Üdv, Vendég | RSS | Facebook

[ Új fórumüzenetek · Fórumtagok · Fórumszabályzat · Keresés · RSS · Csütörtök, 2017.11.23]
Oldal 1 / 3123»
TFRC Fórum » TFRC általános témák » Csevegő » rFactor 2
rFactor 2
Kiss MátéDátum: Szerda, 2012.01.11, 11:25 | Üzenet # 1
NeuroNa... aki megvette, ide küldheti az okosságait, screeneket, sötöbö. :D

Hivatalos letöltési linkek ITT.
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Peter PocsikDátum: Szerda, 2012.01.11, 11:31 | Üzenet # 2
InHellAzért az vicces, hogy i7 870@4.2GHz +GTX460 SLI és nekem kell majd mókolni, hogy ne 1 FPS-el menjen.
2012-ben.. smile
Őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 95
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Szerda, 2012.01.11, 11:33 | Üzenet # 3
NeuroAz kicsit igen... nekem E6500+GTX550ti-vel mindent maxra húzva 30-35fps, ha egyedül vagyok a pályán. Ha pár dolgot leveszek, akkor már 50+ bár több kocsival ugyanúgy leesik 35 köré (bár ez még tűrhető).
Érdekes, hogy HDR pl. sehol nincs, pedig menüben kapcsolható. Meg úgy általában a grafikai előrelépés minimális, bár én szinte biztos voltam benne, hogy a screenek, amiket postoltak PS-ben készültek.
Igazából nem zavar a grafika minősége, nekem megfelel. A problémám inkább az, hogy akkor mi a facért fut lassabban, mint az rF1? wacko Az ment 200fps-t, ez meg 50-et, azért az elég érdekes...
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Peter PocsikDátum: Szerda, 2012.01.11, 11:40 | Üzenet # 4
InHellNa igen, én sem dobtam hanyatt magam a grafikától, de azért klasszisokkal jobb érzés erre ránézni, mint az rF1-re, a menüt kicsit szokni kell, de tetszik.
Este megnézem majd, ha kikapcsolom az SLI-t akkor mivan, de azért nem örülnék ha azzal kéne bénáznom, valahányszor csak rF2-vel akarok játszani.
Őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 95
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Szerda, 2012.01.11, 13:23 | Üzenet # 5
NeuroNa 20 perc tapasztalata röviden:

- grafika nem egy etvasz, hdr nincs még sehol, azért jobb meg szebb, de annyival nem, mint amennyivel lassabban fut
- ffb atomjó
- a három elérhető mod közül a régi és az új formula is elég tré, előbbi azért, mert nem igazán nehéz, mint amire számítana az ember, utóbbi meg sosem tetszett az ISI kiadásában
- a megane mod viszont nagyon jó, az tényleg
- a gumit pillanat alatt el lehet melegíteni egy megpörgéssel vagy elfékezéssel
- eső nagyon komoly, ha eláll, akkor is vizes marad még a pálya és fokozatosan szárad fel
- kormányszög ingame állítható, ami elég korrekt (már amelyik kormánynál lehet)
- az AI hirtelen sokkal értelmesebbnek tűnik

Na egyelőre eddig jutottam, bővebben majd később. biggrin
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Szerda, 2012.01.11, 18:07 | Üzenet # 6
NeuroSLI-ről azt írják sokan ISI forumon, hogy nagyon nem megy.
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Peter PocsikDátum: Szerda, 2012.01.11, 22:30 | Üzenet # 7
InHellSLi nélkül már elfogadható, viszont motorhangom nincs...
Őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 95
Státusz: Offline
 
Fábián RolandDátum: Szerda, 2012.01.11, 23:45 | Üzenet # 8
00roli00CF kell oda, nem fos SLI! biggrin love
Alezredes
Csoport: Barátok
Üzenetek: 147
Státusz: Offline
 
Peter PocsikDátum: Szerda, 2012.01.11, 23:52 | Üzenet # 9
InHellReinstall megoldotta!
Na-na Roli nem offolunk hallod-e! biggrin
Őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 95
Státusz: Offline
 
Fábián RolandDátum: Csütörtök, 2012.01.12, 00:03 | Üzenet # 10
00roli00szkúzi mamma!! biggrin
Alezredes
Csoport: Barátok
Üzenetek: 147
Státusz: Offline
 
Peter PocsikDátum: Csütörtök, 2012.01.12, 17:18 | Üzenet # 11
InHellTegnap nyüstöltem 2-3 órát:
A megane mod nagyon élvezetes, sokat kell dolgozni a jó körökért, viszont nagyon jól kordában tartható.
Nagyon jól lehet érezni a határokat, mikor veszíti el a tapadását.
Ugyanezt elmondhatom a régi formula modról is, az újat csak pár kör erejéig próbáltam.

