Üdv, Vendég | RSS | Facebook

[ Új fórumüzenetek · Fórumtagok · Fórumszabályzat · Keresés · RSS · Péntek, 2017.11.24]
Oldal 18 / 32«1216171819203132»
TFRC Fórum » TFRC általános témák » Csevegő » Általános csevegő
Általános csevegő
Kiss MátéDátum: Szombat, 2011.06.11, 11:54 | Üzenet # 1
NeuroIde jöhet minden, de elsősorban az rFactorral, saját versenyeinkkel és a honlappal kapcsolatban!
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Eszter GazsiDátum: Szombat, 2013.04.06, 16:16 | Üzenet # 851
icekid98
Idézet (gyuszi)
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni hogy van valakinek tapasztalata a Fanatec GT3 RS V1 kormányáról?


15. oldal itt, valahol a közepén. Ádám dühöngött egyet a Fanatec-es pedálokról.
Egyébként szerintem keress kritikákat google-n, ott biztos van pontos leírás, tapasztalat.
Őrmester
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 38
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Szombat, 2013.04.06, 17:26 | Üzenet # 852
WolfGyuszi a V1-el állítólag voltak bajok ezért dobták piacra V2-t. Én lehet nem vennék V1-et. Ha van lehetőséged akkor inkább már a V2-őt. A PH-n van is fent V2 H váltóval Clubsport pedállal ami ha jól tudom load celles 60-ért árulja kompletten. Az jó vételnek tűnik. smile

Hozzáadva (2013-04-06, 16:26)
---------------------------------------------
Link. :)

A 44. vagyok a több mint 400-ból a Magyarok közül meg első. smile Pár tized javítás akár 10 helyet is jelenthet. smile

Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Eszter GazsiDátum: Szombat, 2013.04.06, 22:45 | Üzenet # 853
icekid98
Idézet (Wolf)
A 44. vagyok a több mint 400-ból a Magyarok közül meg első. Pár tized javítás akár 10 helyet is jelenthet.


46 már de az is szép teljesítmény, grat wink
Őrmester
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 38
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Vasárnap, 2013.04.07, 12:58 | Üzenet # 854
WolfFolyamatosan változik smile sőt azóta már másik masina van.
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Pesti GyulaDátum: Vasárnap, 2013.04.07, 12:59 | Üzenet # 855
gyuszi
Hadnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 59
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Vasárnap, 2013.04.07, 13:06 | Üzenet # 856
MobyDickeszem f@szom megáll. történt ugyanis, hogy idén februárban megvettem az rF1-et. gondoltam legalizálom az eddigi tört verziót. nem is volt gond vele a HWC utolsó 2 futamán, meg a Procar első futamán. most Monacóban viszont terrain.tdf hibával nem engedett indulni a szerveren. újraraktam, akkor sem. kicsit utánajártam, és kiderült, hogy nem vagyok egyedül. amit megvettem, az az 1.255c változat, egy tavaly decemberben megjelent verzió. a lényege, hogy kivették belőle a korábbi TryMedia aktiválós részt, és betettek egy sajátot. így ha korábbi verziót szeretnék a pénzért vett kulcsommal aktiválni, az nem fog sikerülni(próbáltam). csak ehhez a verzióhoz jó a kulcs, ez a szar viszont bizonyos pályákon terrain.tdf hibát produkál. másoknál más moddal más pályán ugyanez a hibajelenség. magyarán van egy jogtiszta rF-em, amit nem tudok használni, így a törtet voltam kénytelen visszarakni. nem a pénz idegesít, hanem hogy mi a francnak kellett több helyen változtatni az évek óta jól működő verzión?

900° & 720° maniac
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
Roland KovácsDátum: Vasárnap, 2013.04.07, 13:13 | Üzenet # 857
KoRolaNem tudom András! Foglalkozzanak inkább az rF2-el, azon még van bőven mit javítani!!!
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 257
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Vasárnap, 2013.04.07, 15:40 | Üzenet # 858
MobyDickhagyhatták volna az egészet úgy, ahogy volt. akkor működne rendesen. az rF2 meg tényleg bőven messze van a végleges verziótól, legalábbis amiket olvasok azok alapján.

