Üdv, Vendég | RSS | Facebook

[ Új fórumüzenetek · Fórumtagok · Fórumszabályzat · Keresés · RSS · Csütörtök, 2017.11.23]
Oldal 22 / 32«1220212223243132»
TFRC Fórum » TFRC általános témák » Csevegő » Általános csevegő
Általános csevegő
Kiss MátéDátum: Szombat, 2011.06.11, 11:54 | Üzenet # 1
NeuroIde jöhet minden, de elsősorban az rFactorral, saját versenyeinkkel és a honlappal kapcsolatban!
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Dávid ÁbrahámDátum: Csütörtök, 2013.07.11, 23:39 | Üzenet # 1051
TigerbootMost ez komoly, hogy minden pálya ennyire satnya? Egyszer van valami értelmes azt is elbénázák...

O==00==O
Dr. Keresztbemegyek
Csoport: Barátok
Üzenetek: 267
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Péntek, 2013.07.12, 07:41 | Üzenet # 1052
NeuroDe akkor mismatchet dob a szerver (meg nem sok értelme van, mert úgyis 0.01 a váltási idő a hnt no mis shifts upgrade-del). Bár nem lepődnék meg rajta, ha éppen nem foglalkozna vele senki, hiszen az ilyen bérelt szervereknél nem látod a konzolt, a logokba meg kötve hiszem, hogy bárki is belenéz... bár ilyen erővel bármi mást is át lehet írni, mert practice session-ben sosem dob le.
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Péntek, 2013.07.12, 11:26 | Üzenet # 1053
MobyDickakkor elég csak a HnT-t választani. elvileg megnézik az összes replayt, kérdés hogy erre figyelnek-e majd.

900° & 720° maniac
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Péntek, 2013.07.12, 19:26 | Üzenet # 1054
NeuroErre ugyan nem sok helyen figyelnek... egyedül a VCRC-n láttam még, hogy ezt szabályozzák, ha olyan a mod. De ez a Merci pl. eleve nem támogatja normálisan a H váltót, mert sandrox annyit azért belefaxkodott, hogy ne legyen jó. A Procarba viszont hiába veszik majd meg az akármit, mert akkor se lehet váltani, ha nem engedi fel a gázt (és a DRM-ben se). wink Ennyi legalább van.
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Szombat, 2013.07.13, 13:33 | Üzenet # 1055
Neuro"Viszont arra gondoltam, hogy lehetne havonta egy ligák közti versenyt rendezni. Tehát minden ligából 3-5 fő (nyilván attól függ, hány ligát hívunk meg), és minden hónapban más liga választ mod-ot és pályát. Szervert tudunk biztosítani erre a célra valószínűleg, 20 főset, Hotlaps + Live Timing megoldható. Akár lehetne közvetítést is rászervezni a Simsport TV-nél. Egyelőre még csak ötleti szinten van meg a dolog, ugyanis a fő adminunk most költözik, és nincs net náluk még pár hétig. De addig elkezdhetjük a szervezést. Már ha érdekel titeket."

Gondolom érdekel. biggrin
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Szombat, 2013.07.13, 17:06 | Üzenet # 1056
Wolf
Idézet (Neuro)
Gondolom érdekel.


Ez szerintem függni fog a választott modoktól.
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Roland KovácsDátum: Szombat, 2013.07.13, 18:41 | Üzenet # 1057
KoRolacsak ha no assist
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 257
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Szombat, 2013.07.13, 20:35 | Üzenet # 1058
MobyDicklesz itt akkor F1, WTCC, meg minden. viszont ha mi nem megyünk F1/WTCC-re, ők meg nem jönnek Historicra, akkor sok értelme nem lesz az egésznek. kérdés, hogy végül milyen modok lesznek, meg remélhetőleg olyan "pályák" nem lesznek, mint a Retroban.

