáztam egyet és ezt rögtön ki is használta így mehettem utána. A következő pár körben folyamatosan 1 mp-n belül voltunk amikor Ő is hibázott egyet de sajnos nem sikerült megelőznöm és már a célig nem is változott a helyzet és a 4. helyen maradtam. A végére el is fogyott a gumim.
2. verseny felvezetőn kicsit keményebben melegítettem a gumit és a célegyenesben a homokban végeztem de sikerült kimásznom és felállhattam a rajtrácsra. A rajt most is RWD fölényt hozott és az 5. 6. helyen fordultam ha jól emlékszem. Az első körök nem igazán jöttek össze és így sikerült Norbertnek elém kerülni és el is húzott egy kicsit. Nagyon nehezen értem utol 5 vagy 6 kör telt el mire utolértem és akkor kezdődött a móka. Úgy tűnt sokkal gyorsabb tudnék lenni de nem bírtam megelőzni. Kb 10 körön keresztül püföltem hátulról többször voltunk egymás mellett főleg a célegyenes végén ahol Én voltam mindig belső íven de igazából nem foglalkozott vele és rajtam fordult el. Ezt leszámítva nagyon jót csatáztunk. A végére itt is elfogyott a gumim és el is távolodott tőlem. Maradtam az 5. helyen. A rajtnál sokat segítene egy guruló rajt az FWD-nek de sajnos nem lesz. Elég eseménydús versenyek voltak a lekörözéseknél egy kicsit jobban figyelhetnének a lassabb pilóták mert volt egy két meleg helyzet. Remélem az elkövetkező versenyeken is marad a létszám és hasonló izgalmas futamokat megyünk. Daninak üzenem, hogy SORRY és tényleg nagyon sajnálom.
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Sándor CsihaDátum: Hétfő, 2013.03.18, 12:02 | Üzenet # 52
AMD_okPar szo tolem is tegnaprol:

Idomero: hat, inkabb hagyjuk biggrin , total dekoncentraltsag, kb 7 tizedre maradtam el attol, amit meg tudtam/kellett volna futni, nem is ertem most se, de ezzel a koridoket megnezve a hotlaps-hoz kepest nem voltam egyedul, pedig nem tartott fel senki, tudtam futni szepen a koreimet. Mivel masoknak se nagyon ment, ezert egy 6. hely csak befigyelt, sokkal tobbre nem is szamitottam elotte se.
1. futam: rajt okes, szepen eljottunk (marmint az eleje smile ) ahogy a replay-bol lattam. Dani jobban kapta el a rajtot mogottem, szepen megelozott, de a T1-ben Zsolti kipockolte elolem, en ovatos voltam, igy nem volt gond kikerulni. Aztan kezdodott a macska-eger jatek Zsoltival, egesz jol elvoltunk egymassal ; ). A 2. korben a T2-ben Zsolti engem is megpockolt, hasonlo szitu volt, mint Danival, de mivel az joval lassabb kanyar, meg tudtam fogni, es uldoztem tovabb (majd nezd vissza a replay-t Zsolti smile ). Aztan valamelyik korben kicsit hibazott, ezt kihasznalva megeloztem, majd par korrel kesobb en is hibaztam picit, de meg tudtam tartani a poziciot. Eztan vonatozas kovetkezett, majd azt hiszem Gyura kiforgott valahol, es az olembe pottyant a dobogo. Ezt megtartva vegul is a 3. helyen fejeztem be az elso versenyt.
2. futam: szamomra meg "unalmasabban" alakult, mint az elso. A rajtot marha jol elkaptuk Neuroval, 3 helyet hoztam. Epp keszulok vedekezni ellene T2 ben, erre latom a tukorben, hogy kiforog a kavicsba. smile .Hatrebb megint kisebb galiba cool . 1-2 korig kicsit kakaskodtunk Zsombival, meg Zsoltival, elozgettuk ide-oda egymast, aztan hamar be is allt a sorrend. Elottem Zoli meg Gyura szepen elvoltak, kicsit lassitottak egymast. Nyomtam is neki, de total nem ertem fel rajuk. A sikanban a vegefele Gyura megforgott, igy most a 2. helyet orokoltem meg, amit a vegeig mar nem adtam ki a kezembol.
Szamomra ennel jobban nem alakulhatott volna a hetvege, sokkal jobb lett, mint vartam.


Az üzenetet módosította AMD_ok - Hétfő, 2013.03.18, 12:04
Alezredes
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 124
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Vasárnap, 2013.03.24, 20:37 | Üzenet # 53
WolfGyurival így kezdtük meg az utolsó kört. biggrin

Csatolások: 9469116.jpg(151Kb)
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Vasárnap, 2013.03.24, 20:52 | Üzenet # 54
NeuroProcar - Zolder

Sokmindenről nem tudok írni, mert a két legnagyobb ellenfelem elég gyorsan eltűntek a közelemből... kvali 1, race 1, kb. ennyi volt így érdekes. Inkább álljon itt szintén egy kép, hogy mi maradt az autóból/-ban:


Csatolások: 1559389.jpg(210Kb)
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Vasárnap, 2013.03.31, 22:34 | Üzenet # 55
NeuroTFTC S2 Imola

Nagy nehezen behoztam 58 végére a kocsit vmelyik nap, de nem nagyon bírtam jobb időt menni. Zsolt ideje elérhetetlennek tűnt számomra, erre Dani még rákontrázott, nem kicsit, úgyhogy elég egyértelmű volt, hogy kvalin nem nagyon megyek pole-ért. Bár Zsolti 10 rajthelyes büntetése egyértelművé tette, hogy nem ő lesz a fő ellenfél az első versenyen. A kötelezőt hoztam kvalin, Dani nem, de ez így is elég volt neki, Zsolt mögém érkezett meg. Így második hely lett belőle, aminek örültem, mert nagyjából megvolt, amit meg lehetett. A létszám ellenére néhol forgalomba kerültem, úgyhogy eleinte ez se nézett ki nagyon. A végén még próbálhattam volna egyet, csak kiálltam, az idő meg nem volt elég két körre (felvezető és gyors, ráadásul az első gyorskör nem is szokott a legjobb lenni). Így is kibérelte a Go Hard csapat az első sort, aminek szintén örültem.

A gumi nem nagyon melegedett. Valencián jó volt, itt alig ment 85 fokra, úgyhogy gondoltam, hogy itt nem lesz kérdés, hogy figyelni kell, mert az FWD-k a végén is erősek lesznek.

Az első rajt úgy érzem, hogy megérdemli az ultrabrutális jelzőt, mert azért azt nem gondoltam volna, hogy hárman(!) akarunk majd befordulni egymás mellett a sikánba. Ehhez képest a manőver tökéletesen sikerült, akinek engednie kellett, az engedett, úgyhogy Dani-Sanyi-Én lett a sorrend hirtelen. Hiába voltam előrébb, nem tudtam úgy fordulni, kénytelen voltam elvenni kicsit a gázt, de persze mindjárt kigyulladt az "alert" az agyamban. Mondván akkor legyünk kemények. biggrin
Úgyhogy pillanatokon belül visszakaristoltam a 2. helyre, ami egy hasonló manőverrel sikerült. Ott is kellett két ember hozzá, hogy ne legyen baj. Megoldottuk. Ajánlom mindenki figyelmébe a replayt, érdemes nézegetni, hogy milyen az, amikor tudod hol a határ és pontosan rálépsz, de egy mm-rel se tovább. Gyönyörű volt, kalap érte Sándornak.

Gondoltam, ha elég gyors lesz, úgyis megpróbál visszaelőzni és lesz csihi-puhi, de ez elmaradt. A 10 kg ballaszt nagyon nem fájt, bár nem próbáltam ki nélküle a pályát. Igazából mind1 is, a verseny a lényeg, ott meg vinni kellett. Danit üldözőbe vettem, ami elsőre nem tűnt reálisnak, de úgy láttam, hogy nem igazán stabilan autókázik. Talán kicsit a szélárnyékában is maradtam, így nem tudott elhúzni. Sanyi mögöttem 1-1.3 sec hátrányban, ő már az enyémből nem nagyon kapott. Aztán Dani elhibázta a sikánt, úgyhogy a pillanatnyi zavart kihasználva megelőztem. Éppen hogy, de féktáv előtt elé értem. Onnantól a helyzet csak annyiban változott, hogy én voltam elöl. Ő szépen lekövetett, de előzési pozícióba nem került. Aztán... elhibázta a sikánt még 1x. Ott jelentősebben lemaradt, többet nem láttam a tükörben. Sándoron kívül más nem maradt a közelemben, ő meg elkezdett tizedenként lemaradozni, így az első versenyt behúztam. 80%-os gumin fejeztem be, ami már nem tapadt olyan jól, de mivel mindenki más is csak maradt lefelé, ezért gondolom nem csak nekem. smile