900° & 720° maniac
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
Dániel KaragityDátum: Vasárnap, 2013.04.07, 16:46 | Üzenet # 859
KaraDaniEz olyan mint a GT Legends dobozos változata volt nekem.

Megvettem, mert mégis. Felraktam, ja hogy olyan régi starforce védelem van rajta, hogy win7 nem támogatja. Megoldás crackeled az eredeti verziót és 25 millió steppel akár játszhatsz online is biggrin Majd 1 évre rá kb kihozták az online verziót, most meg a steamest. biggrin Szánalmas de manapság sokszor az eredeti játékot nehezebb és macerásabb működésre bírni...


Az üzenetet módosította KaraDani - Vasárnap, 2013.04.07, 16:47
Csíter
Csoport: Barátok
Üzenetek: 505
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Vasárnap, 2013.04.07, 21:50 | Üzenet # 860
Wolflink

Ez már szörnyű. Ennél már lejjebb remélem nincs.
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Hétfő, 2013.04.08, 12:55 | Üzenet # 861
MobyDickattól tartok, Hungaroringig túl kevés az idő, hogy dobogó legyen belőle. fel kell készülni rá, hogy ez az év ilyen lesz. lassan annak is örülni kell, ha befejezi a versenyt. de annak idején a Chevy is így kezdte.

900° & 720° maniac
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
Dániel KaragityDátum: Hétfő, 2013.04.08, 13:31 | Üzenet # 862
KaraDaniNem értem a nagy sírás rivást ami mindenhol megy. A tempó egyáltalán nem olyan rossz. Ahhoz képest, hogy nem volt gyakorlatilag teszt, már most többet mutat mint a BMW. Szóval a maradtak volna BMW-vel kommenteket még úgysem értem, és akkor ugye ki fog 2014-re bmw-t meg chevi-t építeni...

Az meg, hogy egy nullkilóméteres versenyautóval gondok vannk? Ezen nem hiszem, hogy csodálkozni kell, majd szépen kiküszöbölik őket idővel.
Csíter
Csoport: Barátok
Üzenetek: 505
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Hétfő, 2013.04.08, 13:34 | Üzenet # 863
Neuro
Idézet (KaraDani)
Az meg, hogy egy nullkilóméteres versenyautóval gondok vannk? Ezen nem hiszem, hogy csodálkozni kell, majd szépen kiküszöbölik őket idővel.


Ennyi. Én sem értem miért gondolta mindenki, hogy egy első versenyre épp' hogy elkészült autóval majd minden tökéletes lesz. Tanulóév ez a JAS-nak meg a Hondának is.
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Hétfő, 2013.04.08, 13:58 | Üzenet # 864
WolfAz a baj, hogy a gondok leginkább Zengőéknél jönnek elő. Ha a linken lévő videót végignéztétek akkor láttátok, hogy a 2. futamon miért állt ki Norbi. Az nekem már a nevetséges kategória és hiába új az autó a Honda volt már jelen a WTCC-ben szóval nem egy teljesen idegen dologba csöppentek bele.
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Hétfő, 2013.04.08, 14:41 | Üzenet # 865
Neuro
Idézet (Wolf)
volt már jelen a WTCC-ben


Mikor is? Ugye nem gondolod, hogy ez mérvadó?

Az jogos, hogy több támogatást illene adniuk, hiszen ők teszteltek is azzal az autóval, Zengőék meg nem. És igen, a problémák röhejesek, de ez van... én biztos voltam benne, hogy ők se prioritás nem lesznek a gyáriakkal szemben, se az nem lesz, hogy problémamentesen mindjárt pontszerzés elejétől fogva az autóval... ezekre számítani lehetett, akit meglepetések érték, az szimplán naiv (azért a BMW-vel is volt szopás jócskán az elején). smile
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Dániel KaragityDátum: Hétfő, 2013.04.08, 14:55 | Üzenet # 866
KaraDani
Idézet
(azért a BMW-vel is volt szopás jócskán az elején).


