Üdv, Vendég | RSS | Facebook

[ Új fórumüzenetek · Fórumtagok · Fórumszabályzat · Keresés · RSS · Péntek, 2017.09.22]
Oldal 1 / 11
TFRC Fórum » TFRC általános témák » Motorsport » Formula 1
Formula 1
Kiss MátéDátum: Vasárnap, 2013.05.19, 09:04 | Üzenet # 1
Neurosmile
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Vasárnap, 2013.05.19, 09:05 | Üzenet # 2
Neuro
Idézet (MobyDick)
egy taknyos Hamilton mit kezdene ezekkel az 1000 lovas kütyükkel. de ha kapna egy turbós F1-et 1300 lóval, sztem azt sem tudná, hogy mi merre van. és a "köridő", amit produkálna, az akkori 107%-hoz sem lenne elég.


Na, ezzel most nagyon nem értek egyet. Az a csávó nyers sebességben elképesztő, hogy mit tud. Számomra a jelenlegi mezőnyben egyértelműen ő az etalon.
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Vasárnap, 2013.05.19, 09:05 | Üzenet # 3
WolfHát Én Andrissal értek egyet nem Mátéval de ez szerintem egy rossz vita téma mert mindenkinek más az etalon. Nekem attól függetlenül, hogy Ferrari szurkoló vagyok most amit Kimi csinál az nekem nagyon tetszik és most nem a magán életére gondoltam. biggrin Most is sunyiban oda ért a dobogóra. smile
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Vasárnap, 2013.05.19, 09:05 | Üzenet # 4
NeuroNem arról volt szó, hogy kinek mi/ki az etalon. Hamilton képességei egyértelműen nem megkérdőjelezhetőek a mai mezőnyben. Aki objektíven nézi, az látja.
Nem egy Senna és nem is egy Schumacher, akik soha nem hibáztak azért, mert elhagyta a barátnőjük vagy ha szar kocsit tettek a seggük alá, akkor is betolták a mezőny elején a célba. De azt kijelenteni, hogy pont Hamilton még 107%-on belül se lenne, az szerintem finoman szólva is barokkos túlzás.

Ugye emlékszünk még arra, hogy valahol a 2000-es évek elején, Lauda beült egy akkori F1 kocsiba és - stílusosan - jól meg is égette magát egy olyan kijelentés után, hogy bármilyen majom el tudja azt vezetni. Na ő nem tudta. Márpedig neve lett volna hozzá.

De ezzel csak azt akarom mondani, hogy a két éra teljesen más felkészültségi szintet igényelt, más területeken. És Lauda is tudott volna menni azzal a kocsival, csak hát nem elsőre. Ezért nem gondolom azt, hogy ne tudta volna letenni a névjegyét, ha visszatért volna.

Szóval oké, szép emlékek (már aki látta) meg minden, de azért legyünk objektívek és csak az elvek miatt ne fikázzunk feleslegesen szénné mindent.
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Vasárnap, 2013.05.19, 09:05 | Üzenet # 5
WolfNem is igazán lehet őket összehasonlítani. Teljesen más volt akkor a technika mint most. Én szerettem a Schumacher korszakot is és talán jobban mint a mostanit. Nekem kicsit úgy tűnik, hogy egy-két csapatnak talán jobban kedveznek mint másoknak. Szóval ez van bár mostanában előfordul, hogy megszunnyadok a futam közben annyira érdekes. smile
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Dániel KaragityDátum: Vasárnap, 2013.05.19, 09:05 | Üzenet # 6
KaraDaniSzerintem egy kis átszokás, felkészülés után technikailag a régiek is elveztnék versenytempóban simán a mai autókat és fordítva. Ugyanúgy a világ legjobb pilótái ültek akkoriban is az autókban és most is.
Ha már valamelyik éra gondba lenne egy ilyen kis időutazással az szerintem pont a régebbi lenne. Ha azt mondanád üljenek bele egy autóba a 2000 es évek közepén, ott fizikálisan azért lehet lennének gondok, régen azért nem olyan G erők voltak, és nem is voltak annyira durva kondiban a pilóták, hogy hobbiból maratonokat futkároztak stb.


Az üzenetet módosította KaraDani - Péntek, 2013.08.02, 12:51
Csíter
Csoport: Barátok
Üzenetek: 505
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Vasárnap, 2013.05.19, 09:05 | Üzenet # 7
MobyDickna, ezzel most jól beletenyereltem smile

nyilván megvan a maga nehézsége a mainak, meg a 80-as-90-es éveknek is. de váltig úgy érzem, egy turbós régi F1-es autót nehezebb volt vezetni mint egy mait. vagy akár a 90-es évek eleji, még H-váltós utolsó példányokat. szerintem egy régi pilóta(ha nem öregedett volna 20-30 évet) könnyebben megszokja az újat, mint fordítva. Lauda meg a 60 valahány évével már nem a régi. meg azért a 70-es években amikor ő aktív volt, a slick és a szárnyak hőskorában még eléggé kiforratlan volt ez a két dolog. ő meg akkor versenyzett utoljára. esetleg egy Hill-t megnéznék egy új vasban, bár már ő is túl van az 50-en. ez a baj, hogy az a 30 év nyomot hagy az állóképességben.

