Üdv, Vendég | RSS | Facebook

[ Új fórumüzenetek · Fórumtagok · Fórumszabályzat · Keresés · RSS · Csütörtök, 2017.11.23]
Oldal 13 / 32«1211121314153132»
TFRC Fórum » TFRC általános témák » Csevegő » Általános csevegő
Általános csevegő
Kiss MátéDátum: Szombat, 2011.06.11, 11:54 | Üzenet # 1
NeuroIde jöhet minden, de elsősorban az rFactorral, saját versenyeinkkel és a honlappal kapcsolatban!
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Szabó ZoltánDátum: Szombat, 2012.12.08, 18:43 | Üzenet # 601
huntertaylorHa kell én tudok kölcsönbe imbuszkulcs készletet!
Itt pesten természetesen. Itt van a verda csomitartólyában!


[img]https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/v/t1.0-9/11694081_872843489418027_1522290636553397876_n.jpg?oh=af21910f811cbe691d97077651b26d61&oe=56166E84[/img]
Hadnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 51
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Szombat, 2012.12.08, 19:18 | Üzenet # 602
NeuroCsak nem biztos, hogy jobb lesz, ha szétszedem, így bizonytalan a kimenetele a dolognak... de azért kösz. smile
Kibírom valahogy. Hétfőn úgyis hw upgrade lesz, úgyhogy kormányt egy kicsit félre kell górni. biggrin
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Fábián RolandDátum: Szombat, 2012.12.08, 22:20 | Üzenet # 603
00roli00Azon azért tudnék csodálkozni h pár fok minusztól behal... wacko

Az üzenetet módosította 00roli00 - Szombat, 2012.12.08, 22:20
Alezredes
Csoport: Barátok
Üzenetek: 147
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Vasárnap, 2012.12.09, 00:26 | Üzenet # 604
Neuro

Tegnap még nem volt ilyen..... wacko
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Dániel KaragityDátum: Vasárnap, 2012.12.09, 06:46 | Üzenet # 605
KaraDaniNem érdekel, csináld meg azt a pedált biggrin Nekiálltam itt nosztalgiázni, és holnap ilyet akarok veled versenyezni:


Mekkora király volt ez a verseny, jó csata volt, Zsombor meg behozta a Vectrát billel a dobogóra lol El is felejtettem, hogy itt is van pár videom.
Csíter
Csoport: Barátok
Üzenetek: 505
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Vasárnap, 2012.12.09, 11:54 | Üzenet # 606
NeuroÓ igen, a nosztalgia... ez még az a korszak volt, amikor leírtad, hogy készítesz videókat és tényleg készítettél... biggrin
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Fábián RolandDátum: Vasárnap, 2012.12.09, 12:28 | Üzenet # 607
00roli00Rf kontrollerben ha felhúzod maxra a pedál érzékenységét, akkor is ugrál?
Alezredes
Csoport: Barátok
Üzenetek: 147
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Vasárnap, 2012.12.09, 13:13 | Üzenet # 608
NeuroAzzal csak azt érném el, hogy nem lenne lineáris a gáz... amit csinál a videón, azt mindig csinálja, 50% gázadás során is. Érezni az autón, a hangján hallani, hogy remegős a gáz... ennyire nem szoktam izgulni. biggrin
DXTweakben sem lehet jól beállítani... egyszerűen valami elment annak a potinak, illetve gyanítom el is mozdult kicsit, mert az első fél centin nem reagál a pedál, ahhoz, hogy fixen megmaradjon a végén, ahhoz meg nagy erővel kell lenyomva tartanom. Majd szétszedem holnap vagy holnapután, aztán megmozgatás/kitisztítás után vagy jobb lesz vagy nem.
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Dániel KaragityDátum: Vasárnap, 2012.12.09, 14:28 | Üzenet # 609
KaraDani
Quote (Neuro)
Ó igen, a nosztalgia... ez még az a korszak volt, amikor leírtad, hogy készítesz videókat és tényleg készítettél...


Mért nincs kabbe smiley az oldalon??? tongue
Csíter
Csoport: Barátok
Üzenetek: 505
Státusz: Offline
 
Dániel KaragityDátum: Vasárnap, 2012.12.09, 15:41 | Üzenet # 610
KaraDaniAmúgy lehet én se merek indulni ez után ma surprised :

Csíter
Csoport: Barátok
Üzenetek: 505
Státusz: Offline
 
Peter PocsikDátum: Vasárnap, 2012.12.09, 15:57 | Üzenet # 611
InHellHahahaha lol lol
Őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 95
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Vasárnap, 2012.12.09, 23:17 | Üzenet # 612
NeuroSrácok ezt most teljesen komolyan írom, nincs szmájli... és nem írok körüzentet, meg nem csinálok kérdőívet meg egyéb baromságokat. Ha valaki nem olvas rendszeresen fórumot... na mind1.