AI sokkal jobb lett mint rF1-ben volt, de azért pl. monaco-ban 1-2 helyen csinálnak érdekességeket.
Pl. az alagút utáni 'sikánnál' egymás után 4-5 is belecsapódott a korlátba, és kirepült a tengerbe. biggrin
Tulajdonképpen 10-ből jó ha 2 át tud menni azon a szakaszon. smile

Hangok egész jók.
Grafika..hát jobb mint az 1, de azért vannak hiányosságok, nem beszélve az optimalizáltságáról.
SLI ugye korábban már beszéltünk róla, egyáltalán nem megy, sőt csak ront a helyzeten, elég idegesítő csak emiatt a játék miatt előtte mindig kikapcsolni.
1 VGA-val már tűrhetően megy, de fullHD-n mindent maxra állítva igencsak leesik az FPS 1-2 helyen, ami élvezhetetlenné teszi. Motion blur off, shadows mediumra állításával már 50-120 FPS között mozog, úgy már játszható.

FFB: azt kell mondjam nagyon jól visszaadja az autóra ható erőket, amíg a pályán vagy.
Ugyanis ahogy elhagyod a pályát, vagy csak rázókőre mész, irgalmatlanul elkezdi rázni a kormányt, ami borzalmasan idegesítő. Ahogy olvastam fórumokon mások is panaszkodnak emiatt, tehát nem hiszem, hogy csak a G25-el csinálja.
Finomhangolni játékon belül FFB-t nem lehet (legalábbis én nem találtam) egyedül az erősségét, amit default 1.00-ról 0.20-ra állítottam, így kb. megegyezik az ereje rF1 30%-nak kb. Viszont még így is ha rámész rázőkőre, szétrázza a kormányt. angry

Tetszik, hogy belső kameránál a kormány ugyanannyit forog mint amennyit én tekerek.
Tetszik a menürendszere, pl. egy oldalon a kormányt-pedálokat-gombokat-mindent finomra lehet hangolni.

Elég lassan tölti be a pályát, főleg első indításnál.
rF1-ben kb.1-2mp volt, itt esetenként 8-15mp-et kell várni, pedig ez a játék is SSD-n van mint az rFactor1.
~11k-ért csak fanatikusoknak ajánlom, egyelőre túl sok dolog miatt bosszankodik az ember.

Hirtelen ennyi jutott eszembe. wink

Elég gyakran összeomlik-kilép a játék, pl. egy Alt+Tab-nál gyakorlatilag mindig.
Őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 95
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Csütörtök, 2012.01.12, 17:25 | Üzenet # 12
Neuro
Quote
az alagút utáni 'sikánnál' egymás után 4-5 is belecsapódott a korlátba, és kirepült a tengerbe.


xDDD

Az vicces lehetett. biggrin
Nekem is összeomlik néha alt-tabnál, de nem mindig. Azon kívül még sose fagyott meg. Az ffb-re olvastam ma valami megoldást, otthon majd kipróbálom, aztán leírom, hogy műxik-e.
A fanatikus rész viszont szentigaz. Még jó, hogy én fanatikus vagyok. biggrin wink
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Peter PocsikDátum: Péntek, 2012.01.13, 01:40 | Üzenet # 13
InHellA ~11k miatt bosszankodom a legkevésbé. dry
Nekem megérte.

Hozzáadva (2012-01-12, 23:40)
---------------------------------------------
biggrin :D 1080p!