900° & 720° maniac
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Szombat, 2013.07.13, 20:55 | Üzenet # 1059
NeuroSzerintem adott esetben a WTCC még belefér egy ilyen ligák közötti fun futamba (főleg, ha úgyis csak havi egy alkalom lenne), de a modern formulában egyetértek, maradjunk a zárt kasztninál.
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Dániel KaragityDátum: Szombat, 2013.07.13, 22:05 | Üzenet # 1060
KaraDaniÉn bevállalnám simán a modern formulát is. Nem bánom ha van egy kis változatosság smile Inkább mint a wtcc-t tongue
Csíter
Csoport: Barátok
Üzenetek: 505
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Vasárnap, 2013.07.14, 10:47 | Üzenet # 1061
NeuroNyilván, ha valaki szeretne, én nem állok elé, csak errefelé az alapfelállás az szok lenni, hogy pfejj. biggrin
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Vasárnap, 2013.07.14, 13:42 | Üzenet # 1062
MobyDickszinte biztos hogy modern F1-ben nem tudnék normális kört menni, viszont a modern F1-esek meg historicban nem lennének vitézek. nagyjából kiegyenlített lenne a dolog, mindenki a kedvenc modjaival futná a legjobb köröket. bár van egy olyan gyanúm, hogy historicról modern akármire átnyergelni könnyebb, mint modernről historicra.

900° & 720° maniac
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Vasárnap, 2013.07.14, 14:03 | Üzenet # 1063
NeuroHa valaki tud autót vezetni rFactorban (autót, nem elbalfaszkodott modokat), az szerintem akármit elvezet kis szokással. Mindenesetre az R-FGT-sek is elsősorban zárt kasztniban gondolkodnak, nem open wheelerben.

Amúgy az F1 még elméletben is tényleg sok lenne, azt nem lehet egyik napról a másikra megszokni. Még az egyedüli körözést csak-csak, de magát a versenyt már nem hiszem, hogy hip-hopp sikerülne. Az alsóbb kategóriák meg dögunalmasak. biggrin
WTCC-vel azért nincs bajom, mert ott legalább van hátsó hajtás, bár némelyik mod eléggé elbaszott...

Meg egyáltalán, nem kell ezt olyan vérkomolyan venni (amúgy is még csak elmélet). Kis ismerkedés másokkal meg más autókkal még nem okozott senkinek túl nagy traumát. biggrin Legrosszabb esetben nem lesz belőle semmi, de legyünk konstruktívak - kivéve az F1-et. xD
Tulajdonképpen a mostani fun szériánk ugyanez, csak itt senki nem szól bele, hogy mi az aktuális mod. biggrin
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Vasárnap, 2013.07.14, 14:22 | Üzenet # 1064
MobyDickaz biztos, hogy létszám lesz, ha sikerül összehozni a projektet. ezzel csak jól jár mindenki.

900° & 720° maniac
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
Dániel KaragityDátum: Vasárnap, 2013.07.14, 14:40 | Üzenet # 1065
KaraDaniEgy ilyennek pont az lenne a lényege, hogy mindenki bevállal olyat is ami amúgy nem a szokványos profilja. Ebből tényleg nem lesz baja senkinek biggrin Ha az F1 liga úgy fog hozzáállni, hogy én csak F1-el megyek mással nem, mi úgy hogy csak historic vagy túra, a wtcc meg úgy, hogy csak túra nem lesz túl sok értelme az egésznek. Nemtudom lehet-e variálni melyik versenyen kik indulnak egy ligából, de ha lehet csak össze tudnánk hozni, hogy mindenen elinduljunk ha már benevezünk. Úgy illene szerintem. Persze ha meglátva a kiírást sok szutyok mod lesz és pálya nem kell benevezni azt kész biggrin

Az üzenetet módosította KaraDani - Vasárnap, 2013.07.14, 14:40
Csíter
Csoport: Barátok
Üzenetek: 505
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Vasárnap, 2013.07.14, 14:46 | Üzenet # 1066
MobyDickígy van.