1.
Többször jeleztem már, hogy segítséget kérnék több témakörben is, mert egyedül nem-tu-dom-vin-ni a ligát. Nem azért, mert nem akarom, hanem mert mostanában elég sok a dolgom és bármilyen meglepő, egyedülálló informatikusként is van némi (magán)életem. Nyilván részben az RZ miatt is kevsebb az időm, amit egyelőre szintén szeretek és érdekes része a napi teendőimnek és ami előnyöket is adhatna a ligának, ha... amit írtam már párszor.
Egyrészt kellene valaki, aki plakátokat gyárt - Gyuracell jelentkezett, ezt köszönöm.
Kellene valaki, aki szövegesen írkál ezt-azt a versenyeinkről vagy bármiről, ami érdekes lehet a ligával kapcsolatban, az se baj ha fele bullshit, csak hangozzék valahogy. 8-10 sorban elég is.
És kellene valaki, aki videókat készít, ha havi 1 db lenne, már előrébb volnánk, mint most. Az sem baj, ha 1-1 témára több ember van.
És nem utolsósorban mindig várok ötleteket. Nem beszólásokat és lehetőleg nem beszólásként előadott, de értelmes gondolatokat. Mert ezekért harapok és osztom a fekete pontokat.

Nem lenne rossz, ha nem abból állna az egész, hogy én csinálok mindent és ahhoz képest pozitív visszajelzést elég keveset kapok, a negatív meg néha érdekes hangnemű. Időmbe és pénzembe kerül ez az egész liga dolog és a végtelenségig így nem tudom csinálni. Nyilván ennek jelei látszanak néha rajtam is, mert véges a kapacitásom. Ezért kellene, hogy minél többen részt vegyetek ebben, mert most kicsit átmentünk teljesen átlagos ereszdelahajamligába, amilyennek sose akartam látni. Ráadásul akárhányszor kiírtam, ilyen esetekben csak még tovább csökkent az aktivitás, mintha félnétek tőle. Igen, felelősséggel jár itt minden, ami nyilvánosságot kap. De a közös szórakozáshoz közösen kell tenni és egyelőre örülhetünk annak, hogy nem kell tagdíjat és/vagy szerverdíjat fizetni, meg ilyenek.

2.
Nyilván vannak fix dolgok, mint pl. a szabályzat, ami nem esik egybe esetleg más ligáéval, de ez a része nem fog változni és akinek nem tetszik az a jövőben is kénytelen lesz elfogadni, ha itt akar versenyezni. Nem kell megérteni, csak el kell fogadni. Ha pedig valami nincs leírva, de azt mondom, hogy mostantól így van vagy én így gondolom és ehhez kell igazodni, akkor ehhez kell igazodni. Ebben a tekintetben ligavezetői mivoltomból adódóan nyilván valamelyest a vb fölé is helyezem magamat (különösen, ha éppen nincs is vb, mint pl. a drm-ben). Ezt se kell szeretni, de ennyit megengedek magamnak, viszont nem hiszem, hogy valaha is visszaéltem volna amúgy a lehetőségeimmel.
Nem kell megérteni, amit kijelentek, nem kell szeretni, csak igazodni hozzá. Ugyanez igaz arra, hogy ki hogy viselkedik a pályán. A pálya versenypálya, mindenki belátása szerint versenyez rajta a szabályok szerint (jó esetben). Ebbe nem fogok beleszólni, de a viselkedési normák kezdetű cikket nem véletlenül írtam. Ami egyéb gondot okoz valakinek, azt meg kell óvni és a vb, ami három ember szemszögét adja vissza (és ahol nem nagyobb az én szavam sem, mint a többieké, szimplán a többség dönt elve érvényesül), meg fogja mondani, hogy mi a tényállás.