Második verseny... 10 fordult, sok jóra nem számítottam. A rajt jó volt nagyon, de előttem 4-en voltak egymás mellett, nem fértem be közéjük. Fékeztem már jóelőre, mert lassúak is voltak, ahogy keresgélték a helyet. Aztán előttem egy villanás, hirtelen mindenki keresztbe, fékeztem, de már későn, meg is toltak, totális káosz... talán a 8. helyen kavartam ki a buliból, elöl-hátul megzúzott kocsival, éreztem azonnal, hogy valami nem kerek. Mit volt mit tenni, így nyomtam tovább, lesz ami lesz alapon. Az elej elhúzott, előttem egy rönyó, egy béjemvé, egy vw... meg talán még egy rönyó, amit gyorsan sikerült megelőzni. Aztán itt jókora csatákba kerültem, először Rudival, aztán Petyával, majd kicsit később Rollanddal, aztán Zsombor és az újonc Gábor és DT kombóval. Hibáztam is 1-2x, amikor azt figyeltem hol az ellenfél, így nem igazán haladtam előre. A csaták jók voltak, korrekt volt mindenki, amennyire láttam, bár érdekességek azért történtek. biggrin
Végül átverekedtem magam mindenkin és mivel sokkal gyorsabb voltam Miklósnál (elsőre nem hittem, de rátapostam a gázra), három kör alatt beértem. A visszafordítónál nyitva hagyta az ajtót, így bementem mellé, klasszikus kifékezés történt, elfordulni is sikerült, de...
Hát, meglökött kicsit, ettől megforogtam. Kicsit elborult az agyam, de láttam, hogy nincs nagy baj, mert egyrészt megvárt, másrészt Zsomborék még épp' elég messze voltak. Így a harmadik helyem megmaradt és ezt a végéig tartottam is. Két dobogó, ebből egy győzelem tehát a mérleg. Lehetett volna jobb is, meg rosszabb is, de ilyen lett. E magasröptű gondolattal fejezem be. Találkozunk két hét múlva (aki Procarozik, csak egy). biggrin
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Vasárnap, 2013.03.31, 23:57 | Üzenet # 56
WolfTFTC Imola.

Sok írni valóm nincs de azért röviden leírom.

Időmérő 3. kb. erre számoltam ráadásul sokáig nem bírtam 2 perc alá menni amit nem értettem kimentem a boxba és akkor láttam, hogy nem a gyors körös beállítás van az Alfán. Setup csere aztán vissza a pályára de már sok kört nem bírtam menni így maradtam a 3. helyen Máté 1 ezred másodperccel előzött meg smile
1. futam a 10 rajthelyes büntinek köszönhetően elég siralmasan indult de szép lassan jöttem felfelé ki is estek előztem is amikor viszont Dani került mögém annak nem örültem de valahol elronthatta és eltűnt mögüllem így üldözhettem tovább Norbit ekkor már a 4. helyen mentem. Szép lassan kezdtem utolérni és az utolsó kört már fél másodpercen belül kezdtük meg de mivel itt sem volt könnyű előzni így próbáltam kivárni bár sok idő nem volt már hátra. A hátsó sikánba jött el az időm és sikerült belső ívre kerülnöm viszont Norbi nem igazán akarta nekem adni a 3. helyet ami talán érthető és inkább rajtam keresztül fordult el. Nem volt egy szép manőver kicsit hasonlít a Danival való találkozásomhoz ami a Valenciai futamon volt. Így nem sikerült elmennem mellette és maradtam a 4. helyen.
2.futam felvezető a rajt után nem sokkal eltűnt mindenki a pályáról csak Én maradtam egyedül itt sejtettem, hogy valami gond van de bíztam benne, hogy nem nálam hanem a szerverben de sajnos nem. Nyomtam egy Esc-et és kiléptem a boxba amikor kaptam valami olyasmi üzenetet, hogy a kapcsolat bontása vagy valami hasonlót és ki is repültem a szerverről. Vissza már nem tudtam lépni mert nem lehet felvezető alatt sem így kimaradtam a 2. versenyből pedig elég bizakodóan indultam neki. A 7. helyről akár egy dobogó is összejöhetett volna. cry Így jártam.


Az üzenetet módosította Wolf - Hétfő, 2013.04.01, 12:08
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Sándor CsihaDátum: Kedd, 2013.04.02, 19:26 | Üzenet # 57
AMD_okSziasztok

No akkor en is irok par szot smile
Quali: nagyjabol rendben, kicsit jobbat is tudtam volna esetleg, de ahhoz nem lett volna eleg, hogy elorebb lepjek a rajtracson, igy elegedett voltam vele, plane, hogy tudtam, Zsolti hatrebb fog sorolodni.

Race1: Hat, a hogy Mate leirta, kb ugy ereztem en is biggrin . Megmondom oszinten, hogy 1 pillanatra atfutott az agyamon, hogy ez nem fog menni, de olyan jo helyzetben voltam, hogy nem akartam kiengedni a kezeim kozul, es a GO HARD csapat tagjai profizmusanak hala, mindenki szepen elfordult, eloszor Mate engedett, aztan pedig en. Viszont a picit gyengebb kanyarvetelem miatt rogton tamadasi pozicioba kerult, probaltam vedekezni, de a T3-T4-ben nem akartam osszeakadni vele (senkinek sem hianyzott egy 2.-3. hely eldobasa rogton az elejen), igy aztan kifekezett, elemkerult, picit meg is indult kigyorsitason az autoja feneke, akkor lehet, hogy egy lehelletnyit meg is toltam (bocs erte, ha igy volt). Levedekezte a kov kanyart, igy visszaszerezte a 2. helyet, es sztem nagyon elveztuk ezt a kis belharcot mindketten (en tuti biggrin ). Aztan elkezdodott a vonatozas, Dani es Mate elol elvoltak egymassal, vartam szepen mogottuk, mivel ahhoz, hogy tamadjam oket, nem volt meg a kello tempom, aztan Dani sajnalatos kiforgasa miatt megorokoltem a 2. helyet, es az autot szepen be is hoztam ezen a helyen.

Race2: Rajtracsra felall, elottem Zsolti. Na mondom, ebbol jo kis harc lesz, mert elotte mentunk a gyakorlason par kort egyutt, es ide-oda mentek a poziciok, ugyhogy nagy csata volt varhato kettonk kozt. Erre egyszer csak eltunik az autoja....Sajnalom Zsolti, mert tenyleg jo kis futam lett volna, arra merget veszek smile . Valahogy raereztem, hogy most nagyon ovatosnak kell lennem majd a T1 elott, mert hogy baj lesz... sajnos be is jott biggrin . Hatalmas kavalkad, az ovatossagom miatt sikerult mindenkit kikerulnom, es maris a 4. helyen talaltam magam. Egy kis elfekezes elottem, 3. hely, kor vegen a sikanbol kijovet Roli kicsit kicsuszott, aztan pedig a jobb kigyorsitassal a T1 ben mar elsokent fordultam, es onnantol kezdve maradtam is ott, mogottem az idokbol itelve sokaig harcoltak egymassal a sracok, igy nyugodtan tavolodtam toluk, a vegen pedig siman futottam be az elso helyen. cool

Ezzel, ha a napot sikerult megnyernem, akkor a +15 kiloval eselyem nem lesz a kovetkezo palyan, mert Brno-ban hatalmas szintkulonbsegek vannak, es az emelkedokon a plusz suly nagyon nem fog jol jonni... de ez van, igy jartam haha


Az üzenetet módosította AMD_ok - Kedd, 2013.04.02, 19:37
Alezredes
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 124
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Szerda, 2013.04.03, 11:15 | Üzenet # 58
WolfHát Sándor hidd el Én jobban sajnálom. Baromira feküdt nekem ez a pálya és a hetedik helyről bármi lehetett volna. Az álló rajt nyilván nem nekem kedvezett de ha lerajtolsz még azért utána lett volna pár kör, hogy jókat csatázzunk. Na de mindegy ez már így veszett. Az a baj, hogy fogalmam sincs miért repültem le a szerverről egy kapcsolat bontása vagy mi a fene üzenettel. Esetleg ha van valakinek ötlete az megoszthatná velem smile . Azért remélem lesz még olyan pálya amin tudok hasonlóan gyors lenni. smile
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Hétfő, 2013.04.08, 13:22 | Üzenet # 59
NeuroProcar @ Monaco

Vicces lett kicsit a végeredmény...

Kvalim jó volt, bár többre számítottam, mert hét közben 50-60l benzinekkel gyakoroltam és leszívva csak 1 tizedet javítottam (kétszer is elrontottam az utolsó szektort, 35 eleje meglehetett volna). Mindegy, pole, bár jó szoros volt Rolával és Danival.