900° & 720° maniac
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Vasárnap, 2013.07.14, 14:55 | Üzenet # 1067
NeuroEzért írtam, hogy aki akar menni F1-re, annak én nem állok az útjába, tehát ha tudunk állítani mezőnyt, akkor rendben van. Csak alapvetően az annyira távol áll a profilunktól, hogy amúgy nem sok értelmét látom, hogy random odaálljanak olyanok, akik még nem is nagyon mentek vele. Pl. Danit el tudom képzelni, ha nagyon muszáj magamat is (hiszen én funoltam vele offline egész sokat), csak esélyes, hogy zúzda lesz belőle és nem fun. biggrin De ne legyen igazam. Amúgy ebből kiindulva, értelmes szervezéssel F1 biztos, hogy nem is lesz, maximum kisebb formula szériák (hiszen nyilván nem csak nekünk idegen a téma).
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Dániel KaragityDátum: Vasárnap, 2013.07.14, 15:35 | Üzenet # 1068
KaraDaniHát igen azért ilyenre nem szoktak, F1-et meg brutálisan vad dolgokat berakni. Egy 200-300 lovas 7-800 kilós modern formautót viszont azért innen is bárki elvezet, csak kell egy kis gyakorlás. De ha lenne F1 velem lehet számolni, szeretem a kihívásokat wink (bár ha mai lesz DRS-el meg KERS-el arra lehet én is azt mondom, hogy blee nem biggrin ) Ideit úgyis csak úgy lehetne korrektül szimulálni, ha a mezőny negyedének random felrobbanna a gumja, ha nem így van az enm is szimulátor :P

Az üzenetet módosította KaraDani - Vasárnap, 2013.07.14, 15:36
Csíter
Csoport: Barátok
Üzenetek: 505
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Péntek, 2013.07.19, 15:42 | Üzenet # 1069
NeuroÚgy illenék, hogy lassan szót ejtsünk a jövőről is, ami különösen így nyáron elég képlékeny dolog, de most nem is az augusztus lebeg a szemem előtt, hanem inkább az őszi "szezon", ami már a negyedik lesz a sorban.
Jövő héten véget ér a TFTC S2 (aminek a Macau futamára várok minden nevezőt, aki eddig szünetelt ilyen-olyan okból, mert nagy fun lesz biggrin ) és azt szerintem jobb, ha leszögezzük már most, hogy egyáltalán nem tervezem semmiféle folytatását. Értve ez alatt azt, hogy kortárs kis túraautós bajnokság a jövőben egyáltalán nem lesz a TFRC-ben.
Tudom, hogy ennek a döntésnek lesz/van ellentábora, ami az "állomány" változásához is vezethet, de ez egyelőre elég konkrét terv. A jövőben alapvetően kétheti rendszerre szeretnék átállni és egyszerre csak egyféle bajnokságot/sorozatot futtatni egy időben, ami így egyértelműen kiejti a kis túrát a halmazból.
Indoklásképpen elsősorban az elvert szabadidőmet tudom felhozni, mert egyszerűen ennyi fér bele kényelmesen hosszabb távon (aki nagyon akarja, beleláthatja azt is, hogy ennél többet nem versenyzek egy ideje és önző köcsög vagyok biggrin vagy egyéb dolgokat, de ez a lényegen nem változtat).
Ezen kívül az sem mindegy, hogy valójában a TFTC/NGTC egy - félig-meddig - külső nyomás hatására elkészült mod volt (valójában a franc se akart már akkor se túrázni, emlékezzünk csak!), ami végtére is hosszú távon egyáltalán nem váltotta be a hozzá fűzött nagy reményeket (=létszám). Nyilván én kivettem a magam részét abból, hogy a TFTC S2 létszáma elég gyorsan megcsappanjon, de a megfelelő következtetéseket is levontam a történések közben.