kérdés, hogy a mai pilóták mennyire mennek határon, mert a régiek 100%-on(egyesek, mint Senna még azon felül is) mentek, mert muszáj volt. a maiaknál nem vagyok biztos benne, hogy 100%-ig kihasználják az autót. talán néhányan igen, és akkor ők az igazi versenyzők. a többi csak statiszta. és igen, pont ez hiányzik, hogy nincs egy Schumacher, vagy Senna, vagy Lauda kaliberű ember a mai mezőnyben. talán Kimiben ott van még a szikra, nem tudom.

a 107% durva hasonlat volt, viszont azt kétlem, hogy az akkori rekordot azzal az autóval meg tudná ismételni bárki a maiak közül. ez persze sosem fog kiedrülni, mert a 30 éve gyártott gumikat már nem gyártják, változott az aszfalt minősége, a nyomvonal, ésatöbbi...


900° & 720° maniac

Az üzenetet módosította MobyDick - Péntek, 2013.08.02, 17:00
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
Dániel KaragityDátum: Vasárnap, 2013.05.19, 09:06 | Üzenet # 8
KaraDaniHát igen ezt már objektíven kideríteni nem fogjuk. A maiaknál az erőhatások amikben biztos vagyok, hogy egy két régebben versenyző pilótának gondot okoznának. Főleg a 2000 es évek közepe.
Ott az a videó ahol monacoban 20+ secet kap Senna a régi autóval. Azért az a G erőkben is jelentős különbség kell hogy legyen. Példának ott egy Eau Ruges, ma padlóval átszántanak rajta, régen az amúgy is lassabb autókkal nem ment, ott mit kaphat az ember, vagy a Silverstoni essek. Mindegyik érának megvolt a maga nehézsége szerintem smile

" maiaknál nem vagyok biztos benne, hogy 100%-ig kihasználják az autót"

Ebben én is biztos vagyok ezért nem nézek két éve F1-et biggrin Ha 90%-ban elkezdi valaki kihasználni az autót már rászól a mérnök, hogy he túlmeleg a gumi így csak 2 kört fog bírni vegyen vissza, meg amúgy is kevés a benzin vonatozzon csak crazy Meg amúgy is mért akar előzni várja már meg a boxolást, vagy DRS zónát addig spóroljon csak.


Az üzenetet módosította KaraDani - Péntek, 2013.08.02, 18:43
Csíter
Csoport: Barátok
Üzenetek: 505
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Vasárnap, 2013.05.19, 09:06 | Üzenet # 9
NeuroMai F1-ben kizárólag időmérésen mennek határon. Már amikor épp nem a boxban ücsörögnek taktikázgatva, hogy egyáltalán ezzel a fos Pirellivel megéri-e kimenni vagy jobban megéri a 10. helyről indulni egy új gumival ahelyett, hogy kinyírnák két kör alatt időmérésen. wacko

Azért a régiek közül is csak az ment 100%-on, aki tudott vezetni. Persze, egy Senna mindig 100%-on terelte a gépet, ez nem kérdés. De ne felejtsük el, hogy nem olyan régóta van ez a foshányadék gumi az F1-ben. Ha megnézzük 2007-et* (vagy még inkább a 2000-es évek elejét a V10-zel, azok voltak a modern éra legbrutálisabb kocsijai), amikor amúgy dögunalmas futamok voltak, de akkor még bőven ki kellett autózni az autóból, amit lehet, egész verseny alatt. Bírták a srácok, úgyhogy kitartással aligha lenne gond.
A gépészkedést 100%, hogy szintén megoldanák, mert a mai gépekben még gyorsabban történnek a dolgok, így reflexekkel nincs baj egyiknél se. Onnantól meg már csak kis szokás kérdése, hogy amelyik látott már autót, az +500 lótól se ijedjen meg hosszú távon.

Nyilván ez fordítva is igaz. Megfelelő fizikai felkészültséggel és némi gyakorlással a régiek is tudnának menni a mai kocsikkal. Erre ugye élő példa pont Schumacher, akinek a pályafutása alatt jelentős változáson ment keresztül az egész F1.
Ennek lassan inkább az F1 topicban lenne a helye. biggrin

*csak azért pont 2007, mert ekkor érkezett az említett Hamilton és mindjárt rommá is verte a népet wink
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Péntek, 2013.08.02, 20:18 | Üzenet # 10
NeuroNa, áthelyeztem ide az üziket. biggrin
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Dániel KaragityDátum: Hétfő, 2014.03.17, 01:39 | Üzenet # 11
KaraDaniNa ha már elindult ez a szezon, élesszük fel a topikot smile