Az üzenetet módosította InHell - Péntek, 2012.01.13, 01:41
Őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 95
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Vasárnap, 2012.01.15, 02:47 | Üzenet # 14
Neuro
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Vasárnap, 2012.01.15, 14:25 | Üzenet # 15
NeuroNa lássuk csak...
Kezdve ismét a grafikánál, mert fentebb azt írtam nem egy etvasz. Végülis 2012-es szemmel valóban nem az, de azért gyorsan hozzá szeretném tenni, hogy szimulátoros körökben az rFactor 2 odaver mindent! Csúcsra járatott grafikával igencsak korrekt látványban lehet része az embernek. A HDR is tökéletesen működik, csak be kellett kapcsolni...
Persze nem árt alá egy kisebb erőmű, hogy ez valóban élvezhető legyen. Nálam egy E6500+GTX550ti párossal egészen addig élsimítással együtt használható maximumon, amíg egyedül vagyok a pályán (25-35fps). De pl. 19 AI-val a rajtnál utolsó helyről indulva még mediumon is leesik 22-25-re, ami már eléggé nem finom, szóval azok a gyengébb pilóták nem fognak örülni, akik viszonylag gyenge géppel rendelkeznek, mert startnál nagyon nagy terhelést kap a VGA és be fog akadni, mint az állat. Abból meg szép rajtbalesetet lehet kreálni.
Procituningot még nem próváltam, de erős a gyanúm amúgy, hogy az AI-k is nagyon sokat fognak, csak online még nagyobb tömegben nem tudtam kipróbálni a játékot.
Az időjárás különösebben nem hat ki a gépigényre és azt is tisztességesen megcsinálták. A HDR mellett egészen jól néz ki a verőfényes napsütés (Monaco pont olyan, mint a videókban), vagy a ködös-esős-trutymós időjárás is. Ezt amúgy menüben konrigurálhatjuk, minden session esetén előre, 5 lépésben. Elég széles a lehetőségek tárháza a verőfényes napsütés és a monszuneső között.
Próbáltam egy 60x időszorzós versenyt, hogy megnézzem az éjjel-nappal átmenetet. Na, az még elég érdekesre sikerült nálam, mert éjjel nagyon szép, nappal is az, de az átmenet eléggé bugosra sikerült mindenféle grafikai hibákkal... ugyanide tartozik egy apróság, hogy az eső hangja autóban kívül-belül tökugyanolyan, márpedig egy zárt kasztnis autóban nem pont egyforma kéne, hogy legyen, pláne a hangerő. A motorzajnak eléggé el kellene nyomnia. De ez persze gondolom könnyen orvosolható, inkább a mod hangjai nem tökéletesek, nem a játék.

Ha már úgyis szóba kerültek a modok. A három mod (ami igazából négy), ami a játékkal jön kellően kidolgozottnak tűnik elsőre. Korábbi véleményemmel ellentétben mondjuk pont a Megane annyira mégse tetszik, míg az öreg GP annál inkább. Utóbbiról azért volt rossz véleményem hirtelen, mert mint kiderült, én egy F3-as géppel kezdtem az ismerkedést, amit elég könnyű volt terelgetni. Na de az F1... az pontosan az a nehézségi szint, amit várna az ember brutál teljesítménytől és szárnyak nélkül egy ilyen géptől.
Gondolom mindenki látott már a neten videót róla, de én csak belinkelném ide azt, amit tegnap sikerült alkotnom Spa-ban vele:

Lásd eőző hsz.

Látszik, hogy elég óvatoska vagyok... nem véletlenül. Iszonyatosan nehéz úton tartani a dögöt. Erős a gyanúm, hogy a többi videóban igen sok helyen mindenféle segítséggel csapatnak úgy, mint az állat, miközben nálam semmi nincs és H váltózok.
300-nál halálfélelem. Minden apró kis gödröcske elrántja a kormányt, ha pedig elrántja a kormányt, akkor baj van. Úgy elszáll a gép, hogy csak a villanyoszlop fogja meg. Szóval egyszerűen nem lehet vele annyira száguldani... persze annál lehetne jobban, mint amit művelek, de még a pályát annyira nem ismerem.

Szóval igen, az ffb tökéletesen visszaad mindent. Az rf1-be átülve innen olyan steril, döglött kormányzást kap az ember, bármilyen plugint is használjon, hogy kiábrándító... ráadásul az ffb-t autónként lehet állítani, az erősségét. Ez megint kellemes dolog. Az viszont kevésbé kellemes és ezt nem is írják nagyon sehol, hogy off track olyan brutálisan szétrázza a kormányt, asztallal, mindennel együtt, hogy csuda. Iszonyatosan túlvezérelt olyankor az ffb. És sajnos ezt nem igazán lehet külön állítani ini-ben sem, maximum annak az árán lehet finomítani, ha cserébe az ffb reakciókból kicsit visszaveszünk. Megmagyarázták egyébként miért van ez: a pályán kívüli füves, homokos részeken a huplik egyelőre ugyanúgy vannak modellezve, mintha aszfalt keménységűek lennének. Remélem ez változni fog...
Az ini fájl buhera amúgy erőteljesen jelen van ebben a játékban is, ha az ember tökéletesen testre akarja szabni magának. 2012 van... azért ezt el kellene már felejteni. Szép-szép, hogy mindent meg tudok csinálni, de ne kelljen már minden szarért turkálni a játékban.
Van ugyan előrelépés pl. a fentebb említett ffb állítása autónként. Vagy ugyanez igaz a kormányszögre is. Mostantól ingame állíthatjuk azt is, illetve a modokban be van állítva egy default a valósnak(?) megfelelően. Ez persze a modderek dolga lesz. Ha meg nem tetszik felül lehet bírálni - nyilván olyan kormányoknál, amik támogatják ezt.
Magát a kontrollert elég részletesen testre lehet szabni a menüben. Alsó-felső holtpont, linearitás, szinte már dxtweak került a játékba. A beállításokat ezúttal itt is több lapra szedték, így könnyebben megtalálhatjuk a kívánt akciókat, amiket gombhoz akarunk rendelni, ez pozitív. 4 játékkontrollert kezel a játék, ami minden extra esetben elég lehet.

