Üdv, Vendég | RSS | Facebook

[ Új fórumüzenetek · Fórumtagok · Fórumszabályzat · Keresés · RSS · Péntek, 2017.09.22]
Oldal 1 / 41234»
TFRC Fórum » TFRC általános témák » Csevegő » TFRC futam beszámolók
TFRC futam beszámolók
Kiss MátéDátum: Vasárnap, 2012.11.18, 22:57 | Üzenet # 1
NeuroIde írhatja mindenki, ha történt vele valami érdekes vagy csak meg akarja osztani a felkészülés és a verseny érdekesebb vagy bármilyen szempontból kiemeltebb részleteit.
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Hétfő, 2012.11.19, 13:04 | Üzenet # 2
WolfSziasztok!

Én megkezdem. biggrin
Ez volt a második versenyem ebben a szériában és ezt sokkal jobban élveztem mint az előzőt attól függetlenül, hogy hátrébb végeztem. Ezen a pályán először a Főni féle M1-el mentem és már akkor is sikerült tűrhető időket futnom. Az első szabadedzéseken nem igazán tudtam összerakni egy normális kört sem de aztán jött egy 1.45 vége amin még Én is meglepődtem. Sajnos a versenyre nem sikerült átvinni ezt a formát ami már az időmérőn is meglátszódott amit nem mellékesen majdnem lekéstem (épp a Wtcc-t néztem). A rajt sem volt egyszerű már az indulásnál lehetett valami galiba mert a tükrömbe lennie kellett volna pár autónak de mégsem láttam senkit de végül megérkeztek. A kör végén a célegyenesben elég szorosan voltunk aminek meg is lett az eredménye mert Én sikeresen megpöcköltem ha jól emlékszem akkor Pétert de szerencsére nem történt semmi baj. Az indulás elég simának tűnt az első körökben talán nem is volt semmi baleset vagy megpörgés legalábbis Én nem emlékszem rá. vagy nem láttam. A versenyen próbáltam a lehető legjobban menni de utólag visszanézve a köridőket ez nem igazán sikerült ha jól emlékszem akkor 1.46..volt a legjobb időm. Péterrel sikerült szinte az egész verseny alatt küzdenem . nagyon élveztem elég sokat próbálkozott de ezt sikerült mindig visszavernem és a végén nekem jött ki jobban a lépés. Elég sokat hibáztunk mind a ketten. Úgy terveztem, hogy végig megyek egy szett gumival de a verseny közepe felé már láttam, hogy ez biztos nem fog össze jönni. kb 10 kör volt még hátra amikor már nagyon nehéz volt a pályán tartani az autót és elég sokat hibáztam ezért rá szántam magam a tankolásra és kerékcserére ami 42 másodperc volt plusz a bemenetel kijövetel. Szerintetek ki elé jöttem ki hát persze, hogy Péterrel futottam ismét össze de már megelőznie nem sikerült de volt egy két meleg helyzet amikor egymás mellett voltunk de azért megpróbáltunk vigyázni egymásra és a befutóig már nem cseréltünk helyet.
Röviden tömören ennyi.
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Hétfő, 2012.11.19, 22:15 | Üzenet # 3
NeuroNa, úgy látom akkor az elgondolás sikeres volt, bár árnyalja a képet, hogy valaki ismét írt a blogba ilyesmit, de akkor maradjunk annyiban, hogy ezeknek inkább ez legyen a gyűjtőhelye. smile

Szóval folytatom a sort, amit Zsolt megkezdett, így még mindig DRM S1 / 03, Rouen a téma.

Számomra alapvető jelentőségét a futamnak ezúttal az adja, hogy mind a nevezők, mind a résztvevők száma jelentősen megemelkedett az elmúlt két futamhoz képest. Bár az elméleti maxot még nem értük el versenyen, de az a 11 fő is 37.5% növekedést jelent a 8 után.

A kvalit illetően eleinte úgy látszott, hogy mégiscsak az M1 az über gép a pályára, pedig be kell vallani, hogy nagyon nehéz dolga volt a BMW-seknek ezúttal. Szép lassan, ahogy jött a vasárnap úgy múlt is el az előny, amit összekalapáltunk hét közben. Bár én tudtam, hogy a 44-es idő bőven benne van, de egyikőnk se bírta kiautózni, mert annyira durván nehéz volt. A szektorok ott vigyorogtak nekem is, hogy összerakhattam volna a 44.6-ot akár. Kvalin aztán eleinte kínlódtam is, mert előtte csak teletankkal mentem, hogy szokjam versenyre, ennek meg is lett a "jó" hatása, alig bírtam úton maradni. Az első néhány kör átlagos volt, olyan, amire biztos voltam, hogy meglesz, de én persze többet akartam. Korábban többször volt már olyan, hogy kvalin sikerült összerakni az összeraknivalót, így most azt mondtam magamban, hogy itt az idő. Roli már féltávnál jelentette, hogy belépett a 44-es klubba, úgyhogy láttam, hogy nem gyerekjáték a dolog. biggrin
A vége felé összekapartam egy érzésre brutális első két szektort, csak elrontottam az utolsót(visszanézve tényleg így volt). Hát mondom sztem itt nincs idő egynél több plusz körre, úgyhogy ezt most vagy megismételjük és kijavítom vagy marad az idő ott, ahol. No, végül ezt sikerült összerakni, így lett meg a 44.5 és megnézve a szektorokat még egy tized maradt is benne... de ennyire ne akarjunk tökéletesek lenni, az a profik dolga, így is vigyorogtam, mint a tök, hogy végre összeraktam. biggrin

A verseny ezek után érdekesnek ígérkezett, főleg a 11-es létszám miatt és a pálya karakterisztikája miatt az első szektorban. Félő volt, hogy galiba lesz, ezért nem is kezdtem el túl hamar nyomni a gázt,a mikor rajtoltunk (kicsivel célvonal előtt léptem rá), hogy minél kisebb sebességgel érkezzen a mezőny az első kanyarba és a sikánba. Roli vagy bealudt kicsit mögöttem vagy nem is akart nagyon a hátsómban lenni, így az első körben egy 3-4 mp-es előnyt hoztam össze, amit egyébként ő lefaragott egész szépen. Elsősorban azért, mert belehibázgattam az első körökban, főleg a visszafordítóban. Majd amikor már szinte együtt gyorsítottunk ki, akkor ő megcsúszott, így újra kaptam 5 mp előnyt. Ez egészen a 10. körig tartott, amikor túlvállaltam magam a sikán előtti féktávon (érted, 5 mp előny és kicentizi a féktávot a barma, pont a sikánnál), így megpördültem és az 5 mp-et Roli vette át. Egy kicsit rágörcsölhettem az esetre, mert elkezdtem bénázni, ami kívülről és időben talán nem volt látványos, de gyorsan le kellett nyugtatnom magam, hogy hájóezamásodikhelyisbaszod.

Szóval folytattuk a körözést, s talán Roli sem volt a stabilitás mintaképe vagy csak simán gyorsultam annyit a szuszáááááá után, hogy beérjem őt. Ott viszont rögtön megvilágosodott bennem, hogy ha elkezdünk csatázni, nem lesz jó vége. Egyrészt azért, mert M1-ekkel csatázni... hát az nem gyerekjáték. Ismerem ugyan Rolit annyira, hogy nem vállalna marhaságot a helyért, de inkább az volt a fő problémám, hogy akármennyire is tartjuk kemény csávónak magunkat, nem biztos, hogy meg tudjuk oldani, se én, se ő. Ahhoz egyszerűen túl nehéz volt a pálya. De még azt mondom, hogy vállalható lett volna a móka kedvéért, csak közben Zoltán barátunk elképesztő módon már a harmadik helyen követett éppen bennünket és ijesztő másfél másodpercet hozott ugyanennyi kör alatt. Total Fun ide vagy oda, én azért szeretek nyerni, így itt azonnal villant a benzinszint és a taktika az arcomba, mondván, ha most kiállok, már az is jó, mert nem borul tőle semmi, ugyanis gumicserét én nem terveztem előre.

Azzal ugyan nem számoltam, hogy vajon mekkora forgalomba kerülök vissza, mert azzal nem is tudtam, de végül 19 mp tankolás után hajtottam ki ismét a pályára, talán 5. vagy 6. helyre. Kicsit túltankoltam a gépet, de egye fene, ha ezen múlik, akkor így jártam, ez amúgy is benne van. De a lényeg az volt, hogy nem vesztettem ezzel semmit, cserébe elég elképesztő messzeségbe kerültek az élen lévők, de úgy láttam, hogy továbbra sem a sínautózás megy, így reménykedtem benne, hogy stabil autókázással jó lesz ez így. Én ugyanis bíztam a gumiban, a gyakorlások során 10 körösnél nagyobb etapot nem mentem és ez alatt olyan 15%-ot kopott, ami 32+1 körre vetítve azt jelenti, hogy bőven kibírja, beleszámolva azt, hogy többet csúszik és jobban kopik az idő elteltével, mint az első 15%-on. Végül nagy csatákba nem keveredtem a kiállással sem, mert vagy elengedtek ilyen vagy olyan okból vagy inkább a többség végül kiállt előlem a boxba (hiszen én gyakorlatilag a második voltam, aki boxolt és ugye mindenkinek kell, mert elfogy a nafta). Azt láttam, hogy Zoli kereket is cserélt, ezzel gyakorlatilag eldőlt, hogy ő már nem igazán lesz veszélyes, ellenben Rolinál számoltam vele, hogy ő nem fog.

És igazából itt jön a csavar a dologban, mert annak ellenére, hogy ~30 mp-el volt előttem kiállás előtt, utána én kerültem jó 20 mp-el elé... pedig a boxutca mindkettőnknek ugyanolyan hosszú. Talán sikerült ennyivel jobban autózni ezidő alatt, nem tudom. Furcsálltam és utólag megtudtam, hogy őt is meglepte, hogy mostezhogy... végül azt láttam, hogy Zoli természetesen nagyon gyors az új gumin, gondoltam, hogy Rolit meg fogja enni, de az egy perces előnyöm az bőven sok volt. Persze, szó se róla, elfogyott a gumim, mint a szar. Bár 1-2 46-os idő még befért, de volt két füves élményem is, amikor azt hittem, hogy a falba marad a kerék vagy a szárny. Szerencsére nem így történt, így végül ez a futam is az enyém lett.