Elrontott rajt (lámpát se láttam), de úgyis rossz íven voltam, így nem volt kérdés, hogy nem fordulok elsőnek T1-ben, Rola megelőzött. Rámásztam a seggére, mert éreztem, hogy kellően felmelegedett a gumi és támadhatom azonnal. Gondoltam hagyjuk a terep felmérést és amíg mindenki tapogatózik, addig én már durvulok. biggrin
Ez olyan jól sikerült, hogy - bár nem volt tervezett - a hajtűben bementem mellé és el is tudtam fordulni, olyan sok helyet hagyott. Pár kör alatt sikerült kiépíteni egy kellemes 3 sec előnyt, nyomtam is neki, élveztem is. Nem csapkodtam a kocsit a falhoz, nagyon jól ment a gép. A többieket már nem láttam a tükörben, amit meg a "repülő nevek" alapján láttam, már elég messzire lehettek.
Ez be is igazolódott, amikor Rolát ledobta a net (gyanítom utólag, hogy net probléma volt a szerón), 18 secre voltak tőlem. És bármilyen ügyes is voltam, rá egy körre vagy még annyira se, ledobott engem is... hát, nem örültem.

Ami miatt nem éreztem tragédiának, hogy pénteken belerúgtam bokával egy kiálló csavarba (ironikus módon, a cockpit csavarjáról van szó), olyan szerencsétlenül, hogy ráállni alig bírtam a lábamra. Nem volt így nagyon tervezett a részvételem, de végül javult annyit vasárnap délutánra, hogy a heel and toe közben már nem fájt, pont nem fordítottam rajta közben annyit.

Kár, hogy többen is hasonlóan jártak a nettel, de hát evan. Majd legközelebb. smile
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Dániel KaragityDátum: Hétfő, 2013.04.08, 15:08 | Üzenet # 60
KaraDaniNem sok kedvem volt a futamhoz valahogy, de mondom csak elgurulgatok szóval jövök. Qualin futottam először 35-ös időt, és igazából reális esélyem volt a pole-ra is 0:00 után első szektorban még Neuro körénél kicsit több mint két tizeddel beljebb voltam, de lefalaztam a kör közepén, úgyhogy konstatáltam, hogy 2. hely megvan, erre se számítottam, megyek bagózni. Start, kilépek a gridre, nézem, hogy a 3. kockában vagyok na mondom fene megint bugos, erre nem kiderül, hogy Rola lenyomott szintén 0:00 utáni körrel, amit én már nem láttam biggrin Jó kis quali lett így.

A rajtot "remekül" elkaptam, wolf meg még annál is remekebbül, belülről úgy tűnt, hogy egy normál pályán az első párost is lerajtolhatta volna. Kicsit későn kapcsoltam, hogy belülre kéne húzódnom, úgyhogy Gyura is betette belülre még a T1 előtt, 5. helyről már nem sok reményem volt innen, hogy az elejéhez közöm lehet. Gyurát üldöztem jópár körig mire hibázott kicsit beforgott én meg belekoccantam sajnos, de legalább a pozíció megvolt. Wolf közben kicsit meglépett, de úgy tűnt lényegesen gyorsabb vagyok, pár kör alatt ledolgoztam a 2-3 sec hátrányomat. Utána üldöztem rendületlenül 3-5 tizedre. Ahogy teltek a körök úgy tűnt kicsit talán fárad már, egyre több volt a falpuszi, és volt már egy két kigyorson megcsúszás is, sajnos egyiket sem tudtam kihasználni biztonságosan a pálya szűkössége miatt. Aztán 16 kör körül az alagút elején elkezdett villogni majd eltűn. Hát mondom akkor ezt a 3. helyet megörököltem, erre alagút és a sikán után egyszer csak megjelenik előttem a levegőben pörögve, a frászt hozta rám, de sikerült kikerülnöm. Na ekkor ránéztem mennyire van az első páros, és azt látom, hogy én vezetek 1 perccel Gyura előtt. Érdekes meglepetés volt, azt hittem már elintézték elől egymást a srácok. Innen kényelmesre fogtam 1:41-42 ket autóztam az 1:36-ok helyett smile Majd a végén már 1:45 körül utolsó kör meg 2:01, így is maradt 20 sec előnyöm. Örültem, mert első online versenyem volt Monacoban, mégiscsak kultikus helyszín, de miután láttam, hogy az előttem levő 3 mind DC így az örömöm erősen elillant. Ez van srácok újítottam a cheatpakkon mostmár ledobálom, aki előttem van, tessék hozzászokni devil


Az üzenetet módosította KaraDani - Hétfő, 2013.04.08, 15:10
Csíter
Csoport: Barátok
Üzenetek: 505
Státusz: Offline
 
Dávid ÁbrahámDátum: Vasárnap, 2013.04.21, 19:35 | Üzenet # 61
TigerbootAmíg friss az élmény...

Procar, Dijon

Időmérő, mondhatni a várt eredmény szabadedzések alkalmával igen jól oda sikerült rakni magam amin meg is lepődtem. Kemény 25 lityivel adjad neki vártnál sokkal jobban teljesítve sikerült megnyerni. smile

Aztán verseny első helyről kezdeni na ez amit nem igazán szeresek, rajt olyan is lett Zsolt be is lépet mellém és jött az adok kapok avagy:"hééé mit csinálsz" és hasonló gondolatokkal, látva hogy néhány pontot gyorsabb vagyok így minél előbb be akartam darálni hadd lépjek el biggrin 3. körre aszem össze is, onnantól sikerült szépen elnyúlni majd koncentráltam az azonos körökre avagy 22 közepe és jött az unalom elöl. Majd az utolsó 10 körben volt már minden bajom alig bírtam figyelni apróbb hibák jöttek is, és ami meglepet, hogy nem dobtam el a gépet. blink Szóval behoztam magam az első helyen smile és jócskán túl tankoltam, maradt 20l cucc. Az viszont különösen meglepet ami a boxban várt avagy Roli 1percet kapot. blink Azért jól esett ez már. smile
Jah és hogy mennyit számít a stílus a gumiknak biggrin
Csatolások: 3761881.jpg(92Kb)


O==00==O
Dr. Keresztbemegyek
Csoport: Barátok
Üzenetek: 267
Státusz: Offline
 
Fábián RolandDátum: Vasárnap, 2013.04.21, 19:46 | Üzenet # 62
00roli00Roli vagy 5x állt y-ba... biggrin , de grat...
Alezredes
Csoport: Barátok
Üzenetek: 147
Státusz: Offline
 
Dániel KaragityDátum: Vasárnap, 2013.04.21, 20:26 | Üzenet # 63
KaraDani"sikerült szépen elnyúlni majd koncentráltam az azonos körökre avagy 22 közepe és jött az unalom elöl"

Nagy grat, és üdv a klubban, ideje volt már cool
Csíter
Csoport: Barátok
Üzenetek: 505
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Vasárnap, 2013.04.21, 21:47 | Üzenet # 64
NeuroA mellékelt kép jobb alsó szélére céloztam még warmup alatt. Nem hiszem, hogy lesz olyan verseny, ahol 50% alá menne a gumi. Emberi vezetési stílus mellett legalábbis. (+ nem azt kell nézni, hogy milyen színű, hanem azt, hogy tapad vagy se biggrin ) smile

Ja. Grat. biggrin
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Fábián RolandDátum: Vasárnap, 2013.04.21, 21:52 | Üzenet # 65
00roli00Amúgy kb olyan feelingem van mint Neuronak lehetett annó Jarama-ban nyáron.... smile smile smile
Alezredes
Csoport: Barátok
Üzenetek: 147
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Vasárnap, 2013.04.21, 22:00 | Üzenet # 66
NeuroHe? Én ott nem dobtam el 5x, hanem maradtam mögötted. biggrin biggrin
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Fábián RolandDátum: Vasárnap, 2013.04.21, 22:19 | Üzenet # 67
00roli00......................................... biggrin
Alezredes
Csoport: Barátok
Üzenetek: 147
Státusz: Offline
 
Dávid ÁbrahámDátum: Vasárnap, 2013.04.21, 22:52 | Üzenet # 68
Tigerboot
Idézet (00roli00)
Roli vagy 5x állt y-ba...

Ez után már ne is érzem magam annyira jónak. biggrin
Idézet (KaraDani)
Nagy grat, és üdv a klubban, ideje volt már

Elég gyatra ez a klub. biggrin


O==00==O
Dr. Keresztbemegyek
Csoport: Barátok
Üzenetek: 267
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Vasárnap, 2013.04.28, 20:59 | Üzenet # 69
WolfHungaroring első futam gumimaradvány.