Az elmúlt években eléggé lanyhult az érdeklődésem a sorozat iránt. De most kíváncsian vártam mi lesz.
Nagyon röviden össze tudom foglalni az érzésemet az első időmérő és futam után: Az autókkal marhára látványos versenyt lehetne produkálni, de a barom idióták odavágták ezt az idióta 100kg-os üzemanyagkorlátot, így most nem a gumi miatt nincs versenyzés hanem amiatt hogy spórolás van.
Komolyan nem értem ezeket az idiótákat, mért jó nekem, hogy nézek 60 perc vonatozást majd 10-20 perc versenyt? Alonso tök egyértelműen azért pihent Hülkenberg miatt végig, mert úgy jajj mennyi üzemanyagot lehet spórolni, DRS zónát is csak arra használta hogy az egyenes végén többet gurulhasson.
Egy Endurance szériában nem spórolnak ennyit...
Amúgy az autók viselkedése nagyon tetszene, látszik, hogy ez most emberes feladat, jót tesz ez a nyomatéktöbblet. A hang hááát, se nem visít se nem morog öblösen, leginkább fos, de legalább tényleg hallani gumicsikorgást, az jó.
Csalódott vagyok nem értem, a barmok miért nem akarnak versenyt rendezni évek óta sad
Idén is maradok azt hisszem annál az álláspontnál, hogy a V8 Supercar a legélvezetesebb sorozat számomra. Alig várom, hogy legyen rendes net és szedhessem a Melbourni futamokat, a clipsal 500 állat volt végig.


Az üzenetet módosította KaraDani - Hétfő, 2014.03.17, 01:41
Csíter
Csoport: Barátok
Üzenetek: 505
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Hétfő, 2014.03.17, 12:47 | Üzenet # 12
MobyDick+1. V8, DTM, amerikai GT és társai. no meg kamion, WTCC.

900° & 720° maniac
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
Varga GergőDátum: Hétfő, 2014.03.17, 15:27 | Üzenet # 13
GrabowszkiTegnap este letöltöttem a futamot én is (nincs TV-m évek óta, teljesen TV ellenes vagyok, csak a népbutítás / félemlítés megy benne), és 11 körül megnéztem a futamot. Az autók hangja számomra is hulladék volt először, viszont annyira "halkak" lettek, hogy hallani rendesen a szél zaját, a gumicsikorgást, amikor leér az autó, stb. Szerintem ez rengeteget dob az élményen. Ma újra meghallgattam a hangot, már nem is olyan fura, szerintem megszokható.

Azt azért meg kell jegyezzem, hogy nem vagyok F1 rajongó, és a száguldó cirkuszból max. a cirkusz jelzőt használnám az egész mutatványra, de most azt látom, hogy az új motorokkal képesek lennének komolyabban csatázni, mégsem teszik. Talán a szabályok, DSR, spórolás vagy egyéb miatt, de olyan könnyen előzgetik egymást az emberek, hogy nincs harc. Alig-alig láttam nagy ritkán egy beszúrást, legtöbbször a vesztes felet szinte körbeautózták az egyenesben, semmilyen harcra nem volt szükség. Vicc.

Azért sajnálom a dolgot, mert pont múlt héten néztem meg a Rush című filmet, ami Niki Lauda és James Hunt csatáját örökíti meg a filmvásznon, nem mindennapi minőségben. Ahhoz képest a mostani F1 szinte gyerekjáték, dodgem. Számomra meghalt ez a sportág a DSR meg Kers bevezetésével. Mintha valami videójáték lenne, jövőre ha rámész egy aszfaltra felfestett jelre, akkor olajat önthetsz a mögötted lévő elé? smile Na most ez a szint nálam.

Amúgy mindenevő vagyok, ami 2 vagy 4 kerekű, bármit megnézek. Michelisz Norbi, Kiss Norbi, és Kiss Pál Tamás a kedvenc pilótáim. V8 bármikor, az amerikai élmotorsportokat viszont nem komálom annyira (IndyCar, Nascar), talán az ovál pályák miatt.


"Vezess úgy, ahogy a szíved engedi" - rFGT Hearth Power
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 9
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Hétfő, 2014.03.17, 17:14 | Üzenet # 14
Wolfhttp://www.nemzetisport.hu/f1/ricciardo-tovabbra-is-elegedett-vagyok-azzal-amit-tettem-2322587

