Üdv, Vendég | RSS | Facebook

[ Új fórumüzenetek · Fórumtagok · Fórumszabályzat · Keresés · RSS · Péntek, 2017.09.22]
Oldal 1 / 11
TFRC Fórum » TFRC általános témák » Segítségek » Segítség: Historic GT & TC
Segítség: Historic GT & TC
Kiss MátéDátum: Kedd, 2012.05.15, 20:03 | Üzenet # 1
NeuroA modifikáció ún. Total Conversion, azaz teljesen megváltoztatja még az rFactor menürendszerét is, olyannyira, hogy utána egyáltalán rá sem lehet ismerni. Mintha egy új játék lenne!
A mod telepítéséhez az alábbiak szükségesek:

- HGT telepítőfájlok
- telepített rFactor
- GTL DVD vagy CD1 behelyezve az optikai meghajtóba (steam változat nem jó!)
- 10GB szabad hely a merevlemezen

A mod a következő plugineket telepíti és konfigurálja be megfelelően a használathoz:

- realfeel ffb
- grinding tranny

A modot nem ajánlott rátelepíteni meglévő modokkal és pályákkal teli rFactorra, mert nagyon meg tudja bolygatni a dolgokat! Ehelyett javaslom mindenkinek az rFactor Lite telepítését, akár az rfcentralról, akár azt a verziót, amit én készítettem: LETÖLTÉS.
Ezt csak ki kell csomagolni egy megfelelő mappába, majd átmásolni bele az exe-t és a player profile-t egy meglévő telepített rF-ből.
Majd jöhet a mod telepítése a szokásos módon, ebbe a mappába, egymás után mindkét exe-t le kell futtatni.
Ezután pedig érdemes beállítani neki, hogy a korábbi helyen lévő pályákat használja, ne kelljen ide átmásolni és duplikálni őket. Ennek a menetét leírtam ITT.

A mod ffb beállításainál célszerű a realfeelt megtartani, mert az beépített és 100%-ig támogatott, így az autók upgrade-jénél a “100% RealFeel”-t kell ehhez megvásárolni. Az in-game menüben az ffb effekteket low vagy medium értékről emiatt nem érdemes magasabbra tenni.

A grinding tranny mod az autók upgrade-jei között kapcsolható be vagy ki. Bekapcsolt állapotban két állás van. Az egyikben csak recsegő hangot ad, ha elrontjuk a váltást, ez a "Heel and Toe (No Mis-shifts)”. A "hardcore" módban pedig természetesen az elvétett váltásoknál ki fogja dobni a fokozatot, ez a “Heel and Toe” opció a váltó upgrade-nél. Akinek H váltója van, mindenképpen ajánlom a bekapcsolását, hiszen az összes autó oldtimer, ezek még hírből sem ismerik a szekvenciális váltót!
Akinek viszont nincs ilyenje, de hülyeségeket csinál a plugin (előfordulhat), annak ajánlom a teljes kikapcsolását, amit a plugins\grindingtranny.ini-ben lehet megtenni, a "PluginActive=2" sor 0-ra való átírásával, bármire is legyen téve. Ha a mod ezután hibákat csinál, pl. esc-re nem a boxba lép ki, hanem teljesen a játékból, akkor a plugins mappából a dll-jét, illetve az ini-t ki kell törölni (vagy elmozgatni máshová almappába).

900 fokos kormány használata esetén a kormányszöget 900 fok alá nem érdemes levenni, miközben az autó steering lockját mindig maximumra érdemes állítani a valósághűség végett.

Mivel a mod a teljes menürendszert átformálja, így az némi szokást igényel, de igényességéből adódóan könnyen megtanulható és használható. Az autók egyébként meglehetősen drágák, úgyhogy javaslom a

\rFactor\UserData\Playerprofil\HISTORICGT.cch

fájl editálását, vagyis a "Money" sor értékének átírását benne. Szöveges editorral szerkeszthető, ez a sor adja meg, hogy a játékosnak az adott modban mennyi pénze van.
És innentől lehet élvezkedni. :)
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Vasárnap, 2012.05.20, 20:32 | Üzenet # 2
NeuroAmi még nagyon fontos, hogy a mod autóiban nincsen fordulatszámlimiter, ami annyit tesz, hogy túlpörgetéssel pillanatok alatt meg lehet ölni a motorokat. Nagyon fontos mind rajtnál (részben ezért is lesz repülőrajt), mind váltásoknál, hogy a biztonságos maximumon ne nagyon pörgessük túl a motort, mert egyébként tényleg 4-5 mp és vége. Szóval felváltásnál felengedni a gázpedált, visszaváltásnál pedig óvatosan kitapasztalni, hogy mi az a fordulatszám, ahonnan már lehet.
Érdemes a CarStat progival ránézni, hogy mit bír ki a motor hosszú távon (safe RPM).
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Szombat, 2012.08.11, 16:12 | Üzenet # 3
NeuroHa vkinek nem jön be a HGT 1.95 letöltési link, akkor IDE linkelem közvetlenül. Ha mégse megy, akkor kezelőorvos, gyógyszerész stb.
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
Kiss MátéDátum: Hétfő, 2013.01.21, 23:08 | Üzenet # 4
NeuroEgy kevéske setup segítség, ami egyébként nem csak erre a modra érvényes, de itt elég fontos utánajárni. Nyilván az mindenkinek feltűnt, hogy a kocsik hasmagassága minden alapsetupban éppen 1 centit magasabb, mint a minimálisan megengedett. Első dolga legyen mindenkinek ezt leültetni, mert traktornak így is elmennének, szóval nem para, a súlynak meg jót tesz az az 1 centi is kanyarban.
Fontos, hogy mekkorát dőlhetnek a gumik, mi az ideális hőmérsékletük.

A legtöbb kocsinak nem lehet akkora kerékdőlést beállítani, ami az ideális lenne a guminak, ezért általában fel lehet tolni maximumra (mivel az rFactor szkriptelt fizikája miatt előre meg van határozva, ezért a kerékdőlést legjobb köridőre belőni nagyon egyszerű).

Továbbá érdemes a fékekre pillanatani egy keveset, ugyanis nagyon gyengék a mod autóiban. Érzésem szerint itt ugyanúgy túllőttek a célon a készítők, mint a tapadás esetében, de hát ez van... szóval érdemes megnézni, hogy hol fog jól a fék. Biztos, hogy nem fogja tudni senki ideális hőmérsékleten tartani, viszont nem mindegy, hogy hol esik le 50%-ra. Némely autónak egész magasan, némelyiknek már 1000 fokon. Nyilván utóbbi a rosszabb, viszont tudni kell, hogy milyen maximális fékerő társul ehhez.

Mivel amúgy eleve gyengék a fékek, ezért általában érdemes eléggé előretolni a fékerőt és arra építeni, hogy a fék elmelegszik menet közben. Emiatt fontos, hogy akkor legalább az első fék normálisan fogjon, hiszen alapvetően az fogja meg az autót féktávon, nem a hátsó. Nyilván így az első 1-2 körben figyelni kell, de utána jó lesz (a valóságban ez nem így működik, simán szétégne a fék 5 kör alatt, de mind1...).
Ezeknek az értékeknek a kiolvasását megtaláljátok az egyik setup cikkemben, a megfelelő file-ok megtalálását pedig a VEH leírásban.
Főni
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 1275
Státusz: Offline
 
TFRC Fórum » TFRC általános témák » Segítségek » Segítség: Historic GT & TC
Oldal 1 / 11
Keresés:

Ma itt jártak
Regisztrált
Copyright MyCorp © 2017 | Honlapszerkesztő - uCoz