Ahogy azt Zoli blogbejegyzéséhez is írtam, meggyőződésem, hogy ez a pálya egyébként a Porsche pályája volt. A Capritól nem számítottam sokra az előzetes gyakorlások alapján, de végül újonc druszám kénytelen volt kiállni benzin miatt, így nem derült ki, hogy mi lett volna ha... illetve a másik Fordos úriember sajnos nem tudott jönni, pedig nem ment rossz időt.
Na lényeg a lényeg, lehet, hogy valaki úgy gondolja, hogy ez ilyen unalmas dolog, de azért nem volt könnyű nyerni és én nagyon örülök neki, hogy megtaláltam a hangot az M1 turbóval ismét. Rolitól és Helltől egy kicsit többre számítottam (itt is), kár, hogy nem jött össze. Bár az is igaz, hogy a nagy csata elől meg én magam menekültem el, a taktika és az abból fakadó esetleges győzelem végett. Mindenki döntse el, hogy ezt miképpen ítéli meg. :)
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Szabó ZoltánDátum: Péntek, 2012.11.30, 01:28 | Üzenet # 4
huntertaylorÉn most hosszú regélés helyett fogtam, és megint exportáltam egyenesen rF-ből smile
Ha fenn lesz nézhető, előzetesbe itt a link wink
Kicsit van alatta zene is mert közben a fülesre ki volt rakva csak a jútúb hangja, de az rf valahogy azt is sikerült felvennie o.O

http://www.youtube.com/watch?v=OvA8I-dCtKs&feature=youtube_gdata

Péntek reggelre remélem már fenn lesz!


[img]https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/v/t1.0-9/11694081_872843489418027_1522290636553397876_n.jpg?oh=af21910f811cbe691d97077651b26d61&oe=56166E84[/img]

Az üzenetet módosította huntertaylor - Péntek, 2012.11.30, 08:44
Hadnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 51
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Vasárnap, 2012.12.02, 23:59 | Üzenet # 5
NeuroDRM S1, 4. futam, Betonschleife

Sokáig nem készültem, mert a héten akartam véglegesíteni a project M1-et és közben annyira belemerültem, hogy még a DRM-et is képes voltam hanyagolni... hiába na, jó lett (szerintem). De ez most nem az M1-ről szól. smile
Szóval lenyomtam végül egy kétharmados távot próbaképp, ezzel kellő mennyiségű információ birtokába jutottam a pályát illetően, meg a kötelező is meglett.
Jó szoros volt az eleje a hotlapson, ami végül a kvalin is az lett, de egy tizeddel nyertem meg mindössze, úgyhogy gratulálok Korolának a második helyhez, mert nagyon jó időt ment! smile
Ha jól láttam a tükörben, akkor a rajtnál végül mindenki el tudott jönni csatt nélkül. Láttam Rolán is, hogy óvatosan fékezi meg mögöttem az első kanyar előtti féktávot. Utána én megnyomtam kicsit a gépnek, így sikerült leszakítanom magamról annyira, hogy már kényelmes legyen, bár folyamatosan hülyeséget írt a játék, hogy ki hol van, mert nagyon szorosan voltak a rövid pályán a mérési pontok. Így végül a tükörre hagyatkoztam. Rola valahol eldobta az autót, így elkezdtem megint egyedül autókázni.
Nem nagyon törődtem a fallal, valós vagy vélt bugokkal vagy akármivel, kitapostam a gép belét. Amit csak lehetett, azt szinte ész nélkül odaraktam. biggrin
Úgy gondoltam, ha már ilyen egyszerű a pálya, akkor csak nem fogok finomkodni, ha meg ottmaradok egy kanyarban, akkor így jártam...
Sajnos néhányan kiestek féltávig, így csak 50%-os mezőnnyel köröztünk egy idő után, én meg kiállás előtt már Zsolti mögött autókáztam úgy, hogy időben előtte voltam, a többiek már korábban kiálltak, így körhátrányba kerültek.
Aztán kiálltam én is, 18 sec, benzin betöltve és go tovább. Végül Zsolti is kiállt és ő is körhátrányba került, majd hibázhatott valamit, mert ismét kiállt talán, de ő is megkapta a második körét, mint második helyezett. A negyvenvalahanyadik körben álltam ki először, ott nem volt gond a gumival, de valahol az ötvenesek elején tartottam, amikor kezdtem úgy érezni, hogy túlságosan veszélyesedik a dolog.
Egyrészt a gumi már pirosban virított, másrészt féltem, hogy ki se bírja vagy csak nagyon neccesen. Utóbbi esetben nem lett volna para, de féltem, hogy odavágom. Meg hát mégis csak verseny, semmi kedvem nem volt biztonsági autózni. Gyorsan átgondoltam, rájöttem, hogy a két kör előny bőven elég még 1x kiállni, ezúttal csak gumit cserélni. Ki is álltam, negyvenakárhány mp alatt felmentek az új papucsok.
A kivezető körben óvatos voltam, sőt még a rákövetkezőben is kicsit, mert a hideg gumik nem akarták még az igazságot. De ami utána következett... nehogy kárbamenjen a csere, úgy odaléptem a gépnek, hogy folyamatosan 51 eleje időket mentem, befért még egy 50-es is, ami jobb lett, mint a kvalis időm. Kicentiztem mindenhol, élveztem, hogy ismét lehet nyomni neki, mint a barom, nagyon jó volt.
Aztán vége lett, ennyi, snitt. biggrin
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Hétfő, 2012.12.03, 10:59 | Üzenet # 6
WolfDRM S1, 4. futam, Betonschleife

Nagyon Én sem készültem a mostani versenyre pedig rám fért volna mert a hotlapson az utolsó helyet foglaltam el. A verseny előtt kb.: 20 perccel érkeztem meg a pályára és futottam egy pár kört meg kipróbáltam a bokszolást. A kvalin aztán meglepetésemre az ötödik helyről indultam és már az elő kör végén a harmadik helyért küzdöttem Istvánnal ami elég érdekes szitu volt. István ment középen Én a szélárnyékból kibújva előztem balról Péter pedig az Én szélárnyékomból kibújva előzte jobbról és akkor itt kaptam meg a verseny első pofonját. Én voltam a jobb helyzetben és valószínűleg Én fordultam volna hármónk közül elsőnek de ehelyett feltekergőztem a kerítésre. Itt jött el a pillanat amikor úgy gondoltam, hogy jó lesz nekem az utolsó hely és elindultam szépen lassan a bokszba rendbe rakni a gépet és láss csodát az autó alig sérült meg szinte csak az eleje. Ekkor elkezdtem újból taposni csak közben megelőzött Gyuri akit tudtam tartani de támadási pozícióba nem kerültem. Így mentünk vagy 10 kört amikor István hibázott egy nagyot a harmadik helyen és igazából nem tudom, hogy Gyuri neki ment vagy csak megpróbálta kikerülni de ameddig egymással bíbelődtek leelőztem mind a kettőjüket és hirtelen a harmadik helyen találtam magam és ha jól emlékszem Péter ment előttem de Ő is hibázhatott mert hirtelen a második helyre kerültem amit a bokszolásig meg is tartottam. A kerékcsere elég simán lement visszajöttem a 2. helyre de ekkor ismét kaptam egy pofont a pályától feltekergőztem a kerítésre és itt már nem csak az eleje sérült a vasnak hanem mehettem vissza a bokszba javításra 42 sec. Péter elé jöttem vissza de sajnos úgy ,hogy közben elvette a 2, helyem és kört készült nekem adni amit nem szívesen engedtem de féltem tőle, hogy ha nem engedem át akkor még a játék is megbüntet amit nem igazán akartam és inkább elengedtem így mögötte körözgettem egy pár kört amíg nem hibázott egyet egy kicsit lekoccolta a kerítést és így visszavettem a körömet. Egy kicsit bíztam benne, hogy ki kell mennie a bokszba de sajnos nem ment ki cry és hiába nyomtam neki ahogy tudtam már nem sikerült utol érni és maradt a 2. helyen Én pedig a harmadik helyen futottam be.
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Roland KovácsDátum: Hétfő, 2012.12.03, 21:11 | Üzenet # 7
KoRolaRészemről sok jót nem hozott a tegnapi futam. A kvalin tudtam hogy jó lehetek de a futam előtt már kifejtettem aggodalmam a bizonyos kerítésről. Ami aztán betett a futamon. Kiesett a bal első kerék. A boxba jövet nem sikerült a depo elött megállnom 3kerékkel. Így hát visszatolattam, aminek az lett a következménye hogy kizártak a versenyből smile . Ez van...
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 257
Státusz: Offline
 
Tokár ÁdámDátum: Vasárnap, 2012.12.16, 20:01 | Üzenet # 8
RedRiotDRM, Monthlery '66. Még tart a futam de én már kiestem így tudok írni egy igen rövid beszámolót. Már az első gyakorló körök alkalmával kiderült hogy ez a pálya nem igazán kedvez a Ford Caprinak. Első felindulásomban indulni sem akartam de aztán elkezdtem reszelni a váltóáttételeket így sikerült több másodpercet is lefaragnom a hátrányból.
Mivel gördülő rajttal indulunk ezért egy irgalmatlan hosszú egyest állítottam be, hogy kb. 100-ról ki tudjon lőni az autó. A lassú kanyaroknál is visszapakoltam egyesbe, hogy ne essen le túlságosan a fordulat, hogy hamarabb felépüljön a turbónyomás.

A futamon a hatodik helyről indultam. Az első hosszú egyenesben Erdei Máté és a pöttyös BMW M1 (Farkas Zsolti?) csatáztak, és a helyezkedés közben kicsit feltartották egymást lelassultak. Sikerült lendületből elmennem mellettük. Utána talán hamar fékezhettem de a BMW hátulról eltrafált én pedig nekisodródtam egy szalmabálának/betontömbnek az autó totálkáros lett.

Lehet hogy hosszabb féktávot vettem mint amit ő tervezett de nem lehetett volna csak egy kicsit óvatosabbnak lenni? Első kör, hideg gumik, nehéz, bukkanós féktáv 320-ról - nem akartam kockáztatni. Hát nem jött be.

Na mindegy, talán majd legközelebb.
Őrmester
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 36
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Vasárnap, 2012.12.16, 21:38 | Üzenet # 9
NeuroDRM S1, 5. futam, Monthlery

Ha már a TFTC-ről nem írok, akkor ezt folytatom. Sajnos nagyon kevés időm volt felkészülni a hatnapos munkahét miatt és eleinte el se tudtam képzelni, hogy Roli honnan szedte a 13-as időt. Aztán szombat este kicsit felfújtam a pofám, mert láttam, hogy hol tudnék még tizedeket faragni bőven, úgyhogy meglett... eléggé büntetős a pálya, mert ha elrontod, akkor csak jó sokára javíthatsz ismét. Versenyről nem is beszélve.
Kvalin nem tudom mi történt, bár kijelentettem ugye, hogy vágásért akasztás jár... biggrin
De azért 3+ mp előnnyel nyerni? Erre nem számítottam. Nyilván tudtam, hogy a verseny azért szoros lesz, de na...