Lényeg a lényeg, a jövőben természetesen maradnak/lesznek továbbra is kedvenc historic autóink (HGT, DRM & tsai) és esélyes, hogy felveszünk melléjük modern GT és sportkocsikat is, attól függően, hogy mennyire felelnek meg a többség elvárásának. Sínautók természetesen kizárva, illetve azok is, amik alapvetően máshol, más ligákban már szerepelnek - ez felülvizsgálható, ha számunkra nem megfelelő rendszerben használják őket (pl. HTCC V8) vagy esetleg fizetős ligáról van szó (pl. VCRC GT3).
GT & sport autókról lévén szó, a sprint futamokat szintén úgy akarom eldobni, ahogy vannak (egy óra környékében gondolkodom, mint általában), de azt nem mondom, hogy 100%-osan. Egyébként historicból továbbra is lesznek kisebb kategóriás autók, pl. az Alfa vs Lotust szerintem lehetne folytatni, mert az egészen jó volt. Ezekhez jobban passzol a sprint jelleg.
Mivel az extra segítségek sem hoztak különösebben semmi újat - aki jött, azok 90%-ban kikapcsolták vagy már el is mentek - ezért azt teljesen meg fogom szüntetni. Mivel a jelenleginél (Low TC, ABS, aut. váltó) többet semmilyen külső nyomás hatására nem vagyok hajlandó engedélyezni, szépen visszatérünk a minimálisra, azaz kizárólag kuplung segítség lesz a jövőben, minden kategóriában (esetenként ugyebár az sem = H váltós szabály, a többség már ismeri).

Újdonságnak számít, de ez még nem 100%, csak elgondolás, hogy a jövőben nem lesznek túl hosszú bajnokságaink, csak a kisebb kupákban már látott rövidebb, 5-6 futamos sorozatok. A kétheti futamok miatt eleve már egy ilyen is 2-3 hónap mire lemegy. Egy sorozat elkezdése általában pozitív, utána fele lemorzsolódik, aztán a végén meg szinte már "kényszer". Ez lehet, hogy nem jó meglátás, de a sűrűbb frissítéssel talán kevésbé lankadna a figyelem és kevésbé válna monotonná az egész. Persze az is tény, hogy hosszú távon könnyebb kiismerni adott autókat, de azt nem mondom, hogy nem lehetnek visszatérő autók (sőt). Mivel amúgy nem nagyon vannak bajnokság közben hirdetéseink (idő/energia hiánya), mások se nagyon tudnak a ligáról, ha 1x elindult valami, így viszont többször kerülhetnénk képbe. Már ahol még egyáltalán lehet... obhun ligainfók megszűnt, racingzone olyan-amilyen (leginkább no comment), a fb csoport szintén... most van egy kezdeményezés egy közös magyar rf fórumra, de az még csak a héten indult és egyelőre csodára nem számítok attól sem.

Ami 100%, hogy nem lesz, az a ballaszt és extra pontozási rendszer jelenlegi formájában. Ballaszt lehet, hogy lesz sorozattól függően (de csakis autótípushoz kötve), bár ha végül tényleg rövidebbek lesznek, akkor felesleges.
Nem lesz versenybíróság a jelenlegi formájában sem, mert igazából ez is csak nyűg és amúgy is 90%-ban felesleges (hányszor volt óvás, illetve szabálytalan gyorskörök, ami miatt büntetni kellett?). Itt szintén szeretnék kipróbálni majd egy új rendszert, amiről egyelőre annyit, hogy nem akarom, hogy a VB-nek automatikusan bármit is tennie kelljen, ha egyébként óvás nem érkezik. Tekintve, hogy tagokat is nehéz szerezni és akik jelentkeznek, azokat is "rugdosni" kell sokszor, úgy látom, hogy erre kell valami megoldás.