Csatolások: 1375297.jpg(173Kb)
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Sándor CsihaDátum: Vasárnap, 2013.04.28, 21:37 | Üzenet # 70
AMD_okPar mondat:

Quali okes lett, bar meg tudtam volna kb 2 tizedet javitani, de nem jott ossze a vegen, igy is megvolt a pole. Aztan az elso futam rajtja utan a sikanban valami tortent.... biggrin Visszaneztem, de gondolom, mindenki, aki nem latta mi volt. SC be, par kor mogotte, aztan nem volt semmi problema, Gyura sajnos a Mansellben elforgott, igy megorokolte a 2. helyet Sogi, aztan a csapat szepen behuzta az elso futamot smile GRAT Sogi, ujfent!
2. futamon egesz szepen eljottunk a rajtnal, nem volt nagy adok-kapok. Na de aztan... Eloszor Dawe-el csata, elpuposkodtunk kicsit smile , aztan Petya..kemenyen vedekezett, tok jol csinalta, aztan kb 2 kor utan a celegyenesben a belso iven meglett. Grat Petya, nagyon jo volt. Utana sikerult felerni Zolira, aki megint csak jol vedekezett, de tortent valami, amit az elso pillanatban nem ertettem, de a 2.ban mar igen smile Elore engedett a celegyenes raforditonal, hogy mogottem legyen, es szelarnyekot vegyen. Sikerult benntartanom a celegyenes vegen a belso iven, igy nem tudott alamfordulni, maradtam elorebb. Aztan picit maradozott le 2-3 tizeddel, es mikor kb 1 mp re volt tolem, hirtelen eltunt, nem tudom, mi tortent vele, talan lag? (Mert a vegen csak befutott a 3. helyen). Mivel mar csak 2 kor maradt a vegeig, igy Zsombit mar lehetetlen volt befogni, szepen meglogott, mig mi csataztunk. Grat Zsombi, meg 1x! smile A vegen meg besikerult a leggyorsabb kor az utolsoban, hajtottam azert, hatha belehibazik Zsombi, de szepen vegigcsinalta. biggrin A futam kozepe tajan volt egy kis csuszas a T1 ben Petya mogott, igy akkor asszem 2 helyet is dobtam, de sikerult visszajonni.
Jo, hogy Zsolti kirakta a kepet, hogy mennyi gumi maradt, pont kerdezni akartam, hogy fwd-vel hogy alakult a kopas. Nekem a 2. futamon, ahol hajtani kellett vegig, az elsok olyan 57 %-ig mentek le, mig a hatsok 70 % kornyeken alltak meg.
Alezredes
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 124
Státusz: Offline
 
Szabó ZoltánDátum: Vasárnap, 2013.04.28, 21:54 | Üzenet # 71
huntertaylor
Idézet (AMD_ok)
Utana sikerult felerni Zolira, aki megint csak jol vedekezett, de tortent valami, amit az elso pillanatban nem ertettem, de a 2.ban mar igen Elore engedett a celegyenes raforditonal, hogy mogottem legyen, es szelarnyekot vegyen. Sikerult benntartanom a celegyenes vegen a belso iven, igy nem tudott alamfordulni, maradtam elorebb. Aztan picit maradozott le 2-3 tizeddel, es mikor kb 1 mp re volt tolem, hirtelen eltunt, nem tudom, mi tortent vele, talan lag?


Egyrészt azért engedtelek el mert ma nagyon nem voltam formában, nem tudtam odafigyelni rendesen, és utána nem is akartam igazából kakaskodni igazából, gyorsabb voltál nem akartalak kiütni. A lag pedig beállt a videókártya driver és újraindult, ez kb 4 másodperc volt így vissza kellett előznöm a Renyót az utolsó körben.


[img]https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/v/t1.0-9/11694081_872843489418027_1522290636553397876_n.jpg?oh=af21910f811cbe691d97077651b26d61&oe=56166E84[/img]
Hadnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 51
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Hétfő, 2013.04.29, 09:18 | Üzenet # 72
NeuroPont lemaradtam róla élőben, így utólag megnéztem én is. Jókora lag volt, majdnem baleset lett belőle. Szerencsére Petya megúszta. smile
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Barnabás GáncsDátum: Hétfő, 2013.04.29, 09:58 | Üzenet # 73
KinGBMegnéztem a replay_t, szerintem a második futam elején láthatatlan voltam. Aki arra járt mind belém rúgott: 1;Sogi 2;Gyura 3;Miklós 4;Rola4X(Ő lett a kivégző). Sajnos így uncsi volt a kettedik futam. Az első f..sza volt, a SC alatt csupa nevetséges üzenetek, és szerencsére csak a levezetőn állt le az rF(megint). Ja és elég sokan voltunk köszi mindenkinek aki gurult! king
Láthatlatan
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 52
Státusz: Offline
 
Szabó ZoltánDátum: Hétfő, 2013.04.29, 10:55 | Üzenet # 74
huntertaylor
Idézet (Neuro)
Pont lemaradtam róla élőben, így utólag megnéztem én is. Jókora lag volt, majdnem baleset lett belőle. Szerencsére Petya megúszta.


Én annyit láttam hogy megállt a kép, és a hang is megakadt, 2-3 másodperc múlva villant 2-t mindkét monitor, majd a jobb oldali le is kapcsolt (Telemetria off) Szerencsére az rFactor nem crashelt, Majd mire visszajött addigra Petya előttem volt. Log alapján, rossz memória címet hivatkozott meg az rF exéje. o.O Olyan memória címet ami speciel nem is létezhetett, mert ha 8GB memória lenne a videókártyán akkor lehetne ilyen kb... biggrin
Na mindegy, majd ha este haza érek akk megnézem, még a végén 8GB memóriát ismert fel egy 250GTS az 512 helyett biggrin


[img]https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/v/t1.0-9/11694081_872843489418027_1522290636553397876_n.jpg?oh=af21910f811cbe691d97077651b26d61&oe=56166E84[/img]
Hadnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 51
Státusz: Offline
 
Sándor CsihaDátum: Hétfő, 2013.05.20, 00:03 | Üzenet # 75
AMD_okTFTC S2 Cadwell Park

Quali: mit is irjak...Roli a warmup-on meglepett, egy 19 es idovel, de tobbet nem nyalom ezt be, amit a hotlapson latok biggrin . Vartam, hogy letol a pole-bol, mert en is tudtam 19 veget menni gyakorlason, csakhogy ez most a qualin nem jott ossze. A vegere viszont senki nem tudott javitani, igy vegul is meglett az 1. rajtkocka (bar ezt mar most a +45 kilommal tenyleg nem vartam).
1. futam: Rajt: pffff biggrin . Vacakul is sikerult a kigyorsitas, meg a kilokat is ereztem, ezzel egyutt majdnem a 3. helyre sikerult visszaesnem, Zsoltit epphogy magam mogott tudtam tartani. Aztan elkezdodott az idegek harca. En a kanyarokban voltam gyorsabb mint Roli, O meg az egyenesekben volt gyorsabb mint en. Nagyjabol ugyanazt a tempot tudtuk autozni, es 13 kor kellett hozza, hogy igazan melle erjek, es kifekezzem, egy icipici lesodrodasakor tudtam belulre tenni a gepet. GRAT ROLI, nagyon elveztem! friends A maradek korokben arra figyeltem, hogy hibat ne vetsek, es igy meglett a gyozelem.
2. futam: Rajt: okes, de megse biggrin . Zsolti mar megint "megunta" cool , es ledobta pont elolem a szerver kozvetlen rajt elott (vagy a gepe rakoncatlankodik,nemtom). Picit szabad az ut elottem, hat hajra. Valaki beragadt a rajtnal nagyon elottem (pedig ezt most jobban kaptam el, mint az elsot), le is koccoltam hatulrol. Ezzel sikerult az utolso helyet megszereznem smile . Aztan 6 kor alatt olyan elhullasnak lettem szemtanuja, amit mostanaban nem lattam. A 6. kor vegere egyetlen klasszikus, normalis elozes nelkul a 3. helyen talaltam magam. Ennek viszont nem orulhettem sokaig biggrin . Berki Norbival kuzdottunk eleg rendesen, amikor is a 7. kor vegen a celegyenes-rafordito elotti kanyar elott sajnos eltalalta az egyik gumiabroncs-bolyat, azonnal megallt az autoja, keresztbe fordult elottem, es en padlogazon, kb 2-3 meter tavolsagrol kovetve belerohantam. Az auto elejet ez az utkozes lebontotta teljesen, es meg egy defekt is hozzajarult ehhez. Ilyen kozelrol lehetetlen volt ezt lereagalni sajnos. Probaltam beevickelni a boxba utana, mivel nagyon kozel volt, de annyira nem birt kanyarodni az auto, hogy a raforditot se tudtam lassan se bevenni, lesodrodtam a fak koze, es itt ert veget a 2. futam szamomra.
Grat a gyoztesnek, aki a napot a 2. futambeli gyozelmevel siman behuzta,valamint megszerezte a jogot a +15 kilora vegre! biggrin GRAT ROLI meg 1x!