Talán szoros is lett, bár már szinte menetrend szerint, a megjelent 8 főből 4 ismét elég gyorsan távozott a pályáról, sajnos. Én próbáltam nyomni, ahogy lehet. Mögöttem gyorsan kialakult egy kisebb űr, amit kellemesnek gondoltam. Na, erre el is dobtam a lyukban az autót. De utána valami történhetett a többiekkel, mert hirtelen elég nagy előnyöm lett ismét. Innentől igazából nem sok érdekes dolog történt. Próbáltam folyamatosan taposni, mint az atom, DRM-ben nem szoktam biztonsági autózni. Nem azért jövök egy órás versenyre, hogy finomkodjak... ha meg összetöröm... hát, az is benne van. De eddig megúsztam, így megúsztam most is, még ha volt is 1-2 necces szitu.

Kerékcserét nem terveztem, egy AVUS után eszembe se jutott ilyesmi. Benya szokásos 100 startnak, többit később.

A necces szituk: Zsolt lekörözését kezdtem volna meg a célegyenesben, ahol ő az orrom előtt ráfékezett... majdnem ottmaradtunk mindketten. Elég veszélyes mozdulat volt, ilyet nem kellene. Lekörözésnél nem fékezünk rá a másik orra előtt...
A második meg az utolsó körömben volt, amikor kedves Dávid nem volt hajlandó elengedni, hogy lekörözzem. Bementem mellé, erre rámhúzta az autót. Azért ilyet se kellene, mert nem poén. Nyilván nem ezen múlt a verseny, de nem röhögtem rajta, na.

A következő két pályára nagyon kíváncsi leszek, mert a sokféle autó nagyon másképp fog menni (sok kanyar, sok féktáv, sok kigyorsítás), ráadásul érzésem szerint a Caprik nagyon meg fognak erősödni a többihez képest. Remélem minél többen leszünk és kiderül az igazság. smile

Ja, Zsoltit pedig azért szúrtam le az üzenőfalon, mert értelmetlenül sikerült valaki versenyét kinyírni. Ha már eleve csak ilyen kicsi a létszám, legalább egymásra figyeljünk oda. Egyedül is le tudjuk zúzni azokat a kocsikat, nem kell segítség. smile
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Fábián RolandDátum: Hétfő, 2012.12.17, 12:05 | Üzenet # 10
00roli00Nos.....tanulságos lesz... biggrin

Túl messzire raktam a sörömet, és ahogy nyújtózkodtam érte jött a kormány is...tetőre álltam ami nem baj, elvégre cabrióval is lehetne versenyezni, de beragadtam valahova...

SÖRT MINDIG KÉZKÖZELBE!!!! biggrin wink
Alezredes
Csoport: Barátok
Üzenetek: 147
Státusz: Offline
 
Dániel KaragityDátum: Hétfő, 2012.12.17, 15:08 | Üzenet # 11
KaraDanilol

Roli, régesrég kitalálták a tökéletes megoldást számodra:

link wink


Az üzenetet módosította KaraDani - Hétfő, 2012.12.17, 15:08
Csíter
Csoport: Barátok
Üzenetek: 505
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Hétfő, 2012.12.17, 17:39 | Üzenet # 12
WolfTudod. Iszik vagy vezet. biggrin
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Fábián RolandDátum: Hétfő, 2012.12.17, 19:59 | Üzenet # 13
00roli00Ha én ezt tudom korábban.... biggrin
Alezredes
Csoport: Barátok
Üzenetek: 147
Státusz: Offline
 
Roland KovácsDátum: Hétfő, 2012.12.17, 21:14 | Üzenet # 14
KoRolaIszik vagy viszik. biggrin
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 257
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Vasárnap, 2012.12.30, 22:54 | Üzenet # 15
WolfTFTC "gokartring" biggrin

Nagy meglepetésemre a hotlapsot a versenyig Én vezettem és így kicsit bizakodó voltam a versennyel kapcsolatban. Az időmérő már nem sikerült túl fényesen így csak biggrin a harmadik helyről indultam. A rajt előtt megfogadtam magamban, hogy kicsit visszább veszek és inkább nem rajtolok túl jól biggrin . Ez olyan jól sikerült, hogy az egész mezőny elment mellettem. Szép lassan elkezdtem kapaszkodni egy két autó ki is esett előlem és akkor megérkeztem Barna mögé. Jó pár körön keresztül nem tudtam vele mit kezdeni és próbáltam nem kilökni mert ezen a pályán nem volt túl könnyű az előzés. Amikor nagy nehezen a célegyenes utáni szakasz végén kifékeztem és ezzel feljöttem a harmadik helyre két kanyar után sikerült megforognom és ismét elment szinte mindenki mellettem. Első verseny vége 5. hely. A második versenyen a 4. helyről indultam és itt annyira nem voltam előzékeny és fel is jöttem a második helyre amit Barna az egyenes után el is vett tőlem. Ismét loholhattam Barna után és próbálkoztam az előzéssel ami nem igazán sikerült. Így kocsikáztunk egy pár kört amikor sikerült ugyan ott megelőznöm ahol az első versenyen így feljöhettem volna a második helyre de ez neki annyira nem tetszhetett mert ahogy megelőztem és már előtte voltam az autójának az orra utolérte az Én autómnak a seggét és hát ilyenkor mi történik egy kis piruett. Ismét elment mindenki mellettem sad . Sajnos ezen a versenyen sem sikerült a dobogós helyezés. Második verseny 4. hely. Barnának üzenem, hogy nincs harag wink csak nem erre számítottam a hotlaps alapján.

Hozzáadva (2012-12-30, 20:54)
---------------------------------------------
Ja még annyit, hogy azért sikerült a 2. versenyen megfutnom a leggyorsabb kört. biggrin

Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Vasárnap, 2012.12.30, 23:08 | Üzenet # 16
NeuroNa akkor valami sikerélmény mégis maradt. Kár, hogy azt most nem pontozzuk. biggrin
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Barnabás GáncsDátum: Hétfő, 2012.12.31, 13:30 | Üzenet # 17
KinGBTFTC Botniaring

Gondoltam próbálkozom egyet.
Bár a hotlapson nem látszott nagyon sokat tudtam készülni a futamra, és volt vagy 6 különböző set a tarsolyban.
De mire eljutottunk a futamig semmi nem állt össze egészen.Előző nap buktam 2GB RAM-ot,és a körülmények is ellenem voltak. Mégis eddigi legizgalmasabb futamokon vagyok túl és szerintem szinte mindenki más is.
Az időmérő nem várt jó eredménnyel zárult számomra,(hotlaps alapján) a Sógit oda vártam ahova jutott, nó meglepi de persze BRAVO. Az időmérő és az első futam 20-60 FPS között nem tudom miért, stroboszkópba vezetni nem jó nem ajánlom senkinek.Mégis jó volt, mozgalmas és küzdelmes, Zsolti nagyon higgadt volt mögöttem, tudtam hogy gyorsabb de volt olyan kigyorsítás ahol le tudtam rázni, persze csak a kövi féktávig.
Aztán egyszer csak kb. a 17. körben RF leáll, cumi. Újraindít (megint) és most jó, örülés mint majom.
Második futam, második hely, jó. Béna rajt de vigyor végig, Zsolti megint, egy jó egy rossz mozdulat tőlem.
Kapd el Dawe-et! Elkaptam. Kicsit ez is necces de még mindig vigyor. Egy kör az élen hullámzanak a finnek.
Nyugi,nyugi,nyugi,( nem voltam elég meggyőző magamhoz). Ezután forgó néhány kör megint forgó, megint forgó.Befutó után megint RF leáll. Király nincs replay-em egyik futamról sem, pedig volna mit nézni.

Tisztelt Versenytársaim!
Köszönöm a jó futamot és évet!!Jövőre veletek ugyanitt!
B.U.É.K! king
Láthatlatan
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 52
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Hétfő, 2012.12.31, 14:17 | Üzenet # 18
NeuroTFTC Botniaring