No, kontrollerhez tartozik még a kuplung is. Hát... a készítők bevallása szerint a kuplung modellje egy az egyben az rF1-ből van és ez igaz lehet, ugyanis pontosan ugyanúgy lehet bármelyik kocsival váltani kikapcsolt kuplung segítség esetén is kuplungolás nélkül. Ez gáz. Nem kicsit, nagyon. Nincs a piacon olyan szim. jelenleg amiben ez tökéletesen meg lenne oldva, de rF2 még mindig túltesz ezen úgy, hogy egyáltalán sehogy nincs reálisra véve. Váltasz és kész, nem történik semmi ha nem kuplungolsz.
Egy pozitívat viszont tudok írni, mégpedig azt, hogy kisebb teljesítményű autók esetén most már nem lehet padlógázas "gombkuplungos" indulást végrehajtani. Tehát ha valakinek nincs pedálja és gombra rakta a kuplungot, most már egyáltalán nem lesz előnyben vagy ugyanott, mint az, aki pedállal indul. Az autó ugyanis úgy befullad, mint a fene. Gyönyörűen és jól érezhetően lehet viszont csúsztatni és akkor lesz igazán jó a rajt (bár őszintén szólva, automata kuplungolás nem próbáltam, lehet, hogy az is jó és akkor nem szeved senki a pedál hiánya miatt). Ez még az F1-es öreg gépre is igaz. Végre van mégis csak egy kis értelme a pedálnak.

Lehet, hogy ez az új gumimodell érdeme, azt nem tudom. Nyilván részben igen. Cserébe a három bemutató modban mindhárom esetben jól elszúrták a gumit. Nem tudom, hogy ez miért van, mit profitálnak belőle akár a modderek, akár a kíváncsiskodók, de a gumit 2-3 mp alatt 300 fokosra tudjuk hevíteni, ugyanígy le is hűl pillanatok alatt. Spa-ban az egyenesben 300-nál is 27 fokos és meg se moccan a hűmérséklete. A Megane-nal 40-50 közé lehet versenytempóban felmelegíteni, nem tovább - pedig az ideális elöl, 91 hátul 70 lenne. Kanyarokban vagy elfékezett féktávon eléri ugyan a 130-at is, de utána az egyenesben azonnal visszahűl.
Szóval ezt nem tudom hogy gondolták az ISI-nél de elég gáz szintén. És belenézve a fájlokba, egyértelműen nem a fizikai modell a hibás, hanem maga a beállítás. Tehát a melegedés és lehűlés mértéke. Értetlenül állok ez előtt, de már elkezdtem módosítani, hogy kipróbáljam milyen normális esetben.

Ja igen, hát a modding... hiszen a béta alapvetően moddereknek szól. Magának a játéknak a felépítése 90%-ban ugyanaz fájl szintjén, mint az első résznek. A valódi különbség a kész modokban van, hiszen azok egyetlen csomagban érkeznek majd a játékosok gépeire. Viszont van a játékban egy developer mód, ahol mindenfélét ki lehet próbálgatni és ott még nincsenek ilyen csomag fájlok, mindent a régi rendszer szerint használ a játék. Egyfajta játék a játékban dolog ez. Telepítésnél ez a user data könyvtárba kerül, külön grafikai és kontroller beállításokkal.
Itt elérhető a fentebb említett negyedik mod, az rF1-ből is ismert rFTrainer autó. És persze a hozzávaló Joesville Speedway pálya is. Ezek azért kerültek bele így, hogy az érdeklődők ezeken tanulják meg a modkészítés alapjait. Egy jó 20 oldalas doksi mutatja be, hogy mik a lépések. Én magam is elkészítettem ebből a modot, nem volt túl nehéz. Bár tökéletes nem lett, de a pálya sikerült és az autó is, csak valamiért hangja nem volt. Valószínű nem figyeltem valamelyik csomag elnevezésénél.
Na lényeg, hogy itt bármit ki lehet próbálni, a fő játékban nem jelenik meg. Így el is kezdtem turkálni a Megane kicsomagolt cuccai között. Kétségkívül vannak újdonságok és érdekességek, de ezzel itt nem untatnék senkit, akit érdekel és ért hozzá, majd úgyis megnézi.