Ez pedig már a vicc kategória. Valakit azért megbüntetni, (tudom, hogy most ilyen barom szabályt hoztak) mert többet fogyaszt az autója MINT A MEGENGEDETT egy AUTÓVERSENYEN ráadásul F1-ről beszélünk ahol sose számított a pénz háááttttt........ Lehet most már engem sem fog érdekelni.
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Roland KovácsDátum: Hétfő, 2014.03.17, 20:53 | Üzenet # 15
KoRolaTöbbre számítottam és ennyire idétlen szabályokkal aligha lesz nézhető. Pedig most egy kicsit talán tudni is kell vezetni ezeket a vasakat. De ezt a fajta spórolást nem igazán veszi a gyomrom. Remény hal meg utoljára, nem akarom temetni de ebben formában kifejezetten csalódás.
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 257
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Kedd, 2014.03.18, 11:12 | Üzenet # 16
NeuroMegnéztem este én is. Egy szóval: röhej.
Szerintem is durvajókat lehetne versenyezni ezekkel a gépekkel, akár még a DRS-t is leszarom mellé, de ez az üzemanyagos baromság ez iszonyú kiakasztó. Mondjuk borítékolható volt előre, hogy nem várható orbitális csatározás minden percben, de konkrétan nem volt verseny. Az egyetlen, aki kinyomta a szemét a gépnek, talán Bottas volt (meg Rosberg, de ő csak unatkozott elöl), úgy tűnik a Williams idén tényleg jó lehet. Sajnáltam, hogy belehibázott szegény, mert jobb helyen is végezhetett volna. Emiatt kíváncsi vagyok Massa teljesítményére is, hogy mit tud kihozni a gépből.

Pilóták közül nekem a legnagyobb csalódás Räikkönen volt, úgy tűnik idén is előjön a hiszti év elején, mint tavaly, csak akkor a kormányszervó miatt, most meg... fene se tudja, de szvsz nem fog címért menni. Az ilyen dolgok miatt nem tartom olyan kvanagyra, mint mások, szerintem rohadtul túlértékelt pilóta, aki bemákolt egy VB címet egyszer (jöhetnek a kövek).
Az újoncok viszont szépen szerepeltek és Ricciardo is faszán odarakta a gépet (A FIA meg rohadjon el a kizárással és ezzel a barom szabállyal, hogy még csak nem is használhatod fel úgy a 100kg benyádat, ahogy akarod). Hamiltont sajnáltam, de Rosberg hozta a kötelezőt, az a rajt is brutális volt. Vettelért is kár, mert kíváncsi lettem volna, hogy mit hoz onnan középről a nem a legjobb technikával a segge alatt, de ami késik nem múlik.

Nekem a hanggal nincs problémám, a tévén úgyse jön át semmi, a vényóc is csak szánalmas vinnyogás volt, élőben meg kötve hiszem, hogy ezek olyan szarul szólnak. Oké, nem ugyanaz, mint régen, de az autó amúgy nem hanggal megy, ez legyen az F1 legnagyobb baja.

De ez az üzemanyagkorlát... a sportág királykategóriájában.. hát, nem értem. Ez így nem a pilóták versenye, hanem az autóépítőké. Nem értem akkor miért nem készítenek egy sorozatot annak, aztán távirányítóval nyomják a mérnökök, erre az is jó lenne.

Igazából eleve nem értem az alapgondolatot. Miért gondolták azt, hogy ettől élvezetes lesz a verseny? Teljesen logikus, hogy ha úgy van kiszámolva a benzin, hogy nem elég értelmes felhasználás (értsd, versenytempó) mellett a legtöbb pályán, akkor unalmas körözgetés lesz belőle, amolyan "ki tud lassabban menni". Az előzések mondjuk nem biztos, hogy emiatt voltak annyira röhejesek, hiszen most körönként nagy különbség lehet a kocsik teljesítményében attól függően, hogy ki hogyan használta el/fel éppen az MGU-X-ek plusz erejét, de az tény, hogy csata konkrétan nem volt... ettől még persze lehetett volna, de így, hogy starcraftot csináltak a versenyből quake helyett, sok jóra szerintem nem lehet számítani az év során. De ne legyen igazam.
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Dániel KaragityDátum: Kedd, 2014.03.18, 11:47 | Üzenet # 17
KaraDani
Idézet
Pilóták közül nekem a legnagyobb csalódás Räikkönen volt, úgy tűnik idén is előjön a hiszti év elején, mint tavaly, csak akkor a kormányszervó miatt, most meg... fene se tudja, de szvsz nem fog címért menni. Az ilyen dolgok miatt nem tartom olyan kvanagyra, mint mások, szerintem rohadtul túlértékelt pilóta, aki bemákolt egy VB címet egyszer (jöhetnek a kövek).


Oké jönnek: sose tartottam olyan nagyra, mint ahogy be volt állítva, úgyhogy plusz egy természetesen. Számomra pillanatig nem kérdés, hogy egy szezont nézve Alonso szét fogja szedni. Egy-egy körön gyors igen, de agya sose volt igazán az egészhez. (jöhetnek a kövek) biggrin

A kizáráshoz meg annyit, hogy nagyon sajnálom Ricciardo-t, de a kizárás szerintem jogos, és megköszönheti a csapatának, más csapat is a szerint a szar műszer szerint mért, a red bullnak el kéne felejtenie azt, hogy úgy gondolják velük kivételezni kellene. A szabály az szabály, az más kérdés, hogy mennyire barom szabály, egyrészt azért mert alapból baromság, másrészt mert nem tudják pontosan mérni, így igazságtalan is az egész.
Nem is értem a csapatok mért nem bolykottolják ezt a fos mérést. Ha mindenki megtagadná annak a hulladék mérőnek a használatát, akkor vagy nem lenne verseny (szóval gyakorlatban nem változna semmi smile ), vagy a FIA beadná a derekát, és nyilván utóbbi történne. Csak egyszer az életben egységesen kellene fellépniük.