Idő hiányában a felkészülésem nem volt se igazán jó, se igazán eredményes. A kötelezőt is épp' csak az előtt futottam meg, hogy beállítottam verseny előtt a szervert.
Meglepő volt számomra Zsolt és Barna szereplése a hotlapson. Nem tudtam eldönteni, hogy vajon bénázok (mert azért az átlag nem így szokott kinézni) vagy ők hirtelen megtáltosodtak? Ez mindenesetre aggasztó volt kissé és miután láttam, hogy gyorskörre nem vagyok képes a pályán, az egy óra alatt megpróbáltam inkább a versenytempóra gyúrni kicsit.
Volt egy tákolt valamilyen setupom, azt használtam. Viszonylag bíztató volt, hogy 10.0 időket tudtam menni megtankolva hard gumival. Mentem 20-25 kört, hogy képbe jöjjek az autóval, aztán gondoltam kvalin majd lesz, ami lesz.
Próbálkoztam már korábban is hard gumin és azt a furcsaságot tapasztaltam, hogy kb. ugyanolyan időre vagyok képes vele, mint softon, amiből leszűrtam azt, hogy valószínűleg a soft gumit nem bírom jól kezelni. A pálya karakterisztikájából adódóan versenyre úgyis a hardot tartottam jónak, így ezzel nem nagyon foglalkoztam végül.
Végül azért kvalin sikerült odatenni a kocsit elég rendesen. Zsolti nem hozta az időt, én viszont jó 5 tizedet adtam korábbi önmagamnak. Sajnos Sanyit ezzel sem tudtam beérni, de számoltam vele, hogy akár 08-as időt is megy. Bár utólag megnézve, ez nekem is benne volt, csak kiautózni nem tudtam ilyen rövid idő alatt. A középső szektorom gyenge volt, annyira, hogy hiába volt az első a legjobb és az utolsó is nagyon jó. De egyáltalán örültem a második helynek is.
Rajtnál számítottam rá, hogy nem tudom lerajtolni Sanyit, mert mikor legutóbb együtt versenyeztünk, akkor is megmutatta, hogy az neki is jól megy - sőt, én az utóbbi időben rendre elrontom a rajtokat. Tetézte a dolgot, hogy nem láttam a rajtlámpát, így nyomnom kellett az oldalsó nézetet, ha időben akartam indulni. Végül a reakcióidőm jó lett, csak éppen rögtön be is fulladt az autó vagy legalábbis túl hamar. Szerencse a szerencsétlenségben, hogy a többiek se rajtoltak igazán jól, így elsőnek fordultam az első kanyarban. Volt annyi előnyöm, hogy nem féltem az első kanyartól, cserébe sikerült bemutatnom az eddigi szezon legnyomorékabb első féktávját.
Elfékeztem, mert hát a hard gumi, ami be se melegedett még, az nem volt arra jó, amire kvalin a soft... milyen meglepő. biggrin
Szóval fűre le, megpörgés nem volt, vissza utolsónak (kivéve Zsombort, aki boxból indult). Hát, mondom remek. Következő körben eljátszottam ugyanezt, csak ezúttal összeértem Rolával, hiszen voltak előttem, amiből megint fű lett, meg jól le is maradtam.
A továbbiakban jókora csatát kellett vívnom a helyekért, bár volt, aki magától "kiállt" előlem. Rolával nagyot harcoltunk és Barna sem adta könnyen a helyet. Végül a harmadik helyen autóztam Gyura mögött, aki valószínűleg nem hard gumin ment, mert így, a verseny második szakaszában meglehetősen lassú volt hozzám képest. Inkább a gumi számlájára írtam ezt, mint bármi másra és mivel volt még 5-6 köröm, gondoltam van idő, nem kell kapkodni. Sanyi már úgyis elment, mondom akkor menjünk biztosra.
Végül vagy két kör után sikerült ismét elfékeznem magam belsőn, a második kanyarban, így lementem fűre. Szerencsére nem pörögtem meg, így nem lett baj, 2-3 kanyar után ismét Gyura mögött voltam. Úgy vettem észre, hogy nem adja magát könnyen, úgyhogy elővettem minden legjobb tudásom. Aminek végül az lett a vége, hogy meglöktem a szokásos helyen, s ezzel ő ment akkor fűre. Nem volt szép mozdulat, úgyhogy rögtön a fékre léptem és hagytam őt magam előtt. Oké, hogy nem könnyű előzni a pályán, de azért nem így kell megpróbálni, ha máshogy nem megy.
Szóval visszajött elém, ezzel megjött Rola mögém, amitől nem lettem túl boldog, de szerencsére pont elég messze volt még. Viszont fogytán volt az idő, Gyurát meg szemlátomást nem bírtam megelőzni... az utolsó körben nem is akartam már, gondoltam nincs értelme kockáztatni. Bár jól megnyomtam az utolsó kanyarkombót, de ez persze kevés volt, 3 tizedre értem be Gyura mögött.

A második verseny is hozott bőven izgalmakat. A rajt nem volt rossz, de túl sok volt előttem az autó, így nem jöttem jól ki belőle, még egy helyet is veszítettem. Talán még az első körben sikerült megelőznöm Zsombort, aminek azért volt jelentősége, mert utána szemlátomást feltartotta jó sokáig Sanyát. Ez fontos volt számomra, mert én egy négyes vonat végén autókáztam.
Elöl Dawe, aztán Barna, majd Rola és én. A hard gumin ismét esélytelen volt reális támadást indítani a verseny első felében, úgyhogy jónéhány kör elment a vonatozással.
Dawe végül kiesett előlünk, így hárman folytattuk a libasort, amiből rövid időn belül Barna is kiállt. Eközben Sanyi is előreverekedte magát, úgyhogy adott volt a feladat: meg kell előzni Rolát, ha nem akarom, hogy beérjen. Márpedig ha beért volna, abból az a fajta csata lett volna, ami Rolandnak lett volna a legjobb és valószínűleg ezt tudta ő is. Keményen védekezett, én meg keményen támadtam, ez végül két ponton csúcsosodott ki.
Azaz kétszer értünk össze, ebből az egyik az ő javára, a másik viszont az enyémre dőlt el, amikor nagyon rövidet fékeztem és félig oldallal csúsztatva beraktam mellé a gépet a hátsó tört egyenes előtti lassúban. Ott úgy éreztem, hogy ez belefért, senkinek semmi baja nem lett. Tudtam, hogy gyorsabb vagyok nála, így innentől az volt a dolgom, hogy ne legyek barom és odafigyeljek arra, amit csinálok (volt elég emlékeztetőm az előző futamról). Olyan 3 mp-es előnyt kovácsoltam magamnak, mire Sanyi is átverekedte magát rajta, de volt még 5-6 kör a futamból. Gyanítottam, hogy ez elég lesz megtartani a helyet és végül így is lett. Nem mondanám, hogy biztonsági autóztam, mert nem bírtam magammal. Amit lehetett kinyomtam a gépből, így minimálisan még nőtt is az előnyöm a végére.

Szóval jó versenyek voltak, élveztem a csatákat. Kár, hogy nyomorékoskodtam az elsőn, de így izgalmasabb lett az a futam is. Sanyinak pedig gratulta, kijárt már neki az első győzelem jócskán itt nálunk. :)
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Hétfő, 2012.12.31, 14:19 | Üzenet # 19
NeuroHu mekkora paraszt voltam, átírtam bocsi. sad
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
György KocsisDátum: Hétfő, 2012.12.31, 18:49 | Üzenet # 20
GyuracellTFTC Botniaring

Egy a szokásosnál is meglepőbb versenyen vehettem részt a tegnapi nap. Az érdemi felkészülést (rossz)szokásom szerint sikerült megint spórolósra vennem, ennek eredménye egy horribilis setup lett. Az időmérő eredményem a szabadedzés után nem lett nagy meglepetés, Zsombit nem számolva csak Dokit sikerült magam mögé utasítanom.
A felvezető végén a gumimelegítés végett kicsit srégen sikerült Barna mögé beállnom. A rajt nem is lehetett volna álomszerűbb: Barna kicsit beragadt, én meg az elcseszett megállásom miatt időveszteség nélkül megbírtam előzni. A rajtom eredménye az volt, hogy bár kis tülekedés árán, de 3. helyen sikerült abszolválnom az első kanyart. A második kanyarban történt épp eleget emlegetett esemény után, még egy helyet hozva a második helyen álltam. Az addigi teljesítményemet tudva hihetetlen volt számomra az aktuális helyezésem, de miután tükörbe néztem gyorsan tudatosult bennem, hogy még 19 és fél kör hátra van és ezt bizony a mögöttem lévő 4, nálam sokkal gyorsabb pilóta társaságában fogom tölteni. Közvetlen mögöttem Doki volt, aki szokásához hívén szépet rajtolt és szintén 4 helyet hozott a rajt óta. Pár körig ott volt mögöttem, utána hirtelen eltűnt (gondolom megcsúszott). Az elkövetkező körökben szép csatákat láttam, amikor a szituáció megengedte, hogy huzamosabb ideig a tükröt figyelhessem. Már nem annyira sok volt hátra mikor Főni megérkezett, 2 körig tartottam, majd a hosszú egyenesben nagyon közel volt, mivel nem igazán szerettem volna eldobni a dobogóm nem kockáztattam meg egy esetlegesen rosszul elsülő védekezést, látva már Roli is elég komolyan megérkezett. Szépen kihúzódtam külsőre, ám Főninek nem sikerült elég rövidet fékezni a huplis féktávon, ennek folytán még egyszer tanulmányozhatta a pálya menti növényzetet. Kirándulása nem volt hosszú, de arra pont elég volt, hogy ismét a 2. helyen találjam magam, de most már elszántabb voltam a pozíció megtartását illetően. Az utolsó 3 körben még annyira összebírtam szedni magam, hogy ne bírjon megelőzni sehol. Így sikerült beérnem a második helyen az akkorra már rég a dobogó tetejéről integető Alex mögött.
A második versenyen inkább tapasztalatot szereztem mint pontokat. Az első verseny végén jelentkező lagg miatt elengedtem a mögöttem autózókat az első körökben, hogy lehetőleg ne rontsam el senki versenyét. A harmadik kör környékén tudatosult bennem, hogy nem töltöttem be a beállításaimat, így a negyven liter-lágygumi kombóval indultam. Ez után egy körrel pedig jobbat futottam mint időmérőn, itt ütközött ki, hogy van még mit csiszolnom setupkészítő tudományomon... biggrin
A verseny végén még megelőztem Dokit, aki még annyira sem bírta lágy papucsokkal mint én. Így a 7. helyen fejeztem be a versenyt.
Úgy nagyjából ennyi maradt meg Botniaringből, igazi óév búcsúztató futam volt. Gratulálok mindenkinek, jó kis verseny volt!
Aztán vigyázni velem, mert a következőre még készülni is fogok (vagy nem... biggrin )

Festőművész
Csoport: Barátok
Üzenetek: 132
Státusz: Offline
 
Sándor CsihaDátum: Kedd, 2013.01.01, 02:53 | Üzenet # 21
AMD_okBUÉK az egész Társaságnak!

Köszönöm az elismerő szavakat srácok, ez a versenynap tényleg jól sikerült. Kvalin tényleg benne volt az 1:08-as idő, de a kör végére valahogy mindig elmentek a századok. A 2. futamon már a végén nem erőlködtem Roli megelőzése után, kb egyforma köröket tudtunk Főnivel a kopott hard gumikon, nem lett volna értelme az értékes 2. helyet eldobni ezért, meg már addigra a körök is elfogytak, kb 3 volt vissza csak. Jó volt ez így is, Estorilra készülni mindenkinek! (Gyura, ez Neked szólt biggrin ) cool


Az üzenetet módosította AMD_ok - Kedd, 2013.01.01, 02:55
Alezredes
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 124
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Vasárnap, 2013.01.20, 21:41 | Üzenet # 22
NeuroDRM S1, 7., záró futam, Sachsenring

Sajna tegnap belázasodtam, ami ma délutánra lement, de végül így is megbosszulta magát a helyzet. Hiába hoztam azt a kvalin, amit vártam volna magamtól, sajnos a versenyen pechem is volt és végül koncentráció hiányában összetört az autóm.