Bőven, és ha azt nézed, hogy az akkor egy kifforott már kb. kifutó technika volt...

Inkább örülni kellene, hogy úgy tűnik bőven van potenciál az autóban, jobb lenne ha atombiztos lenne a technika és a mezőny végén kullogna mert lassú? Tempót nehezebb találni, mint ezeket a blőd hibákat kijavítani.
Csíter
Csoport: Barátok
Üzenetek: 505
Státusz: Offline
 
Sándor CsihaDátum: Hétfő, 2013.04.08, 19:05 | Üzenet # 867
AMD_ok
Idézet (KaraDani)
Inkább örülni kellene, hogy úgy tűnik bőven van potenciál az autóban, jobb lenne ha atombiztos lenne a technika és a mezőny végén kullogna mert lassú? Tempót nehezebb találni, mint ezeket a blőd hibákat kijavítani.


Nem vagyunk 1 velemenyen smile . Nekem szemely szerint a gondom nem azzal van, hogy van-e benne vagy nincs potencial, mert van (ez teny, es orulok is neki), de ez mar a tragikomediaba illik, amit ezzel az autoval muvelnek. Tiszta rohej az, hogy milyen "gyerekes" hibak fordulnak elo egy olyan autoval, amivel a masik 2 pilota nem nagyon talalkozott meg eddig....(es mint tudjuk, - ill sztem csak parasztvakitas az egyenlo banasmod, es alkatreszek - minden fejlesztest es alkatreszt megkapnak, ami a gyari autokon van). Innentol kezdve valik meddo vitava a dolog, ki melyik oldalon all ebben a kerdesben, de ha azt veszem alapul, hogy a banasmod "egyenlo", akkor marhara kilog a lolab. Oke, hogy nem ok az elsok a gyarnak, ill a JAS-nak, de azert az, hogy omlik a benzin majdnem a kipufogora, egyszerre romlik el a paratlanito ventillator es az elso ablak futese, es meg sorolhatnank ugye hosszan....hat eleg kiabrandito. Ezen tulmenoen nem allok be azok soraba, akik a BMW-t sírjak vissza, de a penzukert kaphatnanak egy viszonylag megbizhato technikat, amit azert a gyari pilotak mar jo sokat teszteltek, es nem nagyon all meg alattuk a futamok soran technikai hibakbol adodoan... ITT van a nagy bibi, sracok smile
Alezredes
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 124
Státusz: Offline
 
Eszter GazsiDátum: Hétfő, 2013.04.08, 19:16 | Üzenet # 868
icekid98Előre bocsátom: az F1-el jobban tisztában vagyok, mert a WTCC-futamokról mindig vagy lekések vagy pedig túl későn van már ismétlés.
De szeretnék hozzászókni én is.
Mikor először olvastam az újságban, hogy a bömöst Hondára váltják (jó tudom, a bajor csoda tavaly már kétéves fejlesztés volt), eléggé gyanakodva néztem az akkor még fehér gépre. Talán mert a BMW szimpatikusabb volt, vagy mert a Honda elsőkerekes tudtommal (ne tépjétek le a fejem légyszi ha tévedek), de nem tetszett.. most meg... a kigyulladás meg a benzinszivárgás(ömlés) végleg elvették tőle a bizalmam. Ha van benne potenciál, ha nem.
Őrmester
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 38
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Hétfő, 2013.04.08, 19:26 | Üzenet # 869
WolfKöszönöm Sándor. Úgy látom mi egy véleményen vagyunk. Attól függetlenül akkor is ki megyek a Hringre ha az utolsó helyen kullog a Hondával Norbertünk (azért remélem nem). smile
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Roland KovácsDátum: Hétfő, 2013.04.08, 20:13 | Üzenet # 870
KoRolaHát körülbelül ennyit tud a technika jelenlegi formában. Ez van sajnos és ha belegondolunk milyen áron adják, akkor viszont egyszerűen siralmas!
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 257
Státusz: Offline
 