3.
A pályák, modok, akármik, amikkel versenyzünk. Ha valamelyiken nagy hibák vannak, mindig kicseréltem eddig vagy kijavítottam, de felesleges lázadozni, hogy jaj mer így meg úgy csak ezeken vagyok hajlandó versenyezni. Kereshetünk kifogásokat vagy versenyezhetünk helyette. Nyilván próbálok amúgy is bugmentes pályákat keresni. Azt meg mindannyian tudjuk, hogy a pályakészítők hobbiból csinálják, amit. Ezért egyik ilyen minőségű, a másik meg olyan. Nem mind hozza azt a színvonalat, amit páran várnak, de aki versenyen a faleveleket számolja, annak minden tiszteletem.
Itt se írok ki mindenre szavazást, mert van, ami nem olyan téma, lásd pl. a következő szezon nagyobbik teljesítményű bajnokságát és a pályalistát. Tudom, hogy nem tetszik mindenkinek, akkor nem jön mindenki. Ennyire had legyek "önző", hogy ha már azért készítettem elsődlegesen, hogy magunknak használjuk, akkor tényleg használjuk és ne a kukába menjen. Egyáltalán nem akarok hírnevet szerezni vele, az elsődleges cél az volt, hogy jó legyen készíteni majd jó legyen versenyezni vele és meggyőződésem, hogy mindkettő célt elértem.
A TFTC-re viszont írtam ki kérdőívet, így nagyjából minden annak a végeredményének megfelelően fog készülni. Közzé fogom tenni, hogy mi lett az állás, nem döntöm el magamtól (remélhetőleg nem olyan rossz a hírem, hogy nem hiszi el valaki). A pályalistához nyugodtan hozzá lehet majd szólni, ha valaki tud egy atomjó verziót (a jelenlegi állás szerint nekem nincs mindhez).

23-a pedig még mindig nincs eldöntve és a továbbiakban nem szólok hozzá a témához, döntsétek el Ti. A pontos pályát, a pontos modot és a verseny formátumát. A jövőben több ilyen nem lesz, de most már ezzel kapcsolatban nem csinálok segget a számból, úgyhogy jövő hét vasárnap, a DRM kezdete előtt szeretnék látni két linket és egy rövid leírást. Ha valakit kijelöltök főszervezőnek, úgy is jó.

Na kb. ennyi, ha eszembe jut még valami, akkor szólok.
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Vasárnap, 2012.12.23, 13:17 | Üzenet # 613
MobyDicka pályás részhez: tettem pár javaslatot a 23-i fun race helyszíneire, de még vannak bőven jó pályák. ígérem, nem fogok annyit berzenkedni a bughalmaz pályák miatt, de nem biztos, hogy szó nélkül el tudok majd menni mellette. mondjuk úgy, kevesebbet fogok emiatt írkálni.

a másik: a HGTC Winter Cup kiírása nagyon jó, az autók is, a pályákat még nem ismerem(nagyon nem fikázok). még nem vagyok teljesen jól, így a 23-i verseny sajnos kérdőjeles. ha időközben megszűnt a fun race, akkor stornó az egész.

Hozzáadva (2012-12-23, 11:17)
---------------------------------------------
még talán annyit, hogy nem számolgatom a faleveleket, ez nem is szempont. viszont amikor érintőre veszek egy szalagkorlátot, akkor ne szakítsa már le a két balos kerekemet....


900° & 720° maniac
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
Roland KovácsDátum: Vasárnap, 2012.12.23, 13:18 | Üzenet # 614
KoRolaHWC-hez! Nagyon nem vagyok jártas a Historic GT modban. A modot nekem kell beszereznem? vagy elérhetővé teszitek? . Az autók között bár "B"-nek nevezitek, nagyok a különbségek?.
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 257
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Vasárnap, 2012.12.23, 14:48 | Üzenet # 615
Neuro
(KoRola)
A modot nekem kell beszereznem? vagy elérhetővé teszitek?


Mit szeretnél még a letöltési linken kívül, ami ott van a versenykiírásban? smile

(MobyDick)
ha időközben megszűnt a fun race


Megszűnt, mert nem igazán született egyetértés. wink
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Roland KovácsDátum: Vasárnap, 2012.12.23, 15:37 | Üzenet # 616
KoRolaNa tessék már megint vak voltam!
Köszi
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 257
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Vasárnap, 2012.12.23, 17:13 | Üzenet # 617
MobyDick
(Neuro)
Megszűnt, mert nem igazán született egyetértés.

értem. sajnálom


900° & 720° maniac
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
Roland KovácsDátum: Vasárnap, 2012.12.23, 20:07 | Üzenet # 618
KoRolaGyorsan végig próbálgattam a megadott "B" kategóriát. Hát vannak különbségek mit ne mondjak de kivárok. Bár már választottam fejben mivel indulok, mégsem kapkodom el a nevezést! 1967 sachsenringen futottam a köröket.
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 257
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Vasárnap, 2012.12.23, 20:46 | Üzenet # 619
NeuroNem Sachsenringen fogunk menni, úgyhogy eleve nem sokat ér az összehasonlítás, de ha eddig nem mentél még a moddal, akkor még annyit se (hozzátéve, hogy az 1.95 tök más, mint az 1.9, ha jól látom neked még nincs is fent). Az autók teljesen más vezetési stílust követelnek meg (egymáshoz képest), így 10-20 körből gyakorlatilag semmit nem lehet összehasonlítani.