Az üzenetet módosította AMD_ok - Hétfő, 2013.05.20, 00:06
Alezredes
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 124
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Hétfő, 2013.05.20, 10:37 | Üzenet # 76
WolfNem akarok sokat hozzáfűzni de ha Sándor még egyszer mögüllem indul akkor inkább boxból rajtolok. smile 2x indult mögüllem mind a 2x ledobott a szeró. Ja és ami megmaradt a bal elsőből az első verseny után. Vagyis inkább ami nem maradt belőle.
Csatolások: 5821945.jpg(127Kb)


Az üzenetet módosította Wolf - Hétfő, 2013.05.20, 10:38
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Dániel KaragityDátum: Vasárnap, 2013.05.26, 20:10 | Üzenet # 77
KaraDaniEz egy marha jó futam lett biggrin

Nem gyakoroltam csak a futam előtt a kötelező 30 kört, így a quali olyan is lett amilyen, mezőny második fele. Rajtot is nagyon lassan és óvatosan abszolváltam vissza is estem szinte utolsónak. Nem erőltettem vártam, hogy hibázzanak előttem , ez be is jött viszonylag rövid idő alatt 4. lettem előttem Neuró és KoRola 4 secre gyepálták egymást. Közeledni nem nagyon tudtam, nagyon nyomni meg nem akartam, gondoltam jó lesz a gumi a végére is. Aztán KoRolával történt valami, és 3. lettem, onnantól Hell elől 8-10, Neuró 4-5 secre nagyon sokáig. Picit tudtam volna gyorsabban menni ha többet csúsztatom, de így is vészesen fogyott a gumi, úgyhogy próbáltam tartani a távolságot és figyelni a kigyorsításokra, hogy minnél finomabbank legyenek. Aztán Hell és Neuro egy körön kimentek a boxban és elől maradtam még kb. 3 körre való benzinnel, láttam hogy Neuro megelőzte a boxban Hell-t és ha jól csinálom talán nekem is belefér, így vadul elkezdtem fejszámolni, hogy mennnyi bennya kell minimum így lejebb vettem a tervezett mennyiséget. Meg is lett a gyümölcse, miután porzó tankkal kiálltam, Neuro mögé 2 seccel és Hell elé jöttem be úgy, hogy a boxkijáraton védekeznem kellett azonnal smile Neuro látványosan szenvedett miután Hellt sikerült levédeni utól is értük, és az utolsó 2 kör totál ereszd el a hajam lett. Egyszer majdnem megelőztem Neurot de visszaverte a támadást, ebből viszont rámesett Hell és sikerült a célegyenes utáni kanyarkombókban megelőznie, viszont az utolsó körben a sikánban túlerőltette és megforgott. biggrin A benzinkalkulációm működött, a levezetőkörön a sikán előtt, ki is fogytam smile Ez verseny lett a javából, le a sprintfutamokkal, ahogy mindig is mondani szoktam cool

A lekörözettek nagyon korrektül figyeltek, ezért köszönet. Csak egy tanács: Hosszabb egyenesben ha valaki félreáll valaki az nem gond, de két kanyar között ahol nincs hosszú egyenes ne próbáljon meg lekörözött félreállni hirtelen irányváltással, ha a másik már közel van. Maradjon a a normális íven ahol haladna amúgy is, vegye el kicsit a gázt és hagyja, hogy a hátul jövő megelőzze. Konkrét példa sikán és célegyenesráfordító, ott nagyon nem jó, hogyha a lekörözött a sikánból kifelé hirtelen behúzódik amikor közel vannak hozzá, ezzel lassabban is jön ki a sikánból és keresztbe is megy a másik előtt, nehéz lereagálni, nekem egy ilyen volt, hogy a befelé húzódót belülről előztem mert nem számítottam rá, így egy picit az veszélyesebb manőver lett a kelletténél.


Az üzenetet módosította KaraDani - Vasárnap, 2013.05.26, 20:20
Csíter
Csoport: Barátok
Üzenetek: 505
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Vasárnap, 2013.05.26, 21:15 | Üzenet # 78
NeuroMost néztem vissza a végét...huhuu, volt eksön rendesen... belülről nem is éreztem, hogy milyen durca volt. cool

Szal DRM Fun @ Nürburgring Short, hogy el ne felejtsük mi volt ez... biggrin

Még a hét elején gyakoroltam egy sort, aztán utána se időm se kedvem nem volt többet. Utóbbi azért nem, mert nem akartam idő előtt megunni az egészet, ahogy van. biggrin
Meg mentem is már eleget, mondom jó lesz ez. Az időm nem volt valami atom, de azért kvalin pont annyit javítottam rajta, hogy elégedett voltam vele, még ha csak 4. helyre is volt elég. Rettentő szoros volt az eleje, a 8. helyig amúgy egy másodpercen belül volt mindenki. Teszteltem valamennyit teletankkal is, így gondoltam a verseny jobb is lehet, mint a kvali.
A rajtnál kicsit befulladtam, így nem lett valami fényes, Roli mindjárt elém is ugrott, de Zsolttal nem egészen értették meg egymást, meg ahogy néztem sok gázt is adott a Mercedes arénában kigyorsításon, úgyhogy ő gyorsan eltűnt az élmezőnyből.
Elkezdtünk vonatozni kicsit. én nem nagyon mertem odalépni, mert tudtam, hogy az első 3-4 kör hozhat meglepetést. Utána kicsit ráléptem jobban, viszonylag jöttek is az idők. Elöl senki nem nagyon tudott elhúzni, nem is maradt le senki vészesen a bolyból. Végül Hell megelőzte Korolát valahogy, én meg Zsoltin hámoztam át magam egy hibája után, szintén a Mercedes arénában, beraktam mellé a kocsit, amit nem tudott kivédekezni. Gyanítom nem számított rá, hogy oda bemegyek, de megvolt a lendület, utána szűken is tudtam tartani, így nem tudott visszatámadni. Éreztem, hogy a tempó megvan ahhoz, hogy innentől mögöttem maradjon, ami így is lett, illetve kicsit később eltűnt mögülem.
Ezután Korola előttem kb. velem egy tempót ment, majd tizedenként kezdtem rá közeledni. Úgy vettem észre, hogy hozzám képest többet szenved a kocsival a gyors kanyarokon, így mindjárt bátrabban kezdtem nyomni mögötte. Eleinte arra számítottam, hogy őt nem fogom tudni szimplán tempóból hozni, de ugye a verseny az verseny, nem időmérő. biggrin
Szóval hoztam, majd bele is hibázott egy akkorát, amivel elmentem a hátsó gyors szakaszon. Igaz, ő még visszahúzta ideális ívre a vesztett helyzetből, ami szerintem nem volt egy korrekt megmozdulás, mert mindkettőnk versenye veszélybe kerülhetett volna, ha két méterrel közelebb vagyok. Ugyanis bőven elég volt a tempókülönbség a javamra egy tiszta előzéshez, így gyorsan be is vágtam a kocsit belső ívre, ahol simán mentem el, ő pedig kiesett a pálya külső íve mellé. Gondolom nem számított rá, hogy én ezt most de akkor is megoldom. biggrin
Utána továbbra is egy tempót mentünk, még kicsit el is kezdett rám közeledni később, de a sikánban 1x csak ottmaradt.
Innentől nem volt más dolgom, mint autókázni Hell mögött, mert igazából nem gondoltam, hogy be fogom tudni hozni erőből. Ennek ellenére arra lettem figyelmes, hogy közeledek kicsit, úgyhogy kezdtem reménykedni abban, hogy az ő gumijai és/vagy taktikája fogja a rövidebbet húzni. Az én gumijaim egyébként kezdtek vészesen fogyni (lásd kép), de úgy gondoltam, nem cserélek boxoláskor. Végül a 35. (?) körben együtt mentünk a boxba, ahol én 13 mp-et álltam, ő pedig jóval többet, így simán elévágtam.
Dani ekkor még előttünk volt, majd a kiállás után éppen közénk jött meg. Én iszonyúan kínlódtam a kocsival, miközben ők mindketten gyorsabbak voltak nálam, kis szerencsémre el is voltak foglalva egymással. Majd egy kis hibázással karöltve szépen rám estek közvetlenül. A 39-40. kört a replayben érdemes megnézni, mert ott tényleg volt gyepa. A versenyen belülről is úgy éreztem, hogy elvesztettem a helyet, de végül sikerült megtartanom, mi több, az időközben Hellt megelőző Dani a 2. helyet is elvesztette a sikánban.
Amit végül az utolsó körben visszaszerzett, mert a Porke nagy segge beleakadt az egyik betonbójába. smile
Számoltam vele, hogy nyerhetek is akár, de ez a verseny sokkal több izgalmat hozott végül, mint sejtettem. Üresjárat nem volt, mindig volt kit kergetnem, ha utol nem is értem azt a valaki egyhamar. A vége pedig tényleg szenzációs lett. Grat mindenkinek! wink


Csatolások: 5161604.jpg(625Kb)
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Vasárnap, 2013.05.26, 23:15 | Üzenet # 79
WolfJó ötlet volt ez a DRM igaz, hogy csak a végén 7. lettem de baromira élveztem. smile Ha nem töröm össze a porkét és ez miatt nem kell kiállnom a boxba akkor egész jó lett volna a végeredmény. Remélem a következő fun is valami hasonlóan élvezetes lesz. wink
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Dániel KaragityDátum: Hétfő, 2013.06.10, 11:51 | Üzenet # 80
KaraDani
Csíter
Csoport: Barátok
Üzenetek: 505
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Hétfő, 2013.06.10, 12:38 | Üzenet # 81
MobyDickjó lett!