Az első huplin valahogy nagyon rosszul érkezett le a kocsi, így majdnem beforogtam és a fal fogott meg szerencsésen. A hely elment, de tudtam követni Rolit egész jól. Bár úgy tűnt, hogy el fog húzni, de végül ismét közelíteni kezdtem hozzá. Lehetett volna jó csata, de végül elrontottam a visszafordító féktávját, talán össze is értünk kicsit. Mindketten visszaestünk egy helyet, ahogy Peti elhúzott mellettünk, illetve Rola is beért bennünket, aki engem meg is előzött, miután párszáz méterrel később elrontottam a második huplit.
Talán két kör kellett hozzá, hogy Roli kiessen előlünk a boxbejáratnál megtörte a kocsiját. Talán a következő körben volt, hogy Rola megcsúszott a visszafordítóban, de én épp' ki tudtam kerülni. Végül a kör végén Petit láttam fejen állva, ez is határesettel sikerült csak. De meglett az első hely, amit a rákövetkező vagy azutáni körben eldobtam, atomjaira zúzva a kocsit egy villanyoszlopon. Már a 4-5. körnél éreztem, hogy nem lesz jó a dolog, itt meg már teljesen kezdett összemosódni előttem a kép. Így sikerült, ez van.
Kár érte, mert az egyik legjobb pálya volt a bajnokságban. Mondhatná valaki, hogy nekem úgyis mind1 volt már, de azért nem volt mind1... örülök, hogy már két futammal ezelőtt megnyertem a kupát, de azért még szerettem volna versenyezni.
Gratulálok a dobogósoknak, Rolának, Rolinak és Zsoltnak. Végül így nem változik az eddigi sorrend, úgyhogy a bajnokság ezüstérmese így Peti lett, a bronz pedig Rolának jár. Szép volt fiúk!

Végül több, mint 5500 km-t raktam bele a gépbe a bajnokság során, amiből csak kicsit több mint 1000-et tesznek ki a futamok. Nem hiszem, hogy itt örökre vége van. wink
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Fábián RolandDátum: Vasárnap, 2013.01.20, 22:03 | Üzenet # 23
00roli00"talán össze is értünk kicsit"... ez tetszik... és körön belül törtem le utána a gőzölgő agyvizem miatt.. wink
Alezredes
Csoport: Barátok
Üzenetek: 147
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Hétfő, 2013.01.21, 13:25 | Üzenet # 24
NeuroBocsánat, az valóban az én hibám volt. Elvesztettem a kontrollt. De fél körrel későbbi hibádért nem vállalok felelősséget. smile
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Fábián RolandDátum: Kedd, 2013.01.22, 18:54 | Üzenet # 25
00roli00Nos DRM utolsó verseny sachi...

Egész héten fokozatosan javult az időm ahogy közeledett a verseny.. vasárnapra mentálisan is sikerült összekapnom magam, egész jó köröket sikerült futni. Szal dobogóesélyesnek éreztem magam.
Pálya nehézségét figyelembe véve időmérőre nem voltak túl nagy terveim, második hely tökéletes volt számomra/inkább mint Neurot a seggembe.. smile /
Verseny rajtja jól sikerült komolyabb fennakadások nélkül, igyekeztem /tán most először/ tapadni az élen járóra és nem engedni túl nagy előnyt neki. Első körben kicsit szélesre is vette Máté, ezért sikerült megelőznöm. Ezután a számomra legizgalmasabb 4-5 kör következett, megkaptam Mátét üldözőnek, sikerült 1-2 mp-re tartamom magamtól míg az egyik kanyarban kicsit kisodródtam és ezért rám tudott esni, aminek az lett a következménye hogy féktávom rámcsúszott. Mire újra elindultam a fűről, meg kellett várnom hogy Péter elmenjen a porkával, nagy erővel és adrenalinnal a fejben üldözni kezdtem. A pálya hásó utolsó balos buckája után láttam ahogy kisodródik, így megpróbáltam bemenni mellé, de nem vesztett annyi lendültet hogy tisztán el tudjak menni mellette, és ahelyett hogy hagytam volna belementem a "játékba". Ennek az eredménye a rosszféktáv lett és megpörögve beálltam a falba.... sebaj folytatni tudtam a versenyt tán 5-ik helyen. Az autó nem volt százas, lehet a gumik sokat kaptak. Kerékcsere után újult lendülettel és nagy hátránnyal vágtam neki a végső etappnak. Tán még egy 19 közepe körüli időt is futottam, mindent megpróbáltam hogy a hátrányomat ledolgozzam, de az élhez képest 1 perc lemaradásom volt. Meg is lett az eredménye, volt egy kisebb, és egy nagyobb hibám, de ha ezek nincsenek, Rolandot akkor se tudtam volna megfogni. Ennek ellenére az utolsó méterig tapostam neki és végül másodikként értem célba, bár ehhez az is kellett hogy Máté és Péter hibázzon. Mindent egybe véve nagyon élveztem a versenyt, és gratulálok Rolandnak a győzelemhez, és persze a többieknek is... így tovább.. smile


Az üzenetet módosította 00roli00 - Kedd, 2013.01.22, 18:58
Alezredes
Csoport: Barátok
Üzenetek: 147
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Hétfő, 2013.02.04, 21:48 | Üzenet # 26
NeuroTFTC S1 befejező verseny, 2013.02.03 - Donington

Donington mindig is azok közé a pályák közé tartozott, amiket nagyon szeretek. Nekem bejönnek az angol pályák, gyakorlatilag mind. Élvezettel autókáztam rajta, a rázókövek bugja ellenére gyorsan alkalmazkodni tudtam a körülményekhez. Talán ezen a pályán élveztem a legjobban a TFTC Pro csomagját a bajnokság során. A felkészülésem jól is sikerült. Tudtam, hogy vannak akik altatnak, de az időkülönbségből arra számítottam, hogy ekkorát nem tudnak altatni.
Sokáig csak teletankkal gyakoroltam, mert a bajnokság szempontjából nagyon nem volt mind1, hogy végül hol végzek majd az utolsó versenyen, így nem lehetett másképp. A végére azért mentem pár ürestankos kört is, bár nem voltak kimaxolt körök. De próbáltam ezzel kicsit a pszichológiai hadviselést fenntartani, hátha... aztán láttam, hogy szépen kezdenek beérni a többiek, de betudtam annak, hogy na most leszívták ők is a benyát és azt hiszik, hogy... biggrin
Na lényeg a lényeg, hogy elég magabiztosan estem neki a kvalinak miután kiderült, hogy Dani ellinkeskedi az utolsó versenynapot. Megtehette, nem vitás, de nem örültem neki. Kvali tehát meglett, a rajt is pompásan sikerült, legalábbis a többiekhez képest. Elsőként fordultam, majd némi szerencsével gyorsan elhúztam az üldözők elöl, mert ők kellemesen lefoglalták egymást. Végül a Sanyi vs. Lázár csatából előbbi került ki győztesen, s onnantól lehetett volna érdekes a dolog, de úgy tűnt, hogy így sem tudja tartani velem a tempót, ami megnyugtató volt bár, de ez kevés volt a bajnoki ezüsthöz. Cserébe, a kerékcserék után Gyuracell kolléga kezdett megérkezni rá, s itt megint az volt a reményem, hogy meg is előzheti esetleg őt. Mivel ha jól számoltam, pontegyenlőség alakult volna ki, ha Sanyi csak 3. helyen hozza be a gépet, ami a győzelmek száma miatt nekem kedvezett volna (2 vs. 1). De sajnos Gyura sem teljesítette be az én nagy reményemet, miközben én megmaradtam a biztonsági autózás öröménél, így végül egy tökéletes versenynappal fejezhettem be a bajnokságot, de csak a bronzérem jár így a végén. Én örülök neki így is, mert a bajnokság jó volt, bár a saját modomat képtelen voltam rendesen kiautózni az elején, de azért élvezetes volt a legtöbb esetben. Remélhetőleg ezt a vonalat (az élvezeteset biggrin ) viszi tovább majd a TFTC 2.0 is. smile
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Sándor CsihaDátum: Hétfő, 2013.02.04, 22:33 | Üzenet # 27
AMD_ok
Idézet (Neuro)
Mivel ha jól számoltam, pontegyenlőség alakult volna ki, ha Sanyi csak 3. helyen hozza be a gépet, ami a győzelmek száma miatt nekem kedvezett volna (2 vs. 1).


16 pont volt kettonk kozt az utolso verseny elott, ez a kvali utan ugye 14 re modosult, ami azt jelenti, ha en 3. vagyok, akkor 2 ponttal a vegen megversz, nem kellett volna a tobb gyozelem sem. En is kicsit bekaksiztam, ahogy jott fel Gyura, de volt bennem tartalek, tudtam volna jobb koroket menni, ha kell. Mivel tul nagy volt Gyura es en koztem a korido kulonbseg, tudtam, hogy legalabb medium gumin van (mondjuk a softot nem gondoltam volna...). A vegere majdnem 4. lett Gyura, megbosszulta magat a lagy gumi crazy Utanad nem is tudtam es nem is akartam menni, csak egyvalamire figyeltem, hogy mogotted vegezzek wink Biztonsagit mentem vegig, es nem kockaztattam meg a medium gumit sem, pedig fel lehetett volna tenni, es ez eleg is volt, gondolvan, hogy tobben elvereznek majd ezeken a kivalo razokoveken, meg a vakondturasos fuvon biggrin


Az üzenetet módosította AMD_ok - Hétfő, 2013.02.04, 22:36
Alezredes
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 124
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Hétfő, 2013.02.04, 22:50 | Üzenet # 28
NeuroBiztos voltam benne, hogy te sem fogod elkapkodni. A te helyzetedben a második hely is tökéletes volt, ha Dani nem esik ki, arra meg nem volt sok esély. biggrin
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
György KocsisDátum: Kedd, 2013.02.05, 01:26 | Üzenet # 29
Gyuracell
Idézet (AMD_ok)
A vegere majdnem 4. lett Gyura, megbosszulta magat a lagy gumi


A nagy lassulásomat az okozta, hogy a 25. kör első kanyarjában az Avast (játék üzemmód ellenére) kidobott az asztalra, örültem, hogy összebírtam szedni az autót... wacko Szóval nem a gumi volt a vétkes, bár nem hiszem, hogy ezen múlt egy esetleges előzés. Amúgy nagyon élveztem a versenyt. Ennél szebben gyakorlatilag nem is alakulhatott volna (na jó lehet mégis biggrin ), kevés gyakorlás ellenére sikerült aránylag a pályát is kiismerni, setupba is sikerült beletalálni, és ezek mellé még sikerült egész stabilan is végigautózni a 28 kört. Egyszóval elégedett vagyok magammal
Remélem következő szezonban több ennyire sikeres futamom lesz, és végérvényesen visszatér a "régi" Gyuracell biggrin
Festőművész
Csoport: Barátok
Üzenetek: 132
Státusz: Offline
 