Mindegy is ez jelenleg úgy szar ahogy van.
Csíter
Csoport: Barátok
Üzenetek: 505
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Kedd, 2014.03.18, 12:09 | Üzenet # 18
MobyDicka modern F1 úgy 8-10 éve nem a kedvencem, ezt a mostanit meg végképp nem értem. megnéztem a vasárnapi futam első fél óráját, mert kíváncsi voltam az új dolgokra, de annyi elég is volt belőle. amióta üzletté vált az F1 és a verseny csak sokadlagos szempont, azóta nem is érdekel. de ez a mostani, hogy gyakorlatilag fogyasztási versennyé fajult az "F1", ez már tényleg szánalom a köbön. nem is pazarlom az időmet már F1-re. egyre mélyebbre süllyed, kiölnek belőle mindent, amitől versennyé válhatna.

900° & 720° maniac
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Kedd, 2014.03.18, 12:14 | Üzenet # 19
Neuro
Idézet KaraDani ()
Egy-egy körön gyors igen, de agya sose volt igazán az egészhez.


Érdekes, én pont úgy gondolom, hogy elég intelligens a versenyzéshez, de egy körön nem elég gyors. Tavaly-tavalyelőtt is voltak nagyon szép vagy akár látványosnak mondható megmozdulásai, amit értékeltem, de nem érzem át azt az überkirályságot benne így se.

Idézet KaraDani ()
A kizáráshoz meg annyit, hogy nagyon sajnálom Ricciardo-t, de a kizárás szerintem jogos


Persze, ezt nem is vitatom, az elsődleges problémám magával a szabállyal van, ez csak egy kellemetlen vonzata most RIC számára (amihez igen, kellett a csapat baromsága). De azért az valahol külön röhej, hogy egy használhatatlan eszközt tekintenek etalonnak az FIA-nél.
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Roland KovácsDátum: Kedd, 2014.03.18, 12:41 | Üzenet # 20
KoRola
Idézet KaraDani ()
Pilóták közül nekem a legnagyobb csalódás Räikkönen volt, úgy tűnik idén is előjön a hiszti év elején, mint tavaly, csak akkor a kormányszervó miatt, most meg... fene se tudja, de szvsz nem fog címért menni. Az ilyen dolgok miatt nem tartom olyan kvanagyra, mint mások, szerintem rohadtul túlértékelt pilóta, aki bemákolt egy VB címet egyszer (jöhetnek a kövek).

Oké jönnek: sose tartottam olyan nagyra, mint ahogy be volt állítva, úgyhogy plusz egy természetesen. Számomra pillanatig nem kérdés, hogy egy szezont nézve Alonso szét fogja szedni. Egy-egy körön gyors igen, de agya sose volt igazán az egészhez. (jöhetnek a kövek)


Hát Én pont ellenkezőleg gondolom. Szerintem Raikönen az egyik legjobb a mezőnyben. A hétvégén persze ez nem látszott, ugyanis az autója sem volt 100%-os (újfajta hátsófékekkel volt problémája). Illetve ne feledkezzünk meg arról hogy most a finn az új fiú a csapatnál. Ergó a Ferrari már évek óta Alonsora épít és ebben formában nehezebb lesz érvényesülni a csapatban. De Raikönen megmutatta 2év kihagyás után. hogy Ő bizonyára nem felejtett el autót vezetni. Ezzel csak azt akarom mondani, hogy egy hétvégéből messze menő következtetéseket levonni felesleges. Ami elsőre lejött az, hogy a Williams a legszebb autó a mezőnyben, főleg ezzel a Martini festéssel-->kicsit olyan historic hangulatot kölcsönöz smile
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 257
Státusz: Offline
 
Dániel KaragityDátum: Kedd, 2014.03.18, 14:10 | Üzenet # 21
KaraDaniCsak annyit tennék hozzá, hogy én nem egy hétvége alapján írtam, Persze ez elég szubjektív, de én sose tartottam igazi klasszisnak. Nagyon jó pilóta de valahogy sose éreztem azt, hogy egy szinten van midnen tekintetben az igazán nagyokkal. Nekem ő túl hektikus, volt időszak amikor Massa rendre verte a Ferrarinál ami azért...
Csíter
Csoport: Barátok
Üzenetek: 505
Státusz: Offline
 
Sándor CsihaDátum: Kedd, 2014.03.18, 15:17 | Üzenet # 22
AMD_okHuha, micsoda indulatokat es elkeseredest valtott ki sokakbol ez az elso futam.... biggrin En inkabb nem irok semmi kulonoset, csak hogy a Raikkonent fikazok gondoljanak vissza a Mclarenes idokre...(tud o vezetni, akarki akarmit mond wink ), az F1 meg olyan lett, amilyen, sajnos fogyasztasi versennye degradalogott a gyorsasagi verseny.. blink
Alezredes
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 124
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Kedd, 2014.03.18, 15:56 | Üzenet # 23
NeuroFikázza Rai-t a fene, értő olvasás rulez (gondoltam, hogy a vodka-hívők besértődnek már ezen is biggrin ). De nem jó annyira, mint amekkora hype van körülötte. És ezt én sem az első hétvége alapján gondolom.