Dávid ÁbrahámDátum: Hétfő, 2013.04.08, 20:30 | Üzenet # 871
TigerbootGyaaa, de jó hogy nem veszitek figyelembe, hogy az első versenyhétvége előtti kedden adták át kb. úgy hogy sos-ben kellet összedobálni. Ehhez mérve a gyáriak addigra már teszteltek és volt idő kijavítani az ilyen hibákat. Jó igaz addigra lehet azt már mondani, hogy volt tapasztalat, de a sietés hibát szül + ha jól sejtem a fél autó hót egyedi építésű sz'al könnyen gikszer csúszik a dologba, meg amúgy is ha valamit össze raknak tapasztalattal akkor sem 100 hogy tökéletes lesz... Valamint azért még is csak ott az a rohadt támogatás,ha mindig ott vannak segíteni na meg az hogy egy nap 3 tovább fejlesztet gátlót is hozzájuk vágtak... Végül is tényleg nincs rendes támogatás...
De mit vitatkozok én itt veletek? biggrin


O==00==O
Dr. Keresztbemegyek
Csoport: Barátok
Üzenetek: 267
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Hétfő, 2013.04.08, 20:50 | Üzenet # 872
NeuroAzért ne felejtsük el, hogy támogatást kapnak, de nem ingyen kapnak... a szerződésekbe meg pontosan egyikőnk sem lát bele, pedig tovább boncolgatni a témát csak így lehetne, tehát ez a része értelmetlen.

A két gyári autó ment x ezer km-t, ami jelent pár dolgot, de nem mindent. Vadi új technikáról van szó... az, hogy Zengőéknél jön elő ennyi vicces probléma (és ne felejtsük el, hogy a kiforrott Chevys Müller is küzdött az esőben az ablaktörlővel), valószínűleg a szokásos balszerencse, de ennél jobban akkor se látunk rá, ha nem így van.

Érzésem szerint itt is és máshol is mindenki csodát várt a Hondától, amire most duplán rátesznek ezek a hibák. Helyén kell kezelni a dolgokat. Ha ez év végén, ne adj' Isten jövőre is így megy majd (az új szabályoknak hála minden esély megvan rá biggrin ), akkor már lesz mire kiabálni.
DE könyörgön, két azaz KÉT (igen 2) versenyen vagyunk túl egy zsír új autóval, ami előtte egy km-t sem ment. Tegyük már félre kicsit az önérzetet és lássunk rá gyakorlatiasan is... pech, ez van, túl kell lépni rajta.

Részemről amúgy az egész WTCC-t nehezen tudom komolyan venni, két gyártóval, meg az idiótábbnál idiótább szabályaival és az elég érdekes vezetőséggel (értsd, amit lehet Tarquininek, azt nem lehet másnak)...
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Bogár MilánDátum: Hétfő, 2013.04.08, 21:18 | Üzenet # 873
bmwcrashElnézést hogy így közbeékelődök a WTCC-s témba, de valaki nem tudna adni egy linket Brno-hoz mert a mediafire-s link 403 HTTP errror-t ír ki.
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 6
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Hétfő, 2013.04.08, 21:25 | Üzenet # 874
WolfPróbáld meg újra. Én is innen szedtem le és tökéletesen műkszik.
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Bogár MilánDátum: Hétfő, 2013.04.08, 22:08 | Üzenet # 875
bmwcrashNem, sajnos nem megy, pedig még másik gépről is megpróbáltam.
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 6
Státusz: Offline
 
Eszter GazsiDátum: Hétfő, 2013.04.08, 22:30 | Üzenet # 876
icekid98
Idézet (bmwcrash)
Nem, sajnos nem megy, pedig még másik gépről is megpróbáltam.