Dániel KaragityDátum: Kedd, 2013.02.05, 01:42 | Üzenet # 30
KaraDani
Idézet
Remélem következő szezonban több ennyire sikeres futamom lesz, és végérvényesen visszatér a "régi" Gyuracell


bb ok
Csíter
Csoport: Barátok
Üzenetek: 505
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Kedd, 2013.02.05, 10:31 | Üzenet # 31
NeuroÉn amúgy mindkét etapomat lágy gumin teljesítettem. Szerintem ide jó volt. Kicsit vigyázni kellett vele 1-2 kanyarban, hogy ne erőltesse az ember feleslegesen túl és akkor nagyon frankón lehetett rajta gyorsan autókázni az etapok végén is, pedig nem erőlködtem, ahogy pedig a DRM-ben szoktam. biggrin Nem volt az a fajta lassulás, ami néhány pályán előjött, bár 105-110 foknál sosem ment feljebb és azt is ritkán értem el vele. 68%-on végzett a bal első, a jobbos 75, a hátsók pedig 80 felett voltak a végén, azt hiszem 15 kör után. Mivel viszonylag korán cseréltem (még előbb ki akartam menni, csak elfelejtettem nyomni a pit kérést, úgy meg voltak már poblémák biggrin ), hogy a könnyebb autóval menjek hosszabb etapot.
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Vasárnap, 2013.02.10, 22:47 | Üzenet # 32
Neuro2013.02.10 - HWC Cadwell

A HWC első versenynapja... hát, mit lehet mondani. Állat volt! Keményen odarakta mindenki a gépet a hotlaps-ra, rég láttam ilyen körszámokat. Meglepődtem volna, ha nem egy BMW kerül az élre a kvali után, úgyhogy meg is lepődtem, mert nem egy BMW került oda. biggrin
A 914 is bizonyított, Rolával a pilótaülésben. Én se futottam rossz időt, de azért egy negyedik hely csak befért. Két BMW meg az egyik 914 előttem... sok jó nem nézett ki a rajtnál, mert tudtam, hogy egyenesben mindegyik gyorsabb.

De azért az első rajt jól sikerült, a helyem megtartottam. Közvetlenül Sanyi mögött autókáztam, míg DT és Rola kicsit elhúztak az élen. A harmadik körben azonban Dawe behibázott, így leesett ívről, ketten megelőztük. Aztán persze elnyomorékoskodtam még ugyanabban a körben a hátsó szűk sikánt. Konkrétan felraktam az autót a palánk mellé a dombra. Forgalommal szembe... nem volt mit tenni, meg kellett várni, míg elmegy mindenki. Aztán elkezdtem taposni neki. Láttam nincs nagy baj, még volt idő felzárkózni. Nyilván elúsztak a dobogós helyek, de annyi baj legyen. Mögöttem Zoli, előttem Barna. Barnát viszonylag gyorsan megelőztem, aztán szépet ugrottunk előre mindannyian, amikor Gyura és Ádám összeakadtak az ugrató előtt. András került így elém, viszonylag nagy távolságra és eleinte nem is nagyon sikerült közeledni hozzá. Őt nem emlékszem már hol sikerült lehagyni, de végül utolértem, azt hiszem ő is hibázott. Majd előttem elszállt még Zsolti is, aki nagyot csatázott Mátéval, de végül alulmaradt. Kezdtem nyomni neki, mint a barom, mert éreztem, hogy fogytán az idő, de druszámat nem tudtam már beérni. Érzésem szerint ő egy kicsit inkább biztonságra is ment és nem volt akkora köridőelőnyöm. Nem is volt elég, így végül 5. hely. Nem volt rossz, de kicsit sajnáltam, hogy kiestem a darálóból.

A második verseny rajtja valami elképesztő volt. Féltem az elején, hogy huu na itt mi lesz, ottmaradunk mind az első kanyarban. De nem így történt. Zoli a célvonalon kezdte nyomni az élen, de a mögötte lévők nem igazán reagálták le jól, mert nagyon rájuk estünk. András volt előttem, de nem akartam végül bevágni mellé, inkább fékeztem kicsit. Az első kanyarokban olyan gyönyörűen eljöttünk, hogy álmodni se lehetett volna szebbet. Ennyi különböző autóval és stílussal ez majdhogy nem is szerepelt az általam elképzelt forgatókönyvek között. Le a kalappal mindenki előtt, komolyan!
Na lényeg, hogy igazi gyilok következett, centikre egymástól. Azt se tudom mikor ki volt előttem-mögöttem, annyira kellett figyelni és vigyázni egymásra meg a saját autómra.
Lényeg a lényeg, végül előre keveredtem valahogy megelőzve Zsoltit és Ádámot is. Mögöttem Rola már nagyon nyomta az iparosmunkát, úgyhogy menekülni kellett. Reménykedtem, hogy előbbiek ketten feltartják elég ideig és egérutat nyerek. Ez viszonylag így is történt, de a 6. körben csak megkaptam magam mögét a 914-et. Elkezdett közeledni, de nem túl gyorsan, mire belehibáztam és akkor jött egy nagy ugrás. De aztán Rola is hibázott egyet, amivel ismét nyertem egy kicsit. Komoly pszicho-csata volt, hogy vajon beér-e nem ér be és addig is ki feszíti túl a húrt? Végül beért egy másodpercen belül, de igazán támadni sehol nem tudott. Ahol közel volt, ott nem nagyon volt alkalmas a hely, az egyenesekben meg sikerült jól kigyorsítani. Végül persze az utolsó körben csak belehibáztam egyet, az ugrató előtt elfékeztem magam. Szerencsére pályán tudtam maradni, mert ha leesek, akkor bizony el kellett volna engedni a Porschét. De nem így történt és volt annyira szűk a hely, hogy Rola nem tudott mellém bevágni, mert belső íven voltam. Az út pedig nagyon szűk utána, így épp' hogy de megúsztam. Nagyon minimális különbséggel értünk be egymáshoz képest a célba.

Szóval jó kis élvezetes futamok voltak. A fordításos rendszer és a különböző autók és pilóták ellenére se nagyon történtek kaotikus dolgok. Visszanézve a replayt, láttam 1-2 necces szituációt, amire azért oda kell figyelni néhányaknak legközelebb, de összességében remek, tényleg színvonalas versenyeket sikerült futni. Ilyenkor a viszonylag kis létszámot ez számomra maximálisan kárpótolja. smile
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Vasárnap, 2013.02.10, 23:14 | Üzenet # 33
WolfEbből egy hozzáértő igazán összerakhatna egy-(két) videót. wink
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Hétfő, 2013.02.11, 13:22 | Üzenet # 34
MobyDickjó kis összefoglaló lett ok

900° & 720° maniac
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
Roland KovácsDátum: Hétfő, 2013.02.11, 18:08 | Üzenet # 35
KoRolaEz egy színvonalas futam beszámoló volt Máté szemszögéből. Tényleg jó lenne egy "highlights video" de sajnos én sem vagyok jártas ezen témában. A létszámmal szerintem nem volt gond, persze jó lenne ha többen lennénk és nem sűrűbben.
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 257
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Szerda, 2013.02.20, 00:07 | Üzenet # 36
NeuroHWC Grobnik... jó volt, csak igazából már elfelejtettem mi történt... xD Arra emlékszem, hogy az első futamon elváltottam magam, így lemaradtam Roláról és ez megpecsételte a reményeimet a győzelemre... a másodikon meg elrepültem T1-ben, ami miatt megelőztek ketten, abból egyet sikerült visszaelőzni és így ismét második lettem... azóta meg az M1 kimosta az agyam. biggrin
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Vasárnap, 2013.02.24, 20:59 | Üzenet # 37
WolfHWC BASKERVILLE.

Nem tudom, hogy visszafogjam magam vagy inkább adjam ki. angry2
Időmérő azt kell mondjam, hogy biztos 2. hely lett nem meglepés Roland 1. és 3.Máté.
Na de a verseny. Első verseny egy kicsit bemozdultam a piros lámpánál mert hál istennek emelkedő a célegyenes és elkezdett gurulni a kocsi hátra. Mi baj lehet felengedtem egy kicsit a kuplungot err már jött is az üzenet, hogy jó lenne ha majd belátogatnék a boxba úgyis régen jártam arra. Máté megkegyelmezett rajtam és csináltunk egy restartot. restart után minden sima volt Rolanddal szépen otthagytuk a mezőny amikor sikerült hibáznom egyet és Máté máris előttem volt. Elkezdtem ismét nyomni és még utol sem értem Mátét már akkor sejtettem, hogy nem lesz egyszerű eset. Hát nem volt. Az ugratónál egy párszor mellé értem de inkább visszasoroltam mert elég érdekes volt az a féktáv de aztán csak ott bujkáltam mellette a vesztemre. Az még a kisebbik probléma lett volna, hogy egy kicsit kicsúszok na de a HOMOK. Ahogy kell szépen meg is fogott Máténak meg csak integedhettem. A végén még sikerült Dávidnak a célegyenes ráfordítóján keresztbe fordulnia előttem de olyan szinten, hogy meg kellett állnom és azért fifikás volt mert úgy helyezkedett, hogy ne tudjak elmenni mellette és nem is akart elengedni (szerintem nem volt szép dolog) így maradtam a 4. helyen.
2. verseny 5. helyről indultam. A rajt sima volt azt hiszem Gyuri volt előttem és egy pár körön követtem is igazából nem is emlékszem, hogy mentem el mellette. Egész gyorsan felkerültem a 2. helyre viszont Sándor már nem adta olyan könnyen magát de szerintem Ő is tisztában volt vele, hogy a 914 ellen most nem sok esélye van ezen a pályán és ott is hagytam pár kör múlva. Roland ekkor még kettővel volt mögöttem amikor szerintem hibázhattak előtte mert rögtön mögém ugrott és már a 2. helyen volt. Mentünk vagy két kört ebben a felállásban amikor ugrató után ismét kicsit sok lett csak most nem ragadtam bele a homokba. Elment mellettem Roland aki ezzel feljött az első helyre és még megelőzött Sándor meg Máté is. Ők egész jól elvoltak egymással és így gyorsan mögéjük értem amikor Sándor hibázott és így elmentünk mind a ketten mellette. Ismét összetalálkoztam Mátéval és már előre féltem, hogy mi lesz ebből. Püföltem hátulról ahogy tudtam hátha hibázik de nem sikerült zavarba hoznom viszont a hátsó hosszú egyenesre jobban fordultam rá és így át is vettem tőle a 2. helyet. Azt hiszem 2-3 kör lehetett még hátra és távolodtam is tőle így egy kicsit megnyugodtam de nem kellett volna mert ez után jött a fekete leves. Utolsó kör célegyenes ráfordító talán kicsit el is fékeztem vagy csak simán elóvatoskodtam és meg is lett a baj. Lecsúsztam a fűre bele a homokba és ezzel sikerült az utolsó cm-en eldobnom a 2. helyet.
Na röviden tömören még melegében ennyi.