Nyilván ez több másik pilótára is igaz, de számomra az első idei hétvége alapján ő teljesítette a legkevesebbet az elvárásaimhoz képest (értsd: minimum Alonso seggében autókázás és nem 20 mp-es lemaradás úgy, hogy még SC is volt közben).

Lehetne folytatni a sort, mert Button is állítólag vb, aztán mégis elverte egy újonc, aki még nem is vezetett ezen a pályán.

Ezzel szemben Ricciardo szerintem bizonyított, hogy helye van a RB-nál, ahogy mindhárom újonc pilóta is szépen teljesített.

Nekem igazából Bottas produkciója tetszett a legjobban az egészben azzal együtt is, hogy megsimogatta a falat. Ő legalább ment előre, menni akart, a lehetőségeihez mérten.
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Dániel KaragityDátum: Kedd, 2014.03.18, 18:32 | Üzenet # 24
KaraDaniNincsenek itt indulatok, csak beszélgetünk smile

Raikonnent én nem fikázom, nem is mondtam, hogy nem tud vezetni. Annyit mondtam, hogy szerintem túl van értékelve. Olyan értelemben, hogy sokan a legnagyobbakkal emlegetik egy szinten ami szerintem túlzás.
Csíter
Csoport: Barátok
Üzenetek: 505
Státusz: Offline
 
Sándor CsihaDátum: Kedd, 2014.03.18, 23:43 | Üzenet # 25
AMD_ok"Pilóták közül nekem a legnagyobb csalódás Räikkönen volt, úgy tűnik idén is előjön a hiszti év elején, mint tavaly, csak akkor a kormányszervó miatt, most meg... fene se tudja, de szvsz nem fog címért menni. Az ilyen dolgok miatt nem tartom olyan kvanagyra, mint mások, szerintem rohadtul túlértékelt pilóta, aki bemákolt egy VB címet egyszer (jöhetnek a kövek). "

Ezen nincs mit mar magyarazni, eleg fikazosra sikeredett biggrin

Nincs nekem kulonosebb bajom azzal, ha lehordjak, nem vagyok akkora fan, csak a helyen kezeljuk a dolgokat. Es bemakolt avagy sem 1 vb-t, akkor is vb, ennyi....Alonsot miert nem szidjatok, amennyit hisztizett/hisztizik folyton? Eleget megy nala pl a mesterkedes amellett, hogy egy jo pilota, ahogy KR is....


Az üzenetet módosította AMD_ok - Kedd, 2014.03.18, 23:45
Alezredes
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 124
Státusz: Offline
 
Dániel KaragityDátum: Szerda, 2014.03.19, 00:35 | Üzenet # 26
KaraDaniSzerintem Alonso kifejezetten jól kezeli az elmúlt években a helyzetét, évek óta küzd a nem épp esélyes Ferrarival erőn felül, és pont, hogy alig panaszkodik. Fiatal korában nagyon unszimpatikusan viselkedett (konkrétan nagyon utáltam) de azóta szerintem javára változott, én nem érzem, hogy folyton hisztizne.
Majd idén legalább ennyi kiderül, hogy egymás melett vannak smile Szerintem Alonso el fogja verni csapaton belül Kimit, de majd meglátjuk. Úgy tűnik nekem ez az egy kérdés lesz érdekes az idényben.
Csíter
Csoport: Barátok
Üzenetek: 505
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Szerda, 2014.03.19, 09:00 | Üzenet # 27
NeuroAhogy Dani, csak én se fiatalon se most nem komálom Alonso pofáját. biggrin Számomra kifejezetten antipatikus figura, viszont amit a pályán művel, az előtt le a kalappal. Kimi is jó, csak közben ami kultusz már szinte köré épül, az nem arról szól, hogy hogyan vezet, hanem a viselkedéséről, ami szerintem az utóbbi időkben már eléggé mesterkélt volt, akár szándékosan, akár nem. Emiatt én egy kicsit úgymond elfordultam tőle, ha lehet így mondani, mert amúgy konkrétan senkinek nem szurkolok a nagyobb nevek közül (csak ne Vettel nyerjen megint, mert abból már elég volt). Igazából a legjobban annak örülnék, ha idén nem egy korábbi bajnok nyerne. Ha Ricciardo elverné Vettelt, Magnussen Buttont vagy esetleg Bottas, Massa, netán Hülkenberg a FI-val... bár főleg utóbbi egyelőre kicsit szürreálisnak hangzik, de fogyasztási versenyben bármi megtörténhet. biggrin (És Hülk nem gyenge pilóta) De tőlem éppen Rosberg is nyerhet, ő talán a legalulértékeltebb pilóta az egész mezőnyben, pedig igazán nincs mire szégyenkeznie.
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Dániel KaragityDátum: Szerda, 2014.03.19, 19:59 | Üzenet # 28
KaraDanilink