Nekem is megnyílik, tessék az eredeti link: Brno MediaFire
De ha úgyse megy én gyorsan leszedem és feldobom neked egy másik megosztóra wink
Őrmester
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 38
Státusz: Offline
 
Bogár MilánDátum: Hétfő, 2013.04.08, 22:33 | Üzenet # 877
bmwcrashIgen idáig nekem is megy, de miután rámegyek a download-ra tölt egy ideig és aztán kiírja az error-t. Azt nagyon megköszönném ha felraknád máshova.
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 6
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Hétfő, 2013.04.08, 22:36 | Üzenet # 878
WolfMost letöltöttem még1x és simán lejön.
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Eszter GazsiDátum: Hétfő, 2013.04.08, 22:39 | Üzenet # 879
icekid98
Idézet (bmwcrash)
Azt nagyon megköszönném ha felraknád máshova.

Tessék: http://uploaded.net/file/h07pc14k
Őrmester
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 38
Státusz: Offline
 
Bogár MilánDátum: Hétfő, 2013.04.08, 22:45 | Üzenet # 880
bmwcrash
Idézet (icekid98)


Nagyon köszönöm. Már le is jött. smile
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 6
Státusz: Offline
 
Eszter GazsiDátum: Hétfő, 2013.04.08, 22:48 | Üzenet # 881
icekid98
Idézet (bmwcrash)
Nagyon köszönöm

Igazán nincs mit smile Ha már én nem lehetek ott mást ne akadályozzon meg holmi letöltési hiba happy
Őrmester
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 38
Státusz: Offline
 
Sándor CsihaDátum: Hétfő, 2013.04.08, 23:01 | Üzenet # 882
AMD_ok
Idézet (Tigerboot)
Gyaaa, de jó hogy nem veszitek figyelembe, hogy az első versenyhétvége előtti kedden adták át kb. úgy hogy sos-ben kellet összedobálni.

Itt a fo baj, miert kellett SOS ben osszedobalni? Meg kellett volna csinalni idoben, mind a harmat... De ezert is irtam, hogy meddo a vita, mert ugyse gyozzuk meg egymast smile (Es azert azt se felejtsuk el, hogy Monzaban ugy indulni az idomeronek, hogy addig kb 3x esett be a fekpedal...ez mar kesz eletveszely, es akarmit mondtok, ha semmi mas nem mukodik az auton, a feknek akkor is kell allni a sarat, ettol fontosabb alkatresz egy auton nincs! - Szlogen: "Mehet a qual kor fek nelkul?" biggrin By Michelisz Norbert - azert ez egy kicsit eros... )


Az üzenetet módosította AMD_ok - Hétfő, 2013.04.08, 23:02
Alezredes
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 124
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Kedd, 2013.04.09, 00:25 | Üzenet # 883
MobyDickcsak magamat tudom ismételni: a Chevy is így kezdte. aztán összekapták magukat, nem kicsit. aki a bmw-t sírja vissza, az nem tudja mit beszél. évek óta semmilyen fejlesztés nincs rá, és nem is lesz. igazi zsákutca. viszont Norbiék a szarból is kihozták a maximumot. jó lesz a Honda, csak még idő kell neki.

900° & 720° maniac
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
Dániel KaragityDátum: Kedd, 2013.04.09, 00:51 | Üzenet # 884
KaraDaniCsak azt mondja meg aki azt mondja rossz döntés a honda, mit kellett volna helyette? biggrin Maradni a totális zsákutca BMW-nél (én is azt szeretem, meg egy versenyautó hátul hajt, de ez most nem szempont) ? Chevi sem lenne hosszú távra jobb választás, idénre ha megszerezhető lett volna sejtettük, hogy az lenne a legjobb, de ha Huffnak sem sikerült VB cím után, ezen nincs mit csodálkozni.

Egy autó fejlesztése és kis manufaktúrában összerakása nem két nap, nyilván először a gyári autókat rakták össze, szerintem ez teljesen érthető.

Idézet

Részemről amúgy az egész WTCC-t nehezen tudom komolyan venni, két gyártóval, meg az idiótábbnál idiótább szabályaival és az elég érdekes vezetőséggel (értsd, amit lehet Tarquininek, azt nem lehet másnak)...