Az üzenetet módosította Wolf - Vasárnap, 2013.02.24, 20:59
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Vasárnap, 2013.02.24, 21:57 | Üzenet # 38
NeuroA legparádésabb az egészben, hogy mivel én is nyomtam neki, mint az atom, én is leestem Zsolti mögött a fűre... na mondom ennek annyi... de én még szűken vissza tudtam rántani, aminek az lett az eredménye, hogy kocsi keresztbe, irány a fal... de mivel Zsoltit megfogta a homok, még így is meglett a lepattanó. Szó szerint. Nagy volt, szétröhögtem magam. biggrin
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Vasárnap, 2013.02.24, 22:06 | Üzenet # 39
WolfDawe keresztebe előttem.



Befutó homokon, falon. smile



Csatolások: 8033525.jpg(129Kb) · 6935485.jpg(167Kb) · 2430431.jpg(147Kb)
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Vasárnap, 2013.02.24, 22:29 | Üzenet # 40
NeuroNa lőttem egy sorozatot én is, hogy egyértelműbb legyen. biggrin







Csatolások: 9832884.jpg(549Kb) · 4392570.jpg(522Kb) · 9827961.jpg(521Kb) · 0027914.jpg(499Kb)
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Dávid ÁbrahámDátum: Vasárnap, 2013.02.24, 22:48 | Üzenet # 41
Tigerboot
Idézet (Wolf)
A végén még sikerült Dávidnak a célegyenes ráfordítóján keresztbe fordulnia előttem de olyan szinten, hogy meg kellett állnom és azért fifikás volt mert úgy helyezkedett, hogy ne tudjak elmenni mellette és nem is akart elengedni (szerintem nem volt szép dolog

Ezen még mindig szakadok xDDDD ne röhögtes már azért ennyire "úgy helyezkedett", ott állt meg rúgattam volna éppen a hátra fele, hogy ne legyek íven erre belém jössz onnantól kezdve már fölösleges volt hátra menni adjad neki előre azt kész biggrin arról nem tehetek, hogy nem nyomtad neki időben...
Továbbra is szakadok! xDDD


O==00==O
Dr. Keresztbemegyek
Csoport: Barátok
Üzenetek: 267
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Vasárnap, 2013.02.24, 22:53 | Üzenet # 42
WolfNyomtam volna csak közben az a fos is lefulladt.
Egyébként nem akartalak ezzel megbántani akkor így jött le. Utólag visszanézve valóban nem kellet volna ezt leírni. Még egyszer bocs.


Az üzenetet módosította Wolf - Vasárnap, 2013.02.24, 23:06
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Vasárnap, 2013.02.24, 23:16 | Üzenet # 43
NeuroNem kötözködésképpen, de miután belecsapódtál Dawe autójába, miért kezdted el padlógázon toligatni? biggrin Finoman szólva komikus látvány, most megnéztem, mert kíváncsivá tettetek. biggrin
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Vasárnap, 2013.02.24, 23:20 | Üzenet # 44
WolfNe rugdossatok már. Az előbb már meghunyászkodtam. cry
Talán próbáltam haladni tovább csak aztán még össze is akadtunk + még le is fulladt az a fos. tommy
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Vasárnap, 2013.02.24, 23:50 | Üzenet # 45
NeuroEzért írtam, hogy nem kötözködésképpen... csak nem értem a mozdulatot. Előtted áll keresztben egy autó, aminek épp az imént mentél neki. Miért toltad még tovább előre? Másik autón keresztül általában elég nehéz "haladni tovább"... wacko Legalábbis az én replayemben nem összeakadtatok, hanem azért fulladtál le, mert az álló autónak nyomtál padlógázt.
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Roland KovácsDátum: Vasárnap, 2013.03.03, 21:22 | Üzenet # 46
KoRolaHWC Oulton Park Forest GP

Kvali:
Nagy reménnyel indultam neki a versenyhétvégének. Tudtam, hogy időmérőn jó lehetek a hotlaps alapján. Azt azonban Én sem gondoltam, hogy ennyire simán megy majd a kvalifikáció. A 914-esek nagyon jól mentek a pályán , voltaképp csak ők lehettek rám veszélyesek. Főleg úgy, hogy 2 új 914-es pilóta is bekapcsolódott a bajnokságba. Viszont sikerült egy nagyon jó kört futnom így biztososítottam magam a poleban.

Race1:

Hát sajnos erről sokat nem tudok írni. Ugyanis az elejétől a végéig majdnem élen voltam. Annyi viszont mégis történt, hogy sikerült elbénáznom a megszerzett előnyömet egy technikai hiba miatt (Windows). Sikerült lefulladnom a pálya közepén és reménykedtem abban, hogy senki nem fog eltalálni. Így is lett, viszont Zsolti megelőzött de gyorsan utána tudtam eredni és vissza is tudtam előzni. Összességében elégedett voltam a teljesítményemmel. Főleg úgy hogy a futam alatt is sikerült egy 1:05 elejét futni.

Race2:

A második futamon a fordított sorrend miatt az utolsó helyről indultam! A felvezetős 1Kör után már mindjárt repülő rajtot vettem: És már a célegyenes elején sikerült elmennem Zoli és Peti mellett. Majd első kanyar után haladtam tovább amikor sikerült a pálya széléről elugratnom(elég látványosra sikeredett) amit sikerült megfognom nagy nehezen. Haladtam tovább, előttem András volt, Ő viszont elég előzékeny volt és a célegyenes ráfordító előtt sikerült "kifékelni. Előttem Máté és Roli voltak nagy csatában, pár kör alatt ott voltam mögöttük. Igaz volt két "előzés" Dávid és Dani állt a célegyenesben így két helyet előre ugrottam megint. Majd Gyuri settenkedett vissza a kavicságyról mögém, így még egy helyet előre ugrottam. Következett a nagy falat Máté. Bár őt balszerencséjére sikerült megelőznöm. Ugyanis Roli hibázott előtte és próbálta megúszni a karambolt. Én viszont lecsaptam az első adandó lehetőségre. Elmentem Főni mellett. Majd következet Roli. Őt ugyanolyan szituban előztem meg mint Mátét. Csak Ő Barna hibáját próbálta elkerülni.Aminek majdnem ÉN is megihattam volna a levét. A két autó között sikerült átsuhannom. Utána következett Sándorunk. Igaz közte és köztem viszonylag nagy volt a "gap" de sikerült ledolgoznom pár kör alatt. Majd egy szép körbeautózással sikerült magam mögé utasítani. ÉS akkor elindulhattam Zsolti után, szabad pálya és körülbelül 10sec-es hátránnyal mögötte. Adtam amit bírt a gép de úgy igazából sokat nem tudtam rajt hozni(2-3sec). Majd meglepetésemre Zsolti is hibázott elől és sikerült elmenni mellette. A futam fennmaradó részén már nem hibáztam és sikerült megnyernem a 2. futamot is!

Röviden tömören így történt ez a hétvége az Én részemről! Jó volt a futam, soha ennél rosszabbat. Köszi srácok !!
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 257
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Hétfő, 2013.03.04, 11:52 | Üzenet # 47
NeuroBár nekem is ilyen jól ment volna, de megszenvedtem a keresztbemenő sorstársak kikerülését. Azaz, csak próbáltam kikerülni őket, ami mindkét futamon autó eldobásában végződött, míg ők mindkét esetben összeszedték végül az autót... szegény Ferka (vagy inkább szegény én), ha elindul a hátulja, akkor nagyon nem akar egyenesbe jönni többé. biggrin

Pedig a kvali nem lett olyan rossz, bár egyértelmű volt, hogy a 914-ekkel nem fogok bírni. Meglepő módon viszont más nem került elém, pedig a hotlaps alapján lehetett volna rá számítani. Az időm nem volt rossz, de lett volna még az autóban, csak kiautózni nem egyszerű, meg aztán főleg folyamatosan hozni még annyira sem.

Jó csatáim voltak, Zolival mindkét versenyen megtaláltuk egymást, bár sajnos mindkétszer alul maradtam. De nagy volt, oda-vissza előzgettük egymást. Volt 1-2 kocc, de nagyon jó volt. smile
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Hétfő, 2013.03.11, 15:30 | Üzenet # 48
NeuroHWC zárófutam, Champignac

Túlzás volna azt állítani, hogy izgalmasan alakult a hotlaps, lényegében az volt a kérdés, hogy melyik 914-nek sikerül a legjobban... én az első gyakorlásomon futottam egy használható időt, amit később megközelíteni sem tudtam, majd a héten el voltam foglalva a tls-sel, amit a vasárnapi eredmények kiíratására már élesben akartam használni. Alig tudtam le valaminél több kört így a kötelezőnél és láttam, hogy ennyiből elég nyugodt lehetek a kvalin, mert nem sok keresnivalóm lesz a TOP5-ben sem.

Sajnos a megjelenő "tömeg" még jobban elszomorított, kemény 7 fő állt neki kvalifikálni. Bármilyen szép időt is autóztam végül össze az olasz csodámmal, így is csak 5. helyre volt elég az egy szem BMW és Gyura Alfája előtt. A Porschék mind elvertek, bár erre számítani lehetet. Mindenesetre úgy éreztem, hogy az utolsó pillanatban csak találtam egy kis pluszt, ami versenyen még jól jöhet. Az viszont egyértelmű volt, hogy Korolát nem fogom utolérni, mert ahhoz minimum egy első és egy második hely kellett volna. Sok szerencsém volt már a kupa során, de ez nem tűnt reálisnak.

Első verseny rajtjánál arra számítottam, hogy a 911-et erőből meg fogom tudni előzni, hát ez nem sikerült... cserébe legalább lekoccoltam kicsit az első kanyarban, hogy érezze, hogy jövök. biggrin
Kemény vonatozás kezdődött pár körig, de aztán egy picit hibáztam és kiestem szélárnyékból. Mögöttem a BMw és az Alfa lemaradtak, előttem elhúztak kicsit a többiek, majd Peti is hibázott a 911-el és mögém esett vissza. Először reménykedtem benne, hogy nem ér utol, de gyorsabb volt, így komoly csatába keveredtünk. Erőből nem tudott elmenni, ahol meg esélye lett volna, ott igyekeztem zárni. Volt 1-2 necces eset, amikor összeértünk és aminél nem tudtam eldönteni, hogy vajon ő fékezett későn és beesett szűkre vagy én zártam későn a kaput, de végül nem volt gond. 1x majdnem meglett, akkor kiszúrtam, hogy túl rövidet akart fékezni, így elengedtem belsőn és keresztbekanyarodva megtartottam a helyet. Ment ez így jó darabig, végül az utolsó előtti körben megelőztük mindketten Zsoltit, aki eldobta a kocsit célegyenes előtt. Ezzel már dobogós voltam, amit éppen csak sikerült megtartani egy megcsúszással és egy elrontott célegyenesráfordítóval az utolsó körben.