+ B1 és nem "B", de ott van pontosan, hogy melyik kocsik lesznek elérhetőek, nehogy meglepetés érjen. A kategóriák kb. teljesítmény szerint vannak, de amúgy nem biztos, hogy a valóságban is versenyeztek együtt adott autók

+ nevezni még nem is lehet, mivel eleve csak februárban indul a cucc, addig bőven van ideje mindenkinek, egyrészt a mostani bajnokságokra koncentrálni, másrészt dönteni (kipróbálni a kocsikat, a versenynaptár pályáin)
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Roland KovácsDátum: Vasárnap, 2012.12.23, 20:57 | Üzenet # 620
KoRolaIgen-igen. Utólag vettem észre, hogy ez nem az 1.9 hanem már az 1.95. Update letöltve és hamarosan ki is próbálom.
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 257
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Hétfő, 2012.12.24, 10:19 | Üzenet # 621
MobyDickmég nem szedtem le az 1.95-öt, röviden tudnátok summázni, hogy miben más mint az 1.9? liga-szempontból más, vagy megváltozott az autók fizikája is?

Hozzáadva (2012-12-24, 08:19)
---------------------------------------------
még vmi: lehet upgradelni, vagy érdemes letakarítani az 1.9-et és utána felrakni az újabbat?


900° & 720° maniac
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
Dávid ÁbrahámDátum: Hétfő, 2012.12.24, 11:28 | Üzenet # 622
TigerbootIgen változott a fizika nem is keveset,nem véletlen update...

O==00==O
Dr. Keresztbemegyek
Csoport: Barátok
Üzenetek: 267
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Hétfő, 2012.12.24, 13:00 | Üzenet # 623
NeuroAz 1.95 csak patch, az 1.9-re tedd rá.
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Hétfő, 2012.12.24, 21:44 | Üzenet # 624
MobyDickkössszz.

900° & 720° maniac
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Csütörtök, 2012.12.27, 17:10 | Üzenet # 625
NeuroHa már ilyen témák, mint "zene" előkerültek, akkor csináltam egy valamivel közelebb állót az oldalhoz. Mivel valószínűleg sokan vagyunk, akiknek vannak kedvenc pályái/modjai, de mindet kipróbálni egy örökkévalóság is kevés lenne vagy esetleg nem is fogjuk, hiszen ezek egy része egyéni preferencia kérdése is. Szóval készítettem egy új fórumrészt, "Offline verseny" néven.
A lényege az volna, hogy ha valaki offline körözget valahol és mondjuk valami népszerű helyszínről van szó (pl. Targa Florio, amit már át is mozgattam ide és tipikusan olyan pálya, amin nem nagyon fogunk versenyezni), akkor az eredményeket közzétesszük. Nyilván itt megbízunk mindenkiben, hogy nem csalással hoz össze 1-1 időt, illetve fontos, hogy közzétegyük a használt beállításokat is, pluginokat, ami számít. Az első hsz-ben én fogom mindig összesíteni az aktuális időket.
Természetesen bárki hozhat létre témát a topicban, így az érdekesebb pályákon amolyan offline versengés is kialakulhat, hovatovább, ha valami nagyon népszerű, akkor később valamelyik sorozatba is bekerülhet, megspórolva ezzel egy szavazást vagy kérdőíveket. Nem tudom mennyire lesz népszerű a dolog, de egy próbát megért. smile
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Csütörtök, 2012.12.27, 17:50 | Üzenet # 626
NeuroMég annyi, hogy a használt pálya letöltési linkje legyen benne a nyitó hsz-ben (és utána jöjjön az első poszt, az első hsz-t majd én karban tartom, ha jönnek még eredmények), hogy ebből ne legyen kavarodás, hogy most ki és min ment.
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Barnabás GáncsDátum: Péntek, 2012.12.28, 21:45 | Üzenet # 627
KinGBEz pedig Gyönyörű

ftp://89.252.0.30/SandroX/rFactor/VAZ2106S_v1.1_by_SandroX.rar
Csatolások: 1639455.jpg(165Kb)
Láthatlatan
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 52
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Szombat, 2012.12.29, 21:11 | Üzenet # 628
MobyDicknagy ötlet az offline topik!