900° & 720° maniac
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Hétfő, 2013.06.24, 21:37 | Üzenet # 82
Neuro'13.06.23 - F1 Classic @ Zandvoort

Tavaly már csapattunk egyet ezekkel, akkor jól ki is estem baleset miatt. Idén a pálya nehezebb volt, hiszen Monzában ritkán kell fékezni, plusz nem mellékes az sem, hogy a Pro gumi jóval nehezebb, mint a sima 67-es.
A héten főleg teletankkal gyakoroltam, de nem mentem hosszú etapokat (35 fok powa). Próbáltam a nehéz autóra összpontosítani, mert gondoltam versenyen az úgyis többször fog előfordulni, mint az üres tankos. Mikor láttam, hogy a 21 eleje sem téma, kezdtem örülni magamnak, hogy hátnemismegyezrosszul.
Gyorsan leszívtam a benyát, mentem egy kört és látám, hogy tényleg nem rossz. Ennek tudatában inkább visszaraktam a benyát, de azért szombaton még próbálkoztam időt menni, viszonylag sikertelenül. Azt gondoltam a 19 simán meglesz, de annyival nehezebb volt vezetni a könnyű autót a kisebb mechanikai tapadás miatt, hogy nagyon nem ment.

Végül időmérésen sem sikerült még az elméleti maxot se kiautózni, de azért csak javítottam kicsit, pole meglett. Rajtnál mindjárt el is baxtam, amit el lehetett, legalábbis 2-esbe váltva megugrott az autó, így a mellettem balra induló és jobban rajtoló Korolát telibe is trafáltam, majd lepattanva, jobbra is majdnem megcsaptam (vagy meg is?) valakit. Biztos nem köszönték meg, azt meg csak replayből láttam, hogy szegény Rola meg is forgott. Ezúton is elnézést kérek.
Visszaestem asszem 6. helyre, de volt akció bőven, úgyhogy ha jól rémlik második körben már Dani mögött autóztam, aki 3. volt, előtte egész pofás előnnyel Zoli.
Azt láttam, hogy bőven jó a tempóm, bár úgy éreztem valami nem 100-as az autóval, de ez hamar elmúlt. Gyanítom a tapadás hiányzott kicsit az elején. Danit beértem pár kör alatt, majd a célegyenesben nem védekezett, így bár erőlködtem a kifékezéssel, felesleges volt. Meg is csúsztam kigyorsításon, így visszavette a helyet, de a következő körben eljátszottuk ugyanezt, amikor már nem csúsztam meg.
Viszonylag tartotta velem a lépést, akkor éreztem úgy, hogy ideje rátaposni, ami sikerült is, s nem sokkal később Zoli elöl hibázott egyet, aminek hatására beértem. Nem sok kellett hozzá, hogy támadó pozícióba kerüljek, mert T1-et elfékezte a következő körben. A visszafordító előtt talán meg is toltam kicsit, majd jött egy kis vonatozás, s a kvöetkező célegyenest elég csúnyán elfékezte a belső íven, aminek hatására nagy csattal együtt kirepült a pályáról. Ez utóbbit csak a következő körben láttam, s tudtam, hogy szegénynek ezzel vége, mert sehol nem lehet visszajönni...

Jött a körözgetés, első kiállásig minden rendben is volt. Nyomtam neki, nem kíméltem a gázpedált, nekem máshogy nem megy. Mint a DRM-bet, ott is mindig kitoltam a gép szemét, akárhol voltam is a mezőnyben. Szóval nyomtam mint az atom, de a kiállás után 3-4 körrel megcsúsztam, s eléggé megtörtem a gépet. Ki kellett állnom szerelni, borult minden, amit terveztem. Dani, Zsolt és Gyura elhúztak, azt hiszem akkor még ebben a sorrendben.
Gondoltam nincs még minden veszve, nekiálltam üldözni őket. Körönként 1+ mp-et hoztam rajtuk, így anélkül, hogy néztem volna a hud-ot, jól éreztem, hogy látványosan közeledek hozzájuk. Majd, amikor már kezdett alakulni a kép, ismét megcsúsztam, pont úgy, ahogy már sokszor a gyakorlások során és most nem fogtam meg, pont nem úgy, mint akkor mindig... kicsit feldühödtem ezen, hogy a ledolgozott hátrány itt el is szállt, de még folytattam...
Aztán kör végén telement a szemem izzadsággal (amúgy is jó fürdő volt végig), aminek hatására persze ismét elrontottam, s ott elszakadta a cérna... kiléptem, ennyi volt a verseny.

Kár, de hogy Korola szavaival éljek, a verseny sz*r volt. biggrin Nem volt részem csatában, egyedül autókáztam javarészt azt a 35 kört. Persze itt lehetett volna még némi csata, ha nem adom fel, de nagyképűség nélkül ki merem jelenteni, hogy egyik versenyzővel se tartott volna túl sokáig. De ezt a versenyt amúgy a stabil és éppen elég gyors autózás, valamint ksiebb részben a jó taktika döntötte el. Nekem sajnos az első része - félig - hiányzott... de akik végigmentek, azoknak gratulálok! cool
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Vasárnap, 2013.07.21, 22:29 | Üzenet # 83
NeuroVényóc @ Mount Panorama

Az eddigi egyik legnehezebb, ugyanakkor rettentő élvezetes mod a TFRC-ben. Eleinte féltem tőle, hogy nem lesz jó, nem fog tetszeni, bénázás lesz, blabla... de csak időt kellett adni neki. Összességében gyorsan meg lehetett tanulni autózni vele. A diffizár hiánya (meg a szar futómű) miatt egészen másképp kell kanyarodni ezekkel a gépekkel, mint bármi mással, amivel eddig mentem, de sikerült ráérezni, s a 08-as idő végül meglett kvalin is.
Mielőtt bárki mást gondolna, én is csak annyit mentem a moddal (+ 2 vagy 3 kör), ami a hotlapson van. smile
Szóval kvali #1, bár nem lepődtem volna meg, ha Dani, Korola vagy akár Gyura elém ugrott volna, miután olyan kedvesen jegyezte meg, hogy a 09.4xx-es ideje mellesleg 100l benyával született. biggrin

A rajtot sikerült jól elkapni, bár lehetett volna jobb is, de Dani és a mögöttem indulók se remekeltek. Elsőként fordultam, rajtbaleset nem volt (biztos voltam benne, hogy nem lesz, hacsak valaki magától keresztbe nem áll - bár valami fekete autónak ez majdnem sikerült még a célegyenesben tongue ).
Szépen eljöttünk, meg is nyomtam az első párszáz métert, de végül körökön keresztül nem tudtam elszakadni Danitól akit Gyura üldözött. A többiek pár kör után valamelyest lemaradtak, talán némi incidens történhetett.

Boxtaktikának nem választottam túl bonyolultat, gondoltam teletankkal indulok (120-assal mentem), aztán rátöltök majd még 30-at valamikor (ha nem jön közbe semmi, akkor féltávnál) és lecserélem az összes papucsot is, ha nagyon kopnak. Eleinte arra számítottam, hogy a hátsók bírni fogják, de végül mind a 4-et ledobtam. A boxolás menete fainul sikerült, nem volt baj. Amikor én indultam kifelé, Dani akkor állt be. Itt volt már jópár mp előnyöm, így a továbbiakban is csak arra kellett figyelnem, hogy hibátlanul vezessek.

Gyakorlatilag az egész verseny során nem hibáztam, már örültem is magamnak, erre az utolsó körben csak lefalaztam, még a kormány is elment minimálisan. Szerencse, hogy utolsó kör volt. cool

Még a verseny elején azt gondoltam, hogy lesz némi izgalom, mert Dani tartotta a tempót, de végül ez elmaradt. Volt egy másfajta, a száguldozás ezen a pályán ezzel a kocsival. Mert azért nem volt semmi. Én nagyon élveztem.
Bitangos mod ez. Úgy gondolom, hogy a jövőben ez simán ott lesz a csevegőben is említett "modern GT és sportkocsik" részlegben, amikor arra kerül a sor.

Gratulálok mindenkinek, aki végigment!
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Vasárnap, 2013.07.28, 20:13 | Üzenet # 84
WolfElső verseny célfotó. 2. 3. helyért ment a csata illetve a második verseny célfotó a 3. 4. helyért ment a bunyó.