Ezzel de egyetértek biggrin Tavaly mért nem ment itt ekkora felháborodás amúgy amikor Kiss Norbi A motoros Man kamionja nem készült el időben?


Az üzenetet módosította KaraDani - Kedd, 2013.04.09, 00:52
Csíter
Csoport: Barátok
Üzenetek: 505
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Kedd, 2013.04.09, 11:16 | Üzenet # 885
Neuro
Idézet (KaraDani)
Tavaly mért nem ment itt ekkora felháborodás amúgy amikor Kiss Norbi


Mert Kiss Norbi senkit sem érdekel (nem irónia, sajnos így van, arányait tekintve).

A Chevy amúgy idénre, erre az egy évre, nyilvánvalóan jó választás lett volna, csak ha tényleg akkora változások lesznek jövőre, azt nem gyári támogatással nehéz lesz lekövetniük - ha egyáltalán megteszik.

Ez amúgy a másik gáz a WTCC-vel. Egy gyártó elér pár sikert, aztán jól kiszáll, hogy "na, mi megmutattuk". Otthagyják a kocsikat pár évre, privátok hadd kínlódjanak még vele, azt' szevasztok. És akkor ez a WORLD Touring Car Championship? Hogy mindig van 2 vagy 3 gyártó, amiből az egyik kiválasztottal valamiért mindig kivételeznek és úgy lesz bajnok? Hát azért lol... a BTCC-ben sokkal komolyabb és értelmesebb fejlesztések vannak (nem mellesleg jóval színesebb mezőny), mint itt. Úgyhogy nagyon kíváncsi vagyok mi lesz jövőre.
Ha nem pénz kérdése volna, Norbinak is érdemes volna valami normálisabb sorozat irányába nézelődnie, mert ez ultragáz. Én ennél a Superstars/GT Sprint sorozatot is jóval többre tartom és az is kezd egyre ismertebb lenni, csak még mindig nagyon olasz...
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Szabó ZoltánDátum: Kedd, 2013.04.09, 11:21 | Üzenet # 886
huntertaylorSziasztok!

Vasárnap aki Győr környékén tartózkodik esetleg:

Az év első versenye, reggel már mi is ott fogunk állni a rajtban! smile
Hiányzásba még nem írok, mert ha nem csúszunk akkor haza tudunk érni talán, de ez nem rajtam múlik.
Bővebb infók: www.a-r-c.hu -n talál akit érdekel rövid időn belül pályarajz is (szerdán kerül fel azt hiszem).

WTCC-hez én is hozzászólnék:

Autóépítés: Nem tudom kinek mennyi tapasztalata van benne, de egy autó ha az utcairól kell elkezdeni átalakítani, napi 8 órás munka idővel számolva, Szombat Vasárnapot nem véve, akkor maximum 2 hét alatt meg lehet csinálni (feltéve ha 3-4 ember dolgozik rajta, és az a 3-4 mindenhez ért ami éppen akkor kell) és még rá is hagytam pár napot!!!

A bukócsövet, készen profik által gyártva az FIA által jóvá hagyott helyről sorszámozva lehet venni ezekhez, 4-5 max 6 részből állnak pár mérést követően meg kell vágni a tűzfalat elöl hogy kitudd vinni a toronyhoz, onnan egy nap alatt kb készen vannak vele, max 2, ez max 2 embert vesz el, közben el lehet kezdeni a kaszni átalakítását, az kb 2 nap szóval az alatt kész a bódé, fényezés mivel egy színű fehér volt és fóliázták ezért 1 nap!
Tartunk 3-nál.
Következő az elektronika és a motor + belső, elektronika max 1 nap közben lehet a fékcsöveket, benzin csövet is mókolni mivel az is belül megy, be kell húzni a kábel kötegeket, utána belső / motor berak max fél nap, elektronika be köt még egy fél nap. az az most tartunk 5 napnál. Futómű 1-2 nap, attól függ mennyire bonyolult mennyire pontos a gyártás, pontosan helyére ment e a váltó meg a motor, féltengelyek is okésak, ez általában sok szopás. 7 nap. Fék légtelenítés, Teszt kör, járatás, stb még egy nap.