A liga egyébként továbbra is ingyenes marad. A tagoktól semmilyen tervezett díjat nem szeretnék szedni. A honlap kéthavi 1500 forintját "kell" mindössze fizetnem (+tárhely és no ads), a szerver pedig "ingyen" árammal és nettel megy - még ha köhög is néha kicsit.
És ami szintén nem változik, hogy fafej vagyok és a leírtak nagy részét ellenvélemény esetén is meg fogom védeni és kicsi az esély, hogy bárki nagy befolyást tudjon rajtam gyakorolni (msn és fb kontaktok előnyben tongue ). biggrin
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Szombat, 2013.07.20, 14:46 | Üzenet # 1070
NeuroA kötelező hotlaps körszám 20-ra fog csökkenni azok számára, akik a 107%-on belül vannak. Akik 107-110 között teljesítenek, azoknak marad 50. Ez az 50 pedig szigorú 50, mert boxrajt nem lesz többé, tehát akinek nincs meg, az nem indulhat (ez vonatkozik arra is, akinek a 20 nincs meg). Tekintve, hogy segítségek nem lesznek, a 110%-os követelmény azt hiszem elfogadható cserébe. Amúgy nem hiszem, hogy egyáltalán előfordult, hogy valaki még annyit se teljesített (107 határa előfordult), úgyhogy ez kicsit elméleti jellegű dolog. A cél az volna, hogy a stabilitás meglegyen a lassabbaknál is, mert akkor nem lesznek annyira "veszélyesek" a többiek számára. De ez persze nem csak köridőtől függ.
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Dániel KaragityDátum: Szombat, 2013.07.20, 18:08 | Üzenet # 1071
KaraDaniÚj játékszer a cockpitban, szekiváltó:



Csatolások: 1693577.jpg(384Kb) · 8338844.jpg(289Kb) · 9659272.jpg(414Kb)


Az üzenetet módosította KaraDani - Szombat, 2013.07.20, 18:09
Csíter
Csoport: Barátok
Üzenetek: 505
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Szombat, 2013.07.20, 20:47 | Üzenet # 1072
WolfSzép kis vas darab. smile
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
György KocsisDátum: Szombat, 2013.07.20, 23:27 | Üzenet # 1073
GyuracellPoros a monitor talpa

Nagyon pofás. Valami egyedi(bb) gyártmány amúgy?
Festőművész
Csoport: Barátok
Üzenetek: 132
Státusz: Offline
 
Dániel KaragityDátum: Vasárnap, 2013.07.21, 00:12 | Üzenet # 1074
KaraDaniIgen homemade. Egy iRacerses srác csinált magának aztán amikor elkezdte, rakott PH kormányos topicba képeket, én meg letámadatam, hogy csinálhatna kettőt is akkor már biggrin Elektronikám volt a pedálban, úgyhogy a srác csak a váltót magát csinálta, egy haverom meg bekötötte.
Csíter
Csoport: Barátok
Üzenetek: 505
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Vasárnap, 2013.07.21, 11:10 | Üzenet # 1075
MobyDickez biztos hogy nem fog eltörni! biggrin pofás az egész összhatás.

900° & 720° maniac
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Vasárnap, 2013.07.21, 13:12 | Üzenet # 1076
NeuroNyálcsorgatónak:



cool
Csatolások: 9928142.jpg(639Kb)
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Roland KovácsDátum: Vasárnap, 2013.07.21, 14:05 | Üzenet # 1077
KoRolaKövetkező "mini" bajnokság? cool
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 257
Státusz: Offline
 
Eszter GazsiDátum: Vasárnap, 2013.07.21, 23:05 | Üzenet # 1078
icekid98nemár Főni, már meg is bántam, hogy följöttem...
ha lesz is gépem, tuti kimaradok ebből is, mert van négy ép ujjam, egy görcsölő hüvelykem, meg egy majdnem ütőeres vérzésem, szóval nincs mivel vezetni ezeket a gépcsodákat cry dry
Őrmester
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 38
Státusz: Offline
 
Dávid ÁbrahámDátum: Hétfő, 2013.07.22, 03:58 | Üzenet # 1079
TigerbootVényóc minőségű modern cuccok lesznek akkor nem lesz gond, viszont az a 20 kör lehet sovány lesz. Plusz ha modern vas akkor csak is nagyin csiki-csuki pályán biggrin mert ez most nagyon beadta.
Másrészt pedig jó hogy TFTC menesztve lesz, mostani szemmel ideg gyilkos de nagyon...


O==00==O
Dr. Keresztbemegyek
Csoport: Barátok
Üzenetek: 267
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Hétfő, 2013.07.22, 10:34 | Üzenet # 1080
MobyDick
Idézet (Neuro)
Úgy illenék, hogy lassan szót ejtsünk a jövőről is, ...


jól hangzanak a tervek. így, ebben a formában nem találok benne változtatni valót.