Csatolások: 2975690.jpg(265Kb) · 1857811.jpg(301Kb)
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Lukacsics PéterDátum: Vasárnap, 2013.07.28, 22:09 | Üzenet # 85
Petya70Sokat nem írok csak a lényeget,köszönöm,hogy ilyen jó futamokon vehettem részt és ilyen jó társaság van itt.Külön gratulálok a győzteseknek és mindenkinek akik részt vettek a futamokon és emelték a liga színvonalát.találkozunk a következő szezonba,Jó pihenést addig is biggrin
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 5
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Kedd, 2013.07.30, 13:53 | Üzenet # 86
NeuroTFTC S2 Macau

Sikerült úgy-ahogy felkészülni. Mivel jó ideje nem nagyon mentem a moddal (leszámítva azt a pár kört Assenben), így kiestem a ritmusból és eleinte küzdős volt az autó+pálya. Félúton úgy látszott, hogy időm se lesz a vasárnapi verseny előtt már több, így talán nem is veszek részt, de végül ez megoldódott.

Bár előtte nem értem utol Sanyit, de időmérőn összeraktam egy jobbacska kört végre, így pole-ból indultam az első versenyen.

Persze, hogy nem láttam a rajtlámpát... így aztán külső nézetből indultam. Nagyon jól kaptam el a rajtot, visszajátszásból láttam, hogy gyakorlatilag a legjobban, csak az volt a baj, hogy gyorsan visszaesett a fordulat, a kerekek megtapadtak, így sajna a gyorsítás nem volt jó. Sanyi és még két autó is lehagyott a második kanyarig, így különösen félelmetesnek ígérkezett a harmadik, de szépen megoldotta a mezőny. Norbi fordult elsőnek, azt hiszem Sanyi másodiknak, majd Zsolti és én. Zsolt gyorsan belehibázott a szűkös részen, amit még nem tudtam teljesen kihasználni, de a csiki-csukis sárgakorlátos rész előtt még pont be tudtam rakni szűkre az autót, amivel átvettem a 3. helyet. Onnantól ez be volt biztosítva legalább a visszafordítóig, de még pont az előttelévő kanyarban Zsolt megtolt, ami inkább neki jött ki rosszul, mert megfordgott, ha jól láttam.
Így Petya került a nyakamra, előttem Norbi. Norbi a 2-es kanyarban falnak vágta a kocsit, én már a nyakán voltam előtte is, így simaliba volt az előzés, azonban Petya szokásosan brutálisan erős volt az egyenesben, na meg szélárnyékban volt ám ő is, így ő harmadiknak ment még jobbra tőlem, de a fékezésnél óvatos volt, meg szerintem amúgy se lehetett volna onnan megkezdeni a kanyart karambol nélkül, így én fordultam elsőnek.

Innentől tudtam, hogy tempóból jó vagyok arra, hogy ne tudjanak támadni többet, így a Plan B Mitsu után vetettem magam. Picit lassabb voltam, amiből a végére ki tudja mi is lehetett volna ugyan, de sajnos 4. vagy 5. körben elmértem egy kicsit a 2-es kanyart, így falba csaptam az autót... nem lett volna értelme folytatni, feladtam a versenyt, 8. hely, pont nélkül.

A második versenyen azonban éppen 8 autó fordult... ezt hívják mázlinak, bár mivel a bajnokságban amúgy a pontjaim nem nagyon számítottak már, így ez nem volt feltétlenül jó nekem az izgalmakat tekintve. Most láttam a rajtnál a lámpát (kihasználtam a maximumot, amit engedett a piros rajtkocka), de a rajt most se volt valami hűde-hajde. De a mögöttem rajtolók nem tudtak mégse megelőzni, mert a közelben csak elsőkerekes kocsik voltak. Gyuszi esett nagyon a hátamba, de végül nem tudott megelőzni. Innentől kezdve igazából Korolát idézhetném, ha akarnám... de azért nem volt olyan rossz, csak nem volt annyira izgalmas a verseny. Mivel nem vágtam falba a kocsit, ezért nyertem, kb. ennyi a történet. Mögöttem Gyuszi egész sokáig a tükörben maradt, a többiek kevésbé, majd mindenki eltűnt...

Gratula a végigérőknek és gratula a bajnoki dobogósoknak! Akik hamarosan a címlapon láthatóak lesznek. wink
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Kedd, 2013.07.30, 14:02 | Üzenet # 87
Wolf
Idézet (Neuro)
megfordgott, ha jól láttam


Jól láttad. Az egész mezőnyt el kellett engednem.
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Sándor CsihaDátum: Kedd, 2013.07.30, 20:56 | Üzenet # 88
AMD_okMacau, az en szemszogembol:

A legkedvesebb, legnagyobb kedvenc palyam. smile (amint az talan az idoeredmenyeimbol is kiderult)

Quali:
Varhato volt, hogy ketten utazunk majd a pole-ra Fonivel, a hotlaps alapjan. Ez nem lett meg ugyan, de egyaltalan nem voltam elkeseredve, leven egy nalam jobb pilota vert meg, es nem sokkal (Grat erte, Mate). Viszont tortent valami, amit most sem ertek. Azt hittem, kifagyott a jatek nekem a quali vege fele, mert epp megkezdtem volna utolso mert koromet, amikor a celegyenes rafordito elott megfagyott az egesz cucc. Fel percig nem tortent semmi, epp mondom akkor ennek annyi, kikapcsolom, es pont akkor tovabbengedett a jatek, emiatt rogton a falban talaltam magam biggrin utolso mert kornek igy annyi smile

1. Futam:
2. poziciobol az elsoben talaltam magam rovid uton a rajt utan, lattam a tukorben, hogy Foni eleg nagy "olloban" van. Norbi gyorsabb volt nalam az egyenesben a nalam levo sulytobblet es a szelarnyekom miatt. Kibujt, elengedtem, direkt nem eroskodtem, ezert a nagy fektav vegen 2. kent fordultam, szerencsere mogottunk sem volt nagy kavalkad ott, pedig kicsit tartottam tole, ugyesen megoldottak a fiuk. Aztan valamikor kesobb kicsit sikerult Norbit visszaeloznom, majd lattam a tukorben, hogy Mate is csatlakozik, es uldozobe vesz. Ahogy neztem, o az egyenesekben volt gyorsabb, en pedig a nagyon kanyargos reszeken, igy nagyon nem valtozott koztunk a kb 2 mp-es kulonbseg. Par korrel az indulas utan egyszer csak a nagy jobbosban eltunt Foni mogulem... gondoltam, hogy odaverhette, mert utana rogton ki is lepett. Ezutan csak be kellett hoznom a gepsast, es ezzel megvolt az elso futam gyozelme.
2. futam:
8. rajt pozicio. Megfogadtam magamban, hogy nem fogok kapkodni, nincs ertelme. Ennek ellenere a rajt utan eloztem parat, es kb az 5. helyen talaltam magam. Norbival kuzdottem ujfent, es kb 2 koron keresztul uldoztem. Nem volt teljesen tiszta szamomra, hogy amikor mar benn vagyok mellette, miert akkor probalja mar ivre huzni az autot, engem ezzel majdnem a falnak szoritva, es ha nem engedek tobbszor is, mindketten kiestunk volna valoszinuleg. (visszaneztem, sajnos ramhuztad tobbszor is, nem tudom, miert "tuntettel ki" ennyire a figyelmeddel, jeleztem ezt tobbszori villogassal is smile ). Aztan vagy elengedett, vagy nemtom, mi tortent, csak tul egyszeruen elmentem, es uldozobe vettem Petyaekat, mert kozben sikerult megforgatnom a gepet a visszaforditoban, es ketten Zsoltival elpalyaztak mellettem. Utol is ertem oket, de nem sikerult eloznom, koszonhetoen a sok sulynak, es a Norbival valo csatarozas miatti seruleseknek, mar kb csak 1,5 mpel rosszabb koroket tudtam menni. Egyszer majdnem sikerult Petya mellett elmenni, de a palanknak utkozese miatt kivagott az autoja engem is a falba, ezzel meg tobb serulest szerezve, de mondom onnan mar becsuletbol is beviszem a gepet. Petya maga ele engedett ezutan, de nem akartam mar "versenyezni", meg az auto se ment sehova, alig birtam az uton tartani, de mar csak 1 kor volt hatra. Becsalingaztam, a 6. helyet megszerezve.

Eloszor grat Zsoltinak, mert sztem o nyerte a napot (de ez nemsoka kiderul smile ), valamint nagy grat minden resztvevonek, aki eljott es ott volt, harcolt es versenyzett.