Persze ez optimális, mert minden alkatrész ott vár készen beszerelésre várva.

Valós tapasztalatok alapján írtam, mivel nekünk mindezt meg kellett csinálni a valódi autón és úgy hogy faternak csak hétvégén volt rá ideje, és egyedül csinált egy halom dolgot(mivel nem tudok állandóan otthon lenni Győrben), így volt 2-2,5 hónap, persze hétköznap mindig megjöttek a szükséges alkatrészek a következő munkafázishoz.

Azon kívül az üzemanyag ömléshez: Hogy a picsába szakad szét egy, egy elemből álló gumi cső, ami a kocsi belsejében megy végig. Más részt mi a picsát keres hátul a C oszlopon mikor elöl a motor, és a Videón tisztán látszik hogy Norbi mögött van az üzemanyagtartály a padlón... biggrin Logikus de kurvára, vagy az üzemanyag szivattyú a gyári helyén van? akkor hogy mennek belül a csövek, kimegy, meg visszajön? biggrin


[img]https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/v/t1.0-9/11694081_872843489418027_1522290636553397876_n.jpg?oh=af21910f811cbe691d97077651b26d61&oe=56166E84[/img]
Hadnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 51
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Kedd, 2013.04.09, 11:39 | Üzenet # 887
Neuro
Idézet (huntertaylor)
egy autó ha az utcairól kell elkezdeni átalakítani


Ha láttad a Zengős videót, akkor tudod, hogy nem utcairól, hanem nulláról építenek egy ilyet.

+ a képet kiszedtem a hsz-ből, itt van atomnagy piros betűkkel a hsz hozzáadás felett, hogy 600-nál szélesebb képet ne illessz be, mert kitörlöm (szétnyomja a fórumot).
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Szabó ZoltánDátum: Kedd, 2013.04.09, 11:48 | Üzenet # 888
huntertaylorHa nulláról építed akkor még egyszerűbb mert minden biztosan passzolni fog egy, kettő nem kell halom dolog átalakításával szopni, minden gyorsabban, és könnyebben megy a helyére, illetve akkor a cső köré építik nem a bódéba bele. Ennyi. De nézd meg a WRC Fiesta amit Wilsonék építenek, hogy készül, ugyanaz a kettő, csak máshogy néz ki de ugyanazok a munkafázisok. Nulláról 4 nap alatt összetudják rakni. biggrin

[img]https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/v/t1.0-9/11694081_872843489418027_1522290636553397876_n.jpg?oh=af21910f811cbe691d97077651b26d61&oe=56166E84[/img]
Hadnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 51
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Kedd, 2013.04.09, 11:52 | Üzenet # 889
MobyDickKiss Norbi érdekelne, nagyon is, csak épp az összes "sportcsatorna"(értsd: foci-tenisz csatorna) nem érdekelt kamionversenyben. meg úgy általában vadászni kell az autóversenyeket. régen emlékszem még adtak a eurosporton kamionversenyeket, marha jók voltak.

900° & 720° maniac
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
Szabó ZoltánDátum: Kedd, 2013.04.09, 11:53 | Üzenet # 890
huntertaylorIlletve most előszedtem a videót, amit Norbi "lecsupaszított váz"-nak hív az ugyanaz mint amire az utcai is épül...

[img]https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/v/t1.0-9/11694081_872843489418027_1522290636553397876_n.jpg?oh=af21910f811cbe691d97077651b26d61&oe=56166E84[/img]
Hadnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 51
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Kedd, 2013.04.09, 11:58 | Üzenet # 891
MobyDickja, érdekelne még Kiss Pál Tamás GP3-as szereplése is, de ezek a kereskedelmi fociadók nem látnak fantáziát a sorozatban. foci kell a népnek. az folyik mindenhonnan.