A pályák és modok mérete amúgy nem véletlenül nem egészen egyezik az öreg rF1-el. Maga a játék alap telepítés és az elérhető bemutató modok bemásolása után nálam kerek 5GB-ot foglal. Ez önmagában nem túl érdekes, de ha mondjuk azt mondom, hogy Mills Metropark pálya az rF1 22 megája helyett immáron 225 MB, akkor azért valamit csak mond arról, hogy mit várhatunk a 2-től. Igen, a bejegyzés elején is ecsetelt grafikai megvalósítást (legalábbis a részletes textúrákat és modelleket mindenképpen).

A gépigény egyébként nagy, szerver esetén is. Egy rF1 dedikált szerver futtatása az E6500-as procimon meg se látszik, konkrétan 0% prociterhelést ad. Ugyanakkor az rF2 dedikált szervere már 15-20%(!)-ot visz el a prociból, ami jelentős különbség. A jövőben erre, ahogy már fentebb is írtam a szerverüzemeltetőknek biztosan fel kell készülniük, mert bár egy négymagos, akár több procis szerver biztosan nem fog köhögni 3-4 futtatásával sem, azért nagyon nem elhanyagolható a különbség. Arról nem is beszélve, hogy természetesen a memória igény is ugrott felfelé, bár az kisebb mértékben, arányait tekintve. Ugyanúgy a default portok is megváltoztak, amin a játék kommunikál, így erre is figyelni kell ott, ahol egyébként ezeken kívül blokkolva van minden más.

Online még nem volt alkalmam részletesebben kipróbálni a játékot,í gy főleg offline nyomogattam, meg a devmode-ot nézegettem meg. Amit kicsit bénának tartok, hogy külön kell indítani mind a hármat. Nem tartom jónak. Ha úgy tartja kedvem akkor nem léphetek át offline-ból online-ba, pedig mennyivel egyszerűbb lenne ugyanúgy csak egy másik menüpontra bökni, mint az első részben.
Így ki kell lépnem, aztán újra elindítanom egy másikat. Béna. Nem hiszem, hogy nem lehetett volna megoldani ingame egy belépési rendszerrel. A devmode még oké, de az online-offline nem. Online ugyanis kizárólag a szerverlista elérhető, semmi más, tehát ott sincs lehetőség visszalépni, hanem ki kell lépni, ha offline akar próbálgatni valamit az ember... 2012-ben szerintem ez is gáz.

De mindent összevetve a tapasztalataim nagyon pozitívak. Lehet, hogy nem írtam le mindent, de most így hirtelen ennyi jutott eszembe. Nem bánom, hogy előre megvettem a játékot. Tudtam, hogy béta, tudtam, hogy lesznek hiábái és igen, vannak még hibái, hiányosságai, tartalom nagyon kevés. De a modderek már hegesztik a modokat, így én is azok között lehetek, akik legelőször kipróbálják azokat, ha elkészülnek. Nekem megérte megvenni most. cool
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Vasárnap, 2012.02.19, 16:38 | Üzenet # 16
NeuroNos, kijött az első major update. Érrtelmes dolgok (player nick, offroad ffb) változtatások vannak benne, állítólag az fps is jelentősen nőtt bizonyos embereknél (nálam szerintem semmit). Az updater nem hajlandó feltenni, de kézzel fel lehet, goto isiforums, mert fejből nem tudom. biggrin
Másik. Két új pályát húztam le, egy kezdetleges Watkins Glent, meg egy Meganes on Sears Point modot, amiben egy Sears Point full course pálya van. Hát apám... mindkettő atomkirályos. Most kezdem élvezni a trutymó Megane-t, mert ezeken nem csinálja azt a buzi random elszállást, mint a gyáriakon. biggrin
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Peter PocsikDátum: Kedd, 2012.02.21, 16:06 | Üzenet # 17
InHellEgyetlen pozitívum a patch óta, hogy nem kell letiltanom az SLI-t ha játszani akarok, de semmivel sem gyorsabb mint single VGA-val, de legalább nem 1 fps-el megy ha aktív az SLI.
Mondjuk gyorsulni semmit nem gyorsult, nálam inkább lassult, mert tegnap eléggé beszaggatott így visszább kellett vennem a beállításokból, így meg elég rondán néz ki.
Nem is láttam, hogy vannak letölthető pályák. happy
Őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 95
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Kedd, 2012.02.21, 17:08 | Üzenet # 18
NeuroEffektive nincsenek. De aki keres, az talál érdekes dolgokat. cool
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Kedd, 2012.03.13, 15:51 | Üzenet # 19
NeuroMid-Ohio rF2 alá wink
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Sándor CsihaDátum: Kedd, 2012.03.13, 19:40 | Üzenet # 20
AMD_okDobhatnál ide pár linket, Főni cool
Alezredes
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 124
Státusz: Offline
 