"Majd hozzátette, a csapat nagyon aggódott amiatt, hogy gondok lesznek a finn felfüggesztésével, mivel a kerékcserénél látták, a felnije is sérült, az ütközés pedig elég erős volt. Hogy a finn végül nem esett ki, részben Pastor Maldonadónak, a csapat tavalyi versenyzőjének köszönhető… „Nem volt elég időnk ellenőrizni a felfüggesztést a kiállásnál. Ez kellemetlen helyzet. Több információt pedig csak akkor kapunk, ha továbbmegy. A felfüggesztésünket ugyanakkor nagyon erősre építettük. Pastor Maldonado múltban ezt számos alkalommal tesztelte. Ennek is volt hatása a tervezésre” – utalt a venezuelai gyakori ütközéseire."

Ez a Pat Symonds mekkora troll


Az üzenetet módosította KaraDani - Szerda, 2014.03.19, 20:00
Csíter
Csoport: Barátok
Üzenetek: 505
Státusz: Offline
 
Sándor CsihaDátum: Szerda, 2014.03.19, 22:30 | Üzenet # 29
AMD_ok
Idézet KaraDani ()
én nem érzem, hogy folyton hisztizne.

Mert mar a szinfalak mogott hisztizik, es nem elotte biggrin (voltak/vannak erre utalo jelek)
Kimire meg: voltak gondjai boven es Alonsonak is, nem csak a vezetest kell nezni, hanem az autot alatta, tele voltak hibakkal, utana kell olvasni, aztan lehet savazni Raikkonent ok , ha van miert... Az image egy masik dolog, az mar tul van hype-olva korulotte, ez nem kerdes, es erre persze mar ra is jatszik, ami viszont nekem se tetszik, viszont a pontokat nem ezert osztogatjak. Szamomra viszont az sem kerdes, hogy zsigerbol nagyon jo, nem veletlen ultettek annak idejen be egy F1-es gepbe par formaautos futam utan,es szerzett pontot az elso futaman egy Sauberrel, es abban a rendszerben meg akkor csak az elso 6 kapott pontot. Ezert irtam, hogy kezeljuk a helyen a dolgokat, es nehogy azt higgye valaki, hogy foggal-korommel vedem, csak a tenyeket irtam le.
Hogy miert van akkora sztarnak beallitva? Egyszeru: tok mas, mint a tobbi pilota, ez az elso perctol kezdve latszik rajta. Erre mostmar persze rajatszik, ami nem tul szimpatikus dolog, de attol meg a vezetoi kepessegeit ketsegbe vonni nem lenne objektiv. Ahogy en pl utaltam Schumachert mint embert a stiklijei miatt, ugy amellett elismerem a kepessegeit, es ha a tudasanak es tapasztalatanak csak a tizede lehetne az enyem, mar nagyon boldog lennek.


Az üzenetet módosította AMD_ok - Szerda, 2014.03.19, 22:39
Alezredes
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 124
Státusz: Offline
 
Varga GergőDátum: Csütörtök, 2014.03.20, 12:18 | Üzenet # 30
GrabowszkiKicsit OFF:

Jó látni, hogy itt van élet. Az előző ligában 23 nevező volt, de a a fórumban nagyjából saját magammal beszélgettem a két hónap alatt.

ON


"Vezess úgy, ahogy a szíved engedi" - rFGT Hearth Power
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 9
Státusz: Offline
 
Farkas ZsoltDátum: Csütörtök, 2014.03.20, 12:39 | Üzenet # 31
WolfAzért a DRM feltudja dobni a hangulatot elég rendesen wink na meg persze ez a vicces F1 is. smile
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 438
Státusz: Offline
 
Módos AndrásDátum: Péntek, 2014.03.21, 10:53 | Üzenet # 32
MobyDickhttp://totalcar.hu/magazin/kozelet/2014/03/19/fia_redbull_botrany_forma1/

azért ez már tényleg egy szánalmas tragikomédia. csak azt a hiteles műszert lehet használni, ami egyébként nem a valóságot mutatja... ez komoly? 2014-ben ez az F1 szintje? alapból nem értem ezt a 100kg/órához való ragaszkodást, sokkal egyszerűbb(és izgalmasabb) lenne, ha csak az üzemanyagot maximalizálnák. amit ha jól kiszámolnak, akkor nem lehet végig állni a gázon. boxban nincs tankolás, mindenki egyforma mennyiséggel áll rajthoz. ez miért nem jó nekik, ha már mindenképpen fogyasztási versennyé degradálják az F1-et? egyébként rájöttem, az F1 2014-től E1, mivel nem Formula-1, hanem Eco-1. amúgyis mindenhonnan a látszat-zöldség dől az ember arcába...