900° & 720° maniac
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
Dániel KaragityDátum: Kedd, 2013.04.09, 12:39 | Üzenet # 892
KaraDaniErre én pl tök szívesen kimennék 39-45EUR a jegy 400km kb pestről. Sátorral többen egy autóval nem lenne olyan vészes, és azért élőben megnéznék egy ilyen, illetve 4 kamionversenyt biggrin
Csíter
Csoport: Barátok
Üzenetek: 505
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Kedd, 2013.04.09, 13:02 | Üzenet # 893
WolfLINK

András itt szokták néha közvetíteni. Próbáld meg hátha.
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Kedd, 2013.04.09, 13:04 | Üzenet # 894
NeuroKiss Pál Tamás idén sajnos nem megy végig a GP3-ban... lóvé... de elvileg a WSR-en láthatjuk majd őt megint.
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Szerda, 2013.04.10, 00:47 | Üzenet # 895
MobyDick
Idézet (Wolf)
LINK

András itt szokták néha közvetíteni. Próbáld meg hátha.

kösz, majd figyelni fogom.


900° & 720° maniac
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Péntek, 2013.04.12, 11:22 | Üzenet # 896
WolfCamping World Truck Series
14 April at 19:00
(NASCAR)

András vasárnap lehet, hogy a linkelt oldalon megtudod nézni a TRUCK versenyt bár NASCAR-nak írja de szerintem majd nézzél rá.


Az üzenetet módosította Wolf - Péntek, 2013.04.12, 11:23
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Péntek, 2013.04.12, 14:25 | Üzenet # 897
NeuroEgy "kis" szakmai jellegű írás motorolajokról, ha érdekel valakit:

1. rész

2. rész
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Szombat, 2013.04.13, 01:12 | Üzenet # 898
MobyDick
Idézet (Wolf)
Camping World Truck Series
14 April at 19:00
(NASCAR)

András vasárnap lehet, hogy a linkelt oldalon megtudod nézni a TRUCK versenyt bár NASCAR-nak írja de szerintem majd nézzél rá.

Az üzenetet módosította Wolf - Péntek, 2013-04-12, 10:23

köszönöm, megnézem.


900° & 720° maniac
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
Dániel KaragityDátum: Szombat, 2013.04.13, 12:52 | Üzenet # 899
KaraDani
Idézet
rFactor1: sok mindent nem lehet róla elmondani semmi extra beállításat nem támogat.


Tegnap rájöttem, hogy vissza kell szívnom biggrin Van egy multiview opció, és akkor külön rendereli a 3 screenre küldött képet. Úgy értelmezi, hogy a sidescreenek 45 fokban vannak a centerhez képest (sajnos ezt nem lehet állítani :S ). Miután kb ennyire beforgattam őket, és a FOV-ot belőttem a 35-40 ről 25-re ami valahol a reális körül van egészen más lett a dolog, a center screenen megvan a méreatarányosság a sideokat meg elhelyezi úgy a térben, hogy ugyanúgy látni oldalra és megvan kb egy 130-140 es horizontális FOV ami valóban is reális a szememhez és amonitorokhoz képest.
Úgyhogy tök jó, csak megint újra kell szokni a dolgokat biggrin


Az üzenetet módosította KaraDani - Szombat, 2013.04.13, 12:52
Csíter
Csoport: Barátok
Üzenetek: 505
Státusz: Offline
 
Tokár ÁdámDátum: Szombat, 2013.04.13, 21:11 | Üzenet # 900
RedRiotA nap kellemes meglepetése: Lapaj blogot ír!

"Lapaj szerint" blog

Itthon nem sokan tudnak többet a Forma1-ről mint ő.
Őrmester
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 36
Státusz: Offline
 
TFRC Fórum » TFRC általános témák » Csevegő » Általános csevegő
Oldal 18 / 32«1216171819203132»
Keresés:

Ma itt jártak
Regisztrált
Copyright MyCorp © 2017 | Honlapszerkesztő - uCoz