Üdv, Vendég | RSS | Facebook

[ Új fórumüzenetek · Fórumtagok · Fórumszabályzat · Keresés · RSS · Hétfő, 2017.07.24]
Oldal 1 / 11
TFRC Fórum » TFRC általános témák » Segítségek » Segítség: TFTC
Segítség: TFTC
Kiss MátéDátum: Szerda, 2012.09.05, 15:40 | Üzenet # 1
NeuroAkinek nagyon instabil az autó, annak javaslom a szárnybeállítások próbálgatását. A 2-es alap nem pont a legjobb egy kanyargós pályára az Advanced csomagban (A basic alapsetupjának megfelelője a 4-es állás). wink
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Fábián RolandDátum: Szerda, 2012.09.05, 16:36 | Üzenet # 2
00roli00Elég seggelőre autók.. biggrin
Alezredes
Csoport: Barátok
Üzenetek: 147
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Péntek, 2012.09.07, 19:54 | Üzenet # 3
NeuroAkinek gondja van a tükörrel, így lehet fixre állítani, hogy ne befolyásolja az üléspozíció:

A .plr fájlban a "Moving Rearview="x"" sort 0-ra kell állítani.

A TFTC kocsik tükre eléggé torzít. Ha valakit ez zavar, a játék főkönyvtárába kell tenni egy mirror.bmp fájlt, ami teljesen fehér, felbontása pedig: 2048x192 (nekem ez jött be, de lehet vele kísérletezni)
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Fábián RolandDátum: Szombat, 2012.09.08, 14:31 | Üzenet # 4
00roli00Kösz.
Alezredes
Csoport: Barátok
Üzenetek: 147
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Hétfő, 2012.09.10, 22:43 | Üzenet # 5
NeuroBár aki nagyon olvasta a cikkeimet, az magától is megkereste, de elmondom, hogy a kerekek dőlését akár -4.5 fokig (elöl-hátul) plusz köridőt nyerve lehet használni. Nem mondom, hogy ez versenyre ideális, de kvalira mindenképpen. wink
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Szerda, 2012.09.12, 21:58 | Üzenet # 6
NeuroÚgy érzem nem teljesen egyértelmű vagy néhányak nem teljesen értik mit jelent az, hogy a TFTC installer az KÉT modifikációt tartalmaz. Az egyik a "sima" TFTC, a másik pedig a "TFTC Pro". A különbségek kimerülnek annyiban, hogy az egyikben van parc fermé, a másikban nincs.
Mivel két modról van szó, még ha az autók ugyanazok is, a megvásárolt gépek és upgrade-ek NEM kerülnek rá az egyik modból a másikba, tehát újra meg kell venni (persze a játék megjegyzi, tehát csak 1x), ugyanúgy, mint minden más modok esetében.
Ha valaki szerverre való csatlakozás előtt ezt nem teszi meg, de nem jó moddal indul a játék, annak nem fog működni, mert csatizáskor felismeri a játék, hogy nem jó mod van és betölti a másikat - amiben lehet, hogy nem jó az autó, de online nem lehet upgrade-et venni (ennek még utánajárok, hogy lehessen). Ezért van az, hogy megveszi valaki, aztán néz, hogy miért nem azzal megy fel a szeróra. Azért, mert nem jó modot indított.
Nyilván bajnokság előtt ezt 1-1x kell eljátszani és kész, onnantól rendben van. De ha valaki újrahúzza a játékot vagy mittudomén, akkor előjöhet. Ez nem effektív hiba, csak oda kell figyelni rá.
A jövőben érkező patchben a két mod logóját a főmenüben jobban el fogom különíteni egymástól, hátha az segít.
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Kedd, 2012.09.25, 19:44 | Üzenet # 7
NeuroSetupoláshoz írnék pár információt, amit eddig nem tettem meg nyilvánosan de úgy érzem így fair, hiszen én készítettem a modot (bár akit érdekelt, az ilyesmit megnézhette programmal, vagy a fájlokban is, ehhez már adtam elég segítséget, hogy hogyan kell).

- nem győzöm hangsúlyozni, hogy nem kell befosni a gumik hőmérsékletétől annyira, mint más modokban. Legalábbis kétféleképp lehet menni: vagy vigyázol rá és akkor nem leszel olyan gyors, de konstans időket tudsz menni végig vagy nyomod neki mint az atom és az elején nagyon gyors leszel, a végén lassabb. Nyilván a versenyen épp aktuális pozíció dönti el, hogy melyik a jobb stratégia. Azt már 1x leírtam, hogy miért így készítettem el, úgyhogy még 1x nem fogom, cikkek közt megtaláljátok (modding/rf gumimodell)

- a gumik maximálisan 4.5 fok negatív dőlésig adnak pluszt kanyarban (sajna az rf elég hülyén számolja ezt, szal ha nem dől nagyot a kocsi, akkor is sokat számít), de a mini kupában szerzett tapasztalataim alapján ez versenyre nem mindig jó, ki kell tesztelni előtte. A nyomást mindenki be tudja állítani a hőfokok alapján, aki nem, az nézze meg a setup leírásaimat, benne van, egyszerű. Ideális hőmérsékletek: soft 95, medium-hard 90-90

- a szárnyak elég fontosak, az átlag túraautókhoz képest mind tapadás, mind légellenállás tekintetében

- a fék 300 és 650 fok között fog a legerősebben

- a pro csomag diffúzora akkor a leghatékonyabb, ha a kocsi eleje-hátulja egymagasságban van, tehát nem éri meg emiatt megemelni a hátulját. De amúgy eléggé érzéketlen 1-2 centis változásokra

- box: kerékcsere 10 sec (tengelyenként cseréli, de egyszerre, tehát mindig ennyi), tankolás 3 L/sec, kasztni javítás 20 sec, futómű javítás 45 sec, szárny állítás 5 sec, szárny csere 20 sec, tankolás és kerékcsere nem egyszerre történik, tehát az idők összeadódnak a boxban. A javítás viszont ezek mellett történik, tehát 65 sec javítás mellé a tankolás és a kerékcsere nem ad plusz időt

Szerintem ennél több "extra" nincs a modban. Minden más olyan, mint máshol, tehát érzésre / logika szerint állítsa mindenki, illetve gyakoroljon sokat, mert még mindig az "új" státuszban vagyunk, saját magamat leszámítva. Ha lenne még ilyen jellegű dolgokkal kapcsolatos kérdés, nyugodtan írjátok ide.
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Kedd, 2012.09.25, 20:15 | Üzenet # 8
NeuroJa és ami szerintem ideális a kormánybeállításokat illetően:

- 900-as kormányszög (már akinek van)
- ehhez pedig 30-as kormányzár
- és a mellékelt leo ffb preset használata a leo ffb pluginnel


Mielőtt valaki megint félreérti és offhegyek jelennek meg: ez CSAK a TFTC-re vonatkozó ajánlott beállítás a magam részéről és nem "kinek milyen kormánya van" jellegű kérdőív kitöltésére való felhívás! biggrin
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
TFRC Fórum » TFRC általános témák » Segítségek » Segítség: TFTC
Oldal 1 / 11
Keresés:

Ma itt jártak
Regisztrált
Copyright MyCorp © 2017 | Honlapszerkesztő - uCoz