Hozzáadva (2014-03-21, 08:53)
---------------------------------------------
ma lenne Senna 54 éves. az Ő emlékére itt a kedvenc Senna-videóm:



900° & 720° maniac

Az üzenetet módosította MobyDick - Csütörtök, 2014.03.20, 12:52
Vezér-őrnagy
Csoport: Ellenőrzöttek
Üzenetek: 455
Státusz: Offline
 
Dániel KaragityDátum: Vasárnap, 2014.04.06, 19:59 | Üzenet # 33
KaraDaniHozzáadva (2014-03-26, 16:10)
---------------------------------------------
kép

biggrin

Hozzáadva (2014.04.06, 18:59)
---------------------------------------------
1: Na ez most nagyon kellemes csalódás volt, az elmúlt évek egyik legjobb futamja volt szerintem.
2: Maldonadonak mikor veszik már el a licenszét? Hihetetlen megint amit művelt, agyatlan idióta.

Az üzenetet módosította KaraDani - Szerda, 2014.03.26, 19:38
Csíter
Csoport: Barátok
Üzenetek: 505
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Vasárnap, 2014.04.06, 21:17 | Üzenet # 34
NeuroEz jó verseny volt. cool Ricciardo megint elkente a sztárt (technikai probléma blablabla), Hamilton viszont szerintem elég pofátlanul "védekezett". Most már azért is Rosbergnek szurkolok. biggrin FI, Williams, ment a daráló rendesen.
Maldonado no comment... szerencse, hogy látványosabb volt, mint amilyen kemény az a csatt.
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Szombat, 2014.04.19, 10:08 | Üzenet # 35
NeuroKac-kac, azért volt az időmérésen meglepetés. Ricciardo 5 tizeddel verte le Vettelt, Räikkönen Q3-ba se jutott, no comment a sztárokra nézve. Bár eddig is tudtuk, hogy RAI nem esőmenő, de csapattárstól (ismét) 1 mp-et kapni szvsz vérciki kategória. Rosberg meg frankón elizgulta, neki sem jár vállveregetés. Simán Merci első sor lett volna megint, ha nem hibázik.
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Vasárnap, 2014.04.20, 11:59 | Üzenet # 36
NeuroNa, ezen a futamon nem rágtam le a körmeimet (még mindig Kína). De jó volt látni, hogy RIC megette VET-t versenyen ismét és ezúttal nem volt technikai probléma.
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Vona ZoltánDátum: Vasárnap, 2014.04.20, 12:17 | Üzenet # 37
TedMond ,hogy közbe sütöttél egy pizzát és szétcsaptál 5 pókot :D:D
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 3
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Szombat, 2014.06.21, 22:14 | Üzenet # 38
NeuroAkárhogy is nézem, Kimi már megint kikapott Alonsótól. haha
A spanyol hiába nem szimpatikus néha, objektíven nézve akkor is klasszis, a finn meg egy jó pilóta, de semmi több.

És "fordítva" viszont vicces, hogy Ricciardo megint elverte Vettelt, aki még Q3-ba se tudott bejutni.
Most beigazolódik, hogy nem Vettel csodálatos tehetsége kellett ahhoz a 4 világbajnoki címhez, hanem masszívan az autó. Mondjuk számomra eddig sem volt kérdés (azt természetesen egy percig sem tagadom, hogy ő is egy jó pilóta), de aki kétkedett, az megnézheti, hogy mit alkot jelenleg. Kanadában is a pályán előzte meg és nyerte meg végül a versenyt.

Williams első sor viszont... na az kicsit meglepetés. surprised Massa megérdemelte már azt a pole-t.
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Hétfő, 2014.07.07, 20:13 | Üzenet # 39
NeuroNem tudom ki nézte, de szerintem egész jó lett a tegnapi futam. Különösen a végén a két nagyágyú csatája, bár rondított az összképen, hogy mindkettő picsogott a másikra, mint valami fürdős kurva. biggrin

Räkkönen is hozta a kötelezőt, szvsz igazi amatőr hiba volt padlógázzal füvön-rázókövön átkaristolni (mindenki tudja szimulátorból, hogy ilyet nem csinál, mert elrepül - ja, ő nem szereti a szimulátort, pech biggrin ). Persze sajnálom, hogy megsérült kicsit, de azért tennie is kellett érte.

A közvetítés viszont kritikán aluli volt az egész jó verseny ellenére... szoktam olvasni több F1-es fórumot is, mindig nyíknak az emberek (különösen PH!-n), de most nálam is leverték a lécet. Konkrétan megy az előzés a képen, ez a kettő meg - legalább Wéber figyelhetne - tök másról pofázik. Majd Szujó megjegyzi fél perccel később blazírtan, hogy hát ja, 4 tized a különbség köztük. Az. Csak közben helyet cseréltek, nem számít. biggrin
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
TFRC Fórum » TFRC általános témák » Motorsport » Formula 1
Oldal 1 / 11
Keresés:

Ma itt jártak
Regisztrált
Copyright MyCorp © 2017 | Honlapszerkesztő - uCoz