Dániel KaragityDátum: Kedd, 2012.03.13, 20:35 | Üzenet # 21
KaraDani
Quote (AMD_ok)
Dobhatnál ide pár linket, Főni


Az egész hsz-e ( a smileyt kivéve) link biggrin
Csíter
Csoport: Barátok
Üzenetek: 505
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Szerda, 2012.03.14, 12:44 | Üzenet # 22
NeuroJa, bocs, igen. Kicsit zavaró, hogy a fórumban feketék a linkek és nincs aláhúzva, de nem lehet külön beállítani neki, csak akkor, ha az egész fórumban minden aláhúzott lesz... wacko
Linkek:

Snetterton

BMW F1 2008

F1 2012 beta

Sears Point

Watkins Glen

Plusz az új nVidia driverrel (296.10) már működik az SLI!!
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Sándor CsihaDátum: Szerda, 2012.03.14, 19:45 | Üzenet # 23
AMD_okSemmi gond, ezt is nagyon köszönöm, a hétvégén rájuk nézek. Neked is köszi Dani, nem tudtam wink
Alezredes
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 124
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Szombat, 2012.03.17, 02:51 | Üzenet # 24
NeuroGT1 Nissan béta mod és legújabb game patch már elérhető (ez utóbbi lejön a saját updater-ével is, de a mod nem): LINK
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Péntek, 2012.04.13, 12:43 | Üzenet # 25
NeuroFuji Speedway

Putnam Park
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Kedd, 2012.04.17, 16:37 | Üzenet # 26
NeuroE-Kart + pálya (ha minden igaz).
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Peter PocsikDátum: Kedd, 2012.04.17, 20:36 | Üzenet # 27
InHellJó kis mod, tetszik.
Ma nyertem is egy futamot, igaz csak ketten indultunk :DD
Őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 95
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Kedd, 2012.05.01, 09:58 | Üzenet # 28
NeuroMugello:

isiforums.net/f/showthread.php/5295-Mugello-GP-rFactor2-(ModDev)

Trutymó fórum nem tud normális linket csinálni belőle... a zárójeles rész még a linkhez tartozik.
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Szerda, 2012.05.02, 10:56 | Üzenet # 29
NeuroLamborghini Sesto Elemento GT
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Péntek, 2012.05.25, 14:02 | Üzenet # 30
NeuroKijött a nyócvanötös build. Nem tudom megy-e a built-in updater, mert tegnap bezúztam otthon a rendszert, úgyhogy nálam full reinstall lesz. Mindenesetre frissítették az ISI modok többségét és azokat le kell húzni, mert a 85-össel nem mennek a régiek. Nem tudom, hogy a community modokra ez milyen kihatással van (talán semmilyen, mert az ISI modok se frissültek mind).
Kijött egy új ISI mod is: Formula Masters 2011 - de miért ezt a fosom modern formulát erőltetik vajon??? wacko
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Peter PocsikDátum: Péntek, 2012.05.25, 14:24 | Üzenet # 31
InHellTegnap kipróbáltam a Formula Masters modot és tetszett.
Bár eddig F1 moddal nem játszottam még nem tudom mennyire számít jónak az a mod.
Updater nem megy csak ha leszeded a fájlt és berakod az updates könyvtárba. wacko
Azután a launcherrel lehet installálni.
Megcsinálhatnák már egyébként, hogy automatikusan frissítsen nem tudom miért jó így..
Őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 95
Státusz: Offline
 
Dátum: Szerda, 2012.06.13, 21:11 | Üzenet # 32
Kovi03Valamikor nem lesz valami rFactor 2 fun?
Csoport: Töröltek