900° & 720° maniac
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
Dávid ÁbrahámDátum: Vasárnap, 2012.12.30, 20:30 | Üzenet # 629
TigerbootBotniaring lágy gumi...
Csatolások: 1867773.jpg(140Kb)


O==00==O
Dr. Keresztbemegyek
Csoport: Barátok
Üzenetek: 267
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Vasárnap, 2012.12.30, 20:45 | Üzenet # 630
NeuroUgyanez hardon (race 1):



Itt már persze lehűlt, mert a levezető végén jutott eszembe screent nyomni. Versenyen 85 körül volt mind a 4, kivéve a bal elsőt, az olyan 100-105.
Csatolások: 5099808.jpg(754Kb)


Az üzenetet módosította Neuro - Vasárnap, 2012.12.30, 20:47
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Roland KovácsDátum: Vasárnap, 2012.12.30, 20:46 | Üzenet # 631
KoRolaAkkor már tudom hol ment el a versenyem smile
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 257
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Hétfő, 2012.12.31, 18:28 | Üzenet # 632
NeuroNa, akkor írjunk regénykét. Nem, most nem lebaszósat, nyugodtan olvassatok tovább. biggrin
Kicsit a DRM-ről, a HWC-ről meg általánosságban arról, hogy miért és hogyan setupolunk. Nem írom blogba, mert... nem tudom miért, oda is mehetne, de itt talán többen nézitek.
A DRM ötletekor alapvetően fel sem merült bennem, hogy lesznek újoncaink, mert korábban mindenféle nagyteljesítményű bajnokság vagy kupa beharangozásakor még a régi tagok egy része is húzódózott a nevezéstől újak meg sosem jöttek. Nyilván ennek van egy érthető oka, hiszen főleg a régebbi durca vasakat nehéz vezetni, segítségek nem nagyon vannak és ez így együtt nem biztos, hogy mindenki számára akkora élvezet, mint pl. számomra.
De végül a DRM az kőkemény elhatározás részeként született meg (igaz, én az M1-et tartottam volna meg, amikor mérlegre kerültek, de ez más kérdés, nem bántam meg). Viszont amikor megcsináltam a versenynaptárat, elsődlegesen arra hagyatkoztam, hogy M1 és Porsche lesz terítéken. A nyáron kiderült, hogy más autóval nem nagyon akarnak menni a tagok, én pedig kipróbáltam Dijon-ban a Toyotát és mind a hotlapson mind a versenyen jól szerepeltem vele, ebből azt gondoltam, elég balanszos a mod.
A versenynaptárra tekintve, azért került be pl. AVUS, mert eléggé meg voltam róla győződve, hogy az M1 egyébként nem túl versenyképes a kanyargós pályákon. Bugatti, Rouen, Beton... ezeken simán azt gondoltam, hogy Toyota és Ford fölény lesz. Én magam nem teszteltem hozzá eleget, hogy bármit ki merjek jelenteni utólag, de úgy látszik, hogy az M1 mégis jobb tudott lenni náluk. Ráadásul a Porschénál is, ami egyébként véleményem szerint a 4 gangos váltója ellenére az ultimate gép (kellene, hogy legyen) a modban.
Monthlery bár egyértelműen ismét az M1-nek kedvezett, meg voltam róla győződve, hogy Süds nem neki fog. Feltöltöttem ezt-azt a szeróra, ilyenkor szokásom néha belenézni a chatlogba is. Utólag igazat kell adnom Ádámnak, hogy a Capri nem biztos, hogy jó választás volt a bajnokságra, viszont ellenkeznék a mostani pályán. Ezért mentem is vele néhány kört – amint látszik a számlálóból tényleg csak néhányat kellett - persze az M1-el már megismertem – és máris első helyre ugrottam vele.
Egyenesben nem erős az autó, ez tény. Na de itt jön a képbe a setup, illetve... hát, itt jönne, mert ezeket az autókon túl sok állítgatási lehetőség azért nincs. De az elméletet tudja mindenki, legalábbis remélem, hogy úgy alkalmazza, ahogy azt kellene. Bár ez nem biztos. Legutóbbi DRM beszámolókból pl. azt láttam, hogy Ádám a rajtnál szeretett volna előnyt szerezni a váltó kovácsolgatásával, ami szerintem egyértelmű rossz elgondolás.
Egy autót alapvetően nem próbálunk meg úgy beállítani, amire képtelen. Tehát ha a Capri lassú, nem a sebességen próbálunk növelni, mert ha gyenge a motor, akkor azon úgyse lehet. Egyenesben az M1 úgyis megeszi, pláne szélárnyékból.
Kompromisszumokkal bizonyos helyzetekben lehet így is előnyt szerezni, de érdemesebb azon elgondolkodni, hogy ha nagy sebességre alkalmatlan az autó, akkor mire jó? A Caprinál adott a válasz és es Süds-ön jól ki is jön: kanyarsebesség, féktáv.
Azt nem lehet kijelenteni, hogy stabilabb, mint az M1, mert nem az. Tehát nem lehet vadulni vele, mert ugyanúgy elrepül. Viszont a kanyarokra sokkal jobban rá lehet gyúrni és a féktávokat is sokkal rövidebbre lehet fogni, ami pont egy ilyen kanyargós pályán nagy fegyvertény, nem beszélve arról, hogy a gumik sem szeretik ha túl nagy súly ugrál rajtuk folyamatosan, márpedig az M1 megöli a gumikat ilyen helyzetben (Betonon én se tudtam végigmenni csere nélkül, pedig addig megoldottam valahogy). Ez már ott is van a hotlapson.
Én mindössze annyit csináltam a kocsival, hogy lecsaptam a hátsó szárnyat, mert alapvetően gázzal szeretem irányítani az autót, némi plusz sebességet meg ez is jelent az egyenesekben. Felraktam az első kerékdőlést maximumra (-2.8 asszem), valamint ami nagyon fontos a Caprinál: a differenciálzáron is hegesztettem kicsit – szó szerint biggrin – mert annak a beállítása miatt idegbeteg az autó az alapsetuppal. 20/28-ra állítva viszont pont ugyanolyan szépen lehet csúsztatni, mint az M1-et, viszont a kisebb súly miatt nem kell minden mp-ben azon agyalni, hogy na most túl sok lett vagy nem, mert az M1-nél a túl sok automatikusan falat vagy füvet jelent...
Minimálisan húztam az 5-ösön, hogy ne égjen le a motor visszafelé az egyenesben és gyakorlatilag ennyi. Mást amúgy se lehet birizgálni az autón, aminek értelme is volna, bár rugókkal meg stabikkal talán lehet kísérletezni, de az M1-nél pl. én csak rontani tudtam az utóbbival.
Sachsenring hasonló pálya Süds-höz, de gyorsabb. Nem tudom, hogy vajon ott mennyi esélye lesz a Caprinak, lehet, hogy kevesebb, mint most. De szerintem oda is jó lesz, mert vannak vicces kanyarok, ami az M1-el halál.
Azon kívül pedig egy stabil szerepléssel – ha lassan is, de – eredményeket és pontokat lehet elérni. Ezt ne felejtse senki. wink