Sajnalom, hogy Foni "kilepett a kepbol" mar idejekoran, mert sztem nagyot versenyeztunk volna vegig a bajnoksag soran, es ezzel "vitte magaval" Danit is biggrin . Kar Mate, hogy nem jottel, sztem nagyon jo lett volna de termeszetesen a masok donteset tiszteletben tartom.
Osszessegeben szerintem egy jo bajnoksagon vagyunk tul, megha tobb embernek ez a vonal nem is jon be, (marmint a tura), de en kifejezetten szerettem. Koszonom, hogy reszt vehettem, tovabbi jo futamokat mindenkinek! friends


Az üzenetet módosította AMD_ok - Kedd, 2013.07.30, 20:56
Alezredes
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 124
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Szerda, 2013.07.31, 11:43 | Üzenet # 89
Neuro
Idézet (AMD_ok)
egy nalam jobb pilota vert meg


Ugyan már... mégis én vertem falba a kocsit. wink
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Szerda, 2013.07.31, 12:20 | Üzenet # 90
Wolf
Idézet (AMD_ok)
Eloszor grat Zsoltinak, mert sztem o nyerte a napot


Hát köszi szépen nem is gondoltam volna. Amennyire Én utálom ezt a pályát annyira jó versenyt futottam. A végére lehet meg is szerettem. smile Gratula minden résztvevőnek. Lehet így az összetett 2. hely is az enyém? surprised
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Dávid ÁbrahámDátum: Vasárnap, 2013.08.04, 19:47 | Üzenet # 91
TigerbootNos tehát akkor, 115L fogyott ha jól számoltam...
Gumik elöl: 60-85fok hátul: 90-115fok, 15 körig egész jó volt bár csak az első 7ben volt igazán jó szal 15 max 20 kört bír ki nálam utána agyhalál...
Csatolások: 4111188.jpg(117Kb)


O==00==O
Dr. Keresztbemegyek
Csoport: Barátok
Üzenetek: 267
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Vasárnap, 2013.08.04, 20:51 | Üzenet # 92
NeuroÉn 128-at fogyasztottam, de mondjuk én nem csak 30 kört mentem a Mekivel (100 indulásnak, 40-et pakoltam rá).


Gumi elhalálozott volna, így nem is volt kérdés, hogy cserélni fogok kiálláskor, viszont az látszott, hogy az elsők bírják, úgyhogy csak hátul kaptam le, mert 20 körnél már eléggé kezdtem kacsázni rajtuk. Sajnos pont nem mentettem képet a kiállás előtt, csak utána jutott eszembe, de azon legalább látszik, hogy az elsők milyenek voltak 20 kör után...





Kiáltam volna 1-2 körrel előbb, csak reméltem még csatázunk Danival. biggrin
Csatolások: 1173475.jpg(327Kb) · 3726153.jpg(360Kb)
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Dániel KaragityDátum: Vasárnap, 2013.08.04, 22:09 | Üzenet # 93
KaraDaniNálam 100+41, gumicsere nem volt. A Porsche gumiai teljesen elég jól bírták, így a végére talán 1 seccel volt lassabb a verda. Bár halál pontosan nem tudom megítélni, elfáradtam nagyon a végére, általában rosszabb köröket mentem mint lehetett volna. Vicces verseny volt mindenenestre, a mottóm lassan járj tovább érsz biggrin

Ja hozzáteszem aki ezt a pályát csinálta lője fejbe magát biggrin Befutónál húzódok a falhoz ahogy szokás erre bmeg az ott felfestett rész is aszfaltnak álcázott sóder, a tábla meg vasbeton biggrin Úgyhogy az első crashem a befutó volt biggrin Még jó, hogy nem a célvonal előtt volt az a tábla :/


Az üzenetet módosította KaraDani - Vasárnap, 2013.08.04, 22:20
Csíter
Csoport: Barátok
Üzenetek: 505
Státusz: Offline
 
Sándor CsihaDátum: Vasárnap, 2013.08.04, 23:55 | Üzenet # 94
AMD_okReszemrol a kovetkezo:

benzin: 4,6 liter/kor, azaz kb. 152 liter. Valoszinuleg magasabb szarnyallassal mentem, mint Dani, hogy neki eleg volt 141 liter. Verseny kozben nem szamolgattam pontosan utana, igy a kiallaskor teletoltottem. Ezzel elment 22 sec.
Gumi: elol 82 %, hatul 79 %. Erdekes volt, mert ennek ellenere marhara nem akarta venni a kanyarokat be a verda az elso etap vegen, igy kimentem cserelni, az osszeset ledobtam. Ez 25 sec-be telt (vagy forditva a tankolassal, sajnos lehet keverem). A lenyeg viszont az, hogy a 2. etapban sokkal egyenletesebb koroket tudtam menni mert egyedul voltam, mivel mindenki jol elhuzott tolem a kiallaskor smile Ezt jol megszivtam, mert egyutt voltunk 3-4 sec-en belul az elso etapban, a 2. ban csak lestem, hova lettetek. Hiaba voltam jo a 2. etapban, kb semmit nem ert igy. Gumik a 2. etapban ugyanennyire koptak le, kb 2 % elteressel.
Alezredes
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 124
Státusz: Offline
 
Dániel KaragityDátum: Hétfő, 2013.08.05, 00:50 | Üzenet # 95
KaraDaniÉn gyak default setuppal mentem biggrin A grill tapet vettem 30%-ra, és ennyi. Így 4,1-4,2liter/kör volt a fogyasztásom. A boxban irdatlan sok időt dobtál így el szemben az én 13 sec-es kiállásommal.

Az üzenetet módosította KaraDani - Hétfő, 2013.08.05, 00:51
Csíter
Csoport: Barátok
Üzenetek: 505
Státusz: Offline
 
Sándor CsihaDátum: Hétfő, 2013.08.05, 01:14 | Üzenet # 96
AMD_okEszerint csak bena vagyok akkor, hogy "elhasznaltam" a gumikat, ezen a teren meg fejlodnom kell/ene, de most ez elegge nyakon vagott, pedig nem vagyok egy gumigyilkos tipus. A modot kell kiismernem, ez mar mashol, mas GT moddal ment, ezzel nem megy. Ha ezen nem tudok valtoztatni, akkor nem sok keresnivalom lesz ebben a sorozatban....
Ja,es alap settel kb keptelen lennek vegigmenni normalisan a palyan


Az üzenetet módosította AMD_ok - Hétfő, 2013.08.05, 01:15
Alezredes
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 124
Státusz: Offline
 
Dániel KaragityDátum: Hétfő, 2013.08.05, 01:25 | Üzenet # 97
KaraDaniNekem se volt leányálom a vége, de nem hiszem, hogy megérte volna cserélni. Sajnos a nagy izgalmakban nem néztem a gumikat de még 50% felett kellett lenniük. Azért a végén Neuro 2-3 secet hozott konstans körönként. Annak a felét betudom a saját lassúságomnak és hibáimnak a másik felét kb a guminak.
Nem gyakoroltam annyit, hogy érdemi setupolásba kezdjek így nem is álltam neki smile Próbáltam kisebb szárnyat, nem volt jó, hagytam a fenébe, próbáltam nagyobb cambert nem éreztem semim változást hagytam a fenébe, mást nem próbáltam biggrin
Csíter
Csoport: Barátok
Üzenetek: 505
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Hétfő, 2013.08.05, 09:31 | Üzenet # 98
Neuro
Idézet (AMD_ok)
mas GT moddal ment, ezzel nem megy. Ha ezen nem tudok valtoztatni, akkor nem sok keresnivalom lesz ebben a sorozatban


Same old shit again... ne kezdjük már megint. Nem szerepeltél jól (mihez képest, meg mi alapján, nem mind1) egy új moddal, egy teszt futamon, egy elcseszett taktika miatt, na és akkor mi van? Én meg nyerhettem volna, mégse ezen kesergek. Pedig lehet, hogy nem kellett volna gumit cserélni, csak szarul használtam az autót (bár amúgy megérte, mert mocskosul meg tudtam nyomni így a második etapot). A sebességed jó volt és a kvali, tehát egy köröd szintén jó volt, end of story.
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Dániel KaragityDátum: Hétfő, 2013.08.05, 11:07 | Üzenet # 99
KaraDaniAz is elég lett volna ha betalálsz a boxba, meg nem dobálod el az autót miután megelőzől tongue
Csíter
Csoport: Barátok
Üzenetek: 505
Státusz: Offline
 
Sándor CsihaDátum: Hétfő, 2013.08.05, 18:55 | Üzenet # 100
AMD_okMinden jo volt, meg a kivezeto koromet is megnyomtam, hogy ha jottok ti is majd vissza a boxbol, akkor ott legyek kozel. Arra nem szamitottam, hogy tobben nem cserelnek gumit, illetve, hogy Te csak a hatsot. De nem ez a baj, hanem hogy eszerint nem tudok meg ezzel a moddal kopott gumin menni, meg kell szokjam maskent hasznalni, vagy pedig elviselni, mert ez igy ebben a formaban nagy buko volt. Csak erre utaltam.
Meg arra se szamitottam, hogy nagy hibat nem kovetek el, marpedig 1x se forogtam meg, ill nem dobtam el smile


Az üzenetet módosította AMD_ok - Hétfő, 2013.08.05, 18:56
Alezredes
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 124
Státusz: Offline
 
TFRC Fórum » TFRC általános témák » Csevegő » TFRC futam beszámolók
Oldal 2 / 4«1234»
Keresés:

Ma itt jártak
Regisztrált
Copyright MyCorp © 2017 | Honlapszerkesztő - uCoz