900° & 720° maniac
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
Dániel KaragityDátum: Hétfő, 2013.07.22, 11:24 | Üzenet # 1081
KaraDaniJól kicsesztetek a főnivel biggrin Pedig úgy várta, az elégedetlenkedést tongue
Nekem is szimpi ez így.

A V8-ra meg mindig mondtam én, hogy állat, csak azt nem tudtam, hogy van jó mod is rFactor alá, ez abszolút 5 csillagos. Ezer éve volt, hogy sima practicen együltömben menjek majd 80 kört, de ez magában is marha jó volt. Csiki-csuki pályát V8-hoz meg nem nehéz találni, elég ha csak az élő szériából vesszük az ausztrál pályákat biggrin


Az üzenetet módosította KaraDani - Hétfő, 2013.07.22, 11:24
Csíter
Csoport: Barátok
Üzenetek: 505
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Hétfő, 2013.07.22, 19:24 | Üzenet # 1082
Neuro
Idézet (Tigerboot)
az a 20 kör lehet sovány lesz


Lehet. Akkor majd a 107-et leviszem 101-re.
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Radics IstvánDátum: Hétfő, 2013.07.22, 20:55 | Üzenet # 1083
Wombat
Idézet (KaraDani)
Csiki-csuki pályát V8-hoz meg nem nehéz találni, elég ha csak az élő szériából vesszük az ausztrál pályákat


V8 Adelaide pl. elég jó lenne és ott van a T8 a pályán ami elég nagy sebességű, de egy kis hiba és csúnya vége van biggrin
vagy barbagallo
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 7
Státusz: Offline
 
Dávid ÁbrahámDátum: Hétfő, 2013.07.22, 23:14 | Üzenet # 1084
Tigerboot
Idézet (Neuro)
Akkor majd a 107-et leviszem 101-re.

Akkor jó versenyt. biggrin

Barbagollo az egyetlen olyan pálya amin több mint 300 kört mentem, hogy top3-ban(?) legyek és igen ilyenekre gondolok bár egyszer azért egy Avus még beleférne. biggrin
Más különben pedig egy menet erejéig lökhetnénk egy NASCAR-t is smile


O==00==O
Dr. Keresztbemegyek
Csoport: Barátok
Üzenetek: 267
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Hétfő, 2013.07.22, 23:22 | Üzenet # 1085
NeuroNASCAR-t majd akkor lökünk, amikor F1-et. tongue
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Dávid ÁbrahámDátum: Hétfő, 2013.07.22, 23:28 | Üzenet # 1086
TigerbootF1 már volt szal...

O==00==O
Dr. Keresztbemegyek
Csoport: Barátok
Üzenetek: 267
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Hétfő, 2013.07.22, 23:31 | Üzenet # 1087
NeuroJaa... hogy 1963-as NASCAR-t akarsz... mé' nem ezt mondod. Olyan is van ám rF-hez.
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Dávid ÁbrahámDátum: Hétfő, 2013.07.22, 23:34 | Üzenet # 1088
TigerbootAz is jó bár elég komolynak indul. biggrin

O==00==O
Dr. Keresztbemegyek
Csoport: Barátok
Üzenetek: 267
Státusz: Offline
 
Dániel KaragityDátum: Kedd, 2013.07.23, 01:17 | Üzenet # 1089
KaraDaniA nascar verdák mocsok élvezetesek rendes road pályákon, nem csak ovalon lehet velük menni biggrin Azért egy 650 lovas 4 sebességes H váltós nuku aerós dög elég vicces rendes pályán. Ha van rFactorhoz jó mod, nem lenne elvetendő ötlet watkins glenen mennek az életben is például.
Csíter
Csoport: Barátok
Üzenetek: 505
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Kedd, 2013.07.23, 10:37 | Üzenet # 1090
MobyDickvagy ott a Muscle mod, majdnem Nascar. wink

900° & 720° maniac
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Kedd, 2013.07.23, 12:11 | Üzenet # 1091
WolfNa ez nagyon ügyes volt. cry