Winter Cup. Tanulva a fentiekből, a HWC pályákat úgy válogattam, hogy alapvetően minden autónak megfeleljen, amiket végül beválasztottam a kupába. Illetve úgy is lehet mondani, hogy az autókat úgy választottam, hogy megfeleljenek a pályáknak.
Az autók alapvetően nagyon különböznek egymástól, de egyikre se lehet kijelenteni, hogy teljesítményben az volna a non plus ultra. Teljesítmény alatt pedig nem a motorteljesítményt értem, hanem a pályán mutatott sebességet.
Talán a BMW az, ami valamelyest kimagaslik a többi közül, de azt végül azért hagytam bent, mert annyira nehéz vezetni, hogy aki elbír vele, az meg is érdemli (én tuti nem fogom). A többi között viszont van mindenféle. A faros Porschékat tök másképp kell vezetni, mint egy nehéz és gyenge Alfát, aminek viszont ügyes futóműve van, emiatt nincs igazán hátrányban sehol hozzájuk képest, talán csak a leggyorsabb pályát, Grobnikot kivéve. Máshol viszont, pl. Oultonban a legjobb időt tudtam vele produkálni a tesztek során és elég fontosnak tartom, hogy a „tesztek” alatt nem 2-3 kört értek.
Mindegyik(!) autóval mentem legalább 20-30 kört és nem csak a végül beválasztott pályákon. Szerencsére én nagyjából tisztában vagyok úgy általában a HGT-s autók igényeivel (vezetéstechnika), illetve ez nem is annyira erős kategória, így talán elég volt a teszt és nem választottam rosszul se a pályákat se a kocsikat. Azt viszonylag nagy magabiztossággal ki merem jelenteni, hogy igazán rosszul senki nem járhat az autókat illetően, mert nincsenek másodperces különbségek közöttük köridőben (emiatt maradtak ki a pl. Fordok, amik túl erősek vagy a BMW 2800CS, ami meg általánosan túl gyenge). Mindegyiket ki lehet hegyezni jó időre, de mindegyikkel más úton lehet elérni a célt.
És itt utalnék ismét a fentiekre: a gyenge autót nem egyenesre kell kigyúrni, amelyik meg mást nem ismer, azzal azt kell minél jobban kihasználni. Persze nem baj, ha találunk olyan megoldást, ami mindkettőre előnyös, de ilyen ritkán fordul elő.
Szóval aki tervez HWC-re nevezni, az válassza ki a kedvenc autóját és kezdjen azzal gyúrni néha offline. Plusz ne felejtsük el, hogy cél a szórakozás, ez nem egy nagy és komoly bajnokság, „csak” egy fun kupa lesz. Amint Gyura elkészül a plakátokkal (hiszen lesz itt jövőre még más is), kirakosgatom őket és februárban indul a móka. smile
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Kedd, 2013.01.01, 21:23 | Üzenet # 633
MobyDicksajna a setupolás nekem csak közepesen megy, amikor készültem a Betonra, oda sikerült összeütni vmit, a gumikat sikerült 90 fok fölé melegíteni. talán majd most a Südre sikerül találnom vmit. rengeteget jelent egy jó setup, és a DRM-ben eléggé redukáltak a lehetőségek, így nagyon jó setup tanulásra.