 
Kiss MátéDátum: Csütörtök, 2012.06.14, 12:55 | Üzenet # 33
NeuroAzt sajnos én nem nagyon tudok csinálni, mert az én otthoni gépem gyenge ahhoz, hogy rf2-t és szervert is normálisan futtasson egyszerre, csak emiatt meg nem aktiválom még egy gépre a játékot.
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Csütörtök, 2012.06.14, 17:39 | Üzenet # 34
NeuroHmm... ja nem is kell aktiválni elvileg dedikált szerver létrehozásához. De ettől még sajna az itthoni szeró kevés ehhez, ahogy a pc is kevés kettő futtatásához. wacko
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Vasárnap, 2012.07.08, 18:04 | Üzenet # 35
NeuroWorld Class Racinget nyomatom mostanában szórakozásból, Monacóban F2 és F3 gépekkel. Főleg utóbbi nagyon élvezetes, mert annak bírom úgy nyomni, ahogy nem szégyellem. biggrin
10-15 kör után felgumizódik a pálya és onnantól aztán vadállattá válik a cucc. Még az F2-vel is elbírok, de az már kemény dió ezen a pályán (F1 még gondolatnak is sok). Még sűrűn előfordul, hogy falbavágom hirtelen egy félcentis ívről lecsúszás miatt... wacko
Igaz, hogy nem reális, de bevallottan direkt van felgyorsítva a gumizódás még a játékban. Viszont rohadjól érezni a különbséget, na meg az is hasznos, ahogy egyre jobban sötétül a pálya, így tudja az ember, hogy mennyire lehet erőlködni rajta vagy éppen finomkodni, hogy ne repüljön el az autó. Nagy királyság lesz, amikor majd belövik véglegesre és szépen lassan fog történni ez. Csak kár, hogy jelenleg nem csak historic, de semilyen értelmes pálya nincs még (a legutóbbi build óta Mills nálam büdös mód belassult, Monaco meg tök jó). Pedig már mostani formájában is jó volna nyomni rajta valami kis sorozatot. Bár ehhez az is jó lenne, ha többen megvennék. :D
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Péntek, 2012.07.13, 10:09 | Üzenet # 36
NeuroMegjelent a hivatalos Clio Cup! A hivatalos cuccok letöltési linkjét betettem az első hsz-be.
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Péntek, 2012.07.13, 21:19 | Üzenet # 37
NeuroElmaradt Mustang híján fel is néztem onlány, pont befértem egy 30-as szeróra utsónak. Hát... amennyire anno szerettük a szutyok FWD-s wtcc kocsikat, ez most ugyanolyan újnak ható élmény volt számomra. Nagy mezőnnyel, megcsúszás esetén padlóig taposható gázzal, meg ilyenek. Élveztem nagyon. Kvalin 5. versenyen 3. lettem és bár sok akcióban nem volt részem, egyik fazonnal azért harcoltunk egy jót.
Sajnos még nem jön át a felgumizódás, mert már az első körben agyon van gumizva a pálya a kvali miatt, ami ugye normál esetben majd nem így lesz. Bár én elóvatoskodtam az első kört, de még abszolúte nincs rá szükség. Emiatt meg is előztek, de aztán visszaelőztem az arcot.
A Clio fwd mivolta miatt más oldaláról is megmutatkozik a gumi végre. Azt mondom, hogy nagyon tetszetős, pont úgy működik, ahogy várja az ember. Szépen melegszik a verseny folyamán. Mivel csak 10 perces verseny volt, így nem derült ki igazán minden róla, de az első 1-2 körben olyan 70 fok körül elvolt, a 8. végén viszont már a célegyenes végén is 90-nel fordultam. Nagyon faszán lemodellezték a belső levegő felmelegedését, most tényleg megmutatta magát. Csak azt nem értem, hogy ez RWD autóknál miért nem működik normálisan. Mert a Clio hátsó kerekei is elérték azért a 70 fokot, márpedig én a rohadás Megane-nal nem bírom 50 fölé tornászni se elöl, se hátul... dafaq?
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Szombat, 2012.08.04, 10:36 | Üzenet # 38
NeuroMegjött a 101-es build! LINK
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Péntek, 2012.08.31, 10:42 | Üzenet # 39
NeuroBuild 107 manual installer kiadva (hamarosan lesz auto update-en is). Ami igen érdekes a changelogban:

- turbo code
nyam
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Szerda, 2012.09.19, 12:03 | Üzenet # 40
NeuroEgy hasznos link a játékhoz (lényegében ugyanaz, mint a carstat progi rf1-hez, csak webes): http://carstat.net/
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Sándor CsihaDátum: Szerda, 2012.09.19, 17:16 | Üzenet # 41
AMD_okTe Főni, mi az a Turbo Code? huh
Alezredes
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 124
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Csütörtök, 2012.10.04, 13:16 | Üzenet # 42
NeuroKyalami '75
Silverstone '70

cool
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Csütörtök, 2012.10.11, 12:38 | Üzenet # 43
Neurohttp://www.drivingitalia.net/forum....le=4450 - Watkins Glen '70

http://www.drivingitalia.net/forum....le=4451 - Nordschleife '75 !!!

cool
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Szombat, 2012.10.20, 10:49 | Üzenet # 44
NeuroBuild 118 tölthető az auto updaterrel (117-nek mondja magát a readme-ben, de az csak elírás)!

A community hatására elsősorban - sajnos - itt is főleg megint olyasmikkel foglalkoztak, mint pl. grafikai bugok meg hud meg ilyen szarságok, amik engem pl. kevéssé izgatnak, ellenben végre szeretném látni a RealRoad technológiát teljes pompájában... na mindenesetre némi fizikai hack volt most is ezen a téren, meg a turbón is ügyködtek valamit. Bár nem tudom melyik autóban van turbo jelenleg, tudtommal egyikben se.

Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Szerda, 2012.10.24, 11:55 | Üzenet # 45
NeuroLongford 1967.

Ó bakker... ez rF1-es pálya, nem rF2... wacko

Amúgy én mostanában a GT4-es 370Z-vel szoktam csapatni. Szerintem kegyetlen nagy fun a gép. Az egyetlen zártkasztnis eddig, amire azt mondom, hogy na ez valami. A GT1-es GT-R nem jön be, mert valahogy kezelhetetlen, a Clio FWD... a Másik rönyó meg olyan fura, még mindig. '60s F1 után egyértelműen a 370Z jön. cool
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Hétfő, 2012.10.29, 16:11 | Üzenet # 46
NeuroEleinte nem tetszett, most már viszont azon a véleményen vagyok, hogy nagyon szimpatikus az, ahogy az rF2 kezeli a büntetéseket. Ugyanis free practice-en is megrak a játék, mint az atom, ha piros lámpán átmész vagy gyorshajtasz a boxutcában. Ez már csak azért is hasznos, mert beidegződik az embernek olyasmi, amit élesben lehet, hogy elrontana, ha máskor se törődne vele (van ám apropója ennek a megjegyzésnek, de azt majd csak a tftc salzburgingi végeredménykor láthatjátok biggrin ). Egyelőre nem is találtam erre beállítási lehetőséget, de ha már szimulátorról van szó, akkor jól van ez így. Pl. az iRacing se díjazza, ha baromkodik az ember, bár practice-en nem emlékszem, hogy mennyire szigorú.
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Dániel KaragityDátum: Hétfő, 2012.10.29, 16:24 | Üzenet # 47
KaraDani
Quote (Neuro)
Pl. az iRacing se díjazza, ha baromkodik az ember, bár practice-en nem emlékszem, hogy mennyire szigorú.


Privát teszten a box limitet leszarja, de a vágásért úgyanúgy megkapod a slowdont, amiért múltkor reklamáltál is, hogy köcsög biggrin

Én amúgy díjazom ezt, szerintem abszolút hasznos, és örülök, hogy az RF2-t így csinálták meg.
Csíter
Csoport: Barátok
Üzenetek: 505
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Hétfő, 2012.10.29, 20:32 | Üzenet # 48
NeurorFactor 2 Montreal
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Csütörtök, 2012.12.06, 14:02 | Üzenet # 49
NeuroValamikor nyomhatnánk egy funt a Skippyvel Lime Rockon... iszonyú addiktív a cucc... de sokat elmond az is, hogy az F2-vel is nyomtam már egy csomót (én meg a modern formula lol), azt is nehéz letenni... biggrin
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Dániel KaragityDátum: Csütörtök, 2012.12.06, 21:40 | Üzenet # 50
KaraDaniServer ON:

KaraDani
alma

Lime Rock Park All chichane
Csíter
Csoport: Barátok
Üzenetek: 505
Státusz: Offline
 
TFRC Fórum » TFRC általános témák » Csevegő » rFactor 2
Oldal 1 / 3123»
Keresés:

Ma itt jártak
Regisztrált
Copyright MyCorp © 2017 | Honlapszerkesztő - uCoz