LINK
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Radics IstvánDátum: Kedd, 2013.07.23, 14:24 | Üzenet # 1092
Wombatjó nagy f*szkalap volt a motoros
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 7
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Kedd, 2013.07.23, 14:41 | Üzenet # 1093
NeuroVan, akit nem sajnál az ember ilyenkor... nagyon nem kapkodta el az autó sofőrje se. biggrin
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Kedd, 2013.07.23, 20:07 | Üzenet # 1094
Wolf
Idézet (Neuro)
nagyon nem kapkodta el az autó sofőrje se


Hát lehet Én sem siettem volna sőt ha még mozog ez az idióta akkor......
Nehogy valaki félre értse a dolgot nincs semmi bajom a motorosokkal de ez egy igazi gyökér.
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Kedd, 2013.07.23, 21:14 | Üzenet # 1095
MobyDickezért nem kell satuzgatni autópályán, autó előtt... szerencséje, hogy be volt öltözve és nem izompóló+rövidgatya+vietnami papucs volt rajta, mint itthon szokás.

900° & 720° maniac
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
Dávid ÁbrahámDátum: Kedd, 2013.07.23, 21:59 | Üzenet # 1096
TigerbootFene tudja mi volt előtte...
Bár tény, hogy hülye volt.


O==00==O
Dr. Keresztbemegyek
Csoport: Barátok
Üzenetek: 267
Státusz: Offline
 
Fábián RolandDátum: Szerda, 2013.07.24, 20:06 | Üzenet # 1097
00roli00Sztem meg filmezni akartak együtt valamit. Mert ugye minden autóban van kamera......Aztán csak nem értették meg egymást. Azon a motoron ha csak elveszed a gázt, akkor ez a következménye... biggrin

Ha meg tényleg feltartotta a motorost, az meg keménykedni akart hát ....................xD


Az üzenetet módosította 00roli00 - Szerda, 2013.07.24, 20:08
Alezredes
Csoport: Barátok
Üzenetek: 147
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Csütörtök, 2013.07.25, 15:56 | Üzenet # 1098
Neuro
Idézet (KaraDani)
Jól kicsesztetek a főnivel Pedig úgy várta, az elégedetlenkedést
Nekem is szimpi ez így.


Hát na, valóban nagyobb ellenállásra számítottam. Vagy lehet, hogy a háttérben már egy titkos gerillaakció van készülőben? oO biggrin

V8-at nem akarok AVUS-ra vinni... (ha eddig nem volt akció, most majd lesz, tudom biggrin )
Adott szériákból szerintem elsődlegesen mindig olyan pályákat kéne választani, aminek valami köze van is a sorozathoz. Ha úgyis rövidek lesznek, akkor marad belőlük későbbre is, V8 pályákból meg van elég sok, ráadásul nem kevés utcai. Itt a távot Dani ötlete alapján váltogathatnánk sprint és hosszabb etapok között (ahogy a valóságban is). Hosszabb etapnak egy óránál többet nem nagyon szeretnék, esetleg az 5-6-ból egy futamot másfél óra körülre.

Pl. a WSGT (-nek nevezett mod) az gyakorlatilag FIA GT-nek felel meg ezzel a három autóval (2-ről lásd kép fentebb, a 3. legyen egyelőre titok wink ), de amúgy azok is elég változatos helyszíneken autókáztak, van miből válogatni az A1 Ringtől Suzukáig.
A modban az autók ki vannak/lesznek balanszolva, így remélhetőleg pályától függetlenül nagy különbségek nem lesznek, de mindnek más lesz az erőssége.
Amúgy azért is jó ez a mod, mert máshol senki nem megy ilyen autókkal (rFactorra nagyon nincs is, én élő linket már nem találtam), csak erőltetik a mostani GT1-2-3 modokat orrba-szájba - pedig itt aztán volt power jócskán, simán agyonvernék a mostaniakat kb. bármilyen körülmények között.
Itt nagyjából az egy órát lőném be futamonként.