900° & 720° maniac
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Kedd, 2013.01.08, 13:33 | Üzenet # 634
NeuroFree Adobe CS2, Acrobat wink
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Dániel KaragityDátum: Csütörtök, 2013.01.10, 14:30 | Üzenet # 635
KaraDanilink

Egyik szemem sír, a másik nevet...
Csíter
Csoport: Barátok
Üzenetek: 505
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Csütörtök, 2013.01.10, 15:30 | Üzenet # 636
WolfEz egy nagyon csúnya valami de majd a ringen élőben hátha szebb lesz. smile
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Csütörtök, 2013.01.10, 19:22 | Üzenet # 637
MobyDickannyira sztem nem ronda. ez az autó, főleg gyári háttérrel igen ütőképes lesz idén. megkockáztatom, hogy a legütőképesebb technikával megy majd Norbi. hajrááá Noooorbiii Noooorbiiii Nooorbiii!!!!!

900° & 720° maniac

Az üzenetet módosította MobyDick - Csütörtök, 2013.01.10, 19:26
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Csütörtök, 2013.01.10, 20:41 | Üzenet # 638
NeuroEgy versenyautónak nem kell szépnek lennie, csak gyorsnak. Márpedig ez gyors lesz és hosszú távon nyakam rá, hogy megérte váltani. A Zengőék honlapján is ezt írtam 1x kommentbe, hogy szerintem a Honda lenne a jó választás. Úgy látszik, szerintük is. Az indokok pedig egyértelműek. Az pedig, hogy gyári támogatást élveznek, azt gondolom, hogy minden lehetőséget megad most már Norbinak arra, hogy megmutassa hol a helye a mezőnyben. Abban a mezőnyben, amelynek a szabályai egyáltalán nem támogatják a BMW-t, azt a BMW-t, ami már egy kiöregedő technika és még ma sincs rá biztosíték, hogy fejlesztik. Nem is csoda, mert megmondta Norbi: a BMW nem ebben a ligában játszik. Nem véletlenül indulnak a DTM-ben. Egy szaros Seat-nak vagy Chevy-nek a BMW nem ellenfele. Márpedig ez a sorozat arról is szól, hogy mit gondolnak az emberek az utcán. A BMW 1x már rommáverte őket (azaz 3x), idén meg hülyére verték az agyonistenített Mercit és Audit a DTM-ben. Pedig szegényeknek csak a nevük volt hozzá (érti a célzást, akinek értenie kell). wink
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Dávid ÁbrahámDátum: Csütörtök, 2013.01.10, 23:48 | Üzenet # 639
TigerbootJó öreg igazi vasak smile
http://www.speedhunters.com/2013/01/brooklands-museum/


O==00==O
Dr. Keresztbemegyek
Csoport: Barátok
Üzenetek: 267
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Vasárnap, 2013.01.13, 14:34 | Üzenet # 640
MobyDickmostantól sűrűbben nézegetem a RacingZone oldalát, indulni fog egy HillClimb bajnokság Hotlaps formában január 18-tól. jelentkeztem rá, bár lehet hogy én már nem férek bele a 30-as limitbe. majd kiderül. viszont jó ötlet, azt írják, tervezik egy PikesPeak, és egy Nordschleife Hotlaps-bajnokit is. ez utóbbin ott a helyünk, még ha kamionnal kell indulni is!

