Üdv, Vendég | RSS | Facebook



Nyitólap
» 2012 » November » 28 » Az olasz szív


16:20
Az olasz szív

Sokáig agyaltam azon, hogy kellene egy kis életet lendíteni a Blogon, elég ritkán kerülnek fel olvasni valók, és általában akkor is Neuro ír a ligára tartozó ötleteiről, gondolatairól, hogy mégis tudjuk mi várható. (Ami egy állati jó dolog amúgy sztem ;) )
Hát gondoltam fellendítem kicsit a dolgokat hátha van kedvetek olvasgatni a hülyeségeimet, amik nagyrészt A gépről, és a kettőnkkel történt dolgokról fognak szólni, vagy épp arról fogok elmélkedni, miért akar minden sok pénzzel rendelkező kopasz "úriember" magának X3-5-6-ost. :D

Na akkor kezdjünk is bele.
Egy kis bemutatkozás. Hosszú ideje kb születésem óta van egy függőségem, ami gurul, 4 kereke van és gyors. Anyám elmondásai alapján az első szavam az apa, a második pedig az autó (vagy ótó) volt. Ja, és szerinte azóta sem bővült a szókincsem semmit sem. Természetesen kis gyerekként én is a Lamborghiniket, Ferrarikat, Mercedeseket vágytam kívántam, pedig a vezetésnek még közelébe sem álltam. Több vödör matchbox maradt hátra ebből a korszakból, viszont 2 db, a mai napig kinn van az asztalon. Az egyik egy Fiat Bravo, a másik egy pirosas-narancsos bogár (eredetileg piros volt, csak megfakult). Ahogy nőttem természetesen annál inkább közel akartam kerülni a kormány tekergetéséhez, így természetesen a PC-n is ez volt az első. 7 évesen kezdtem a GP3-al, majd utána jött a GP4 és az F1C párhuzamosan. Amióta az eszemet tudom, minden F1 futamot, és WRC összefoglalót apuval néztem hétvégente. Ekkor még mindegy volt, hogy egy Bojleres-Spoileres Boyracer Honda gurult el mellettem, vagy egy Patina Golf GTi, mindegyiket megbámultam, és minden újabb sportautónál eldöntöttem, hogy nekem ilyenem lesz. Úgy is mondhatnánk, hogy egy kis autó-ribanc voltam :D.

Na, de 2003-ban jött a forduló pont. Egy 1997-es 1600ccm-es Fiat Bravo sx képében (12 évesen). Amikor először találkoztunk apu nyikorgó kerekekkel állt meg előttem. Az autón 4 gyári (elég randa 4küllös) Fiat Lemezfelni volt, és az Abarth hátsószárny. Körüljárva az autót, a hátsó lámpa, illetve a projektoros első fényszórók azonnal megragadtak. A vállas hátsó kialakításról nem is szólva. Itt elkezdődött egy érdekes kapcsolat.

Természetesen túl fiatal voltam, és kevés is volt a tudásom ahhoz, hogy az utazáson kívül bármi közöm legyen az autóhoz, de mégis vigyor ült az arcomra akárhányszor megláttam, hiába nem volt hibátlan. Az alap SX-eknek még nem fényezték gyárilag az első-hátsó lökhárítóját, viszont az előző tulaj megcsináltatta, csakhogy a hátsó lökhárító nem volt alá alapozva rendesen, ezért pattogott le a festék. Az első, illetve a tükrökháza szépen bírta/bírja ma is.
A kalaptartó össze volt/van törve, így különös figyelemmel kell lecsukni. És még egy két apróság.
Cirka 6 évvel később, amiből az autó 2 évet egy helyben állt, és jó pár hónap felújítás után, újra forgalomba lett helyeztetve, és elkezdhettem használni. A festést amit apu saját maga próbálta javítani, sikerült ahogy sikerült. Állatra örültem, de inkább hétvégi családi autóvá avanzsált, hiszen 2-3km-re minek járnék autóval suliba, másrészt miből tankolnám? Természetesen rövid időn belül kapott egy alufelnit, és neon-stroboszkóp szettet.
Akkor így nézett ki, és kb itt meg is pecsételődött a sorsom:





Többé nem láttam Hondákat, Mercedeseket. Nem érdekelt, főleg akkor nem ha Bojlerezve volt. Előkerült az olasz szív, és örökre beépült a mellkasomba. Nem is tudnék elképzelni más autót, és egyenesen utálom, mikor azzal jön valaki, hogy szar, de csak is azért mert olasz.
Nem szabad elfelejteni a nagy Audi gyár, melyik autó gyártót nem tudta elverni a Group B-ben. Csak nem a Fiat Auto S.P.A által gyártott Lancia Delta Hf Integrale-t? Dehogynem.

18. születésnapomra apu készült, és egyik fóliázással foglalkozó simerősével csináltatott egy egyedi design-t az autóra. (Kimi Ferrarija 2009-ből)



Ez a design eleinte nagyon tetszett, sőt imádtam. De később mikor már muszáj volt leszedni a Fóliát, meg lepett mennyire elnyomta azokat a vonalakat amik annyira tetszettek. A szélesedő váll övet, és az apró hajlításokat az ajtónál.
Ekkor eldöntöttem, hogy egy erőteljes Retro-Dubway stílust kap majd az autó, és hagyjuk a BoyRacer kategóriát. Azóta is akárhányszor a kulccsal a kezemben leballagok, vigyor ül az arcomon. Rendszeres karbantartom, és amit tudok elég sokszor segítséggel de én magam szeretek megcsinálni rajta. Annyira, hogy még az ablakot sem moshatja le a kutas. :D

Tegnapi nap folyamán érkezett rá pár matrica is. :P

Illetve egy "teljes alakos", haver újdonsült bogarával.

A blog folytatásában, szépen a szervizelésekről, illetve a tökéletes Stance állapot eléréshez szükséges módosításokról fogok írni, illetve hozni a képeket, tapasztalatokat. Addig nem nyugszom amíg nem hasal a földön, a streched gumikkal. :)

Go Low or Go Home :D

Volt mág egy irány vonal egyébként ami a mai napig nem lehetetlen, csak ezzel megszűnne, az utcai használhatósága:
Bravo 4x4 Vida-Major

Csatolások: Kiskép 1 · Kiskép 2
Megtekintve: 504 | Hozzáadta: huntertaylor | Helyezés: 5.0/1


Összes hozzászólás: 5
0  
5 György Kocsis / Gyuracell   (2012.11.29 00:51)
Mindig jó látni, ha egy tulaj ennyire oda van a gépsárkányáért. Nah majd egyszer én is... rolleyes biggrin

0  
4 Szabó Zoltán / huntertaylor   (2012.11.28 19:01)
Nem szidtam, jelenleg például kimondottan örülök neki, hogy magára talált, csak nem szimpatikus. Alonsot megrühellem, illetve 2002 óta Kiminek szurkolok, szal biggrin
Az F1 kivétel, de amúgy Forza Fiat!

0  
2 Szabó Zoltán / huntertaylor   (2012.11.28 16:39)
Hát mindenhol, kivéve az F1-ben. Ahogy 2009-ben elküldték Kimit az nem volt fair, és az Alonso-Massa páros pedig a lehető legellenszenvesebb páros aki valaha lehetett. Egy Kimi-Vettel kéne oda és 20 évig bajnok lenne a Ferka biggrin

0  
3 Zsolt Farkas / Wolf   (2012.11.28 17:26)
NEEEEEEEE!!!!

Alonsot szidhatod az nem érdekel de Massa-t AZT NEEEEE.
cry Kimit esetleg eltudnám képzelni a Ferrarinál de Vettel nem kell oda. wink

0  
1 Szabó Zoltán / huntertaylor   (2012.11.28 16:38)
Frissítettem Picit wink

Hozzászólásokat csak regisztrált felhasználók írhatnak.
[ Regisztráció | Belépés ]
Copyright MyCorp © 2017 | Honlapszerkesztő - uCoz