A második verseny is keménynek ígérkezett, ezúttal két 914 indult mögöttem. Nem volt bennem kérdés, hogy csak idő kérdése, míg megelőznek, de nem gondoltam volna, hogy a célegyenesben olyan simán megy el Dani, ahogy elment... sokkal jobban tudták venni a ráfordító kanyart (gyakorlatilag mindenki), mint én, de utána csak nézem, hogy mintha nem is egy osztállyal versenyeznénk. A célegyenesvégi kanyar kicsit necces volt, nem láttam a féktávot, előttem-mögöttem autók... sikerült keresztberakni az autót és úgy befékezni, így nem lett nagy baj, bár beestem a sűrűjébe. Dani elment, rá nem sokkal Zoli is. Próbáltam tartani a lépést velük, de nyilvánvalóan nem sikerült, bele is hibáztam az első lejtös kanyarban, ahol Zsolt is hibázott, így ismét mögém került. Ezzel végérvényesen megpecsételődött számára a bajnoksági helyezés, ugyanis neki még lett volna esélye elém kerülni, de már az első versenyen is több pontot szereztem nála, így egyértelmű volt, hogy neki nyernie kellene, nekem meg idő előtt kiesni (nem számoltam utána, lehet, hogy már ez is kevés lett volna).
Na lényeg, hogy gyorsan visszakászálódtam a pályára, aztán már nem emlékszem hogyan került Peti megint mögém, de őt is megelőztem. Nem tartott sokáig, talán 2-3 körig, aztán végül visszaelőzött. Valahogy nagyon sokat küzdöttem a géppel. Peti kicsit el is húzott, de aztán megláttam a tükörben Zsoltit, úgyhogy rögtön megtáltosodott az olasz csődör alattam: jöttek zsinórban a 21-es idők. Sajnos ez nem volt elég, hogy jobb helyezésre váltsam, de a 4. hely így megmaradt.

Ezzel a bajnokságban 2. hely, Zsolt előtt, Rola mögött. Igazán harcos kis futamok voltak, az egyik legjobb csatámat is mindenképp innen számolom.
Gratulálok a résztvevőknek, különösen Rolandnak és köszönöm a részvételt és a fair hozzáállást mindenkitől!
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Dániel KaragityDátum: Vasárnap, 2013.03.17, 21:53 | Üzenet # 49
KaraDaniMivel rFactoros "pályafutásom" során szerintem ez volt eddig a legrosszabb versenyhétvégém (legalábbis végig úgy éltem meg közben is) csak írok egy beszámolót biggrin
Vasárnap és hétfőn gyorsan gyakoroltam kicsit, mert kedden mentem szájsebészetre, hogy kiműtsék az egyik bölcsességfogamat. Akkor ment a 19.0 és úgy tűnt van még benne pár tized biztosan úgyhogy nyugodt is voltam. Aztán kedd után 2-3 napig elég magas lázam volt még mindig antibiotikumot szedek, meg eddig cataflamon éltem orvosi előírásra. Úgyhogy a hetem nem volt túl rózsás, de mi baj lehet lázam már nem volt pár napja, nem is fáj már nagyon jó lesz. Hát ehhez képest olyan tompa voltam a volán mögött mint még soha, tegnap este gyakoroltam kicsit, de az is borzasztó volt. Quali-ra úgy voltam, hogy ekkora forgalommal ami várható egy top 5 legyen, egy két FWD úgyis le lesz rajtolva aztán akkor nem lesz nagy baj. Hát még ez se jött össze, 6. hely pedig a quali végén volt egy tiszta köröm már nem annyira hideg gumin. Rajt jól indult de sajnos itt össze is akadtam Zsoltival, úgyhogy vissza a mezőny végére. Nembaj nyomjuk majd lesz valami, célegyenesráfordítóban sikerült ezután belefutni egy tömegbalesetbe ami előttem történt, ezt még relatíve jól megúsztam, de eléggé nagy lett már a hátrány hogy értelmes helyezés legyen ebből. Barnát kezdtem támadni, elég kiszámíthatatlanul közlekedett ő is, meg én se voltam a toppon, plusz valamiért nekem elégg laggolt az első futam alatt a játék. T1 ben lecsúszott szélesre előttem, na mondom ezaz, most elmegyek belül kigyorsan, erre beforogtam, a palánkkal szemben le is parkoltam a marasztaló kavicságyban, úgyhogy itt ki is léptem, inkább géprestart, grafika lejebb húz, hogy a 2. futamon ne legyen laggolás legalább. Ez egész jól indult sikerült elkerülni a baleseteket 10. hely környékére gyorsan feljönni. Előttem Neuro, előtte Eszter. Neuro megelőzte Esztert aki számomra érthetelen okból megpróbálta visszaelőzni és elég messziről próbálta meg kifékezni amiből a sikánban lett egy kis buli, én meg bele vágódtam Eszeterbe, ahogy keresztbecsúszott. Neuroval egymásmellett találtuk magunkat, rögnöt feléledtem kicsit, ezaz a régi jókis csata Neuróval, most először csapation belül. Kihasználtam a kis helyzeti előnyömet és megelőztem majd egy kör múlva miután realizáltam mennyire szutyok tempót megyek elengedtem, hogy legalább ő had menjen az élboly után biggrin Innentől sokminden nem történt egy előzés volt még, de a sporttárs ott félreállt, onnantól légüres tér végig. Összefoglalva, a tempóm vacak volt, koncentrálni alig bírtam, és még tán pechem is volt biggrin Sebaj ennél legalább már nincs lejjebb wink


Az üzenetet módosította KaraDani - Vasárnap, 2013.03.17, 21:56
Csíter
Csoport: Barátok
Üzenetek: 505
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Vasárnap, 2013.03.17, 22:20 | Üzenet # 50
NeuroTFTC S2 Valencia, nyitófutam. Mottó: mindig van lejjebb... biggrin

Kvali pont úgy sikerült, ahogy vártam. Biztos voltam, hogy nem ebben a tömegben rakom össze a 18.7-et ami ott volt szektorban, de mindhiába, mert 200 kör alatt se sikerült egymás mellé tenni őket. Második hely nekem bőven jó volt, mert az nyilvánvaló volt, hogy a környéken, meg előttem induló Zolinak az FWD-ben még gondolatban sincs esélye, akármilyen nyomorék vagyok.

Na, erre az első versenyen mindjárt kiderült, hogy a pályán elég vicces a grid, így hát hiába írta a sorrendet jól a játék, a rajtrács nem pont annak felelt meg, mert eléggé el voltak tolva egymáshoz képest a sorok. A rajt jól sikerült, T1 sima liba, mögöttem aztán látom Dani megy vadászni, na mondom itt valaki nem figyelt, mert egyedül nem ilyen béna (és ezek szerint tényleg így volt). Másfél-két másodperces előny azonnal felugrott, de tudtam, hogy nyomni kell, mert a Zolit lerajtoló Gyura valószínűleg nem fogja bírni hosszú távon. Így is lett, de addigra 3-ra ugrott a mp számláló és a továbbiakban nem is akart csökkenni. Nm tudom Zolinak a végére mennyire kellett gumit kímélni, de felment 4 fölé is a gap, bár a végén én kiengedtem kicsit, így a zárásra 2 különbséggel értünk be. Sokat a versenyből nem láttam, viszont a második... az izgalmasabb volt.

Ugyanis a rajtsorrend nyilván itt is megkavarodott, ezúttal hátrányom lett belőle. Biztos voltam benne, hogy az FWD-kből előttem néhányat így is átugrok, ami nem is volt probléma, talán csak a Honda maradt előttem. Erre a hideg gumin elrontottam a T1-et, zsupsz be szűkre a homokba. Még az volt a szerencse, hogy lendületben maradtam, de nem lett belőle fal, így sérülésmentesen tértem vissza a pályára. Már ha az idegsejtjeim amortizálódása nem számít. biggrin
17. hely, csodálatos kilátásokkal. 1-2 autót gyorsan átugrottam, majd némi kavarodás alakult ki célegyenes ráfordítóban, amit Danival ellentétben én megúsztam, mert ugye a sárga zászlóra figyelünk, ha kivillan... úgyhogy láttam baj van, homokra szélesítve kerültem. Itt valahogy gyorsan Danival egymásra találtunk, láttam, hogy ő is felélénkült, gyorsan meg is előzött. Mondom jól van, akkor menjünk és üssük szét a népet, irány előre. biggrin
Úgy láttam védi az íveket, úgyhogy villantottam, hogy nyomjad öcsém, nem támadok, csak tiplizzünk, amit bír a gép. Aztán elhibázta, így visszaelőztem, de talán nem csak hiba volt az, hanem elengedés. Reméltem, hogy jön velem, de annyira nem tudott, így lemaradt, én meg próbáltam felfelé osonni, de nem igazán sikerült elég jelentős köridőkülönbséget összehozni az előttem lévőkhöz. Majd végül a Hondát lenyomtam, következett Zsombor BMW-je, ami viszonylag gyorsan meglett, bár nem vagyok benne biztos, hogy nem értünk össze, amikor kiesett előlem. Ha igen, akkor elnézést.
Aztán nem sokkal később jött Eszter lekörözése, amiből nem jöttem ki valami jól, illetve problémát okozott az is, hogy a végén még 1x megkaptuk őt és a célegyenesráfordítóban nem tudtam merre menjek (szerintem ő se), így otthagytam 1 mp-et, ami nélkül is már esélytelen volt Zsoltiékat befogni. 6. hely. Lehetett volna jobb, de az elejét magamnak köszönhetem...
Kicsit kaotikus futamok voltak, ahogy belenéztem a replaybe, de remélem, hogy akik galibát okoztak, meg akik szenvedő alanyai voltak pl. a játék általi kizárásnak (teszem hozzá, mindkét esetben jogosan), azok tanulnak az eseményekből. Jövő héten Procar. Alig várom. smile
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
TFRC Fórum » TFRC általános témák » Csevegő » TFRC futam beszámolók
Oldal 1 / 41234»
Keresés:

Ma itt jártak
Regisztrált
Copyright MyCorp © 2017 | Honlapszerkesztő - uCoz