900° & 720° maniac
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Kedd, 2013.01.15, 12:25 | Üzenet # 641
NeuroERRE nem akarunk indítani egy csapatot? Valaki?
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Kedd, 2013.01.15, 13:28 | Üzenet # 642
MobyDick
Idézet (Neuro)
ERRE nem akarunk indítani egy csapatot? Valaki?

keddenként van, így én biztosan nem tudok menni. az összes hétköznapom este foglalt(meló).


900° & 720° maniac
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Kedd, 2013.01.15, 13:50 | Üzenet # 643
Wolf
Idézet (Neuro)
ERRE nem akarunk indítani egy csapatot? Valaki?


Pl. Te+valaki, vagy esetleg nevez két ember és váltogatjuk egymást a versenyek közt (bár ez lehet, hogy nem túl szabályos wink )
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Barnabás GáncsDátum: Kedd, 2013.01.15, 14:44 | Üzenet # 644
KinGBBéna Francia járgány haha tomato
Láthatlatan
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 52
Státusz: Offline
 
Szabó ZoltánDátum: Kedd, 2013.01.15, 15:04 | Üzenet # 645
huntertaylorSziasztok!
HillClimbre én is adtam le nevezést, remélem a rally-ban szerzett tapasztalat ki jön majd! smile
Kár hogy nincs csapat mert TFRC különítményként is mehetnénk akár biggrin ha tévednék akkor viszont mindenképp így kéne menni sztem. Ha lesz saját design vagy ilyesmi akkor pár link mindenképpen fenn lesz a verdán xD
Illetve meló miatt TFTC-re tudok csak jönni majd most vasárnap megint dolgozom sad
(Bár így legalább lesz sok fizu)


[img]https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/v/t1.0-9/11694081_872843489418027_1522290636553397876_n.jpg?oh=af21910f811cbe691d97077651b26d61&oe=56166E84[/img]
Hadnagy
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 51
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Kedd, 2013.01.15, 18:21 | Üzenet # 646
Neuro
Idézet (Wolf)
Pl. Te+valaki, vagy esetleg nevez két ember és váltogatjuk egymást a versenyek közt


Ezt nem tudom honnan vetted. Én nem látok utalást arra, hogy lehetne váltogatni az embereket, ez nem endurance lesz. A nevezés pedig tartalmazza a nevet, amivel indulni kell.
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Kedd, 2013.01.15, 18:32 | Üzenet # 647
Neuro
Idézet (KinGB)
Béna Francia járgány


Ennél valamivel konstruktívabb hozzáállást vártam... pl. az "ez nem tetszik, de tudok/keressünk másikat" vagy valami hasonló sokkal jobban hangzott volna.
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Roland KovácsDátum: Kedd, 2013.01.15, 19:04 | Üzenet # 648
KoRolaRészemről felejtős ez a HillClimb dolog. Nincs se időm, se nagy kedvem hozzá. Teljes mértékben csak ide koncentrálok.
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 257
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Kedd, 2013.01.15, 22:11 | Üzenet # 649
NeuroTud valaki a Hringből olyan verziót, ami bugmentes? Jelenleg minden változat rossz, amit én próbáltam és ez a következőben merül ki:

A rajtnál ha valaki bemegy teljesen jobb szélre, át a záróvonalon, ami a boxutca kivezető vonala (és ez elvileg szabályos), akkor a kanyar előtt pár méterrel vágásért büntet a játék. Jobb esetben figyelmeztetéssel, rosszabb esetben stop'n'go-val. A második körben már nincs ez, tehát csak a rajtnál. Ugyanígy nincs ez gyakorláson sem, meg máskor se. A 2010-11-12 verziók, illetve az F1 packokban megtalálható '98-99 verziók mind ezzel a hibával küzdenek.

Persze, még ritkán találkoztunk vele, mert általában nincs értelme annyira kimenni szélre, de megeshet (nekem pl. pont a vcrc ktcc-ben előjött 1x). Viszont így nem szívesen teszem be tftc s2-re, kellene egy hibátlan. Sajnos nem tudom kijavítani, fogalmam sincs mi a gondja.
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Kedd, 2013.01.15, 23:26 | Üzenet # 650
Wolf
Idézet (Neuro)
Ezt nem tudom honnan vetted.

Ezért írtam ezt.:
Idézet (Wolf)
(bár ez lehet, hogy nem túl szabályos )
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
TFRC Fórum » TFRC általános témák » Csevegő » Általános csevegő
Oldal 13 / 32«1211121314153132»
Keresés:

Ma itt jártak
Regisztrált
Copyright MyCorp © 2017 | Honlapszerkesztő - uCoz