Kivétel lehet továbbra is a DRM, mert azok eredetileg többnyire elég agyfasz pályákon mentek, de egyébként ha alapvetően német/osztrák és megspékelve 1-2 egyéb európai pályákon maradunk velük (mint pl. Zolder vagy Zandvoort, 1-2 francia és olasz vagy angol pálya, ahová azért el-ellátogattak), az nem túl nagy mellélövés.
Az első szériában bevált, szerintem az egy órás futamok itt is maradhatnak, de lehet, hogy érdekességképpen dupla benzinfogyasztással, ami két kötelező kiállást jelent versenytávon annak, aki végig is megy.
A rend kedvéért arra gondoltam, hogy egy Capri vs. Celica sorozat lesz ez, mert a kettő elég közel van egymáshoz, legalábbis sokkal kevésbé imba a cucc, mint ha betesszük a 935-öt és az M1-et is. Utóbbiak ugyanis lassú pályákon se lassabbak, a gyors pályákon viszont eléggé elverik a másik kettőt.

Egyelőre ez a három sorozat van meg fejben nagyjából, de már ez is sokáig kihúzza, úgyhogy továbbiakat még nem is tervezek. Valamikor szeptember közepén indulna az első, amikor már mindenki visszajött a szabiról és a suliban is mindenki túl van a kötelező osztálykiránduláson biggrin

Addig egyrészt két hét múlva kipróbáljuk a WSGT-t, majd a továbbiakban lesz a szokásos menetrend szerint kéthetente valami fun/open race (tehát a TFTC kiesésével a helyére nem jön semmi). Ez valószínűleg még három ilyet jelent, mielőtt kezdődne a szezon. Mivel úgy gondolom, hogy váltakozva kellene historic és kevésbé historic modokat használni, ezért vagy a V8 vagy a WSGT lesz az első és utána a DRM, majd végül a maradék.

Talán írtam fentebb, hogy ez nem zárja ki, hogy néha tovább is legyenek nyílt futamaink, de nem olyan rendszerességgel, mint most nyáron. Valamint, ha elindul (megjelenik) végre az Assetto Corsa, esélyesen indítok majd neki egy szervert és idővel nagyon remélem, hogy ki fogja tudni váltani ezt az öreg rFactort, mivel az rF2-ben már nem nagyon hiszek, sőt, leginkább óriási lehúzásnak tartom... smile
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Csütörtök, 2013.07.25, 21:27 | Üzenet # 1099
MobyDickelőször azt hittem, a nyálcsorgató kép vmilyen mod-házasítás lesz, de akkor az a WSGT.

900° & 720° maniac
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Csütörtök, 2013.07.25, 21:35 | Üzenet # 1100
Neuro
Idézet (MobyDick)
először azt hittem, a nyálcsorgató kép vmilyen mod-házasítás lesz


Valamennyire az is. A WSGT-ben volt Aston Martin (esélytelen a másik kettő ellen), meg Ferrari FXX is, de Ferkából egy is elég egy modba és amúgy szvsz ezt pont el is rontották, ezért lett/lesz az F50. Kellett rajtuk hegeszteni, mert a modelleket megtaláltam a neten, csak nem eredeti fizikával. Végül a GTR-es eredeti WSGT mod eredeti fizikáját rakom át alá rF-be (az elég korrekt, nem kell nagyon belebasztatni, csak picit balanszolgatok olyan téren, amivel viselkedés nem változik, pl légellenállás, ilyesmi).
A meglepetés autó, ami közéjük kerül, az nincs eredetileg a modban, de a valóságban a BPR Global GT Series, illetve később az FIA GT sorozatban mentek együtt ezekkel és önállóan elérhető, így könnyű volt betenni. Ráadásul sokat balanszolni se kell rajta, mert passzol a képbe teljesítményileg.
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
TFRC Fórum » TFRC általános témák » Csevegő » Általános csevegő
Oldal 22 / 32«1220212223243132»
Keresés:

Ma itt jártak
Regisztrált
Copyright MyCorp © 2017 | Honlapszerkesztő - uCoz